Latvijas valsts mežu MTB maratons 2020

Avatar

By Ritenis33 28.11.2019 16:37:33

Member · 853 comments
cuu508 wrote

Viedokļi, kāds būtu optimālais riepu spiediens šādās saīsinātās tautas distancēs?

Mēs bez gaisa braucam.

Avatar

By hilss 28.11.2019 17:36:58

Member+ · 867 comments

Īsāka distance ir labs arguments izvēlēties garāku distanci. Dēļ, piemēram, 25km kratīties uz otru Latvijas galu, tērēt laiku, degvielu utt neuzskatu par optimālāko risinājumu. Ja treniņiem galīgi neatliek laika, tad, iespējams, īsā būtu labāka. Vai arī sponsori prasa braukt īso.

Avatar

By averza 28.11.2019 18:46:13

Member++ · 5,039 comments
Ritenis33 wrote

Laba tauta, visi ar klipšu pedāļiem, ritenis maksā 2000. Īsta tauta.

Nu bet pareizi! Tautai nav laika trenēties un braukt ar velo, tā vietā tauta strādā labi apmaksātā darbā un vismaz velosipēdu nopērk normālu.

Avatar

By Tourist 28.11.2019 23:14:47

Member · 467 comments

Vai tad īsāka distance nenozīmētu, ka priekšrocības ir tehniskākiem braucējiem un labākiem dzelžiem? Jo ātrums pieaug, reljefs paliek? Atvainojiet, neesmu eksperts, bet plānoju sākt piedalīties.

Avatar

By Ritenis33 29.11.2019 01:46:27

Member · 853 comments
Tourist wrote

Vai tad īsāka distance nenozīmētu, ka priekšrocības ir tehniskākiem braucējiem un labākiem dzelžiem? Jo ātrums pieaug, reljefs paliek? Atvainojiet, neesmu eksperts, bet plānoju sākt piedalīties.

Nekas nepieaug, trase pavadītais laiks tikai samazinās

Avatar

By Duff 29.11.2019 09:26:54

Member · 454 comments
hilss wrote

Īsāka distance ir labs arguments izvēlēties garāku distanci. Dēļ, piemēram, 25km kratīties uz otru Latvijas galu, tērēt laiku, degvielu utt neuzskatu par optimālāko risinājumu. Ja treniņiem galīgi neatliek laika, tad, iespējams, īsā būtu labāka. Vai arī sponsori prasa braukt īso.

mierīgi - jau tagad sports bija tikai 10-15km garāks, tas taču ir nekas, ja dēļ tā visa diena tāpat ir tam pakārtota + vēl ģimene aizstiepta līdzi, bet nē, daži vēl brauc/trenējas pa salu, sniegu, lietu & veic vingrojumu kompleksus un ar plašu krūti kapā īso, kurā vēl pamanās noīsināt trasi smile

Avatar

By raiter 29.11.2019 12:02:01

Member+ · 3,347 comments
ktn wrote

(...) pēc kuriem jāatjaunojas gan pašam, gan, ja vien nav sauss, arī tehnikai. Seriālu organizatori vēlas dalībniekus redzēt arī nākošajos posmos. smile
.

Nu pag, pirms 5-6 gadiem SEBu garie arī bija 80km un pat 100 km posms Sigulda. Un tapēc dalībnieku mazāk nepalika, un uz nākošajām gornkām visi tāpat dzīvi ieradās...
Ja, fakts, ka 3-4 h maratonam  ir jāgatavojas unjātrennē izturība.  Bet tās garās distances arī brauca mierīgāk, distances sākums bija lēnāks, un vairāk taupījas garajam gabalam.


Avatar

By GatisXC 29.11.2019 23:33:30

Member · 193 comments
Eduards wrote

Beidziet cepties par desmit gadus esošu neveiksmīgu distances nosaukumu. Tur nav tauta, tur ir sacensības īsākā distancē. Piekrītu, ka dēļ "tautas" nosaukuma rodas nepareiza izpratne. Vivus pusīte ir tāda pat "tauta", un vēl īsāka par 15 minūtēm.

