Kadi varetu but plusi un minusi salidzinot ar parastajiem alu ratiem ?
Tas ir mēginājums izraisīt fleimu? :)
Pluss braucējam, kuram ir tik labi rezultāti, kad jāsāk skaitīt gramus(teiksim, piem., SEBu 1.-10. vieta) - viegli ir tie rati!
ne vnk skatos ratus sacensibam un varbut kads ar tadiem brauc un vai ir jutama atshkiriba? Piem ka tas aptuveni varetu atspoguloties uz rezultatu ja braucu ar vieglakiem ratiem teiksim 30 sekundes vai kadas 2 minutes nost no rezultata?
domaju kads vares padalities pieredze bet izsk tik ienirgt
runa par sosejas ratiem vai MTB? baidos, ka Latvijā ĻOTI maz būs ar tiem braukuši. Īpaši no foruma aprindām.
Ir plāns?
Šosejas. Es daudz nezinu par karbonu, bet pieņemu, ka ārzemēs ir daudz jau internetā uzrakstīts.
Ne jau svarā un aerodinamikā slēpjās panākumu atslēga. Paskaties jebkuras gonkas… tur vinnē gan ar metāla
, gan ar karbona
ratiem.
Protams, ka ar aerodinamisko būs patīkamāk braukt. Bet teikt, ka uzreiz 30 sec nost… nepareii tas :)
runa iet par shosejas ratiem. arzemes rakstito ipashi negribetu nemt vera jo viniem nav Latvijas asfalteto celu…
Tur ceļi ir tādi paši. Ja tie tev ir sacīkšu rati, tad tajās jau pa bedrēm braukt parasti neliek, un mierīgi var apskatīties ārzemju atsauksmes.
Es Grupas braucienā pašlaik braucu ar alumīnija ratiem bet ITT jau ar karbona diskratu aimugurē un priekšā četrspieķi, ripojiens ir tomēr cits, un ja grasies braukt pa gludu asfaltu, nevajadzētu smādēt Tufo Elite Jet riepas, tas ptikai protams atmaksājas ja velk avg virs 40km/h!
Pashlaik braucu ar Tufo S33 Special klincheriem un skatos uz Tufo Elite Jet riepam. avg ari ir kadu mineji tadel ari gribu citus ratus kurus izmantot gonkas. pashlaik skatos uz shiem http://www.rossettibike.com/store/index.php?act=viewProd&productId=10
vajag tādus -
Model info
- Carbon hubs reduce weight and look great on these stellar performers
- Tour de France proven design
- Designed for all-around use: up, down and all around the mountain in wet or dry conditions
- OCLV 110 one piece rim is patented and manufactured in the U.S.A.
- Butted and bladed stainless steel spokes with aluminum alloy locking nipples
- Includes titanium skewers, Bontrager Carbon Stop Brake Pads and Bontrager Wheel Bags
- Presta valve
Details
Rim Dia. : 700C
FT/RR/PR : Pair
Type : Tubular
Color : Nude Carbon
Speed : 9/10
Holes : 20 / 24
Spokes : 14/17/14G
Weight : 1175g
vai tādus -
Model info
- 65mm cross section and toroidal shape gives the optimum height to width ratio for aerodynamic performance (with 22mm tire)
- Full carbon rim based on the proven 110GSM climbing rim
- 14 gauge bladed spokes laced to Swiss made hubs for the ultimate in speed
- Presta valve
Details
Rim Dia. : 700C
FT/RR/PR : Pair
Type : Tubular
Color : Nude / Silver
Speed : 9/10
Holes : 16 / 16
Spokes : 14G
Weight : 1680g
Pashlaik braucu ar Tufo S33 Special klincheriem un skatos uz Tufo Elite Jet riepam. avg ari ir kadu mineji tadel ari gribu citus ratus kurus izmantot gonkas. pashlaik skatos uz shiem http://www.rossettibike.com/store/index.php?act=viewProd&productId=10[/quote]
Ja skaties uz Tufo Elite Jet riepam, tad nem komplekta ar Tufo karbona ratiem. Latvija dotaja bridi ir vairaki gan Cyclone modeli, gan Carbona modeli. Cyclone ar Elite Jet riepam var aptaustit pie manis.
Perkot Tufo karbona ratus riepas nak jau uzlimetas no rupnicas, klat ari ekscentri un bremzu kluci karbona ratiem. Cyclone tiek komplekteti ar labakajam DT-Swiss rumbam ar keramiskajiem gultniem. Starp citu, ar Tufo Cyclone ratiem grupas braucienu brauca musejie Pekina, riepas bija Tufo Giro Twix.
Cenas par komplektu (cena ar PVN):
Šosejas karbona rati Tufo Cyclone - 900Ls
Šosejas karbona rati Tufo Carbona - 450Ls
Ziemas atlaides būs? teiksim bez pvn
;)
Tas tagad kaut kāds jaunais stils pieprasīt atlaides internetā?
Pashlaik braucu ar Tufo S33 Special klincheriem un skatos uz Tufo Elite Jet riepam. avg ari ir kadu mineji tadel ari gribu citus ratus kurus izmantot gonkas. pashlaik skatos uz shiem http://www.rossettibike.com/store/index.php?act=viewProd&productId=10[/quote]
Ja skaties uz Tufo Elite Jet riepam, tad nem komplekta ar Tufo karbona ratiem. Latvija dotaja bridi ir vairaki gan Cyclone modeli, gan Carbona modeli. Cyclone ar Elite Jet riepam var aptaustit pie manis.
Perkot Tufo karbona ratus riepas nak jau uzlimetas no rupnicas, klat ari ekscentri un bremzu kluci karbona ratiem. Cyclone tiek komplekteti ar labakajam DT-Swiss rumbam ar keramiskajiem gultniem. Starp citu, ar Tufo Cyclone ratiem grupas braucienu brauca musejie Pekina, riepas bija Tufo Giro Twix.
Cenas par komplektu (cena ar PVN):
Šosejas karbona rati Tufo Cyclone - 900Ls
Šosejas karbona rati Tufo Carbona - 450Ls[/quote]
pa cik man svars 85kg vai man shie rati vsp deres? majaslapa noradits brauceja max svars 82kg…
Ziemas atlaides nebus. Es varu izrakstit rekinu uz Tevis noradito kompaniju un PVN, ja spej, pats vari atsist atpakal. Cenas zemakas nebus, var iet tikai uz augsu, jo no nakamas sezonas razotajs diemzel cel cenas, gan ratiem, gan riepam. Manis publicetas cenas ir speka saja gada, ari pasutijumiem, kuri apstiprinati saja gada, bet piegade notiek jau 2009g. Ja gada beigas netisam paliek pari nauda, var derigi izmantot.
Apjautasos razotajam, cik strikti ir sie ierobezojumi.
Q: What are the weight limits of Bontrager Road Wheels?
A: Despite the exceptionally light weight and low spoke count wheels, Bontrager does not have any weight restrictions for use. All of our wheelsystems must pass the same durability and impact standards prior to production, regardless of intended use or rider weight.
Keep in mind, Bontrager offers one of the larger wheel offerings in the world. This is because different riders may find better performance on different wheels. A really big rider may ultimately be better served with a more laterally stiff wheel than an exceptionally light pair.
var cenas atsutit uz privato Bontrager ratiem?