Ar ko atskiras isa kaja ar garo kaju ?Un kadu izveleties ja braucu ar 11-28
Ieraksti http://www.xc.lv/mtb/forums/search.php piem. ‘SGS’ - kādas 3-4 diskusijas tieši par šo tēmu
Visu izlasiju bet nju tapat gudrs netiku :)
Kads butu janem mana gadijuma? prieksa man ir SLX 44-32-22 un aizmugure 11-28(pedejos 2 praktiski neizmantoju)
Mans komplektaacijas variants - peedeejos 2-3 zobratus nafig nost, un paarsleedzeeju ar iiso kaaju + noiisinaat kjeedi, rezultaataa buus vismaz 200g ietaupiiti…
Tā var darīt ja neko vairāk par SEBiem neapmeklē !
Svētdien ELIONā i priekšā mazo vajadzēja , i aizmugurē lielos ! :)
nevajag Elionu, pietiek ar Pļaviņām
nju mazo nekad lidz sim nav nacioes izmantot,tad jau ar prieksejo 22zvaigzni un kadu aizmugure 21 butu gana :) Vnk man ir tads lozungs ja prieksa uzsledz mazo,tad labak kap nost un skrien :)
Jaskatas razotaja teh. specifikaciju.
Maximum Sprocket - lielakais zobrats aizmugure (kasetei). MTB grupam parasti 34T (9-speed varianta). Sosejas grupam parasti ap 28T.
Minimum Sprocket - mazakais zobrats aizmugure (kasetei). Parasti 11T.
Front Difference - zobu starpiba prieksa. MTB grupam parasti ir 22T. Prieks 22/32/44 sanak 22T.
Total Capacity - kopeja zobu starpiba (prieksa + aizmugure). Prieks 22/32/44 + 11-28 sanak 22 + 17 = 39.
Shimano GS MTB variantam parasti Total Capacity ir ap 33T (SLX RD-M662-GS gan izskatas ka ir 35T). Tas ir ar 22/32/44 prieksa, kasetei starpiba ne vairak par 11 zobiem (11-21, 12-23 vai lidzigi). Ja prieksa, piemeram ir 28/39 variants, tad kasete var but 11-32 (kasetei starpiba ne vairak par 22 zobiem)
Shimano SGS MTB variantam parasti Total Capacity ir ap 45T.
Kaut ka ta.
bet tik pa malu, lai nemaisītos pa ratiem tiem, kas turpat uzripo ar 22-34 :)
interesanti būtu zināt, kurās vietās SEBā ierindojas džeki, kuri nekad neslēdz priekšā mazo un pat kasetei 11-28 neizmanto pēdējos?
Spriezhot pēc- lec nost un skrien… a varbūt kļudos :)
Nu SEBā jau var arī iztikt bez priekšējā mazā !
[quote=adix]interesanti būtu zināt, kurās vietās SEBā ierindojas džeki, kuri nekad neslēdz priekšā mazo un pat kasetei 11-28 neizmanto pēdējos?
Spriezhot pēc- lec nost un skrien… a varbūt kļudos :)[/quote]
samekle pats Gints Rozenbergs Tautas klase,iesaku meklet pasa sakuma :)
Paskatījos:D
Nu tagad skaidrs, kāpēc esmu aiz Tevis un izmantoju visus zobratus :))
p.s. es tik no pieredzes, ka ap 300tām vietām brauc ļoti daudz puišu, kuriem arī liekas, ka vajag izmantot tikai lielos priekšā un mazos aizmugurē un ka kalnā ir ātrāk un foršāk skriet, ne uzbraukt pat SEBā :D nemaz nerunājot par slēgšanos, ne tikai pret kalnu ar troksni, kuru grūti aprakstīt :D
[quote=ginca23][quote=adix]interesanti būtu zināt, kurās vietās SEBā ierindojas džeki, kuri nekad neslēdz priekšā mazo un pat kasetei 11-28 neizmanto pēdējos?
