Man līdz ar mašīnas maiņu šobrīd ir ļoti aktuāls jautājums. Vai kāds var padalīties ar info par riteņu turētājiem automašīnai ar bagāžnieku (sedanam). Jo nu diemžēl ne visām mašīnām piestāv jumta stiprinājumi un savā gadījumā nevēlos tos likt un arī pa kabatu tas sit vairāk, jautājums ir vai pastāv arī kādi citi varianti, piemēram kaut kas līdzīgs kas ir universāliem/džipiem, kad turētājs stiprinās pie aizmugurējām durvīm, vai varbū ir vispār kaut kas pilnīgi atšķirīgs ko var izmantot priekš automašīnas - sedana. Laikam uzreiz jāpiemin ka piekabes āķa man nav.
Visas idejas tiks izskatītas, paldies jau iepriekš :)
ir varianti. daudzi ražotāji ražo turētājus, kas, atkarībā, no veida, kā ir salikti, der praktiski jebkuram auto. stiprinās ar siksnām, kas tiek pieāķētas pie bagāžnieka vāka durvīm un nospriegotas. Realitātē darbojas labi, neskatoties uz to, ka pēc skata konstrukcija šķiet šaubīga. Galvenais ar prātu uzlikt, un pirmajās reizēs pārbaudīt, kad ir neliela distance nobraukta. lietoju tādu kopš 2004. gada, ir ok. lietoju uz accorda, tad uz a3, tagad uz s80.
[quote=fusio]ir varianti. daudzi ražotāji ražo turētājus, kas, atkarībā, no veida, kā ir salikti, der praktiski jebkuram auto. stiprinās ar siksnām, kas tiek pieāķētas pie bagāžnieka vāka durvīm un nospriegotas. Realitātē darbojas labi, neskatoties uz to, ka pēc skata konstrukcija šķiet šaubīga. Galvenais ar prātu uzlikt, un pirmajās reizēs pārbaudīt, kad ir neliela distance nobraukta. lietoju tādu kopš 2004. gada, ir ok. lietoju uz accorda, tad uz a3, tagad uz s80.
ja būtu izvēle, es gan izvēlētos jumta turētājus.
Es pirku thule, bet kā saprotu ražotāju ir daudz.[/quote]
vari lūdzu iemest nosaukumu vai vispār virzienu kur meklēt tādu verķi kā tev, jo izmkelējoties latvijas velo inventāra saitiem atrodu tikai tos brīnumus kas uz hečbekiem/universāļiem/SUV der, vai arī tu tos arī domā, ka viņus var izmantot?
es gan ieteiktu labāk jumta variantu. bet ja galīgi negribas likt uz jumta (piekrītu, sedaniem jumta bagāžnieks nepiestāv), tad uzlikt āķi un attiecīgi iegādāties turētāju, kas stiprinās uz āķa. pie bagāžnieka durvīm/vāka piekaramās konstrukcijas agri vai vēlu atstās savas pēdas vietās, kur tās balstās pret auto - kopējais svars tomēr liels un Latvijas nelīdzenie ceļi arī savu artavu dod (saku no pieredzes). Bet ja mašīnu nav žēl, tad tik uz priekšu (forumā bija pat atseviķša tēma par šādu piekaramo konstrukciju lietošanas plusiem un mīnusiem).
Nu nezinu gan kas tur uz jumta slikti izskatās. Pats gadu lietoju thule pro ride. Viss ļoti vienkārši un ātri uzstādāms. Ja arī nepatīk kā tas viss uz jumta izskatās, var jau ātri noņemt un likt virsū tikai tad kad ved riteni. katrā ziņā ļoti ērti… ērtāk kā likt bažniekā.
kRēl jdaudzi aizmirst, ka stiprinot aizmugurē ričukus tiek aizsegta numura zīme un lukturi.Tāpēc jāpērk atsevišķa uzparikte ar uguņiem un numura zīmes stiprinājumu.
Es arī lieku uz jumta, lietoju Thule Pro Ride, uzlieku tikai tad kad jāved riteni, uzlikšana prasa vien pāris minūtes un man liekas ka izskatās ar tīri labi. Mīnusi varētu būt lielās izmaksas, jo cik atceros tie turētāji kas liekas aizmugurē bija lētāki, kā arī vēja troksnis un palielināts degvielas patēriņš, bet tas jau laikam visiem tā ir.
No savas pieredzes…
Pagājušo gad, pēc Vienības brauciena Juglā manai mašīnai ielika viens aizmugurē…
Izdarīju secinājumu…
Paldies, nezin kam tur, bet par to, ka iegadājos uz jumta liekamu bagažnieku.
