Fans veloserviss

Maigi sakot nekorekts serviss, nemākulīgi meistari.!!!
aizbraucu ar lūgumu veikt tikai ķēdes tīrīšanu, bet attapos beigās ar pārlauztu aizmugurējā rata asi…
Tātad lolosim un saudzēsim savus velo…neuzticēsim cilvēkiem,kas nesaprot neko no velo lietām:)

Njā kopš Nauris uz Cēsu ielu pārvācās…

zini, kā dažreiz lūzt pakaļējās asis?
runa iet par lētajām trisenes tipa sistēmām. meistars pamana, ka ass ir saliekta, un (tikai labu gribēdams) to taisno. pastāv diezgan liela iespēja, ka ass taisnošanas procesā pārlūzt.
un šo te faktu ir grūti sagremot klientam, kas taču ir atbraucis uz servisu ar veselu asi!

es nezinu, vai šis ir tas pats gadījums, vai tomēr antireklāmai ir savs pamats.

soreiz seviss bija vainiigs nepareizui saskruuveejis un tapeec ass saluuza, vispirms brauciena laikaa noblokeejot riteni.
taa nu devos labot uz Ceesu ielu…kaut jau no pasa saakuma ta vajadzeeja:)bet soreiz steiga spieda izmantot so tuvaako vietu, kaa rezultaataa skaade sanaca lielaka,nekaa ar kaadu ierados.
neesmu experts ritenlabosana,tapeec labpraataak uzticu profesionaaliem…bet to ka masiinsmeerella nav domaata riteniem es pat saprotu:)

vnk pamudinaajums ar konkreetu atsauci iipasi uzmaniities sai vietaa;)

mašīnu gultņiem domātā smēre tik pat labi derēr riteņiem.

padomju laikos bija grafīta smēris - ļoti labs.

tagad ir ar molibdēnu melnais smēris - tāpat labs. tāpat statoilos nopērkamais gultņu smēris būs derīgs gan riteņa ass gultņiem, gan lodveida balstiem vai pusass granātām.

PAT TU varētu saprast, ka automašīnas gultnim ir neskaitāmas reizes lielāka slodze, kas nozīmē, ka tā smēre, kas būs derīga auto, pat pārsniegs velo prasības. cits jautājums par specifiskajām auto smērēm, no kurām dažām ir ļoti zema viskozitāte - tās labāk rumbā nebāzt. Bet visas molibdēna un parastās litija, solidola utt gan derēs, un meistars tāpēc nav zemē metams.

masiinsmeerella- tobiš eļļa?

…stāsta turpinājums, kurā arī man sanāca ņemt dalību bija tāds, ka to velo aizvedām uz cēsu ielas Vsportu un tās vietas meistars bija tas, kurš par to eļļu pakritizēja (…ja pareizi sapratu, tā dēļ rats negriezās, kā vaig) un visu salika… bet nu labi, viss labs, kas labi beidzās… :) :)

litols derēs. tajā pašā laikā normālas uz litola ziepēm bāzētas smēres ar daudz labāku sastāvu maksā tikai 2 ls pa normālu burku.
man domāt, ka lēti. pataupi litolu havajas durvju enģu smērēšanai.

Fubar - pastāsti, ja nav noslēpums, kāda tieši ir tā labā smēre un kur var nopirkt?

paldies…

pirmkārt- Staķika UniWay. lieliska all-around smēre ar labu ūdensizturību. gana laba 90% gadījumu. ja gribās līdzīgu smēri, cita paskata burkā un ar skanīgu vārdu kā piemēram Skf, lūdzu uz auto vai gultņu veikaliem.

otrkārt attiecas tikai uz perfekcionistiem. ParkTool PolyLube.

staķikā ir divi varianti - viens ap 1.67 (precīzi neatminu) un otrs dārgāks, Ls 1.89 - perfekcionisti ņem dārgo.

tad kādu laiku atpakaļ ZZK bija nopērkama tāda maza tūbiņa ar gultņiem uzzīmētiem - tajā baigi ērti. Iemet iekšā gultņa bumbiņu, uzliec virsū pirkstu un spiedd - iznāks gultņa bumbiņa - ja būs pareizi pirksts turēts, no visām pusēm ar smēri, ieliec gultni gropē, tas fiksējas, i miers.

vēl atsevišķos (ne staķikā) ir MAG-1 molibdēna smēre tādā pašā bundžā, kā staķika uniway, bet melnā krāsā. par molibdēnu man kāds (šeit pat, ja atminu) teica jau labu vārdu.

ja rats labi negriezās, nez vai smēres vaina… nu neviens meistars tak nebūs tāds aunapiere, lai ieliktu kaut ko tik kreisu, ka momentā atšķirība jūtama… drīzāk būs nostrādājis otrā meistara “nu-zini ko, tas iepriekšējais neko nesajēdz” sindroms

staķikā ir uniway un molyway. pēdējā ir padilušiem gultņiem īpaši laba.

par šo te keisu- es gribētu iegūt vairāk info no afftara, pirms izdarīt secinājumus, bet priekšlaicīgā versija ir līdzīga tai, ko burkanbeins izteica.
no sērijas -mūsu burkāni ir paši oranžākie un burkāniskākie.
nevar dēļ smēres slikti griezties. var griezties SLIKTĀK. bet es gribētu redzēt to profu, kas bbraucot sajutīs atšķirību.
agrāk jau gan šosejnieki lika smēres vietā eļļu, lai iegūtu labāku ripošanu. bet tam vajag personisko mehu, kas katru otro dienu pārjauc rumbas no jauna.

