Plānā MTB ratu upgrade līdz ar to visādi interesanti aploču varianti, vai kāds lieto šā ražotāja https://www.duke-racingwheels.com/?lang=en vai https://www.newmen-components.de/Startseite aploces?
Esmu dzirdējis labas rekomendācijas par Vidzemē individuāli komplektētiem carb ratiem (tipa open mold aploces un pārējais pēc pirktspējas vai pieejamības). Tiesa tas bija pirms diviem-trim gadiem.
katrā ziņā padalies, ja ko interesantu atrodi.
[quote=Vaskis]Esmu dzirdējis labas rekomendācijas par Vidzemē individuāli komplektētiem carb ratiem (tipa open mold aploces un pārējais pēc pirktspējas vai pieejamības). Tiesa tas bija pirms diviem-trim gadiem.
katrā ziņā padalies, ja ko interesantu atrodi.[/quote]
Es tieši pagājušajā vasarā tā izdarīju, uz Hope Pro rumbām uzliekot karbona aploces. Aploces gan pats pirku. Super, viss bija ātri un labi un kaifs braukt. Iesaku.
- Gada sezonu nobraucu ar DUKE LUCKY STAR HD 6TERS aplocēm. Tagad stāv zieminiekam. tās ir alumīnija aploces- priekš 28mm platuma (iekšējais izmērs) samērā vieglas. Man patīk. Karbona aploces bija padārgas (un nepiedienīgi vieglas), bet domāju ar tām varētu uztaisīt daudz labākus ratus par lielo ražotāju piedāvātajiem gataviem ratiem ( svara/ cenas ziņā). Ja komplektētu sev jaunus karbona ratus, izskatītu Duke viennozīmīgi.
Cik saprotu, viņi paši izstrādā aploču dizainu. Tās nav Ķīnas Noname aploces ar Duke logo virsū.
Neesmu braucis ar Duke, bet nu tās ir aploces, par kurām esmu domājis, ka varētu paņemt. Alternatīva maniem sapņiem bija Bontrager XXX aploces, bet tām tikai 24 caurumi, līdz ar to par saderīgām Tune rumbām varu aizmirst. Nakamgad būs jauni Bontrager XXX rati, līdz ar to ,varbūt, ka būs jātēmē uz tiem.
Ar Newmen brauc pro šosejas komanda Intermarché-Wanty-Gobert Matériaux un tiek komplektēti CUBE velosipēdi.
- gadā gan bija product recall
https://www.cube.eu/en/service/safety-recalls/recall-of-newmen-rims-and-wheels/
Caur Valmieras Jāni Vanagu var dabūt labas karbona aploces. Pats braucu un bēdu nezinu. Sanāca viegls ratu komplekts.
Ir saimniecībā ar Duke aplocēm aprīkoti rati.Stipri vieglais gals.Viss ok.Arī garantija darbojas.
maximum system weight: 80 kg (driver, bike, clothing and possibly luggage) :D :D
sezonā nav nereāli, vot tik jāskatās vai atliek “vietas” pielietām pudelēm. ha
Man vienmēr ir bijis interesanti, kāda ir sajūta, kad tas ogles gabals zem tevis negaidot plīst driskās?
Jā, visi ir neriktīgi, kuri izvēlas karbonu vai ko tieši gribēji pateikt?
neriktīgi ir tie, kas par KATRU cenu skrien pēc svara samazinājuma. kaut testos aci pret aci vieglāks ritenis rezultatu nedod. braucējs ietekmē daudz vairāk))
Lūdzu pamēģini,un par iespaidiem padalies ar mums! ;)
Dziļš temats tiek aizskarts.
Mūsdienās jums tie 12 zobrati aizmugurē, un ja brauc sacensībās, kaseti gribas vieglo, tāpēc izdot par to 200+ eur tiek uzskatīts par nepieciešamību. Lai nu tā būtu. Bet aploces par 300+ eur gabalā par nepieciešamību nenosauksi.
Padomju laikā bija veselīgu spēcīgu jauniešu kults un sportiskā disciplīna, ka tikai pēc II sp.kl. izpildes vari teikt, ka nodarbojies ar šo sportu, pēc I sp.kl. vari sākt lūkoties pēc labāka inventāra. Šosejas razģelkā jau 1975.g. I sp.kl. bija 25 km pa 36:30, tātad 41 km/h. Un tas bija jāizpilda pirms prasībām pēc laba inventāra, tātad ar harkovieti ar mīkstām alumīnija aplocēm un vibrējošu tērauda rāmi.
Tas tāds atskaites punkts tiem, kas pērk ļoti dārgu inventāru ne vien tāpēc, ka var to atļauties, bet uzdod sev jautājumu - vai man ir pienācīgs līmenis?
Atskaites punkts ir 2022.gads un neviens ar harkoviešiem vairāk nebrauc. Visādas gudrības patīk bārstīt tiem, kas ar labu inventāru, t.sk. karbona aplocēm nav braukuši. Man ir pieredze ar DT Swiss karbona ratiem kopš 2015.gada ar un labos ratos ir vērts ieguldīt naudu, pretstatā piemēram XTR kasetei salīdzinot ar XT, kura 12niece nemaksā nekādus 200 EUR+. Arī supegudro Aģentu Ilzi nevarēšu iepriecināt ar salūzušām aplocēm. Ar alumīnija 2,2 kg ratiem es pārvietojos ziemā, lai tādus gudros Kasparus sev redzētu aiz muguras.
tb neredzētu vispār :D
vai vai :D nu es arī varētu minēt simtiem piemēru kad ar smagu tehniku ir pajiets garām čaliem ar dārgām šosejām. pēdējo Vienību es prikolam nominu ar fatu, un zinies, aizmugurē palika čupām šosejnieku))) ar pašliktu gravel arī patīk pakaitināt iedomīgus karbofanus. tā kā jautājums joprojām aktuāls, lielākā daļa braucēju nopērk sev inventāru kuram nav gatavi, domājot ka tas brauks viņu vietā. spicie čali kas var, un kam vajag top tehniku ir stiprā mazākumā, ja esi no tiem, tad visu cieņu)))
Ir cilvēki, kuri var atļauties cienīt sevi un ir cilvēki, kuri nevar atļauties to saprast! ;)
tava domāšana smagi pa vismaz 20 gadiem ir atpalikusi, mūsdienās brauc ar ko grib un ko var atļauties, cilvēki savā hobijā investē tik cik maka biezums atļauj.