Tika apzinātas iespējas un optimālais risinājums pirmajam trekam Latvijā pēc pēdējā treka izzušanas;
Par mūsu(visu mūsu) aktivitātēm ir sajūsmā gan bijušie trekisti, gan žurnālisti, gan Latvijas sporta vēstures zinātāji;
Lai turpinātu reāli paveicamās lietas tika izvēlēta juridiskā darbības forma un nodibināta biedrība. Tika sarīkots logo konkurss, kura termiņš - 4.novembris;
Ir izvēlēta potenciāli labākā ēka slēgtajam, 166,66m trekam, kurš skaitās optimāls izmaksu ziņā un uz kura var rīkot pilnvērtīgas sacensības(piem.6dienu sac/ Gentē, Beļģijā). Ēka atrodas Rīgas centrā, netālu no daudziem sporta objektiem.
šai situācijai ir izveidots vizuālais materiāls - bilžu, video un prezentācijas veidā, ko prezentēt potenciāliem atbalstītājiem;
ir aprēķinātas svarīgākās projekta segmentu izmaksas. Citas, ne tik akūtas pozīcijas, prasa laiku. Protams, dažās no pozīcijām centīsimies realizēt vienojoties par atlaidēm vai bez maksas pret interesi tikt saistītam ar projektu atsauces, reklāmas vai abonentu veidā.
noteicām, ka braucams treks ir jārealizē līdz marta beigām, lai projekta izmaksas/nepieciešamie resursi nepieaugtu. Ap ziemassvētkiem vajadzētu vismaz sākties treka būvniecībai, tātad - tuneļa būvniecībai arī. Tā ka tie, kuriem treka riteņbraukšana šķiet reāla un kaut kas vairāk kā kaut kas, kas Latvijā bijis un vairs nav, lūdzu apsveriet ietaupīt uz Ziemassvētku dāvanām un veicināt treka atdzimšanu. Tagad tāda iespēja būs un viss būs mūsu - riteņbraukšana kopienas rokās, nevis ministriju koridoros.
Šeit saraksts ar lietām, kurām mums būs nepieciešami, gan finanses, gan materiāli, gan pakalpojumi.
Maksa par telpu priekšlīguma periodā(ASAP) lai garantētu ēkas rezervāciju, kamēr projekts un materiāli tiek sagatavoti;
apkures katls(granulas) un sistēma uz 150m2. Lētākais apkures veids.
Ūdens apsildes sistēma 5…6 dušām
Tribīņu konstrukciju projektēšana
Materiāls tribīnēm(apjoms vēl nav apzināts)
Tribīņu izbūve(vismaz sertificēts būvuzraugs)
plastikāta skatītāju krēsli - 560 gab.
interneta pieslēgums
publiskā apskaņošana - skaļruņi, pastiprinātājs
LED spuldzes(lai ietaupītu elektoenerģiju) - 60 gab.
laika ņemšanas un fortofiniša sistēma
…
Saraksts tiks papildināts. Bet šīs ir tās lietas, kuras ātrāk vai vēlāk ir nepieciešamas. Dažas no tām jau tagad.
Šodien tiks izveidots biedrības konts, kurā sāksim krāt nepieciešamos līdzekļus. Ir iecere arī par ziedojumu tālruni.
Joprojām tiek gaidīti priekšlikumi, ieteikumi un atbalsts. Jo vēlamies zināt to cilvēku apjomu, kuriem šis projekts šķiet saistošs. Aicinām ar mūsu ieceri un nepieciešamībām iepazīstināt Jums zināmos potenciālos atbalstītājus!
Papildinājums rekvizītiem.
Nu ir krājkase, kurā krāsim mūsu pirmajam iekštelpu trekam un treka riteņbraukšanas atdzimšanai:
Biedrība “Velotreka atbalsta biedrība”
Reģistrācijas numurs: 50008184901
Juridiskā adrese: Šmerļa iela 3, Rīga, LV-1006
Konta numurs: LV81PARX0013225830001
Tie, kas var ziedot var to darīt jau tagad, jo darbs notiek tik un tā, un kāds bariņš cilvēku jau ziedo savu laiku, prasmes, iespējas lai lietas sakarā ar treka projektu virzītos uz priekšu.