Eduard, kurā distancē pats nākamajā sezonā startēsi?

Avatar

By Rochopper 01.12.2019 20:20:12

Member · 148 comments

Piekrītu Eduardam un Co - ir jānokačā ziema, pieņemot lēmumu, kur spējas un ambīcijas ļauj startēt.
Kas attiecas uz distancēm:
1. Tauta - ir ok, ka kļūs īsākas, jo ļaus ņemt dalību cilvēkiem, kuriem varbūt gluži nav iespējas nomīt 35 - 40+, tātad jaunu dalībnieku iespējas.
Mīnuss, ka tiem, kas jau šo to ir sasnieguši tieši šajā distancē - tagad būs jāsamierinas ar īsāku braucienu ;-(
2. Sports - Vienai lielai daļai ir jāapdomā pāriešana uz šo distanci, kas ļaus sevi pieskaitīt mazliet spicākai divīzijai.
Mīnuss, ka pārejot no Tautas uz Sportu - viss jāsāk no sākuma, taču konkurence gan sīvāka ;-(
Lēmums katra paša ziņā,


"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20

Avatar

By raiter 02.12.2019 09:28:09

Member+ · 3,347 comments
Rochopper wrote

(...)Mīnuss, ka pārejot no Tautas uz Sportu - viss jāsāk no sākuma, taču konkurence gan sīvāka ;-(

Garajā distancē (nu vismaz pie patreizējā dalībnieku skaita) nekas nav no sākuma jāsāk. Ir trīs koridori, iestājoties 3.koridora priekšā faktiski startē otrajā koridorā, un ja ir ļoti liela vēlme braukt uz pelotna priekšgalu, tad pirmajos km to var izdarīt.  Vai tālāk noturēsies piecdesmitniekā, tas jau ir pavism cits jautājums wink .
Un pat ja posms neizdodas , vai izlaidi posmu, vai izstājies,  tad nākošajā posmā nekas nav jāsāk no nulles.


Avatar

By krisk 02.12.2019 14:47:53

Member · 117 comments
raiter wrote
Rochopper wrote

(...)Mīnuss, ka pārejot no Tautas uz Sportu - viss jāsāk no sākuma, taču konkurence gan sīvāka ;-(

Garajā distancē (nu vismaz pie patreizējā dalībnieku skaita) nekas nav no sākuma jāsāk. Ir trīs koridori, iestājoties 3.koridora priekšā faktiski startē otrajā koridorā, un ja ir ļoti liela vēlme braukt uz pelotna priekšgalu, tad pirmajos km to var izdarīt.  Vai tālāk noturēsies piecdesmitniekā, tas jau ir pavism cits jautājums wink .
Un pat ja posms neizdodas , vai izlaidi posmu, vai izstājies,  tad nākošajā posmā nekas nav jāsāk no nulles.

Es šajā sezonā pārgāju no tautas uz sportu. Tiek ņemti vidēji iegūtie punkti iepriekšējā sezonā. Tautā biju pirmais koridors un sportā arī dabūju pirmo. Tā ka 1:1. Un ja nemaldos tad no sporta uz tautu arī ir tas pats princips. Tik jāņem vērā ka sportā max ir 1000 punkti bet tautā 900. Tā ka pāreja no sporta uz tautu izdevīgāka:)

Avatar

By ccxr 02.12.2019 16:38:44

Member · 152 comments
Rochopper wrote

ir jānokačā ziema, pieņemot lēmumu, kur spējas un ambīcijas ļauj startēt.

Ha ha ha, ja kāds kurš kaut ko dara pa ziemu ar velo kaut attālināti saistītu, tad braukt 30km Sprintu pa XCM tipa trasi ir vnk pazors pašam un vecākiem smile

Avatar

By zemgalis15 02.12.2019 18:48:33

Member · 24 comments
ccxr wrote
Rochopper wrote

ir jānokačā ziema, pieņemot lēmumu, kur spējas un ambīcijas ļauj startēt.

