Decathlon Cobra 700 šosejas velo

Sveicināti!

Uzgāju vienā komisijas veikaliņā šādu te velo Cio Battino pa 150eiro. Varbūt zinātāji var pakomentēt, labs aparāts?! Vai labāk pielikt naudiņas un paņemt kādu akcijas rīku pa 250eiro… http://www.lidl.de/de/Rennraeder/KS-Cycling-28-Rennrad-14-Gaenge-Euphoria

Ja godīgi, izskatās jau glīts. Tikai to aploču profils mani nepārliecina. Bet nu tā gan jau, ka nebūs problēma, ja braucējs ir viegls. Kā nekā it kā MAVIC aploces. Man jau patīk! Katrā ziņā izskatās labāk par to, kas maksā 250 eur.

Rāmis izskatās ļoti labi saglabājies, tik zobrati padeldēti un rumbas palietojušās…

Zobratus it kā jua var pieslīpēt, bet nu var jau arī atrast arī kaut ko mazlietotu forumā, Šmerlī vai kaut kur citur. Tās pašas rumbiņas gan jau, ka Šmerlī apkoptu un vēl ripotu laimīgs. Protams, ja tur baigajās galējībās ritošā daļa nolietota, tad gan nopietni vajadzētu apsvērt iespēju nepirkt. Pēc auguma velo atbilstošs?

Esmu Vācijā :) tādēļ Šmerlis izpaliek. Velo vajadzīgs tik tā, pa retam izbraukt kādu treniņu un ko pa pilsētu vizināties ekskursijās.
Izbraucu testa braucienu un liekas ka ir ok, bet izmēru nezin neviens :)

Turbo sēdeklis - ņem tik ciet!

Ja tas ir autentisks 80-to izstrādājums, tad noteikti. Agrāk liela daļa pro peletona ar tādiem brauca.

:D tas beņķis man tieši nepatīk kā izskatās. Ja ņemšu, bija doma nomainīt…

Cio Battino nepaspēju iegādāt un laikam labi vien ir. Uzgāju citu velo, Decathlon Cobra 700 pa 130 eiro. Izskatījās labi kopts, tikai rāmis manam 179cm augumam nedaudz par mazu… bet tā kā velo ir nepieciešams, tad ņēmu vien ciet. Pilnīgi visas detaļas liekas ir Campagnolo oriģinālās, izņemot sēdekli. Kā domājat izdevīgs pirkums?!
Tad nu ir radušies daži jautājumi.
Iemarinēju benzīnā ķēdi, notīrīju kaseti, zobratus visus, spriegotāju. Liekas ka nedaudz pasmagi bremzes spiežas un ātrumi slēdzas, domājat vajag nomainīt trosītes? Vai ir kāda speciāla trošu smēre lai vieglāk slīd viņas? Riepas pasūtīju jaunas, šitās izskatās savu mūžu nokalpojušas. Kas tie īsti par ratiem, rakstīts “Ceramic”? Kaseti vajag mainīt ja mainīšu ķēdi, tā ar izskatās ka ilgi nepavilks? Dažās vietās redzama rūsa, ar ko labāk to noņemt? Ko vēl tādu esmu piemirsis kas būtu noderīgs apkopē?




Te sakopts velo, šodien vēl ragulentu jaunu uztinu.

Izcūkoji labu velo ar visiem tūristu pribambasiem :(

;)

[quote=Silabriedis]Cio Battino nepaspēju iegādāt un laikam labi vien ir. Uzgāju citu velo, Decathlon Cobra 700 pa 130 eiro. Izskatījās labi kopts, tikai rāmis manam 179cm augumam nedaudz par mazu… bet tā kā velo ir nepieciešams, tad ņēmu vien ciet. Pilnīgi visas detaļas liekas ir Campagnolo oriģinālās, izņemot sēdekli. Kā domājat izdevīgs pirkums?!
Tad nu ir radušies daži jautājumi.
Iemarinēju benzīnā ķēdi, notīrīju kaseti, zobratus visus, spriegotāju. Liekas ka nedaudz pasmagi bremzes spiežas un ātrumi slēdzas, domājat vajag nomainīt trosītes? Vai ir kāda speciāla trošu smēre lai vieglāk slīd viņas? Riepas pasūtīju jaunas, šitās izskatās savu mūžu nokalpojušas. Kas tie īsti par ratiem, rakstīts “Ceramic”? Kaseti vajag mainīt ja mainīšu ķēdi, tā ar izskatās ka ilgi nepavilks? Dažās vietās redzama rūsa, ar ko labāk to noņemt? Ko vēl tādu esmu piemirsis kas būtu noderīgs apkopē?
http://failiem.lv/thumb.php?i=cqvybov&n=Deca_kol03.jpg
http://failiem.lv/thumb.php?i=vpjyejd&n=20130717_190837.jpg
http://failiem.lv/thumb.php?i=vvwunmf&n=Deca_kol01.jpg
http://failiem.lv/thumb.php?i=lgpuhyl&n=Deca_kol02.jpg
Te sakopts velo, šodien vēl ragulentu jaunu uztinu.
http://failiem.lv/thumb.php?i=trtjhwt&n=20130721_203456.jpg[/quote]
Pēc bildēm spriežot aparātam ķēde ir kārtīgi eļļota,bet diez vai vajag mainīt ķēdi+kaseti,jo skatoties uz rullīšu nodilumu ķēdei+kasetei jābūt svaigām.Un 8sp Campa kasetes visos veikalos noteikti vairs nav nopērkamas,jārok nets vai mazie veloveikali.
Priekšējais “dubļubleķis” nez vai domātās funkcijas pildīs…
Kāpēc izoleni pie labā slēdža/bremžu roktura tini?Stūres lentu pārrāvi?
Šķiet tev šādu vajadzēja meklēt http://www.bike198.com/wp-content/uploads/2010/02/surly-commuter-bike.jpg

