Pārbrauciens - 184 km

Avatar

By Podzina 07.02.2010 18:15:14

Member · 5 comments

Šovasar ir doma veikt pārbraucienu ar velosipēdu Balvi - Inčukalns.
http://maps.google.com/maps?f=d&source= … e=UTF8&z=9

Lasīju forumu, uzzināju dažādas lietas/sīkumus kurus vajadzētu ievērot velomaratonos, izturības braucienos un citās sacensībās. Mans gadījums jau nav krasi atšķirīgs no iepriekšminētajiem, tomēr varbūt ir kādas lietas, ko vajadzētu pasākt pirms tieši šāda maršrutbrauciena vai tā laikā.

Domāju sākt gatavoties uzreiz, kā nokusīs sniegs - ar līdzdalībniekiem veikt noteiktus attālumus un katru dienu likt klāt pa noteiktam km skaitam.
Visus 184 km teorētiski varētu nobraukt arī vienā dienā, tomēr, tā kā neesam pārāk profesionāli pedāļu minēji, izlēmām brukt divas dienas ar nakšņošanu pusceļā. Tas nozīmē ~90 km vienā dienā (tai skaitā atpūtas, ēšana un visas pārējās blakuslietas)

Visam tam vēlētos piemetināt jautājumu: vai kādam ir bijusi tā laime braukt pa Vidzemes šoseju posmā no Smiltenes pagrieziena līdz Sēnītei (Inčukalna, Valmieras pargieziens),Vangažiem vai tai pašai Rīgai. Jautājums tiek mērķēts uz Vidzemes augstienes kalnainajiem ceļiem... cik viegli/grūti var uzmīties kalnā un vai arī tur būtu kaut ko jāievēro?

Avatar

By Piiters 07.02.2010 18:34:37

Member · 103 comments

Vangaži - Smiltene un Smiltene - Vangaži normāli, nemaz jau ar tur nekādu kalnu nav. Praktiski vislaik pa līdzenumu. Melturi un Līgatne neskaitās.


Es izliekos, ka strādāju, viņi izliekas, ka maksā.

Avatar

By elektrolitr 07.02.2010 21:33:13

Member+ · 607 comments

Es ieteiktu padomāt arī par alternatīvo maršrutu (piemēram Jaunpiebalga- Vecpiebalga- Skujene- Nītaure- Mālpils)

Siguldas šoseja nav tā jaukākā vieta priekš tūrisma izbrauciena. Transporta kustība ir diezgan intensīva, bet ceļš ir relatīvi šaurs. Pie tam, būs garlaicīgi- ja esat braukuši ar mašīnu (autobusu), tad neko gluži jaunu neredzēsiet.

Fiziski ne viens, ne otrs variants nav traki sarežģīts, ja velo ir puslīdz piemērots. Ja pirms tam paspēsiet vēl patrenēties, tā, lai pa dienu var noripināt kādus 60-80 km bez liela noguruma, tad neviens Vidzemes kalns nebūs par šķērsli!


Go!Go!Go! Only five days left!
Sudety MTB Challenge, unknown spectator, somwhere in the middle of prologue

Avatar

By Piiters 07.02.2010 22:16:52

Member · 103 comments

Fakts, ka nenobraucot no piķa nav ko redzēt - taisnība. Bet lai kko reāli arī apskatītu braucienā laikā, jārēķinās, ka pieaugs arī km skaits.

Lkm jau te jāzin īsti - vnk velo pārbrauciens no punkta A uz B, vai tūrisma brauciens ar milzum daudz pieturvietām.


Un nav tik traki ar to Pleseni. Nav tik šaura. Vietas pietiek visiem.


Es izliekos, ka strādāju, viņi izliekas, ka maksā.

Avatar

By Podzina 07.02.2010 22:53:08

Member · 5 comments

Brauciens tendēts uz nokļūšanu galamērķī, tāpēc dabas skaistuma/cilvēku darbu ievērtēšana nebūs primārais, tā teikt, izbaudīt pašu braukšanas procesu, turklāt viss šajā ceļa posmā +/- jau ir apskatīts...
Par Pleskavas šosejas noslogojumu jāpiekrīt, bet vietas arī vajadzētu būt pietiekoši - reiz braucot papētīju, gandrīz visā ceļa garumā ir asfalta gabaliņš aiz baltās līnijas ceļa malā.

