Kurā servisā var meklēt cilvēkus kuri reāli sajēdz saregulēt rebu ?
Ir Reba SL dakša.
Līdz šim esmu apmeklējis V-Sportu un ZZK pie imantas veloceliņa.
V-Sportā it kā sapumpēja pēc mana svara, bet dakša bija neadekvāti cieta. Cik parunājos.. laikam kaut ko ne tā sapumpēja...
Svars ir ~85. Iemauca 10 atmosfēras.
Kādu laiku pabraukāju ar to cieto un tad apciemoju ZZK kur viņu padarīja mīkstāku.
Nezinu ko tas meistars tur izdarīja, bet dakša kļuva tāda... em.. nezinu.. nu tizla.
Jēdzīgākais bija kad viņa bija jauna un neviens meisters tur vēl nebija neko regulējis.
Likās ka tā ir samērā vienkārša lieta un nav jēgas tērēties uz pumpi... aiziešu uz servisu.. džeki iemauks cik vajag uz manu svaru un viss būs kārtībā...
2vi servisi.. kuros cilvēki vai nu nezin ko dara, vai dara to pavirši.
Pa kam tagad ir jautājums.. kā labāk... meklēt kādu kuram tomēr ir poņa vai lasīt grāmatu un pirkt pumpi?
No sākuma man likās ka dakšas regulācija ir baigi prastā lieta... nu aizvedu uz servisu un pie reizes viņi man tur iemet cik vajag tās atmosfēras.. tagad pēc diviem total fail kad sāku domāt par pumpja iegādi un pats tur kaut ko pumpēt sāku aizdomāties, ka ja jau servisa džeki tā nolažoja, vai es pats maz tikšu galā un ka tikai es pats kaut ko tur tā sarēju ka vēlāk jānes uz remontu
Kā būtu pareizāk darīt?
By bikes.lv 26.09.2009 11:38:09
Member · 8 commentsPāles ielā 14, pie Juglas sporta skolas!
http://bikes.lv/Kontakti_us.html
http://bikes.lv/Kontakti_us.html
Focus un Kalkhoff
Velosipēdi jebkurai gaumei un iespējām
Tirdzniecība, remonts un noma [Pāles iela 14 (pie Juglas ielas 16)]
By kuuminsh 26.09.2009 11:56:53
Member · 231 commentsVispār mani neintersē SIA pašreklāmas, bet gan lietotāju atsauksmes.. tām es kaut kā vairāk uzticētos
Bet nu... em.. ja pie jums aizbrauc, jūs varat uzreiz visu aplūrēt vai velo ir jāatstāj?
Dzīvoju Imantā un kaut kā ne visai vilina kūlšanās pāri visai pilsētai pa n reizēm un vēl jo vairāk ar sabu
Cik maksā šis pakalpojums?
Am un vēl.. ja jau reiz fokusņiki tad jautājums..
Man ir Focus FatBoy.
Izbrīna tas ka riteņi rāmī stāv nesimetriski.
Ieliec ratu un var manīt ka sprauga, kas paliek starp riepu un rāmi labajā pusē ir mazāka kā kreisajā.
Tā ir kaut kāda megafīča vai vienkārši brāķis?
Šo īpatnību pamanīju stipri vien pēc tam kad velo bija iegādāts un tā kā ikdienā tas neko netraucē tad lielu vērību tam nepievērsu, bet nu tāds viņš ir no dzimšanas
Velo pirkts pirms gadiem pieciem.. V-sportā.
Last edited by kuuminsh (26.09.2009 12:02:13)
By Legionary 26.09.2009 14:11:18
Member+ · 481 commentsDakšai ir atsitiena regulācija ... saucamais rebound?... moš tas jāparegulē. Bet vispār, ja velo pirkts pieci gadi atpakaļ dakšu tomēr derētu atrādīt kādam speciālistam un ja nepieciešams uztaisīt akopi. Gan jau kāds pateiks kur labāk to visu izdarīt ...
Last edited by Legionary (26.09.2009 14:16:19)
By r_s 26.09.2009 14:22:50
Member+ · 1,534 commentsizlasi manuāli, dabū pumpi un sapumpē pats. meistars nevar zināt vai tev patiks, ja sapumpēs pēc saviem ieskatiem.
izvēlies pumpi, kuram iedaļas vērtība ir piemērota precīzai pumpēšanai. dakšu pumpji ir ar dažādām skalām.
katrā ziņā, ja gribi braukt pats, tad arī pašam ir jāpadomā kā to visu saregulēt... par apkopi arī ir vērts padomāt, ja brauc vairākus gadus ar to dakšu.
par rata nobīdi - jābūt centrā, arī, ja nav V-bremzes.
By bobcom 26.09.2009 18:18:01
Member++ · 1,217 commentsSIA Veloserviss ir Rokštoka oficiālais pārstāvis vai tml.
Caur atsperēm uz asterēm
By kukulitis 26.09.2009 19:42:40
Member · 257 commentsnopērc pumpi (16 - 20 Ls) un eksperimentē pēc sirdspatikas. Tas ir kā ar sāli zupā - var visu mūžu variēt.
By kuuminsh 26.09.2009 20:04:43
Member · 231 commentsSasodīts. Aizmirsās norādīt, ka Reba ir pirkta gadu atpakaļ.
Sacensībās nebraucu, tā ka dakša nav baigi mocīta un nav arī diži veca.
Nobraukti apmēram 2k km.
bobcom
Paldies par norādi.
Apskatījos ražotāja mājaslapā...
http://www.sram.com/en/locator/distributors.php
Ir tāds SIA Veloserviss pieminēts.
Kukulītis
Edz.. no[pirkt pumpi nav māksla.
