Neliels apskats par Polar velo-pulsometru 725X

Ja nu kāds sadomā pirkt, tad lūk daži mīnusi

  • pat pirmais brauciens, a jau problēmas ar HR sensoru… vai tam nepatīk sviedri vai kā, bet uzkārās un negribēja “atjaunoties”… (mājās viss OK, “pātraukst sakari, pieliec tuvāk, strādā tālāk”) [imho tādai mantai bija jāstrādā stabili jebkuros apstākļos]
  • HR sensors darbojās Max izstieptā rokā… turot pirkstos izstieptā rokā - tas vairs nedarbojās
  • šat tad nolago ātruma sensors… piem lēkājot no 35kmh uz 30kmh (ātrums šajā brīdī bija konstants)
  • pārāk sūdīgs/vājš backlight
  • nevar atstāt backlight ieslēgtu (visu laiku pazūd pēc pārs sekundēm)
  • sūdīgas pogas, jāspiež ar lielu spēku, pat bail kaut ko tur salauzt…

Pārējais viss apmierina… vēl tik jāpalūrē vai tas softs visu rāda pareizi un smuki…

it kā jau skaitās dārgais gals…

Izklausās, ka vajadzētu baterijas nomainīt. Ātruma sensors, man liekas, lago visiem. Pogām ir jāspiežas slikti, lai zem apģērba tās pašas nespiestos. Piemēram, ziemā slēpojot lielā aukstumā, dabiski, pulsometru slēpsi zem jakas, lai tam ‘neiesalst’ cipari un tajā brīdī pogas sāk ‘spaidīt’ piedurknes gumija un cimdu malas.

Starp citu, par Polar ir lasīts, ka tas ļoti labi atrisinājis backlight problēmu tādā veidā, ka tam ir kaut kāds režīms, kad backlight var ieslēgt bez pogām, vienkārši pietuvinot to HR jostai. Papēti, moš arī Tavam tāds ir.

ir ir… ieslēdzās backlight, tikai vot saliekties ar pašam krūtīm pie stūres ir extrēmi uz šosejas (gan arī mežā) - :)
Varētu jau uz rokas nēsāt (braucot), bet tad atkal problēmas ar citiem sensoriem būs (max 60cm laikam bija…)

Nu jā, ja uz pulsometrs stūres, tad tas varētu būt diezgan neērti un bīstami.

Starp citu, tas Polar bike mount verķis uz stūres ir pats labākais, kāds vien eksistē un ir pilnībā tās naudas vērts. Un der faktiski visiem pulsometriem, ne tikai Polar.

Jā, atcerējos vēl vienu lietu, ka nu nepatīk man tie plastmasa ziploki… zinu ka ir tādi metāliski ar skrūvīti, bet vai tik sīki, hvz… tie būtu ērtāki… a to bail spiest pa pogām un noraut to mountu…

Nu manējam mountam vēl nāca līdzi gumijas gredzens, ko var lietot to ziploku vietā. Manuprāt ziploki ir paši labākie, tie labi tur, bet reizē ļauj arī mainīt pozīciju, kas ir visai noderīgi, jo 1) pulksteni var ērtāk uzlikt, pagriežot mountu pa kādiem 45 grādiem, 2) brauciena laikā vari pieregulēt leņķi kā vien patīk, 3) ja gadās nokrist un uzsist pa pulsometru, tad mounts pagriezīsies un slāpēs triecienu.

Tik tiešām tas ātruma sensors lago… bremzējot no 40kmh man tas momentā parādīja 70kmh… un arī failā ierakstīja kā maximālo :(
Totāls sviests… to gan nebiju gaidījis no šī velokompja :/ Mans sadauzītais pa 9Ls rādīja visu akurāt precīzi…

atradu vienu komentāru gūglē

Kā arī:
http://patricknolan.com/PolarSpeedSensorOneLastTry.aspx

Izklausās pēc kautkādiem traucējumiem (vai tad Polar savus signālus neraida kodētā veidā?)
Tu pamēģini maksimāli novērst traucējumus. Liec pulksteni un sensoru vienā pusē, maksimāli tuvu vienu otram, pacenties, lai pa vidu nav nekādu lieku priekšmetu, utt. Var arī ielikt svaigas baterijas, nezinu gan cik tas izmaksā.

