Kross Hexagon V3 MTB

Sveiki, vēlos iegādāties labu, bet lētu MTB Esmu noskatījis http://www.kross.pl/eng/rower/44-Hexagon_V3_.html
Viegls 21"stiprināts alumīnija rāmis (pēc karbona nealkstu, pietiks ar Alumīniju)
Dubultie diski,
Šimano klaņi un pārslēdzēji
V - tipa bremzes
Priekšējā dakša XCt V2 regulējama, bet nav lockout.


Domāju iegādāties lai brīvā brīdī izbrauktu kādu meža taciņu, varbūt uz kādu pēdējo SEB posmu uzpētu u.t.t
Pēc manām domām tīri normāls tik vajadzētu uztjūnēt nedaudz
Dakšu ar Lockout http://www.gandrs.lv/velosipedu-daksas/sr-26-xcm-h-rl-lockout/
Pedāļus kādus alumīnija ar slēgtiem gultņiem
Kādas labas V-bremzes
Riepu aizmugurē http://www.gandrs.lv/26-riepas/maxxis-holy-roller-26/
Sanāk 150 LS velosipēds + 60 dakša + 15 pedāļi + 15 riepa + 10 bremzes = 245 LS Un labs ričuks ??
gribētu dzirdēt kas tieši slikts šim velo citus variantus nevajag, nav obligāti jābūt virsū brenda uzlīmej par kuru jāmaksā baigais piķis?? :)

ja pērc dakšu tikai priekš Lockout, tad labāk uzreiz paskaties velo ar tādu - jo tagad būs sūdīga dakša ar lokout un otra, kuru nevienam par normālu cenu nepārdosi. Pats nopirku lētu velo ar SR dakšu (budžets spieda a braukt geibējās) - pēc pāris gonkām, kur nobraucienos velo nežēloju parādījās dakšā brīvkustība (laikam bukses beigtas). Velo mehāniķis teica, ka tādu vnk neremontē, bet izmet ārā. :) Tagad krāšu naudu kādai labai dakšai, kad orģinālā ir nojāta.

Manuprāt loģiskāk būtu paskatīties vnk gatavu velo par 245 Ls, nekā grūst 100 Ls jauna velo apgreidos.

Tādēļ jau gribēju spečuku viedokli, varbūt šī dakša nemaz nav tik sūdīga un pārējās detaļas kuras komplektā nāk!
Nu citam veļukam pa 245 tāpat viss nebūs tas labākais, bet ja šis nav zemē metams + pats visu normālo salieku un braucu bez bēdām ?? :)

Esmu braucis ar lētajām(līdz 50 Ls) dakšām 4 gadus. Secinājums ir viens, vai nu normāla dakša (maksā >200 Ls) vai arī cietā dakša.
Lētās pēc būtības nedara savu darbu vai dara to slikti, un pēc gada jau paliek par pliku atsperi, kas vienkārši šūpo priekšu.

Šogas pārgāju uz cieto dakšu, pagaidām esmu apmierināts, uz trepes un pa šķebjonku bišku pakrata, bet nu turēt var, jāpierod. Toties vadāmība smiltīs u.c. mīkstos reljefos ir teicama, nemaz nerunājot par vieglāku priekšu un braukšanu kalnā(te gan līdz arī lockout).

visi augstākminētie atzinumi ir mans subjektīvs viedoklis balstoties uz pieredzi, tā kā nevajag ņemt par etalonu.

ir tads veikals Veloprofs (Lacplesa 87, Riga). Nakam nedel tur ienaksies labakie ritenji par labako cenu Rigaa. Tad nu piemers. 270Ls par deores aprikojumu, alivio klanjiem, daksu ar loku utt. Vienaa setaa parspej to Crossu ar visam apgreidotajam detalam.

http://www.str-bikes.cz/archive/en/products/16_Storm.xhtml

[quote=FOX]ir tads veikals Veloprofs (Lacplesa 87, Riga). Nakam nedel tur ienaksies labakie ritenji par labako cenu Rigaa. Tad nu piemers. 270Ls par deores aprikojumu, alivio klanjiem, daksu ar loku utt. Vienaa setaa parspej to Crossu ar visam apgreidotajam detalam.

http://www.str-bikes.cz/archive/en/products/16_Storm.xhtml[/quote]

Gribētu zināt ar ko tad tieši labāks

  • Alivio un tourney klaņi gandrīz neatšķiras tātad tos neaiztiekam
  • Šifteri arī altus un deore lētākās modifikācijas ar diži neatšķirsies (diez vai tur dārgākā Deores modifikācija)
  • Priekšējais pārslēdzējs gan STR Bike labāks tātad upgreids pārslēdzējam + 20LS
  • Aizmugurējais pārslēdzējs Altus nu nav tas sūdīgākais, bet protams deore daudz labāks tādēļ varam pieskaitīt 30 LS upgreidam
  • Rāmji ir identiski
  • Dakša ar STR Bike labāka, līdzvērtīgu dakšu var sadabūt pa 50 Ls ar 100mm štoku gājienu un Lockout!
    Tātad Ritenis kross 150 + 100 LS Upgreids sanāk 250 LS vienalga nedaudz lētāks :):)
    Alternatīvu protams daudz, bet es gribēju uzzināt kādēļ tad kross ir sūdīgāks par pārējiem? :)

