Atšķirība no pagājušā gada, aizbraukšana līdz ciematam Gauja mazliet pamainīta.
Pēc Rāmkalnu tilta, pēc izbraukšanas caur tilta apakšu , būs braukšana gar Gaujmalu pa taku.
Tuvojoties finiišam, izbraucot uz asfalta pie Krimuldas nobraukšana no tā būs jānogriežā uz Vikmestes taku (LVM Siguldas posmā - Mamma daba distance brauca šajā posmā).
Trasē nebūs iekļauts Turaidas kalna nobrauciens.
Vikmestes takā šobrīd viens tiltiņš aptuveni 1m garumā salūzis aptuveni pa vidu tai takai.
Kā arī vienai laipai tur ir stāva nobraukšana, ja nezina to vietu, var sanākt pārsteigums big_smile
Un tad tajā šaurajā kalnainajā taciņā gar Inčupīti, kas uz aci izskatās kā pagājušajā gadā, bija tiltiņš (vēl pāris mēnešus atpakaļ arī) no nenostiprinātiem baļķīšiem, kas vairs daļēji nebija vietā pēc pirmajiem braucējiem un tamdēļ veidojās sastrēgums. Labi, tā vieta tāpat nav vienkārša un priekš visiem, bet nostiprināšana varbūt uzlabo situāciju.
Stravas segments “Mednieku namiņš-Serpentīns” arī būtu forši, ja būtu. Varbūt citreiz.
Tiltiņu situāciju līdz sacensībām noteikti atrisināsim.
Taciņā gar Inčupīti pagājušogad mūsu saliktajiem terases dēlīšiem uz tiltiņa pieauga kājas, naktī pirms sacensībām :)
Šogad tur naglosim viņus
[quote=Velopuik]
Taciņā gar Inčupīti pagājušogad mūsu saliktajiem terases dēlīšiem uz tiltiņa pieauga kājas, naktī pirms sacensībām :)
Šogad tur naglosim viņus[/quote]
Omg… tik sīkumaini cilvēciņi… ?
Sigulda → Sēnīte - > Murjāņi → Sēja - > Ragana → Sigulda[/quote]
Murjāņi-Sēja tāpēc lai nebūtu lidojums lejā no Murjāņi-Ragana?
Beigās sanāk ir 50km. Njā
Ko čīkstēt, ļoti laba distance! Ja pa daudz ir izveidotas arī citas distances.
IZKLAIDES BRAUCIENS
Tev būs iespēja izvēlēties - 28 km vai 32 km, lai katrs varētu atrast sev piemērotāko distanci.
?♀️ 28 km maršruts – ideāls tiem, kas vēlas baudīt dabas skaistumu un atpūsties minoties uz velo, nepieliekot lielas piepūles.
?♂️ 32 km maršruts – nedaudz izaicinošāks, bet tikpat burvīgs, ar grants segumu un nelieliem kalniņiem, sniedzot Tev iespēju sajust piedzīvojumu garšu.
Neoficiāli, bet ļoti iespējams tiks pieņemts, ka Tautas brauciena finišs būs Turaidā.
Un tad atsevišķi tiks vērtēts Siguldas kalna etaps.
Šis lēmums, lai Tautas brauciena dalībnieki nebūtu motivēti lidot lejā pa Turaidas kalnu, jo pēdējo gadu incidenti vairumā tieši ir bijuši Tautas braucienā.
Ja Tautai būs šā kā tā jābrauc lejā pa turaidnieku, nekādas būtiskas starpības, vai tas ir vai nav finišs, nebūs. Jo par vietām cīnās reāli pirmie 10-20, kas ir trenēti braucēji un braukt pa turaidnieku prot, tā teikt, kaut ar aizsietām acīm. Viņi tur ziepes nesataisīs.
Bīstamākie Vienības braucienā ir tie svētdienas braucēji, kuriem darba devējs uzsaucis lēto vai pat bezmaksas dalību, nu šie izvilkuši noputējušos riteņus no šķūnīša un lūko “rādīt klasi” cīņā par 1001. vietu, bet sajēgas par braukšanu grupā nekādas. Tāpēc arī Vienības brauciens ir krietni bīstamāks par jebkuru citu Tautas braucienu.