Tūristu pribambasi sakat :D Nu te bez lampiņām nekādi, sodu uzreiz uzliek, un pa šīm dienām sapratu ka bez zvaniņa arī ir pagrūti pārvietoties, pārāk intensīva velosatiksme ;) Velo man domāts vairāk priekš pilsētas ātri aizskriet kur vajadzīgs, dzīvoju 3km no centra un tā. Treniņiem tik pa retai reizītei, teiksim 1 vai 2 reiz nedēļā. Ragulentu nepārrāvu, man nav tās gumijas ko uz hēbeļa liek, jāpasūta, un bez gumijas baigi plaukstas berž… http://www.ebay.de/itm/Tektro-Bremsgriff-Gummis-NOS-NIB-schwarz-fur-Shimano-Campagnolo-CLB-KULT-Fixie-/141001913525?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile_Komponenten&hash=item20d45e74b5
p.s. vispār ķēde izskatās kārtīgi pastaipīta un pamatīgi nodilusi, būs laiks, ielikšu bildi tuvāk apskatīt par cik neesmu speciālists!

[quote=Silabriedis]Tūristu pribambasi sakat :D Nu te bez lampiņām nekādi, sodu uzreiz uzliek, un pa šīm dienām sapratu ka bez zvaniņa arī ir pagrūti pārvietoties, pārāk intensīva velosatiksme ;) Velo man domāts vairāk priekš pilsētas ātri aizskriet kur vajadzīgs, dzīvoju 3km no centra un tā. Treniņiem tik pa retai reizītei, teiksim 1 vai 2 reiz nedēļā. Ragulentu nepārrāvu, man nav tās gumijas ko uz hēbeļa liek, jāpasūta, un bez gumijas baigi plaukstas berž… http://www.ebay.de/itm/Tektro-Bremsgriff-Gummis-NOS-NIB-schwarz-fur-Shimano-Campagnolo-CLB-KULT-Fixie-/141001913525?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile_Komponenten&hash=item20d45e74b5
p.s. vispār ķēde izskatās kārtīgi pastaipīta un pamatīgi nodilusi, būs laiks, ielikšu bildi tuvāk apskatīt par cik neesmu speciālists![/quote]
Aizmirsu,ķēdi labāk dīzelī marinēt.Bildēs redzams ka Ergopower gumijas vēl ir ok.Ja nav nekādi štrumi tad uzmet ķēdi uz lielā zobrata priekšā un ar rādītājpirkstu+īkšķi satver ķēdi un atvelc no zobrata tad uzfočē un bildē +/- būs redzams vai ķēdes mūžs beidzies.


ergopower gumija bija tikai viena un tā apakšā kur savienojas ir lupatās…

Ja tā ir bilde ar atvilkšanu no lielā zobrata, tad es smaidu.

Tā arī ir ;) Kas nepareizi?

Viss. :)
Skaties šo saiti (pirmā un otrā bilde):
http://cyclingtips.com.au/2009/03/how-to-check-for-chain-wear/

Cello droši vien domāja tā.
http://university.tri-sports.com/wp-content/uploads/2011/03/TCP110-120.jpg

bet vispār iegooglē “measure chain wear” un sapratīsi kā ar vienkāršām metodēm var pateikt vai ķēde vēl lietojama vai metama.

[quote=Silabriedis]Tūristu pribambasi sakat :D Nu te bez lampiņām nekādi, sodu uzreiz uzliek, un pa šīm dienām sapratu ka bez zvaniņa arī ir pagrūti pārvietoties, pārāk intensīva velosatiksme ;) Velo man domāts vairāk priekš pilsētas ātri aizskriet kur vajadzīgs, dzīvoju 3km no centra un tā. Treniņiem tik pa retai reizītei, teiksim 1 vai 2 reiz nedēļā. Ragulentu nepārrāvu, man nav tās gumijas ko uz hēbeļa liek, jāpasūta, un bez gumijas baigi plaukstas berž… http://www.ebay.de/itm/Tektro-Bremsgriff-Gummis-NOS-NIB-schwarz-fur-Shimano-Campagnolo-CLB-KULT-Fixie-/141001913525?pt=Sport_Radsport_Fahrradteile_Komponenten&hash=item20d45e74b5
p.s. vispār ķēde izskatās kārtīgi pastaipīta un pamatīgi nodilusi, būs laiks, ielikšu bildi tuvāk apskatīt par cik neesmu speciālists![/quote]

Offtopiks. Izpratne par to kā būtu jāizskatās velo katrā valstī ir atšķirīga. Piemēram, tajā pašā Vācija MTB tipa velo uz ielas ir samērā liels retums, bet pie mums katrs otrais. Vacieši velo vairāk uztver kā pārvietošanās līdzekli un arī infrastruktūra viņiem ir tāda ka ar MTB braukt pa pilsētu viņiem liekas dīvaini. :D