Vajag pirkt sedanu, kur bagažniekā var ielikt trīs normāla izmēra velo :)) (nu labi, vienu ratu nācās ielikt salonā…)
Bet patiesībā, šķiet, ka par aizsegtu numuru var dabūt labu sodu, ja vien tas turētājs nav augstāk par nr un lukturiem (ir redzēti tādi varianti). Tāpēc tomēr ieteiktu apsvērt jumta bagažnieku.
Man ir SAAB 9000 CS (hečbeks), tā kā autiņš pavecs, arī žēl jumta turētājus pirkt, tādēļ iegādājos tepat neta bodē aizmugures turētāju 3 velo…kā fusio saka, galvenais pareizi uzlikt…uz sebiem trīs velo vizināju, un numuru tas neaizsedz…skatoties spogulī…nu ir kā ir, bet ne reizi nav pievīlis…nezinu, kā lietainā laikā, bet sausā ir OK…kādi Ls 40 maksāja…
Ja nav naudas jaunu Proride iegadei, varu piedavat lietotus, bet laba stavokli esosus 4x Free Ride stiprinajumus http://www.thule.com/Thule/ProductPage____23369.aspx Ir ari kantainas, melnas jumta stangas ar pedam jumta reliniem, bija uz Volvo V40. Nomainot pedas deres ari sedanam.
Visiem 4 turetajiem der viena un ta pati atslega (one key system), tapec pardotu tos visus reize. Lietoti tika ne vairak ka 10x gada vairaku gadu garuma, nekad netika lietoti ziema, tapec rusas punktu nav.
Uz jauna auto vajadzeja citas stangas, tas bija ari iemesls pariet uz 2x ProRide + 2x OutRide sistemu.
Viss salikta veida stav garaza un gaida laimigo jauno ipasnieku. Rakstit uz PM.
Gribu 111Ls par visu komplektu.
skatoties dažādus modeļus sapratu ka ir tādi kas aizsedz numuru un ir tādi kas to neaizsedz. Te var papētīt - http://www.thule.com/Thule/ProductListPage____23374.aspx
šis links jau iepriekš bija uzradīts. Tur var vismaz pec bildēm redzēt kā kurs turas.
Sveiki! Negribēju taisīt jaunu topiku, tādēļ rakstu tepat.
Kā jau tepat iepriekš minēju lietoju THULE PRO RIDE veloturekli un esmu apmierināts. Līdz šim nācās uz jumta vizināt tikai MTB ričuku. Tagad uzliku uz jumta šosejnieku. Tam ir krietni tievākas aploces un riepas. It kā uzlieku, piestiprinu, bet ratus nevar pievilkt kā nākas. Vismaz ne tik stingri kā MTB. Nav tas pasākums uz jumta vairs tik stabils kā ar MTB. IR KĀDI IEROSINĀJUMI, KO DARĪT ŠAJĀ SAKARĀ? Mēģināt kaut ko likt starp to plastmasas savelkamo un riteni vai starp riteni un pašu turētāju? Vai varbūt neko nevajag likt?
sanāca 6000 km pa dažādiem ceļiem nobraukt ar uz āķa stiprināmu veloturētāju - diezgan labs risinājums :)
iepriekš pret uz āķa striprināmajiem turētājiem biju skeptiski noskaņots, jo šķita neloģiski uz relatīvi nelielas lodes stiprināt milzu “heveri”, bet, man par pārsteigumu, tas turas apbrīnojami labi, jo stiprinājums pie āķa tiek pieskrūvēts ar divām m12 skrūvēm.
izmaksas:
50 eur lietots velo turētājs
15 eur papildus numurzīme
2 eur papildus gumijas velo stiprināšanai.
plusi:
viegli vienam cilvēkam uzlikt/noņemt velo, nav augstu jāceļ;
nepieaug transportlīdzekļa augstums;
pie āķa pieskrūvē stiprinājumu, pēcāk turētāju uzceļ/noceļ no stiprinājuma 20 sekunžu laikā - ērti, ja jāpiekļūst pie bagāžnieka vai negribās turētāju atstāt uz auto.
ātra velo uzlikšana/noņemšana
mīnusi:
vajadzēja pielāgot (izzāģēt lielāku šķirbu) mana velo klanim/monoblokam;
6000km laikā uz klaņa un monobloka parādijās švīkas (mani tas nesatrauc);
nācās nemt nost sēdekļus - tie konfliktēja ar stūrēm. Ja sēdekļi ir zemāk/stūres austāk (pilsētas velo), tad tādām problēmām nevajadzētu būt;
konkrētais nav atgāžams - lai piekļūtu pie bagāžnieka, tas ir jānoņem.