Sveiki,
Īsti nevarēju atrast adekvātu topiku pie kā pievienot šo jauno info, mani tas ļoti interesē un ceru, ka vēl kādam ir līdzīgas intereses.
Jaunākie tehnoloģiskie sasniegumi un idejas velobūvē.
Viens no interesantākajiem un inovatīvākajiem risinājumiem iznesumu tirgū kāds ir redzēts…
Jā patiešām? Domā ražotājs gribēs segt zaudējumus, un vēl nedod Dievs, tiesāties uz zaudēt vēl lielākas summas savas vainas dēļ? Tas viss tiek testēts un pārbaudīts.
Nu bet kārtīgs intelektuāls cilvēks taču savu viedokli var pamatot it sevišķi, ja tas ir radikāls…
Ātri galvā piemetot spēku virzienus, lielumus un zinot šo to no mehānikas un materiālu pretestības, man liekas, ka visam ir jābūt kārtībā. Ļoti interesanti uzklausīt skeptisku speciālistu viedokli un pamatojumu :)
Ok, autors pats pierakstījis klāt, ka vienā punktā savilcējspēks ir par mazu, tamdēļ vajadzētu tai karbona lentai vēl vienu tinumu, un tad viss būtu kārtībā. Bet nez vai Delfīns to izlasīja :)
es ta izlasīju.
tur tacu cietais karbons, ne? joprojam nesaprotu, ka tas nofiksejas.
karbons ir kompozits, ja paradisies maza plausiņa tur pie stures trubes - pietiks ar nelielu speku lai lentu paarrautu.
turklat uzrazot tadu izturigu lentu ir tirais murgs
Atkal viens ritenis, kuram dubļiniekus nevar pielikt :)
Bet ja nopietni, tad kautkas neredzēts. Izskatās kā kāds 2050.gada velo. Bet nu tāds reālistisks, ne tikai dizaina priekšmets.
Var jau būt, ka kāds to papildus stingrību, ja tāda tur ir, spēs novērtēt (Ščerbatihs?).
Bet kāda sūda pēc 20000 mārciņu vērtam šosejas velosipēdam vajadzīgas disku bremzes???
Jā… nu pēc materiāliem un formām spriežot, šis eksemplārs izgatavošanā (ražošanā) ir maksimāli neefektīvs, dārgs, netehnoloģisks. Līdz ar to tā nedaudz lielākā stingrība tur paliek tālu otrajā plānā aiz nenormāli lielās cenas.
Bet ko var zināt varbūt kāds no jauninājumiem, kas izmantots šajā velosipēdā tiks novērtāts kā lietderīgs un pietiekoši viegli ieviešams ražošanā, lai to nākotnē izmantotu. Piemēram rāmja apakšējā truba, kura veidota 2 zaros, nav nemaz tik slikts variants. Braucot kājās, tās rāmja daļas palielinātais stingums šķērsvirzienā droši vien, ka dod tikai pozitīvu efektu. Tajā pašā laikā tas ir aerodinamisks. Pārējais gan, man šķiet, ir lieki sarežģīts.
Šo riteni es uztveru kā konceptu kur iezīmējas nākotnes tendences un lēnām zīmējas virziens veloindustrijai… Līdzīgi kā augstā mode, uz skatuves izskatās pilnīgs extreem un reāli dzīvē nav nekas velkams, bet iezīmējas tendences un elementi tiek pārcelti un ikdienas apģērbiem…
Izskatās, ka dzīšanās pēc minimālā svara vairs nav pats būtiskākais, bet būtiski ir padarīt riteni efektīvāku, tādu kas maksimāli izmanto braucēja spēku līdz ar to uzlabo rezultātu…
Šķiet, ka disku bremzes ienāks arī šosejā - ieguvumi: Iespēja samazināt ārējo rotācijas masu ratiem, jo nav nepieciešams pastiprināt aploku bremžu vietās. Disku bremzes svara ziņā ir gandrīz tikpat vieglas, tikai efektīvākas un drošākas. Protams disku bemzes ir arī dārgākas un ražotāji var celt apgrozījumu un vairāk nopelnīt…
stingriba saja gadijuma ir tikai sturei/iznesumam - respektivi var lauzties cauri sienam
aploki ir parastie karbona, kas augstakmineto neparcik nepadara stingraku, jo rati pirmie “lidos iekšā”
daksas biezums neproporcionali mazs iznesumam sturei, kas papildina 2. punktu un 1. punkta nejedzibu
var jau but, stingriba tur perfekti, bet ja paskatas in real life visi brauc “pa vecam” un nevienam nekas neluzt. vienigais ka disku bremzes ir ok, bet tad spiekiem bus parslodze (lielai aploka diametrs + liels atrums)