Spriezhot pēc- lec nost un skrien… a varbūt kļudos :)[/quote]
samekle pats Gints Rozenbergs Tautas klase,iesaku meklet pasa sakuma :)[/quote]
Priekšā man jau kādu laiku ir tikai 2 zobrati.
Pagaidām neesmu braucis LV pa trasi,kur vajadzētu to pirmo zobratu.
Sebā pirms pirmā koridora gan vēl neesmu stāvējis.
es treniņos izmantoju priekšā mazo zobratu, netaisos tak piedzīties garos treniņus braucot vienā kalnā. ;)
[quote=Velomens][quote=ginca23][quote=adix]interesanti būtu zināt, kurās vietās SEBā ierindojas džeki, kuri nekad neslēdz priekšā mazo un pat kasetei 11-28 neizmanto pēdējos?
Spriezhot pēc- lec nost un skrien… a varbūt kļudos :)[/quote]
samekle pats Gints Rozenbergs Tautas klase,iesaku meklet pasa sakuma :)[/quote]
Priekšā man jau kādu laiku ir tikai 2 zobrati.
Pagaidām neesmu braucis LV pa trasi,kur vajadzētu to pirmo zobratu.
Sebā pirms pirmā koridora gan vēl neesmu stāvējis.[/quote]
Sigulda ;)
tur ar trim zobratiem prieksa gribas ari azimugure lai butu nevis 32 bet 36 zobi
- Kur LV ir taada vieta kur reaali ir vajadziigs 22x32 paarnesumi??
- uzsleedz kaads taadu kjemmi un pabrauc kaut 10m aatraak par stumta velo aatrumu… ;)
Aicinu nosutīt kombinātu ‘Shimano’ un ‘Sram’ vadībām kolektīvu vestuli, ar prasību īpaši Latvijas MTB braucejiem ražot 54/48 klaņu sistēmas un 9-18 kasetes
to, vai vajag super-zemu pārnesumu vai nevajag, nosaka ĻOTI daudzi faktori, un no tiem pedalēšanas stils ir viens no galvenajiem
Piemēram, es praktiski vienmēr minos sēžus ar lielu kadenci (virs 90), arī kalnā. Tad nu sanāk, ka arī ar 22-34 ātrums ir pietiekams, pie tam tajā kāpumā, kur es braucu lēnām, skriet ar riteni ātrāk nesanāks, plus spēku patēriņš skrienot būs daudz lielāks.
Protams, tie, kas minas stāvus, ar kadenci 40, izmantojot rupju spēku, 22-34 nelietos, jo tad nu tas ātrums šajā pārnesumā būs pavisam smieklīgs un jēgas no tā pārnesuma stipri mazāk.
Arī temps un distance ir no svara. Piemēram, ar šosejnieku es Krimuldniekā 1x varu iebraukt lielajā zobratā, bet ja vajag iebraukt 10x vai 20x? Bez atpūtas?
Vai arī Ozolkalna trase- pirmsfiniša kāpums ir OK arī ar 32-32 pirmajā aplī, bet ja nomočī labā tempā 3 apļus, tad nu ir cita lieta!
P.S. Es brīnos, kāpēc tie visi gudrie nebrauc ar Singlespeed? Uzliec 53-14 un mauc ĀTRI!
Velosipēdu var izmantot ne tikai sacensībās vai treniņos, bet arī vizinoties. Līdz ar to ir ļoti daudz gadījumu, kad 22 zobu zobrats priekšā var noderēt. Vizinoties nav tik svarīgi ļoti stāvā/tehniskā kāpumā tikt pēc iespējas ātrāk, bet gan, piemēram, sev pierādīt, ka tur ar MTB vispār var uzbraukt no tā nenokāpjot. Protams, ja konkrētais MTB tiek izmantots pamatā sacensībās vai treniņos un svarīgs ir ne tikai braukšanas prieks, bet arī tas, kā maksimāli ātri tikt uz priekšu, divu zobratu lietošanai priekšā un skriešanai stāvos kāpumos ir priekšrocības.