Ha ha ha, ja kāds kurš kaut ko dara pa ziemu ar velo kaut attālināti saistītu, tad braukt 30km Sprintu pa XCM tipa trasi ir vnk pazors pašam un vecākiem smile

Jā, bet toties izklausās labāk, kad čomiem saki: "finišēju 88. no 750". Nevis 88. no 150, kā tas būtu, ja statētu sportā. Tāpēc arī tie, kas trenējas n-tos gadus n-tās stundas nedēļā, joprojām startē (un turpinās startēt) "tautā", nevis "sportā".

Avatar

By martinsb 02.12.2019 20:45:15

Member+ · 964 comments

Nākošreiz saki čomiem ka biji 88 no 100, jo startēji no 2.koridora, uzreiz būs motivācija būt 88 no 150!

Avatar

By rudais 03.12.2019 01:54:49

Member · 74 comments
ccxr wrote
Rochopper wrote

ir jānokačā ziema, pieņemot lēmumu, kur spējas un ambīcijas ļauj startēt.

Ha ha ha, ja kāds kurš kaut ko dara pa ziemu ar velo kaut attālināti saistītu, tad braukt 30km Sprintu pa XCM tipa trasi ir vnk pazors pašam un vecākiem smile

Pazors tu pats sev esi. Paskaidrošu.. Katram sava motivācija. Man piemēraram treniņš ir +/- 1h. Un ar prieku braucu gonku, kura līdzīgi gara. Mierīgi varētu braukt garākas. Bet negribu. Un pa ziemu trenējos jo zb pazorīt tevi un spiest uz bremzi nobraucienos.. vnk jābūt spēcīgam, lai pirms nobrauciena būtu tev priekšā smile

Avatar

By Karabans 03.12.2019 05:42:50

Member · 103 comments

Stiprāks konkurents padara tevi stiprāku, bet ja tu ar labu fizisko brauc tautā vai piemēram līvanu posmā pie iesācējiem, kur tavs vidējais  ātrums ir ap 30km/h, nu tad tu esi mīkstais big_smile un nevajag teikt, ka tas bij treniņa nolūkos... vnk sportā nevar neko paņemt big_smile


Avatar

By Trax 03.12.2019 09:59:15

Member · 318 comments

Pāriešana no tautas uz sportu ir dzirdēta, bet atpakaļ neesmu saskāries - vai nebija nolikumā rakstīts, ka pēc sporta licences iegūšanas (noteikums ar kuru vari startēt sporta disciplinā Japiņā), tautas klasē nevari braukt 2 gadus pēc licences beigšanās? Tātad atpakaļceļa nemaz nav? Neesmu gan pārlapojis pēdējā gada rakstīto.

Piekrītu, ka sacenšoties ar spēcīgāku braucēju tu esi ieguvējs, tev ir no kā pamācīties, ja smadzenes ļauj ko iegaumēt un neesi visus ogļhidrātus nodedzinājis smile taču te kritiski jāizvērtē savs sniegums trasē, es nevaru iedomāties, ka sporta klasē pirmajos metros grupa sagāžas dēļ kāda iesācēja, kurš nav pratis noturēties taisnā līnijā piemajā līkumā.

Avatar

By Ģirts_MTB 03.12.2019 10:31:39

Member · 320 comments
Trax wrote

Pāriešana no tautas uz sportu ir dzirdēta, bet atpakaļ neesmu saskāries - vai nebija nolikumā rakstīts, ka pēc sporta licences iegūšanas (noteikums ar kuru vari startēt sporta disciplinā Japiņā), tautas klasē nevari braukt 2 gadus pēc licences beigšanās? Tātad atpakaļceļa nemaz nav? Neesmu gan pārlapojis pēdējā gada rakstīto.