Bija viena tbilde ka jāliek magnēts iespējami tuvu… 1…3mm… man pašlaik uzlikts tas mazais plastasa verķis, būs jāuzliek tas metāla niknākais…
Bet attālums nav tik liels - ~45…50cm (pēc specenes izskatās max :))

A kas tur dārgs baču nomainīt? Pats jau mainīšu…

Ar HR sensoru tiku galā… jostiņa jāsamērcē izrādās un jāmazgā ar ziepēm, lai tauki nekrajās uz kontaktiem

Es sākumā kad nopirku Sigmu arī čakarējos, bet tad nomainīju jostai baču un viss tagat strādā labi. It kā jaunam pirkumam negribas uzreiz mainīt bateriju, bet tie aparāti jau noguļ noliktavās kādu laiku un tās bačas noteikti nav svaigas. Tāpēc iesaku nomainīt uzreiz un tad sākt pārējās regulēšanas.

Starp citu es arī skatos Polar S725x virzienā.

Starpcitu, braucot vakarā mājās caur Rīgai - pusdistanci nerādīja ātrumu :| gyy… vot tev i Polar dārgais gals…
http://img325.imageshack.us/img325/9877/07082006pv2.jpg

Ohōō… tiko atradu softā iespēju koriģēt HR faila datus, pēkšņi ja kaut kur pazūd rādījumi var smuki ar līkni savienot 2 normālus/korektus ierakstus (pielabot līkni)…

Ta kā izskatās Polar cīnās ar problēmām nevis saknē! bet ar kļūdas koriģēšanu softā…

Sensorus vajag salikt precīzi un pēc instrukcijas, pat neliela novirze var radīt nopietnas problēmas visiem aparātiem, neskatoties - dārgais vai lētais gals, garmin vai polar.
Ar HR jostām situācija smagāka, jo pie korpusa tās pieskrūvēt nevar, bet kontaktu samitrināšana atrisina lielāko daļu problēmu, citādi jāmin tik ilgi, līdz iesvīst.

iespējams liksies stulbi bet Polar jostai ūdens samitrināšana man dažreiz nostrādāja bet vienmēr labi un lēti darbojas matu želeja - pikucis mazāks par zobu pastu

Jaunāku topiku jau pacelt nevarējāt? :D

Pārlasot šo visu par 2006 gada hi-end polar problēmām, jāsaka, ka praktiski visas “uz velo” saistītās problēmas ir arī 2010. gada zemā gala polaram aka CS200cad… ātruma sensors mēdz lagot, signāls no ātruma/kadences kautkāda elektromagnētiska lauka tuvumā (metro/vilciens) mēdz pazust, pulss vai nu pazūd vai rāda kosmosu…

Te nu bija beztraucējumu kodētais signāls… esmu vīlies.

Sensors jāliek pēc iespējas tuvāk - nebūs nekādu problēmu. Izlasam instrukciju kārtīgi.
Ja sensors ir uz max. robežas, tad protams var būt traucējumi, bet tāda lieta, ka nelasa svešu ātrumu/pulsu/kadenci tāds lūk kodētā signāla priekšrocība.
Kosmiskie ātrumi/pulsi rodas dēļ nolietotas baterijas.

Baterijas jaunas, pulsa jostu tuvāk kompim pielikt nevar :) Un iebraucot virs metro līnijām, vai cieši blakus dzelzceļa līnijai - viss saiet putrā. Par cik man praktiski jebkura virziena velo maršruts ir ar šadiem posmiem tad uzticēties sava polar rādījumiem nevaru necik, statistika arī nelietojama…

Tātad, arī RS800CX ir pilns ar nenostrādātām lietām, bet to visu kompensē nostrādātās lietas.
Par sensoriem utt., jāsaka tā - patērētājam ir viegli kritizēt, bet, ja nostājies produkta izstrādātāju pusē, tad tur ir tik daudz dažādu nianšu un īpatnību… protams, tas nav attaisnojums cīņā, kur rezultātu nosaka konkurence.
Padomājot kaut vai par to, ka viena 3V tabletītei, kura kalpo ~100h, ir jākonkurē ar lieljaudas elektrolīnijām…