Ja ir jautājumi vai nedrošība, droši rakstiet, zvaniet, mēģināšu cik var atbildēt un kliedēt iespējamās šaubas.
Gāja ļoti labi, atsaucība bija liela. Ļoti palīdzēja Ainārs Ķiksis, kurš arī piedalījās sanāksmē un varēja izstāstīt par tendencēm pasaulē treka riteņbraukšanas attīstībā. Galvenā lieta - UCI sniedz palīdzību treka sacensību organizēšanā, lai nodrošinātu riteņbraukšanai pilnu ciklu visa gada garumā. Vasarā tā ir šosejas riteņbraukšana, ziemā treks. Paliek vien tāds sīkums - pašiem treki jābūvē. No Sporta departamenta puses tika pausts viennozīmīgs atbalsts projektam un doti padomi un ieteikumi par tālākajiem projekta attīstības priekšadarbiem. Tikām sapazīstināti ar konkētiem darbiniekiem, kuri palīdzēs uzzināt par dažādām atbalsta iespējām. Īsos vārdos viss.
Mūsu uzdevums šobrīd ir staigāt pa instancēm ar projekta prezentāciju un meklēt dzirdīgas ausis un palīdzīgas rokas.
Vēl bijām tikties ar uzņēmuma Troja pārstāvjiem. Cerējām uz ieinteresētību atbalstīt mūsu projektu, bet dabā iznāca vairāk ideju apmaiņa un drīzāk mēs varējām palīdzēt viņiem ar idejām viņu teritorijas labiekārtošanā. Viņi gatavojas blakus savam uzņēmumam izveidot kaut ko velosipēdistiem un skeiteriem. Lai nu kā, viņi ir informēti par nepieciešamajiem materiāliem, mūsu vajadzības pierakstīja un kas zin - varbūt tomēr sadarbība izveidojas.
Pavisam drīz organizēsim pasākumu priekš potenciālajiem atbalstītājiem aktuālajā treka tapšanas vietā.
Lūgums pieteikties tikai tiem, kuriem ir reālas iespējas ievērojami atbalstīt, bet vienīgais šķērslis ir izsmeļošas informācijas trūkums.
Programmā:
ēkas apskate;
prezentācija, vizualizācijas;
budžeta un ieņēmumu apskats;
jautājumu/atbilžu sesija;
diskusijas
Visi interesenti aicināti pieteikties rakstot uz e-pastu: janis.grinvalds@velotreks.lv
Īsto datumu sakoordinēsim vienojoties ar pieteikušos vairākumu.
Ir variants arī ar balto fonu. Iespējams to pielāgošu. Dizainers nav vainīgs - viņš sarūpēja dažādus variantus.
Joprojām ir maz konstruktīvu jautājumu, piedāvājumu un reālas rīcības. Kritika un pesimisms valda. Diezgan skaudri.
Skaisti! Pie tam, kompleksā ar BMX trasi. Kaut kā vajag savākties visiem, kas vien var un veicināt treka tapšanu. Jāpieslēdz visi iespējamie resursi un kontakti. Paskatoties Eiropas treka kartē esam tādi atpalicēji! - Kauns! Arī treka komanda jāveido.
Trešdien, 4. janvārī, 18.00 “Velotreka atbalsta biedrības” Jāņi(Jānis Grīnvalds un Jānis Popils) būs viesi radio stacijā Autoziņas.fm, raidījumā “Velopasaule”, kur par velotreka un treka riteņbraukšanas lietā sarunāsies ar vienu no velokultūras bīdītājiem, raidījuma vadītāju Viesturu Silenieku.
Komentāros varat uzdot savus jautājumus, uz kuriem centīsimies atbildēt.
Radio Autoziņas.fm frekvences:
Rīgā un Jūrmalā – 99’0 FM
Frekvence Siguldā un Cēsīs – 89’8 FM