Caurumu skaits disku bremžu rotorā

Vai esmu sapratis pareizi?

Ja disku bremžu rotoram ir maz caurumu tad:

  • dubļainos apstākļos viņš lēnu tīrīsies un tāpēc dubļi ļoti ātri deldēs klučus
  • sausos apstākļos caurumu trūkums ļoti saudzīgi apiesies ar kluču deldēšanu

Ja disku bremžu rotoram ir daudz caurumu tad:

  • dubļainos apstākļos viņš ātri tīrīsies un tāpēc dubļi paātrināti nedeldēs klučus
  • sausos apstākļos dēļ caurumiem ātrāk deldēsies kluči
  • vairāk caurumu - mazāks svars :D
  • vairāk caurumu - iespējams lielāks troksnis slidinot…

IMHO -caurumu skaits - po par caurumiem, vismaz es tur starpiibu neesmu pamaniijis… ne kaa brauceejs, ne kaa mehs.
Reekjini kaa gribi - neatkariihi no formas, rakstiem utt, bremzju kluchus deldees vienmeeriigi, un bremzeeshanas speeks taapat ir vienaads, neatkariigi no “rotora ziimeejuma”. Svariigaak buutu skatiities, kaada materiaala ir rotors, kaadiem kluchiem domaats (buutu stulbi likt metaaliskos kluchus uz rotora kas domaats tikai organiskajiem kluchiem, vai tikai Plazmatic kluchiem). Par piemeeru - Braking rotori - bremzee lieliski, tiiraas labi, un iet iiiilguiiiii…

Ak jaa - ja shkjiibi noreguleetas bremzes, tad gan buus troksnis. Ja pareizi noreguleetas - slidini kur un kaa gribi, nekam nav jaabuut dzirdamam.

Baumo ka rotori trokšņo, ir pat pamācības kā tikt vaļā Fixing “ringing rotor” noise.

Manējās deore db kā dabūja sniegu, tā sāka taurēt, bet pirms tam bija klusas, tākā domāju, ka netīrumi pie vainas kaukšanai.

nuu, ziemaa dajebkas saak briinumus taisiit… tie pashi Hayes Stroker Trail, kas pa 138Ls, -padsmit graados paliek kaa shvamme - nepilda funkciju vispaar.

Vēl jau caurumu funkcija ir lai disks silstot nemetās, sadalās spriegumi.

Vot skuju! Taadu tekstu vareetu teikt kaads kursh nav braucis ar DB…

Vot skuju! Taadu tekstu vareetu teikt kaads kursh nav braucis ar DB…[/quote]

Kads reiz man teica, ka pie mums vispār nav vajadzīgas bremzes, tas protams ka joks.

Pats braucu tikai ar v-breikiem, uz abiem ratiem stav melnie Ritchey klucīsi ar slīpam kantīm ( maksa ap 6 ls), tulit jau bus nobraukti 2 meneši un pec nodiluma radās ka varešu vel vismaz menesi.

Tagad ziemā nobremzēt, nav nekadu problemu, jo vajadzigs pavisam nedaudz pielikt bremzesanas spēku, lai nobloķetu ratu, un tas perfekti izdarāms arī ar v-brake.

Dzirdeju ka salā hidroliskās DB ēļļa kļūst bieza un ad grūti ( smagi ) bremzejoties -vai tā ir taisnība?
tada gadijumā ne tik vien cenas ziņā v-brake parsit DB.

Vot skuju! Taadu tekstu vareetu teikt kaads kursh nav braucis ar DB…[/quote]

Pabrauc pa kupenām ar v bremzēm, pēc tam redzēs cik labi bremzēs, varēs stāties malā un kasīt sniegu ārā:)

DzintarP, vot es tas nebiju kursh to teica par v-bremzeem! Esmu Db piekriteejs!

[quote=DzintarsP]

Dzirdeju ka salā hidroliskās DB ēļļa kļūst bieza un ad grūti ( smagi ) bremzejoties -vai tā ir taisnība?
tada gadijumā ne tik vien cenas ziņā v-brake parsit DB.[/quote]
Nav patiesība. SLX pat -15 grādos strādāja kā vasarā.

