Gandrs veloserviss

http://www.gandrs.lv/velo-remonts-un-apkope/

Nepatika garantijas apkalpošana - meistars negrib atzīt sīku, bet nepatīkamu defektu. Visādi citādi ātri un labi darbojās.

Ko nozimee siku defektu? Vienam tas ir defekts, citam varbut efekts. Ar to es gribeju teikt, ka siem komentariem ir TIK subjektivs vertejums…

Nu ka jau tauta prasa… Slavenais krakšķis monoblokā un jau iepriekš aprunātā priekšas rata bremzēšanās ar rāvieniem, ko sajūt visi, kas izbrauc, izņemot servisa mehu.

Ricukam XT aprikojums?

Protams, ka nē. Bet vai tāpēc drīkst tirgot brāķi? Ja tas krakšķis vēl ir tiešām sīkums, tad tā bremzēšanas problēma jau bija konstatēta uzreiz pie pārdošanas, ar pārdevēju vienojāmies, ka pie 1ās apkopes to novērsīs, bet 1ajā apkopē mastjers pasaka, ka “es jau 20 gadus ar riteni braucu, bet neko nesajūtu”!

Krakšķi monoblokā var dabūt no viena brauciena. To nu nēkādīgi nevar mainīt un labot nemainot to detaļu.
Par to raustīšanos, varbūt pašiem pirksti raustās, vai saasināta uztvere, kas visticamāk ir taisnība spriežot pēc pāris pēdējiem postiem.
Problēma ar bremzēm sāktos tajā gadījumā, ja viņas nestrādātu, vai klemmētos.

Starpcitu, mašīnām šādu fīču sauc par ABS, tā kā par to Tev viņi būtu jāslavē ;) :D

Ar to visu gribeju teikt, ka kokam ir 2 gali. Un vel jau ir tas, ka viena un taa pati detala var maksat, piemeram, 10 un 100 lati. Kaut kur jau tai starpibai japaradas. Es nevienu neaizstavu, tikai biezi vien abam pusem ir dazadi uzskati par patiesibu. Un tas ir normali.

[quote=emils]Krakšķi monoblokā var dabūt no viena brauciena. To nu nēkādīgi nevar mainīt un labot nemainot to detaļu.
Par to raustīšanos, varbūt pašiem pirksti raustās, vai saasināta uztvere, kas visticamāk ir taisnība spriežot pēc pāris pēdējiem postiem.
Problēma ar bremzēm sāktos tajā gadījumā, ja viņas nestrādātu, vai klemmētos.

Starpcitu, mašīnām šādu fīču sauc par ABS, tā kā par to Tev viņi būtu jāslavē ;) :D[/quote]

Nu tak izlasi visu kārtīgi, nevis spriedelē!
Jau veikalā to problēmu pamanījām, arī pārdevējs izbrauca un piekrita, ka problēma ir.
Mašīnām ABS ir izdomāts dēļ nejēgām, kas nemāk nobremzēt nezaudējot vadību pār mašīnu, strādā tas bišku pēc cita pricipa, nevis vienkārši rausta riteņu, bet ar šitādu velo ABS nevar ne no stāva kalna nobraukt bez saķeres zušanas, ne stopiju uztaisīt.
Un pēc uztveres es esmu miera mika, bet dusmīgs, ja mani piečakarē (kā dēļ man tagad atkal būs jāved vellis uz Rīgu (300km kopā) ar cerību, ka būs otrs meistars, kurš to aploci nomainīs, jo atkārtoti biju veikalā, kurā pirku un man apsolīja, ka to IR jāmaina!
PS. Neba tas man 1ais ritenis, ne 1ais tūkstotis uz riteņa - šo to jau saprotu. Man vienam mocim ar ir šitāds ABS ietaisījies - nu nav nekas patīkams pie ekstrēmas bremzēšanas.

Bet šo visu, lūdzu, pārcelt uz http://www.xc.lv/mtb/forums/viewtopic.php?id=15664, kur šis jau bija apspriests! Man ir nepatīkama pieredze ar šo servisu - to arī ierakstīju.

Tieši tur jau tas āķis! Piekrītu. Tā aploce tur maksā kādus 10 LVL, kuru, vismaz mūsu firma līdzīgā situācijā, būtu nomainījusi mīļā miera labad, lai vēlāk nav jālasa sliktas atsauksmes i-netā. Pie tam - parasti jau garantiju dod ražotājs - nofilmē, ka nestrādā vai paņem klienta pieteikumu (ja pietiek) un maini nost!

Tak par to ABS es jokojos.

Ir redzams defekts tām aplokam, vai tikai nobraucis esi pārsimts metrus un licies mierā, jo redz raustās.

