Ko darīt,kad policija neliek mieru?

Avatar

By subgrade 02.07.2021 18:18:19

Member · 137 comments

^ Tieši par to arī runa. Velosportists ar 36 km/h ir 6x ātrāks par gājēju ar 6 km/h. Uz brauktuves tas būtu kā auto/moto ar 216 km/h pret velo ar 36 km/h.

Avatar

By Tamburins 02.07.2021 18:35:59

Member · 263 comments

Trīs teikumos par kopējo situāciju big_smile
1)Tas zellis, kuŗš ierāpies pie auto stūres, tāpēc arī tur atrodas ar stūri un pedāļiem rokās, lai prastu tos lietot- bremzēt, pagriezt, pieņemt lēmumus- nevis ķērkt, ka velosipēdists cirvis (vai vecmāmiņa ne uz gājēju pārejas, vai bērns uz veloceliņa) ; Ja to nespējat- pieņemt lēmumus, kontrolēt transporta līdzekli (arī ričuku) - kāp nost/ārā no kabīnes un ej kājām;
2) veloceliņi pie mums ir loģistikas katastrofa,
3) "Kritiskā masa" velobraucēju, manā izpratnē ir diezgan cirvji savā attieksmē un ceļu satikmses noteikumu izzināšanā vai ievērošanā
4) Avotu iela- Divvirzienu kustība arī tieši velo, nevis nākt frontālajā virsū un vēl apvainoties, ka tiek izlamāts iespējamajās valodās (velo, skuuteristi, skrituļdēlisti un citi "tapari"
5) nogriežoties pa labi vai pa kreisi,ar transporta līdzekli, priekšroka ir gājējiem un citiem zvēriem , kuri pirms tam paralēli Tev dodas savās gaitās pa trotuāru, nomali, pāreju krustojumā- to māca autoskolā, uzreiz , un atkal, ja aizmirsts, skatamies 1.punktu un kāpj ārā no stūres- nekas nav mainijies pamatnostādnēs
Pamatā cepiens dēl bildes nedēļu atpakaļ, kur aŗi mani paziņas sāka centīgi lādēt velosipēdistu, kurš nebrauca pa glumi sarkano veloceliņu;  Jā, man ir viedoklis, jo esmu/ braucu ar dajebko kam motors ir/vai nav, rati 2 , 3 vai 4 , un pieredzes netrūkst
Pamatā cienam viens otru un viss būs stīgā
P.S> man patika, ka angļiem , parasti mototusiņos ierodas arī Poliči ar savu telti un dienas garumos čalo ar braucējiem par dzīvi, noteikumiem un drošību- šo vajadzētu ieviest kā obligātu piedevu velomačos (Japiņš un co), kā aŗi dajebkādu velomīļu dzērstiņu lielmēroga , būtu dikti derīgi veikt izskaidrojošos darbus


nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D

Avatar

By novērotājs 02.07.2021 21:04:49

Member+ · 1,873 comments
averza wrote

Velobraukšana pa ietvi, veloietvi vai gājēju un velosipēdu ceļu faktiski pēc definīcijas nevar būt droša tās pamatizmantotājiem - gājējiem.

Tas nu būtu drusku pārspīlēts. Ja pa minētajām vietām nerīko ātrumtreniņus, ar gājējiem var sadzīvot gluži mierīgi un viņu drošība nekādi netiek apdraudēta. Protams, ātrajiem velobraucējiem tas var radīt problēmas. Un protams, man labāk patiktu tīri veloceļi vai vismaz dalītais veloceļa/ietves variants.

Avatar

By Tourist 03.07.2021 15:52:06

Member · 369 comments

Likumu neievērošanu nevar attaisnot ar to, ka citi neievēro citus likumus vai ar to, ka kaut kas nav labi izdarīts, vai ka likums ir grūti izprotams vai nekvalitatīvs vai nepiemērots. Jārisina cēloņi, nevis sekas.
Esmu gan autobraucējs, gan aktīvs riteņbraucējs, gan gājējs un labi izprotu katras lomas problēmas. Un cenšos ievērot likumus visās lomās. Bet, kad pārkāpju, nemeklēju attaisnojumus citur.
Treniņiem meklēju vietas un laikus, kad netraucēju citiem un, lai nav jāpārkāpj noteikumi. Respektīvi, pēc piena braucot vai ikdienas/tūrisma braucienos un nokļūšanai uz treniņa vietu, izmantoju veloinfrastruktūru.

Last edited by Tourist (03.07.2021 16:03:20)

Avatar

By Ivars27 05.07.2021 11:25:36

Member · 349 comments

Atbildot uz pirmo jautājumu un pārdomām par muļķībām veloinfrastruktūras iekārtojumā, likumīga iespēja ierosināt izmaiņas ir  ceļa zīmes un satiksmes iekārtojumu kopumā uzskatīt par attiecīgās valsts vai pašvadības iestādes administratīvo aktu vai faktisko rīcību un to apstrīdēt likumā noteiktajā kārtībā.

Piemēram - par muļķīgu ceļa zīmi var (caur latvija.lv) rakstīt iesniegumu Satiksmes ministrijai, samērā brīvā formā uzskaitot argumentus un lūdzot veikt izmaiņas.

Tā teikt, pilsoniskās sabiedrības līdzdalība valsts pārvaldē.