Tāpēc, ka maijs izsens ir bijis laiks, kad cilvēki svin pavasari un dzīvo. Tāpēc, ka velobraucēji joprojām netiek uzskatīti par pilntiesīgiem satiksmes dalībniekiem, atceries: mēs nebloķējam satiksmi, mēs esam satiksme! Tāpēc, ka pieaugošais auto skaits nopietni apdraud tavu un apkārtējās vides veselību- satiksmes negadījumi, izplūdes gāzes, kari naftas dēļ. Tāpēc, ka ir nepieciešams atgūt publisko telpu, kuru mums atņēmušas ne tikai automašīnas, bet arī striktais sadalījums, ko kur drīkst darīt. Pakļausim publisko telpu savām vēlmēm, nevis savas vēlmes publiskajai telpai vai varas un kapitāla interesēm. Tāpēc, ka ir nepieciešams izrādīt starptautisku solidaritāti pasaules strādājošajiem, kuri joprojām tiek ekspluatēti Kapitāla vārdā. Tāpēc, ka citādāka pasaule ir iespējama un tā sākas ar tevi!
Cenšoties izvairīties no centralizētas un hierarhiskas organizēšanās, ticot spontanitātes un dažādības spēkam, aicinām, katru piedalīties pasākuma (paš)organizēšanā- izplatot informāciju (padod ziņu tālāk), izdomājot savus idejiskos motīvus velo akcijai, šis ir tavs pasākums! Aktīvi līdzdarbojies velo brauciena norisē- piedalies maršruta un taktikas izvēlē, izdaiļo sevi un savu velo, ņem līdzi savu karogu, ņem savu skaņas ainavu (ņem līdzi svilpīti vai maģi/getto blāsteru/). Akcijai nav un nebūs līderu- neviens neteiks priekšā, ko darīt tālāk. Vienvārdsakot- viss notiks kā vien tu to vēlēsies
Jauki - ka riteņbraucēji arī biedru Marksu neaizmirst.
Sagrausim kapitālistus un imperiālistus.
Nost ar buržuāziju.
Visu varu strādnieku padomēm!
Riteņbraucēji kritiskajā masā var visu!!! Uz priekšu!
šī bilde uzskatāmi parāda, ka šī pasākuma dalībnieki klaji ignorē ceļu satiksmes noteikumus un ar to Jūs cerat izpelnīties autobraucēju cieņu?
šajā krustojumā ir divas ceļazīmes zīmes 405 un papildus zīme 822, kuras attiecās uz visiem satiksmes dalībniekiem :)
lai gan pērn ziņkāres vadīts piedalījos (nepārkāpjot noteikumus), šogan nebraukšu, jo šim pasākumam ar velo kultūru ir maz sakara, tas ir provokatīvs velobohēmistu pasākums, kura mērķis ir radīt bardaku un iespējami lielāku rezonansi, bieži vien pat ar velo nesaistītos jautājumos (pērn- Tibeta, šogad- kapitālisma ekspluatētie cilvēki)
Galvaspilsētā laikam ir ideāli apstākļi velobraucējiem, ja tik liela skepse par šo pasākumu. Man piemēram ir kauns par Latvijas pilsētu plānotāju izpratni piemēram par veloceliņiem un šeit pieminēto velokultūru (kam tie ir paredzēti un kā tos ekspluatē). Aizbrauciet taču uz Holandi vai Dāniju un paskatieties kas tas par zvēru- veloceliņš un ko uz tā dara.
Un kāpēc gan kritiskās masas laikā būtu jāievēro satiksmes noteikumi? Par autovadītāju cieņu- lai to izpelnītos baidos ar CSN ievērošanu būs par maz- vajadzēs Monikas kleitā ietērpties un…
braucot ar auto esmu ievērojis, ka lielākā daļa velobraucēju klaji ignorē CSN - brauc pie sarkanā, nerāda pagriezienus, brauc pa braucamās daļas vidu. kad esmu pie stūres, man šie “meistari” kretinē - tajos brīžos es ienīstu velobraucējus. Trakākais jau tas, ka tādi velobraucēji apdraud gan sevi, gan parasto šoferīšu mantu. 18.04. pēc Baložu velokrosa braucot mājās ar auto, viens kadrs ar velo T veida krustojumā no vienvirziena ielas, kur labā josla griež pa labi, bet otra pa kreisi, pirms paša krustojuma apdzina mani pa kreiso pusi un pagrieza pa labi. Ja es nebūtu viņu iepriekš ievērojis (pabraucu pirms tam garām) un pievērsis pastiprinātu uzmanību (vienkārši bija interesanti, ar kādu riteni brauc), noteikti būtu uzrāvis viņu uz kapota, jo neviens jau negaida, ka tādā vietā no kreisās puses kāds izlīdīs priekšā. un pēc pārsimts metriem tas pats kadrs aizbrauca pie sarkanā. un kā lai mēs prasam, lai autobraucēji mūs ciena???
bet neskatoties uz to, uzskatu, ka viss jāsāk ar mums pašiem, t.i., katram ar sevi. pats gan ar velo, gan ar auto cenšos braukt, ievērojos noteikumus un cienot citus satiksmes dalībniekus. ja tā darītu visi, visiem būtu labāk. Tāpēc arī neatbalstu kritiskās masas, jo tas nav veids, kā cīnīties par savām tiesībām uz ceļa.
kā Tu to domāji? ja ir jāapbrauc stāvošs auto, tad tā nav braukšana pa vidu. es runāju par tenterēšanu pa visu ceļu bez noteiktas trajektorijas. pats, kad braucu pa ielu, ja arī priekšā ir šķērslis (kaut vai buss apstājies), pirms to apbraukt, pārliecinos, vai neiztraucēšu pārāk tuvu aizmugurē esošo auto un ja redzu, ka viss ok, pirms manevra parādu ar roku, ka braucu šķērslim garām.
ja Tu domā to gaījumu ar kadru, kas no kreisās dzina - tur labajā pusē bija pietiekami daudz vietas - visa ietve brīva (ietve bez augstām apmalēm un bez gājējiem). un pat ja nebūtu - *****, tas nebija sastrēgums ar n-tiem auto - aiz manis bija tikai viena mašīna, varēja arī piebremzēt!
Ir reklāmas par Bikeriem, kurās stāsta: “Skaties divreiz”…
Par velobraucējiem ir aizmirsts…
Daudziem šoferīšiem derētu pašiem uzsēsties uz veļuka un izjust, kā ir kad mašīna nobrauc pārāk tuvu.
[quote=321]Kritiska masa ari neraada piemeru supereeetikai uz celja
Jo pamanam tachu tikai to kas izceljaas no musu sapnju idilles[/quote]
Bet tā taču jūs necienīs autovadītāji :)))
[quote=av]Ir reklāmas par Bikeriem, kurās stāsta: “Skaties divreiz”…
Par velobraucējiem ir aizmirsts…[/quote]
Bija arī otra versija šai reklāmai… “Motobraucēj izlasi noteikumus… Divreiz!” :)