XC.lv braucieni ir vēl viena mana ideja, kas potenciāli varētu būt interesanta visiem indiv. braucējiem.
Tas ir rīks, ar kura palīdzību varēs veidot masu braucienus (gan XC izpratnē) un atvērtos treniņus, ļaujot braucējiem atrast vai pievienoties kādai citai braucēju grupai jeb kompānijai kādā interesantā izbraucienā vai arī parastā treniņā tuvumā mājām. Otrkārt, tas līdz ar info par braucieniem uzkrās arī informāciju par kartēm, kuras būs iespējams pēc tam atlasīt sev interesējošā rajonā/vietā un pēc citiem parametriem.
Mēs ar trulli parunājām par potenciālajiem nosaukumiem šim te rīkam un īsti neatradām īsto. Varianti:
“Braucieni” (grey)
“Izbraucieni” (trulli)
Ja jums ir kas labāks padomā, lūdzu, iemetiet kādu variantu. Vēlams: 1 vārds, ne vairāk kā 10 burti.
finišam laiks ir domāts daudzdienu braucieniem. Tas nav obligāti jānorāda. Ja finiša laiks tiek norādīts, brauciens skaitīsies “aktīvs” līdz pat finiša laikam.
Pieteikšanās laiku ieviesīšu.
Jūsu palīdzība ir vērtīga. Es tikai sēžu un skaitu kļūdas un nepilnības :)
– Mēnešu nosaukumus latviešu valodā neraksta ar lielo burtu. :) (Tā ir braucienu sarakstā.)
– Mr.Derailleur savam “Pēc piena” braucienam kartes adreses vietā ierakstījis “nav”. Ja tur paredzēts ievadīt tikai un vienīgi URL, tad to var viegli pārbaudīt, lai tas arī būtu URL.
– Nospiežot uz “kopēt”, ir paziņojums “Ieraksts neeksistē vai arī tev nav tiesību tam piekļūt. (rc=5)”. Tas varbūt nav domāts publiski vai visiem?
Kas ir domāts “MIN”? Un kas ir “PIETEIK.” - dalībnieku skaits, un kas ir domāts iekavās? Jā, būtu labi, ja uzreiz būtu redzams kurš ir šosejas brauciens un kurš ir mtb.
Izskatās ļoti labi (praktiski, cik vien var latviski ;)) un noderīgi, nekādi errori nelīda acīs. Attēlus pie brauciena apraksta var pievienot? Gadījumā, ja karte nav gatava/tās pievienošana nav iespējama, attēlā varētu būt vēlamā piena veikala fočene, bet to, protams, zem url arī var likt.
Nosaukums cits imo galvā nenāk.
Jā, sarakstā mazas ikonas, kaut kur apakšā leģenda. Visu braucienu pārlūka tabulā tāpat varētu atstāt “autora komentāru”, piemēram, - ierašanās ar zapti un baltmaizi. Aktuālos (nākotnē) varētu iezīmēt krāsā neitrālā-x,
neaktuālos (pagātnes) varētu zem atsevišķa “BRAUCIENU VĒSTURE” filtra samest un iezīmēt krāsā neitrālā-y, savukārt tos braucienus, kas ŠODIEN - kā 1188 transporta lapā pie tuvākā autobusa - mazliet trālākā krāsā z.
…bet doma ir super.
vēl derētu tādas fīcas:
a) karte veras jaunā logā
b) PM visiem dalibniekiem no ieraksta autora
c) komentaari no daliibniekiem turpat
d) tāme, piem. bezmaksas vai arī 100 rubļi par degvielu braucienam uz Mineraļnije vodi MTB kausu
a) nebūs, jo “_target=blank” nav W3C standarts. Respektīvi, Firefox, Opera, Internet Explorer 7.0, Google Chrome, Safari u.c. lietotāji spiež peles vidējo taustiņu uz linka un tas atvērsies jaunā logā.
b) Nu, nevis PM, bet e-mails, jā.
c) Būs.
d) Nebūs, bet to var iekļaut aprakstā.
Nu ko nozime W3C standarts? Ja Tu doma html 4.01, tad stridigs jautajums, jo izmantojot frame layout W3C atbalsta ne tikai “_blank” targetus, bet “_self” un citus.