[quote=Letslabs]
Gribētu zināt ar ko tad tieši labāks

  • Alivio un tourney klaņi gandrīz neatšķiras tātad tos neaiztiekam
  • Šifteri arī altus un deore lētākās modifikācijas ar diži neatšķirsies (diez vai tur dārgākā Deores modifikācija)
  • Priekšējais pārslēdzējs gan STR Bike labāks tātad upgreids pārslēdzējam + 20LS
  • Aizmugurējais pārslēdzējs Altus nu nav tas sūdīgākais, bet protams deore daudz labāks tādēļ varam pieskaitīt 30 LS upgreidam
  • Rāmji ir identiski
  • Dakša ar STR Bike labāka, līdzvērtīgu dakšu var sadabūt pa 50 Ls ar 100mm štoku gājienu un Lockout!
    Tātad Ritenis kross 150 + 100 LS Upgreids sanāk 250 LS vienalga nedaudz lētāks :):)
    Alternatīvu protams daudz, bet es gribēju uzzināt kādēļ tad kross ir sūdīgāks par pārējiem? :)[/quote]

Tad ko jautaa pec specuku padoma, ja pats esi gudraks???

Taa kaa esi pats gudrs, tad savu laiku neteresu. Pietiks ar pirmo punktu, ka Tev tik tiesam taisniba, abi klanji ir ar 3 zobratiem un apalji! :)

P.s. neaizmirsti vel nopirkt atslegu uz 15mm, ko atskruvet ratus, kad kameru bus jamaina.

[quote=FOX][quote=Letslabs]
Gribētu zināt ar ko tad tieši labāks

  • Alivio un tourney klaņi gandrīz neatšķiras tātad tos neaiztiekam
  • Šifteri arī altus un deore lētākās modifikācijas ar diži neatšķirsies (diez vai tur dārgākā Deores modifikācija)
  • Priekšējais pārslēdzējs gan STR Bike labāks tātad upgreids pārslēdzējam + 20LS
  • Aizmugurējais pārslēdzējs Altus nu nav tas sūdīgākais, bet protams deore daudz labāks tādēļ varam pieskaitīt 30 LS upgreidam
  • Rāmji ir identiski
  • Dakša ar STR Bike labāka, līdzvērtīgu dakšu var sadabūt pa 50 Ls ar 100mm štoku gājienu un Lockout!
    Tātad Ritenis kross 150 + 100 LS Upgreids sanāk 250 LS vienalga nedaudz lētāks :):)
    Alternatīvu protams daudz, bet es gribēju uzzināt kādēļ tad kross ir sūdīgāks par pārējiem? :)[/quote]

Tad ko jautaa pec specuku padoma, ja pats esi gudraks???

Taa kaa esi pats gudrs, tad savu laiku neteresu. Pietiks ar pirmo punktu, ka Tev tik tiesam taisniba, abi klanji ir ar 3 zobratiem un apalji! :)

P.s. neaizmirsti vel nopirkt atslegu uz 15mm, ko atskruvet ratus, kad kameru bus jamaina.[/quote]
Kārtējais forums kur atkal bez uzbraucieniem nekādi, nēsmu es spečuks, tas ir mans subjektīvs viedoklis, tādēļ jautāju spečukiem, jo gribas zināt kādēl tieši tas u tā ! Labāk staigāšu kājām, ja jau bez uzbraucieniem nekādi :D:D

Te nav nekadu uzbraucienu. Kas, kapec, un ar ko ir labaks, var paskatities www.shimano.com.

piekrītu tam, ka labāk ņemt labu velo uzreiz nevis sūdīgu mēģināt uzlabot it sevišķi ja visa nauda ir pieejama uzreiz … kaut vai tāpēc, ka upgreidos aizies vairāk naudas lai dabūtu līdzīga līmeņa velo, kā arī jo lētāks velo, jo omiskāka ģeometrija, ērtāka nesteidzīgai ripināšanai pēc piena

Tur tā lieta, ka domāts bija vienu mēnesi dakšu, pēctam pārslēgus ja šie nepatiks u.t.t labi lai paliek, paldies visiem kas izteica viedokļus :)
P.S. Kaut vai sitiet nost :D:D Bet tam Street bike un Kross rāmji identiski tāka tad ar abiem pēc piena :D:D , varu derēt vienā vietā štancē bet paši krāso :D, kānekā Polija un Čehija blakus :)
Topiks slēgts :D

tad labāk pameklē kā nofinansēt pasācienu
nav gan rāmji identiski 1:1 :) būs vien jāsit nost :D

Labāk meklē tad kko ar cieto dakšu ja domā to mainīt, jo no XCT jēgas praktiski nav nekādas, līdzi vadāsi liekus ~ 2.5 kg un būsi par to dzelzs kluci smuki pārmaksājis…

Foxa variants ir labāks.

