Tas ir tas pats kas ar auto, … ja brauci tikai pa lauku ceļiem, tas ir sasalis sniegs, ledus, tad tur tās radzes palīdzēs, būs labāka braukšana un nedils,… bet pilsētā pa asfaltu- nu ne visai , no rīta ir piesalis, apledojis, pēc 2-3 h jau viss ir ar sāli un tīrs asfalts, un radzes tikai dilst nost , …un ar radzēm slīdēs un pat ļoti slīdēs uz bruģa, --piem. Vecrīgā vai citur kur ir īstais bruģis uz ielām ! Pilsētā pa asfaltu, sniegs, sāls putra, riepas ar labu, dziļu protektoru , piemēram kā šīs … http://www.gandrs.lv/26-riepas/riepa-cst-c1435-26/ bet ir vēl daudz , dažādas citas cenā līdz 15 - 20 eur. Ātrumi tāpat krītās ziemā, vai ar velo, vai ar auto .
…nu un kas var atļauties, ir jau Continentāls ziemai , 1gb. riepa virs 50 eur .
Un vēl, par auto, mašīnai nav vēlams ziemā likt pārāk platas ziemas riepas , galvenais lai būtu ar labu, dziļu protektoru un labāk tievākas un augstākas, ar platām riepām būs problēmas pa dziļu sniegu, sāls putru . Šaurāka un augstāka riepa pildīs pilnībā savas funkcijas,–noturēt auto uz ceļa, pa vēlamo trajektoriju, jo sānu malas arlielāku laukumu, tad tās labāk strādā.
Un labāk ziemenes likt uz tērauda diskiem, jo saslīdot un atsitoties pret apmali, dzelzs disks būs ielocīts un varbūt pat riepa paliks vesela un gaiss riepā, toties alumīnija pie lielāka sitiena var pat gabals izlūst ārā, būs plaisa diskā , pa kuru gaiss izies ārā , un dzelzs disku pēc atsitiena pret apmali , paņem ar āmuru un iztaisno atpakaļ pats , bet alumīnija disku tikai taisnot uz stenda un ja vēl jāmetina, tad ir pavisam dārgs proces !