Piekrītu, ka sacenšoties ar spēcīgāku braucēju tu esi ieguvējs, tev ir no kā pamācīties, ja smadzenes ļauj ko iegaumēt un neesi visus ogļhidrātus nodedzinājis smile taču te kritiski jāizvērtē savs sniegums trasē, es nevaru iedomāties, ka sporta klasē pirmajos metros grupa sagāžas dēļ kāda iesācēja, kurš nav pratis noturēties taisnā līnijā piemajā līkumā.

Kādreiz bija runa par elites sportistiem. Japiņa īsajai distancei ir 2. kategorija, attiecīgi licencētie braucēji saņem punktus priekš MTB ranga gan garajā distancē, gan īsajā.
Esmu ieguvējs noteikti ja startēju īsajā - tautas distancē. Te gan es runāju par sacensību taktisko un finiša izspēli.

Avatar

By Rochopper 03.12.2019 16:08:40

Member · 148 comments
Ģirts_MTB wrote
Trax wrote

Pāriešana no tautas uz sportu ir dzirdēta, bet atpakaļ neesmu saskāries - vai nebija nolikumā rakstīts, ka pēc sporta licences iegūšanas (noteikums ar kuru vari startēt sporta disciplinā Japiņā), tautas klasē nevari braukt 2 gadus pēc licences beigšanās? Tātad atpakaļceļa nemaz nav? Neesmu gan pārlapojis pēdējā gada rakstīto.

Piekrītu, ka sacenšoties ar spēcīgāku braucēju tu esi ieguvējs, tev ir no kā pamācīties, ja smadzenes ļauj ko iegaumēt un neesi visus ogļhidrātus nodedzinājis smile taču te kritiski jāizvērtē savs sniegums trasē, es nevaru iedomāties, ka sporta klasē pirmajos metros grupa sagāžas dēļ kāda iesācēja, kurš nav pratis noturēties taisnā līnijā piemajā līkumā.

Kādreiz bija runa par elites sportistiem. Japiņa īsajai distancei ir 2. kategorija, attiecīgi licencētie braucēji saņem punktus priekš MTB ranga gan garajā distancē, gan īsajā.
Esmu ieguvējs noteikti ja startēju īsajā - tautas distancē. Te gan es runāju par sacensību taktisko un finiša izspēli.

Ok, tad konkrēts jautājums "tautai" Ko domājat darīt - pāriet vai nepāriet uz Sportu? Ņemot vērā, ka tautas distances garums samazinās.


"Good & safe riding to your all"
/S - Works Epic Evo FS/ Scott Foil 20

Avatar

By Veterāns 6 03.12.2019 16:59:31

Member · 2 comments

Nepāriešu .jo esmu jau gados un domāju ka neesmu viens tādas domās.Kāda jēga braukt garo ja blakus nav sensoņu.Visprezīzāk ir pateicis Eduards,Kāda jēga no tā garā braucēja ja viņš tikai sev pierāda ka var nobraukt.Ja kļudos piedodiet.

Avatar

By DZ 03.12.2019 17:31:23

Member · 3,501 comments
ginca23 wrote

Tautas distancē jāuztaisa bez laika kontroles.
Otrs variants, bez vieta sadalījuma.

Jā, tas būtu pareizi, bet tad ir jāsaprot, ka sporta top galā būs cilvēki, kuriem par to maksā algu un nodrošina ar tehniku, tie, kurus tikai nodrošina ar tehniku un tie, kuri visu apmaksā no savas kabatas. Tiem trešajiem ar pirmajiem būs pagrūti sacensties. Un tiem trešajiem arī gribas uzvarēt pret tādiem pašiem "tautas braucējiem".
Līdzīgi pirms pāris gadiem Xsports kausā izslēdza RBD piedalīšanos, jo tiem, kuri pēc darba aizbrauc uzskrieties savā starpā, nav lielu izredžu pret džekiem, kuriem par to maksā algu un kuri pēc finiša sadala naudiņu komandā uz galviņām.