Avatar

By :) 07.02.2010 22:53:12

Member · 177 comments

Uz Plesenes tak ir avārijas josla, pa kuru automašīnas nebrauc, tiesa netīra, tāpēc ar šosejnieku viegli noprokoļīties.

Avatar

By Piiters 07.02.2010 22:57:58

Member · 103 comments

It kā tizlākais posms uz plesenes ir no Bērzkroga līdz dzelzceļa pārbrauktuvei Āraišos. Nedaudz šaurāks un arī segums nav diezko patīkams. Bet cik ir braukts, vnm visi respektē. Galvenais jau pašam netizloties.

Un jo tālāk no Rīgas, jo mazāk intensīva satiksme.

Last edited by Piiters (07.02.2010 23:03:12)


Es izliekos, ka strādāju, viņi izliekas, ka maksā.

Avatar

By RK 08.02.2010 11:56:21

Member · 107 comments

man patīk autora precizitāte - 184 km.

Avatar

By Uldis17 08.02.2010 15:56:15

Member · 337 comments

Es domāju, ka ja jau tagad sāksiet cītīgi trenēties un brauksiet bariņā, tad to gabalu (184 km) jau var nobraukt arī vienā dienā, uzreiz atkrīt teltis un citas pekeles no pleciem, nav arī jāmeklē nakšņošanas vieta, vai jāmaksā par placi.


Pedal to the Metal

Avatar

By RK 08.02.2010 17:04:31

Member · 107 comments

Man jau ar šķiet, ka divas dienas tur nav ko darīt, ja vien brauciens nav no viena kroga uz nākamo.

Avatar

By Podzina 08.02.2010 18:06:38

Member · 5 comments
RK wrote

man patīk autora precizitāte - 184 km.

Viss ir izmērīts un izrēķināts! =]

Uldis17 wrote

Es domāju, ka ja jau tagad sāksiet cītīgi trenēties un brauksiet bariņā, tad to gabalu (184 km) jau var nobraukt arī vienā dienā, uzreiz atkrīt teltis un citas pekeles no pleciem, nav arī jāmeklē nakšņošanas vieta, vai jāmaksā par placi.

Lūk tieši šī problēma pagaidām ir vislielākā - atrast naktsmītni. Launkalne būtu ideāls variants, taču nekur konkrēti neuzrādās adrese un telefona numurs ar viesu nama koordinātēm (bet tomēr tāds eksistē). http://www.limba.com/lv/latvija/naktsmi … bjektu.htm

Tāpēc arī esmu apdomājis variantu par vienas dienas mīšanos ar vidējo ātrumu ~15 km/h rēķinot segumu, vēju, reljefu.

Last edited by Podzina (08.02.2010 18:07:35)

Avatar

By GUF 08.02.2010 18:25:35

Member · 292 comments

Ja domājat braukt divas dienas, tad es jūsu vietā uz asvalta līstu tikai ārkārtējās nepieciešamības gadījumā. Ja negribas visu laiku pa zeminiekiem, tad ieteiktu pie Rankas nogriesties uz Jaunpiebalgu, tad Piebalga, Skujene, Nītaure un tālāk pēc varēšanas. Manuprāt, pats skaistākais gabals pa zemes ceļiem Latvijā. Un vēl pavasarī... Gulbene-Rīga pa šoseju būs baisi apnicīgi pie kam uz lielajām šosejām vismaz man visu laiku ir sajūta ka stāvi uz vietas.

Avatar

By Uldis17 11.02.2010 17:48:11

Member · 337 comments
Podzina wrote

Tāpēc arī esmu apdomājis variantu par vienas dienas mīšanos ar vidējo ātrumu ~15 km/h rēķinot segumu, vēju, reljefu.

Ja pa šoseju tad jau nu es domāju, ka jūs varēsiet arī ātrāk nekā 15 km/h, tak tomēr vēl daudz laika trenēties, līdz, teiksim, jūlijam.


Pedal to the Metal