MAVIC SLR vs. Fulcrum red metal zero?

Kadas ir jusu domas kas labaks Mavic SLR vai ari Fulcrum red metal zero?

svara ziņā laikam mavic
fulcum krāsa labāk patīk
mavic būs ilgāk jāiebrauc
mavic domāti nesmagiem cilvēkiem
vairāk neko nezinu

Kas skaitas nesmagi cilveki? :D
Un ja Mavic SLR jaunais ir par kdiem 100g vieglaks
Man reiz kads teica ka esot redzejis ka Armstrongs esot teicis ka shoseja 200g ritenja svara dod 20% speka atpakal. Kipa kkas tads :D

Un, ja samazina riteņa svaru pa 1kg, tad ir 100% spēks atpakaļ. t.i. brauc bez enerģijas patēriņa… :]

jā, tulīt… 20%…
par ko vispār runa? šoseja vai mtb?

Ilgāk jāiebrauc? Kas tās par muļķībām, piedodiet?

MTB. ar disku bremzem
Nu nee tas nebija domats ka ja 1 kg dabu nost tad bez paterinja brauc… :D:D NEmaku formulet pariezi visu :D bet nu tur tas bija.

nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.

[quote=emils]nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
[/quote]

No kurienes ir šāda informācija? Vot kaut kā neesmu spējis atrast Mavic atrunu par max svaru uz SLR’iem! Varbūt draņķīgi meklēju?
Un par iebraukšanu runājot - tas kaut kā uz abiem ratiem ir pārbaudīts vai? Savādāk visi SLR’u īpašnieki metīsies pirmos 10k braukt tikai līdz 3k apgriezieniem :)

[quote=emils]nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.[/quote]
Emīls kā parasti radikāls un apgalvojumus nepamato :)

Jāprecizē par kura gada SLR apskatam. Pēdējam SLR ir asimetrisks aploks = vienādāks spieķu sastiepums = lielāka izturība un efektivitāte. Atvieglināts aploks, nezaudējot stiprību. Skaits dizains. ļoti maza rotācijas masa ~360g aploki. Asprātīga rumbas konstrukcija nodrošina lielāku stingrību tieši rumbā, tradicionālajā konstrukcijā ir elastība dēl nevienmērīgās ass nosldzes (šaurāks gultņu atbalsta plecs). Vienīgais mīnus 24 spieķi, kas tomēr nespēj nodrošināt tadu aploka nospriegojumu, kā augstas klases 32 spieķu versijas.

ZERO augsta ķīmija, asprātīgi risināta nevienmērīgā spieķu sastiepuma problēma. Zobratu pusē ir 2x vairāk spieķu līdz ar to spieķu sastiepums abās pusēs ir izlīdzināts un aplokā arī neveidojas lieki spRiegUmi, līdz ar to iespējams aploku padarīt vieglāku. Pilnīgi atšķirīga tehniskā filozofija no SLR. Mīnus tāds pāts kā SLR , tikai 24 spieķi.

Abi šie rati ir augstas klases produkti labi izskatās un ir vienāds cenu līmenis.
Ja man būtu jāizvēlās tad droši vien ņemtu ZERO, jo pāris gadus esmu braucis ar Mavic SL un ir bijušas dažas problēmas ar izturību man 90kg, par ZERO izturību neviena slikta vārda neesmu dzirdējis.

p.s.

ZERO Latvijā tirgo daudz draudzīgāks uzņēmēmums velo pasaulei…

Abi salīdzināti:

http://www.bikeradar.com/gear/category/components/wheel-sets/product/red-metal-zero-wheelset-30808

man šādu informāciju deva cilvēks pirms pagājušā gada agrā pavasarī kad liku savu velo kopā.
to par spieķiem. zinu precīzi 5 cilvēkus kam spieķi ir lidojuši ārā. vieglākam tikai viens izlidoja, bet džekma pie 100kg izlidoja veseli 7iņi uzreiz.
par iebraukšanu pieredzējis velobraucējs pats atzina, ka nevar salīdzināt kā ripo jauni slr rati un dt rati

[quote=emils]nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.[/quote]
pēdējā laikā te tādas pērles daži ieraksta, ka nevar saprast vai tas ir domāts ar smagu ironiju vai kā!

mans svars nekad nav bijis pat tuvu pie 80 un spieķi manam SLR-am pagaidām nav “gājuši pa gaisu” un nu jau pāris gadus kā nav gājuši, sagadīšanās laikam …

eu, ārmstrongs ir braucējs, nevis fiziķis.

tas, starp citu, arī uz lētākiem red metal attiecas.
iesaku papētīt pirmos, jo vismaz izskatās tie tieši tāpat kā nultie, ja neskaita krāsu. kas lācītim vēderā, nezinu, bet pieļauju, ka varbūt starp pirmajiem un nulltajiem atšķirības tik pat “būtiskas” kā starp sl un slr mavikiem krosmakšiem.

+11111
uzņēmuma īpašnieks, starp citu, pats brauc ar pirmajiem fulkrūmiem - ja tas varbūt kaut ko izsaka, norāda vai liecina

kas tie par, piedodiet, murgiem par iebraukšanu? saprotu, ka zirgs ir jāiebrauc; žiguļi bija jāiebrauc, kamēr pieslīpējas dzinēja neprecizitātes; bet rati, nu kur te loģika?

[quote=eBiker][quote=emils]nesmags cilvēks svarā līdz 80kg
savādāk spieķi pa gaisu.
es uzskatu ka ir jāpērk standartu 32 spieķi un brauc laimīgs.[/quote]
pēdējā laikā te tādas pērles daži ieraksta, ka nevar saprast vai tas ir domāts ar smagu ironiju vai kā!

mans svars nekad nav bijis pat tuvu pie 80 un spieķi manam SLR-am pagaidām nav “gājuši pa gaisu” un nu jau pāris gadus kā nav gājuši, sagadīšanās laikam …[/quote]

Kas tad tev toreiz aizlidoja no tā rata? Toč neatceros! ;)

RM1 ir stipri līdzīgs RM0, atšķirās tikai spieķi, kas uz abiem ratiem ļauj ieekonomēt tikai 30g. Un cenu starpība abiem ir 40%. Tas attiecas uz 09. gadu. 10.g. stāsts līdzīgs, bet tomēr citādāks.

…draudzīgs uzņmums=draudzīga cena.Jauns produkts+smuks dizains(koši),ļoti stingri. Lietoju, lietošu.

Pat ražotāji norāda, ka rati jaiebrauc…t.i. spieķiem jāsasēžas un pēc 100-200 km jāpārvelk servisā. RTFM.