(ir braukšanas pieredze ar šo bezmaz 20 gadu garumā)
Bīstamākie ir tieši kuri brauks pa 100-200 vietu, kamēr visi ir lielā grupā. Paskatoties pēdējos kritienus tad tie ar bija pa 100-200 vietu. Tie laiki ir beigušies kad pirms starta iestiprinājās drosmei un mauc.
[quote=novērotājs]Ja Tautai būs šā kā tā jābrauc lejā pa turaidnieku, nekādas būtiskas starpības, vai tas ir vai nav finišs, nebūs. Jo par vietām cīnās reāli pirmie 10-20, kas ir trenēti braucēji un braukt pa turaidnieku prot, tā teikt, kaut ar aizsietām acīm. Viņi tur ziepes nesataisīs.
Bīstamākie Vienības braucienā ir tie svētdienas braucēji, kuriem darba devējs uzsaucis lēto vai pat bezmaksas dalību, nu šie izvilkuši noputējušos riteņus no šķūnīša un lūko “rādīt klasi” cīņā par 1001. vietu, bet sajēgas par braukšanu grupā nekādas. Tāpēc arī Vienības brauciens ir krietni bīstamāks par jebkuru citu Tautas braucienu.
(ir braukšanas pieredze ar šo bezmaz 20 gadu garumā)[/quote]
2 gadus rīgas velomaratonā esmu finišējis top 30 un kopš šiem 2 braucieniem šosejas pasākumos nepiedalos vispār kā tādos.
lielākas nejēgas un cilvēkus bez pašsaglābašanās instinktiem ir grūtāk atrast kā “trenētus braucējus” pirmajā grupā. uz taisna ceļa pamanās saķerties ar stūrēm, viens otru iespiest barjerās, sporta skolu censoņi kas raustās kā puņķi nezinot paši ko grib panākt un citas stulbības. ar garantiju varu apgalvot, ja būs kaut mazākā iespēja izdomās kā ziepes uz līdzenas vietas no nekā uztaisīt.
[quote=kandrejevs]
2 gadus rīgas velomaratonā esmu finišējis top 30 un kopš šiem 2 braucieniem šosejas pasākumos nepiedalos vispār kā tādos.
lielākas nejēgas un cilvēkus bez pašsaglābašanās instinktiem ir grūtāk atrast kā “trenētus braucējus” pirmajā grupā. uz taisna ceļa pamanās saķerties ar stūrēm, viens otru iespiest barjerās, sporta skolu censoņi kas raustās kā puņķi nezinot paši ko grib panākt un citas stulbības. ar garantiju varu apgalvot, ja būs kaut mazākā iespēja izdomās kā ziepes uz līdzenas vietas no nekā uztaisīt.[/quote]
Rīgas velomaratonā “trenēti braucēji” pirmajā pačkā ir varbūt 30 no 100. Pārējie ir tie paši svētdienas (nu labi, trešdienas + svētdienas) braucēji, kuru interese ir “par katru cenu, neskatoties ne uz ko, noturēties pirmajā grupā” (labs piemērs tādam čalim bija tas, kurš izraisīja kritienu 2023. gada RVM Dienvidnieka uzbraucienā, jo jaucās pa grupas priekšu, uzbraucienā cēlās kājās, mainīja trajektoriju un beigās finišēja 101. vai 110. whatever).
Un Vienības velobraucienā ar pirmo paku līdzīgi. Patiesībā tautas braucienam vajadzētu startu ielejā, tas atrisinātu daudzas problēmas :D
Sporta skolu audzēkņi atsevišķs stāsts, bet tur vēl jaunības dullums galvā.
Žēl, ka arī MTB nav starts lejā, kā kādreiz,
tas garais “pārbrauciens” pa asfaltu arī nav diezko drošs un jā vēl tā saucamais ‘‘tehniskais starts’’, kura laikā visiem obligāti jāielien pirmās rindās …