Jautājums: pakarinot velosipēdu ar priekšējo ratu aiz āķa, vai netiek bojāta dakša? Pieņemu, ka aplokiem tas pilnīgi noteikti nav ieteicams, bet vai negatīvais svars uz priekšējo dakšu arī nevar radīt problēmas? Jautāju, jo pirms kāda laikai pēc brauciena ar vilcienu nācās vest Reba Sl dākšu uz servisu.
Karini aiz pakaļējā.
Kas tev viņai notika?
Cik zinu, tad visas velo sporta skolas velo karina pie griestiem aiz rata. Daudzi lielie team busi iekspuse ir ielikusi aakus, lai parvadajot velo karinatu aiz rata. Vai vilciens ar kauko ipasu deforme velo?
Papildinu: Ļoti daudzi veloveikali un veloservisi karina aiz priekš. rata… (Domājams, ka viņi zina, ko dara)
Pats esmu neskaitāmas reizes vedis ar vilcienu, nekādas problēmas nav radušās…
es cenšos palikt kko starpā - salvešu paku, cimdu utt. karbona ratu vēl jo vairāk var saskrapēt vai noberzt jo braucot velosipēds visu laiku tur ļurkājas.
Lasot jūsu diskusiju, radās jautājums. Kā un kurā vietā vagonā velo tiek karināts? Vai tas netraucē pārējiem pasažieriem? Vai par velo pārvadāšanu jāpērk vēl viena papildus biļete?
Uz doto brīdi pašam tas nav aktuāli, bet nākotnē, iespējams, būs.
muļķības.
eļļas dakšas nav vēlams karināt vispār
mums daudziem ir fox dakšas un viņi savus riteņus nekarina, drīzāk tad ar pakaļējo ratu karināt, tas esot labāk
[quote=hilss]Lasot jūsu diskusiju, radās jautājums. Kā un kurā vietā vagonā velo tiek karināts? Vai tas netraucē pārējiem pasažieriem? Vai par velo pārvadāšanu jāpērk vēl viena papildus biļete?
Uz doto brīdi pašam tas nav aktuāli, bet nākotnē, iespējams, būs.[/quote]
parasti, veloturētāji ir pirmajā vagonā (vecajos), jaunajos vilcienos, katrā vagonā. tā kā ir paredzētas atsevišķas vietas, kur likt velo, tad man velo pārvadājot vilcienā problēmas nav radušās. tajās reizēs, kad liela daļa dalībnieku uz seb mačiem brauc ar vilcienu, tad gan konduktores mēdz neizrādīt lielu prieku par tik piebāztiem vagoniem ar velo.
ir jāpērk bagāžas biļete.
Kungi?
Jūs ar to vilcienu bliežat Rīga-Maskava-Vladivostoka?
Nekas, nevienai dakšai no tās karināšanas nenotiks.
P.S. Serģis grib teikt, ka eļļas dakšai tā eļļa ņems un iztecēs vai neistecēs vispār?
P.S. Visās dakšās ir eļļa… ko nu!!! (nerunājot par elastomēra murgiem)
[quote=wrongway]Kungi?
Jūs ar to vilcienu bliežat Rīga-Maskava-Vladivostoka?
Nekas, nevienai dakšai no tās karināšanas nenotiks.
P.S. Serģis grib teikt, ka eļļas dakšai tā eļļa ņems un iztecēs vai neistecēs vispār?
P.S. Visās dakšās ir eļļa… ko nu!!! (nerunājot par elastomēra murgiem)[/quote]
es teicu ka iztecēs? :D
kkā neatceros.
jā tikai neviens savus verķus ar fox dakšām nekarina
To tu pats izdomāji???
[quote=serģis][quote=wrongway]Kungi?
Jūs ar to vilcienu bliežat Rīga-Maskava-Vladivostoka?
Nekas, nevienai dakšai no tās karināšanas nenotiks.
P.S. Serģis grib teikt, ka eļļas dakšai tā eļļa ņems un iztecēs vai neistecēs vispār?
P.S. Visās dakšās ir eļļa… ko nu!!! (nerunājot par elastomēra murgiem)[/quote]
es teicu ka iztecēs? :D
kkā neatceros.
jā tikai neviens savus verķus ar fox dakšām nekarina[/quote]
kas tad notiks tām dakšām?
un ar ko fox dakšas no citām atšķirās? tā fundamentāli.
ai un vispār, serģi, vai Tev maz ir velosipēds?
latvijā nav neviena jauna vilciena, ir tikai vairāk vai mazāk rekonstruēti. man šķiet, ka dīzeļos āķi nav katrā vagonā. lillā-dzeltenajās eļektričkās visās ir āķi katrā vagonā, a nerekonstruēta zaļa eļektrička vai tad kāda vēl brauc?
latvijā nav neviena jauna vilciena, ir tikai vairāk vai mazāk rekonstruēti. man šķiet, ka dīzeļos āķi nav katrā vagonā. lillā-dzeltenajās eļektričkās visās ir āķi katrā vagonā, a nerekonstruēta zaļa eļektrička vai tad kāda vēl brauc?[/quote]
… jā, sen neesmu braucis ar vilcienu.
Uz vagona pie durvīm ir norāde “zīme ar velosipēdu”, kura nozīmē, ka vagonā ir vieta velo…
risinājums:
[quote=serģis]eļļas dakšas nav vēlams karināt vispār
mums daudziem ir fox dakšas un viņi savus riteņus nekarina, drīzāk tad ar pakaļējo ratu karināt, tas esot labāk[/quote]
episkas muļķības.
kungi, jūs lasa iesācēji, kur ir jūsu atbildības sajūta?
pasakas stāstiet saviem bērniem pirms gulētiešanas.
Reiz Daugavpilī sēdos vilcienā pēc 2dienu tūrisma, pakāru savu velo un piedāvjājos palīdzēt citam tūristam pakārt viņējo no kā šamais laipni atteicās, jo var sabojāt ratus dēļ bagāžas svara. Atšķirībā no mana kilograma bagāžas mugursomā, viņa velo bija apkrauts uz kādi 30kg drošivien, un ratu izskats bija drīzāk šaubīgs nekā labs, iespējams pamatotas aizdomas.
Es savu velo ar FOX dakšu karinu aiz priekšējā rata, un tas, ka karājoties dakša nestrādā mani maz uztrauc, kamēr pārvietojos pa zemes virsu, tā darbojas itin labi.