Ja godīgi, es FOXa tekstā uzbraucienus nesaskatīju, vien ironiju.

NU velolietās nekāds profiņš nēsu, bet braukt māku :D:D MAn pašam ir Kross V3 braucu jau 2 gadus, ja godīgi man pietiek un neko sliktu pateikt nevaru ritenis kā ritenis :D , pārslēdzēji strādā ļoti precīzi, priekšējā dakša ir XC V2, neteiktu ka pilnīgi nekādas jēgas, braucot kaut cik jau amarttizējas, šogad pat SEBā braucu un līdz finišam tiku bez problēmām :) Bet tas FOXa ritenis tāds labais izskatās :)

Manuprāt, Kross velosipēdiem šajā cenu kategorijā ir visai vāja komplektācija ļoti būtiskiem mezgliem - klaņi, kasete, ķēde, monobloks. Pirms apmēram gada nopirku sev un draudzenei Kross velosipēdus; ja parēķina izmaksas uz jau nomainītajām detaļām izdevīgāk būtu bijis uzreiz pirkt par 100-150 Ls dārgākus velo. Piekrītu tiem komentētājiem, kas rakstīja, ka labas detaļas jau nokomplektēta velosipēda veidā ir lētāks pirkums, nekā švakāka velo pirkšana uzreiz ar domu to uzlabot.

Ja nevarat atļauties labu velo, tad iesaku pirkt lietotu no jau zināmiem reklāmas avotiem un norādītā cena vienmēr būs augstākā, kuru var nokaulēt :)

[quote=Letslabs][quote=FOX]ir tads veikals Veloprofs (Lacplesa 87, Riga). Nakam nedel tur ienaksies labakie ritenji par labako cenu Rigaa. Tad nu piemers. 270Ls par deores aprikojumu, alivio klanjiem, daksu ar loku utt. Vienaa setaa parspej to Crossu ar visam apgreidotajam detalam.

http://www.str-bikes.cz/archive/en/products/16_Storm.xhtml[/quote]

Gribētu zināt ar ko tad tieši labāks

  • Alivio un tourney klaņi gandrīz neatšķiras tātad tos neaiztiekam
  • Šifteri arī altus un deore lētākās modifikācijas ar diži neatšķirsies (diez vai tur dārgākā Deores modifikācija)
  • Priekšējais pārslēdzējs gan STR Bike labāks tātad upgreids pārslēdzējam + 20LS
  • Aizmugurējais pārslēdzējs Altus nu nav tas sūdīgākais, bet protams deore daudz labāks tādēļ varam pieskaitīt 30 LS upgreidam
  • Rāmji ir identiski
  • Dakša ar STR Bike labāka, līdzvērtīgu dakšu var sadabūt pa 50 Ls ar 100mm štoku gājienu un Lockout!
    Tātad Ritenis kross 150 + 100 LS Upgreids sanāk 250 LS vienalga nedaudz lētāks :):)
    Alternatīvu protams daudz, bet es gribēju uzzināt kādēļ tad kross ir sūdīgāks par pārējiem? :)[/quote]

alivio klaņiem pastāv nomainīt zobratus atsevišķi turneo būs pēc pusgada jāizmet jo sāksies nepatīkama čarkstoņa :)
starp altus un deores šifteriem pa vidu vēl ir acera un alivio ta ka atšķirība ir ;) nav jau xtr bet tas arī maksātu vairāk kā tas sūda kross viss kopā :D
rāmji ir “identiski” ja esi akls :)
tas krosa amītis ir tikai liekais svars a veloprofa ričukam šķiet it pasaules lētākā dakša ar lokautu bet nu savu pusgadu viņa nostrādās un tad parādīsies lufte (esmu ar to saskāries) un pa garantiju tev viņu neviens nemainīs … tā ka labāk vai nu cietā vai krāj naudu normālam amītim :)

vispār jau diezgan objektīvi izteicos kā īstens “veloprofs”

P.S. “Gerkens un ko” pa 60ls var nopirkt ātrumnieku ;)

Holly Roller riepas nav domatas sadiem velo, par smagu bus
Man tadas lekajamajam velo uzlikaas

XCM dakshas te pat slaveeja
Es gan esmu braucis vai nu ar loti letu vai loti dargu
Ar abam bija ok

Pievienojos vairāk tiem, kas krosu pirkt neiesaka. Ja tiešām nav naudas, tad tērēt nelabām lietām nevar atļauties jo īpaši. Es šeit nerunāju par liekajiem kilogramiem, kas braucējam dod tādu kā papildus slodzīti. Uzskatīsim to kā labu papildus treniņu. Es domāju, ka ir izdevīgāk sameklēt braucamo ar labāku komplektāciju, bet varbūt vēl labāk paņent lietotu, vēl augstākas klases braucamrīku, regulāri kopt un būs ok. Es, kad pērku kādu lietu, padomāju arī, vai pēc kāda laika būs iespējams to izdevīgi pārdot. Krosu varēs tikai kādam uzdāvināt :) Lai veicas ātrāk tikt pie braucamā!