Progresē. Tagad jau jūtās ļoti un besī ar ļoti. Pat esmu pārgājis uz bremzēšanu ar aizmuguri jau, kā bērnībā. :) Nobraukti no jūlija (kad nopirku) ap 1200km.
Aaa - un skatījies, kas par vainu, tāā i neesmu, jo parasti “gudriem” mehiem nepatīk vēl gudrāki klienti - lai pēta pats! :D

Neuztraucies, pulsē ar 2.5k$ vērti karbona rati :)

ir ātrāk/lētāk nomainīt to ratu, nekā čakarēt smadzenes sev un cietiem. Sākotnējo attieksmi nosaka tieši klients - būtu tu piedāvājis par piemaksu uzlikt kaut ko labāku, visticamāk abi būtu laimīgi :)

[quote=Brakkis]
Mašīnām ABS ir izdomāts dēļ nejēgām, kas nemāk nobremzēt nezaudējot vadību pār mašīnu[/quote]
vai tiesham Raikonens ir foruma ieklidis? pilnigi bail domat ko tu teiksi kuri izmanto navigaciju mashina :D
shi ir viena no lielakam perlem ko esmu te lasijis

[quote=talants][quote=Brakkis]
Mašīnām ABS ir izdomāts dēļ nejēgām, kas nemāk nobremzēt nezaudējot vadību pār mašīnu[/quote]
vai tiesham Raikonens ir foruma ieklidis? pilnigi bail domat ko tu teiksi kuri izmanto navigaciju mashina :D
shi ir viena no lielakam perlem ko esmu te lasijis[/quote]

Parunāsim par šo citā portālā. Bet, ja gribi, varu aizsūtīt kursabiedra pētījumu, kā ABS ietekmē bremzēšanas ceļu. ABS lielākais pluss ir saglabāt vadāmību spiežot pedāli līdz galam vai/un agresīvi, kā es arī minēju. Raikonens nē, bet auto braukšanā pieredze diezgan liela. Un arī bakalaurs par auto tēmu pabeigts.

Tas krakšķis 99% ir nepievilkts monobloks. Joka pēc pat saderēt varētu.

Aplokam savienojuma vieta var būt nelīdzena un tāpēc var būt izteikta “pulsējoša” sajūta bremzējot. Šaubos vai jaunam aplokam var būt nevienmērīgs platums starp abām bremzēšanas plaknēm. Vecam, izdilušam gan tas varētu būt iespējams stadijā, kad aploks ir “noguris”.

Atvainojos Grey par labas idejas piegānīšanu. Jāpārceļ visa beztēma uz tundru. Un diskutēt gribētāji par manu nostāju dažādos jautājumos - lūdzu PM, bet vispirms stādoties priekšā.
Šādi darbojas vērtēšana daudzos portālos. Nez kāpēc šeit daudzi grib apgāzt to, kas nemaz uz viņiem neattiecas. Es pateicu savu pieredzi konkrētajā servisā, nākamais pasaka savējo - pozitīvo vai negatīvo. Pārējais jau ir paša Gandra problēma, lai tādu kā es būtu pēc iespējas mazāk.
Esmu jau teicis, bet atkārtošos: "Cik labu iespaidu par Gandru man radīja pārdevējs veikalā, tik pretēji sliktu servisa mehs. " Bet ar mehiem daudzās firmās ir problēma (arī pie mums), jo viņiem pamatā ir jāskrūvē, nevis jāmāk apieties ar klientiem.

Labasdienas!
Ja ir Gandra atbildigais cilveeks, lugtum lasīt un moška kaut ko darīt lietas labā;
Šodien kolēģi iepirka pāris velosipēdus, lai būtu garantija- braukšanai gatavo Gandra mehāniķi+ 8Ls par katru ričuku papildus; Rezultāts- vienam ričukam defaultā aizmugures kaljass klimpā , attiecīgi strīķē bremzes;
Otram ričukam, aizmugurējais pārslēdzējs neprecīzi saregulēts , attiecīgi ķēde pārlec + tirkšķ (nezinu savādāk kā nosaukt to skaņu), jo laikam cenšas pārlekt uz blakus zobratu;

Lūdzu ievērot- tā nav antireklāma; Pieļauju ka mehi ir brīnišķigi cilvēki ar zelta rokām un “tikai” cilvēki, bet tā kā no Gandra ir iepirkti vairāku gadu garumā vairāki jau velosipēdi un katram pēc šīs pirmspārdošanas sagatavošanas ir bijis kaut kāds gļuks, + taga vēl papildus nauda jāiemaksā lai izdarītu to, kas ir standarts jebkuram transporta līdzeklim- tas nav normāli; Un Meham var iemācīt skrūvēt, ja viņš grib iemācīties un ja ir kāds, kurš tam velta laiku;