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By Ritenis33 03.12.2019 19:07:03

Member · 853 comments
Veterāns 6 wrote

Nepāriešu .jo esmu jau gados un domāju ka neesmu viens tādas domās.Kāda jēga braukt garo ja blakus nav sensoņu.Visprezīzāk ir pateicis Eduards,Kāda jēga no tā garā braucēja ja viņš tikai sev pierāda ka var nobraukt.Ja kļudos piedodiet.

Mammadaba jābrauc ir

Avatar

By Veterāns 6 03.12.2019 21:14:05

Member · 2 comments

Ritenis33,bet man gribas sacensties un ja jau ir tāda iespēja kādēļ neizmantot ,garās man pietiek reizi gadā Tartu.

Avatar

By Ritenis33 03.12.2019 21:53:42

Member · 853 comments
Veterāns 6 wrote

Ritenis33,bet man gribas sacensties un ja jau ir tāda iespēja kādēļ neizmantot ,garās man pietiek reizi gadā Tartu.

Skaidra lieta

Avatar

By Dj 03.12.2019 23:30:45

Member · 102 comments

Domāju, ka "Tautas" spicei der palasīt IJSA nolikumu, kas publicēts velo.lv 28.11.2019...
Tur ir interesants fakts par apbalvošanu, kur pēc uzrakstītā var saprast, ka lielāko dalībnieku masu pa posmu sasniegumiem neapbalvos, bet tikai kopvērtējumā. Tas vēl viens fakts pārdomām, kurā klasē startēt! wink

Last edited by Dj (03.12.2019 23:30:58)


Minam un minam!

Avatar

By Alusveders1978 04.12.2019 00:24:08

New Member · 25 comments

Jebkurā sportā kaifs ir progress un cīņas atmosfēra starp dalībniekiem. Ja katrā gonkā ir kaut vai mazs uzlabojums, ir degsme turpināt un sporta kustība attīstas. Man pilnīgi vienalga, kas uzvar pašu distanci, vai zīmējas ar savu vidējo ātrumu. Katram Dievs ir devis savas dāvanas,vajag tik strādāt.. Turpretīm piesaistītà masa Tautas distancei ir pietiekami interesanta, lai katrs atrastu savu koridoru kur cīnīties. Droši varu teikt 6,7 Japiņa Tautas koridorā pirmajos uzkalnos/līkumos ir Spartas atmosfēra smile, lai izdzīvotu. Rezumē par jautājuma tēmu, tajā distancē kur būs lielākā masa uz to distanci Tauta arī pavilksies.


..tas Kungs ir mans gans!

Avatar

By Lauric 04.12.2019 08:23:02

Member · 710 comments

Noteikti piekrītu tam,ka būtu pareizi sportistiem sacensties ar sportistiem un "tauta"ar "tautu".Šķiet,ka Japiņam arī ir tāds mērķis to realizēt.Tikai tas intruments,tā pieeja nav atrasta pareizā.Piemēram piespiedu kārtā atsijāt specīgos braucējus/sportistus no "tautas".Kā to izdarīt,tas jau ir organizatotu rokās.Pie filtrēšanas mehānisma jāpiestrādā.Mana motivācija braukt garajā distancē?Tāda nav tikai tāpēc,ka kvantitāte mazāka kā tautā.Tas ir vienīgais arguments.Ja piemēram pirmie 3 koridori (braucu pirmajā) vismaz aizietu uz garo,es noteikti par!Labprāt sacenstos ar VISIEM tiem,kuri trenējas.Taču "garā" distancē tomēr nav lielākā daļa.Jā,tā ir par kripatu spēcīgāka līga,taču es personīgi neesmu ne vairs jaunietis,ne sportists ar mūža pieredzi lai rastu motivāciju vnk pārmaiņas pēc pabraukt kko citu.