Laikam molyway es biju domājis ar to dārgāko - bet dažos staķikos uz to aš rindā jāstāv, uz manējās ielas bija “sen kā jau beigusies”

burkāni vislabāk ēdami kopā ar vecu padomju grafīta smēri tādā iebuktētā gaiši zilā bundžā ar sarkanu karogu un “50-ļeķije veļigovo komuņizma” :D :D starp citu, tikai rītdien pienāks “vremja veļikogo kļučjika”, kad pie reizes apskatīšos, kas pa 2 nedēļām ar ļoti labi ieļļotiem, bet maaaaazu lietiņ smilšainiem “nesen vēl jauniem” konusiem noticies ;)) eee… tas ikdienas offtopicam

es esmu gultnjos smeereejis autoveikalos nopeerkamo vieteejaa razhojuma smeri molilat. uz tuubas rakstiits - paredzeeta lielaam slodzeem. ar to sasmeereeta pilniigi parasta, leeta rumba peec divdesmit dienu cieshanaam ziemas shkjiidonii arvien griezaas kaa nupat paarjaukta.
citas smeeres neesmu meegjinaajis.
vai kaadam no jums, zinoshie, ir pamatots viedoklis, ka kaada no juusu piemineetajaam smeereem ir sajuutami paaraaka par sho?

pilniigi iespeejams, ja runa ir par vsporta sirmo meistaru

pārāka kādā ziņā? katrai smērei ir savs pielietojums.

tā molilat ir neslikta molibidēna smēre. nez vai būs diža atšķirība star šo un piem. statoil molyway.

savukārt litija bāzes smēres ir ar citām labām īpašībām. par to sīkāk pastāstīs googles tante.
īsāk- ja gultņi nav bojāti, labāk izmantot litija smēri.

un poliuretāna smēres ir vislabākās pēc pilnīgi visiem parametriem, tikai grūti dabūjamas un kā likums dārgas.

secinaajums - ja brauc maz, iesmeeree dajebko un buus labi. ja brauc nopietni, iegaadaajies sleegto gultnju rumbas un aizmirsti rumbu jaukshanu.

tencinu par info:) taa jau vairumaa gadiijumu notiek,ka jaaieberzaas kaadaa nejeedziibaa,lai zinaatu kaa labaak utt., no kluudaam maacaamies:)
viss ciki piki!

Man liekas, ka runājot par servisiem ir jānorāda, kurš tad meistars ir bijis pie vainas slikti padarītam darbam… varbūt kāds lubraks uz kādu laiku bijis paņemts darbā , bet tagad situācija ir mainījusies.
Laikam vecu tēmu pacēlu.
man par Fans Deglava ielā ir OK atsauksmes. Pārdevēji tādi pastulbāki gadījušies, bet ja servisā vērsīsies pie Aināra, viss būs kārtībā. Vismaz mana pieredze pozitīva.

[quote=Umka]Man liekas, ka runājot par servisiem ir jānorāda, kurš tad meistars ir bijis pie vainas slikti padarītam darbam… varbūt kāds lubraks uz kādu laiku bijis paņemts darbā , bet tagad situācija ir mainījusies.
Laikam vecu tēmu pacēlu.
man par Fans Deglava ielā ir OK atsauksmes. Pārdevēji tādi pastulbāki gadījušies, bet ja servisā vērsīsies pie Aināra, viss būs kārtībā. Vismaz mana pieredze pozitīva.[/quote]
Piekrītu Umka teiktajam, ka viss ir atkarīgs no konkrētā meistara, viņa kvalifikācijas un galvenais - attieksmes.
Esmu bijis dažādos servisos. Viens no Hawaii (korekti - neteikšu kurš), mani vienkārši izņirdza “Haaa, krēsla stuti pa augstu izvilki, rāmi pabojāji. Zaļknāabis”. Es pie viņiem pēc palīdzības, viņi - pasmīn “re kā Tu ielidoji”.
Citā Hawaii mainījās meistari. Jauns pusisi bija, BMX riteņus laboja , jo pašam patika. XC riteņus tā, pa roku galam…
Ļaunu prātu uz Hawaii neturu, joprojām esmu viņu klients (Ģeogrāfisku iemeslu dēļ). Galvenais ka meistari tagad turas.

Tā kā viss ir miestara rokās un galvā (attieksmē) :)

Turās meistari, sezona nāk, riteņus lauzīsim… darba būs pa pilnam:)

Ja iet runa par d.50 to ka serviss ir slikts, es nepiekritu! Un kad Umka saka kad pardeveji ir lubraki, nepiekriyujo tu pats esi lubraks, jo ja tu butu izglitots ar pieklajigu iQ diez vai ta rakstitu!!! Kad pirku riteni fana atieksme un pardošanas limenis bija the best!!! Ta ka atslapstat profiņi !!!