Vai tik tas mav atkarīgs no eļļas, kas ir katrai db savādāka. Pagājušogad braucu ar Magura Louise, arī pie - 15C probl. nebija. Šādu probl. lasiju mtbr.com pie XT db atsauksmēm. Tikai neatceros kuram konkrēti modelim, bet tēma jau vispār ir par rotoru caurumiem…

Nuu, Mineraaleljlja kas Shimano bremzees uzvedaas bik bik savaadaak nekaa Dots kas Hayesos…
Vel jau - vai kaads iedomaajaas par visaam plastmasas un gumijas detaljaam bremzees, kaa taas reragjee pie miinusiem? ;)

Un kas to domā bija pie vainas? Šaubos vai disks un klucīši, gan jau šķidrums…
Mehāniskajām DB gan arī salā problēmu nav.

Varbūt var atsaukties, kādi ļoti caurumainu disku īpašnieki? Kādas bija atšķirības starp stock un tiem citiem?

Vot skuju! Taadu tekstu vareetu teikt kaads kursh nav braucis ar DB…[/quote]

Pabrauc pa kupenām ar v bremzēm, pēc tam redzēs cik labi bremzēs, varēs stāties malā un kasīt sniegu ārā:)[/quote]

Es nēesmu izlaidis nevienu dienu nebraucot ar riteni ( arī pa mežu ir pabraukts), protams, ka saķere ir mazāka, bet tik un ta, nobremzet var.
Tad tas pats variants ar apledojumu uz aploka ir ar apledojumu uz rotora kas izveidojas kad tevi nošļaksta kads autiņš ar sāls-dubļu-sniega maisījumu kas sķidra veida sastopams pilsetās kā Rīga kur nejēdz notīrīt ielas, bet tas tikai nokaisa ar sāli!

Par plasmasu runājot, DB vai tik vina nav pa pilnam, katra gadijuma man negribetos visus kustīgos savienojumus beigt pa ziemas sāli, bet ar v-brake nav nekadu problemu, kā saka, jo vienkarsāk jo labāk, iztīrīt arī vienkarši, un ja kadu deteļu savaigās, tad leti var dabut un viegli nomainīt!

Ja pareizi saprotu, tad Alligator skaitās ļoti caurumains? http://img.auctiva.com/imgdata/1/1/7/0/5/3/8/webimg/264809990_o.jpg
Ar citiem rotoriem salīdzināt nevarēšu, bet, ja runa ir par kluču dilšanu kā iespējamo mīnusu - kā jau noskaidrojās vienā citā diskusijā, man kluči galīgi negrib dilt, braucu vairāk kā gadu ar vieniem un tiem pašiem, un nodilums ir nenozīmīgs. Troksnis arī ir novērots tikai retu reizi, neatkarīgi no bremzēšanas stila.

pilnmēness?

Man tā subjektīvi šķiet, ka caurumainiem rotoriem galvenie mīnusi varētu būt:

  1. ātrāk nodilst rotors, jo mazāk materiāls (rotora tērāuds) uz kluča laukumu. No tā seko, ka biežāk jāmaina - dārgāka ekspluatācija.
  2. īpāši vieglie varbūt ir nedroši pie lilām slodzēm un nodiluma. Varbūt kāds ir dzirdējis, lasījis par kādu gadījumu?
    Šie šķiet galvenie mīnusi. Atsauksmes neesmu lasīsjis :) Pašam arī tikai vieni rotori un nav ar ko salīdzināt - Avid juicy7 180/160. Kalpo lieliski.
    DzintarP. Vispirms pabrauc ar DB un tad spriedelē par + un - . Kādas tur kustīgās daļas?! V-bremzēm gan ir problēmas ar kustīgajām daļām. Un dubļi aiz apvalciņa, problēmas nesagādā?! Pakaļējo bremzi savam zieminiekam esmu jau “apglabājis”. Tieši dēļ tā, ka atspere un kustīgā daļa ir kapitāli ierūsējusi. Un V-bremzēm lielākais mīnuss ir tas, ka bojā aploces.

Un DzintarP, nepiesārņo tēmu. Šeit tiek spriests par DB rotoriem un caurumiem tajos, un galīgi ne par V-bremzēm.
p.s. es atvainojos par beztēmu.