Divos servisos biju. Čaļiem ir pumpis ir pieredze... taču rezultāta nav. Tb ir, taču viņš ir vēl sliktāks kā bija uz to brīdi kad dakšu neviens nebija aizticis.
No kā secinu ka tā regulēšana var nebūt nemaz tik vienkārša.
Pie kam, viņi nevis vienkārši sapumpēja neatbilstoši manai gaumei. Nē. Viņi to izdarīja nepareizi.
Uz kādiem rezultātiem tad var cerēt vienkāršs braucējs ?
Pieturējos pie teorijas ka vienkāršāk ir samaksāt cilvēkam tur tos dažus Ls un jams visu izdara kā nākas nevis pats pisinos mēnesi ar to pumpi mēģinot izgudrot riteni
Last edited by kuuminsh (26.09.2009 20:16:10)
By Januseks 26.09.2009 22:42:35
Member · 6 commentsJa pats negribi iedziļināties spiedienos un regulējumos tad baruc uz burusporta servissu Čaka ielā. Bet atceries, ka nav vienas konkrētas un pareizas formulas - tas pasākums ir gana induviduāls
By wrongway 26.09.2009 23:44:13
Member+ · 1,697 comments..., ka viņi velim līdzi nākošo manuāli, kurā ir apkopes instrukcijas, izmet miskastē un klientiem nemaz nedod.... (!!!) LOL!!!
Nezinu, kā tur, bet principā, pēc likuma tam manuālim jābut latviski.
Un attiecīgā iestāde var uzlikt labus sodiņus
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By PTZ 27.09.2009 00:56:31
Member · 454 commentspalasot lietotaaja komentaarus un "atsauksmes" par servisiem, nerodas skaidrs vai pats velo lietotājs zin/saprot ko viņam īsti vajag un kā kam būtu jāstrādā... rakstīt anotācijas par servisu apmeklējumiem, ja esi tur aizbraucis uzpumpēt dakšu un vēlāk komentēt to vai tas ir izdarīts pareizi vai nē, tikai tāpēc, ka tagad dakša ir par cietu vai par mīkstu, imo ir nepamatota/nekorekta antireklāmas sludināšana. uzticību viedoklim nerada arī fakts, ka braukā ar šķību ratu (vai varbūt pat rāmi) un atzīsti to par normālu.
sezona iet uz beigām - aizved dakšu pie oficiālā pārstāvja uz apkopi un tad arī noskaidrosi vai "nepareizi saregulēts" vai varbūt patiešām kaut kas šai dakšai ir beidzies! nav jau tā, ka jebkurā servisā visiem meistariem būtu jāmāk līdz smalkākajām niansēm saregulēt jebkura ražotāja dakšu.
veiksmīgu visiem pedalēšanu un pareizi saregulētas dakšas!
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By Salvis21 27.09.2009 09:02:17
Member · 275 commentsBraucu ar Reba SL, ļoti laba dakša, ir pašam pumpis un neredzu problēmu dakšu sapumpēt. Uz dakšas ir tabuliņa ar ieteicamiem spiedieniem atkarībā no braucēja svara. Es pumpēju abās gaisa kamerās vienādu spiedienu, bet var ar to variēt un izpētīt dažādus dakšas darbības modeļus. Dakšas regulēšana nebeidzas ar gaisa sapumpēšanu, atsitiena ātrumu arī vajadzētu ieregulēt pareizu. Viens no dakšas spiedienu raksturojošiem parametriem ir tā sauktais SAG, jeb dakšas iesēdiens, kad braucējs sēž uz velo. Intermets ir tik bagāts ar info! Lai veicas!
P.S. pilnīgi piekrītu PTZ komentāram.
Superior XP935 custom, I'm lovin it!
By kuuminsh 27.09.2009 13:02:16
Member · 231 commentsPTZ
Loģiski ka nezinu visas nianses par to dakšu, tieši tāpēc vedu jamo uz servisu.
Pēc v-sporta regulācijas viņa bija nereāli cieta.
Nevis tā ka man šķiet ka nedaudz pa cietu, bet reāli cieta. Nebija starpības vai lokauts ir ieslēgts vai nē.
Iespiedās max pa dažiem cm.
ZZK jautāju vai tas ir normāli un tā jābūt viņi pat nedomājot teica ka neesot pareizi.
Ulmaņ gatvē tika izteikts pieņēmums ka emmm ja pareizi sapratu jāpumpē no abām pusēm un cieta bija tāpēc ka bija iemaukts tikai no vienas puses...
Es, protams, atvainojos, bet kāda tur neslavas celšana? Servisi atklāti nolažoja.
Ja nejēdz saregulēt tad lai neņemās darīt.
Tad arī nebūs negatīvas atsauksmes.
By 321 27.09.2009 13:48:23
Member · 6,351 commentsReku parunaa ar Salvis21 mosh laus piepumpeet Tev dakshu ar savu pumpi.
By Agnis 28.09.2009 16:29:40
Member+ · 418 commentstārad stāstu!
braucu ar rebu SL nu jau 3gadus, kilometros,kādi ~2500būs
regulēju pats,jo uzskatu,lai tiešām kko ūber no viņas izspiestu,jādod tjūninga firmām,ar ko lv neviens aizraujas!
sveru 65kg, pumpēju tā priekš 70kg(tur uz dakšas ir tabula ar svariem un spiedieniem)
atsitienu aizskruvēju līdz galam uz zaķīti(visātrāko) nu un 1/4daļu pilna apgrieziena atpakaļ,tas tā,māņticībai!
tipa viss!
tiesa,parasti braucu ar saslēgtu dakšu,patīk labāk,kad ir tāda cietāka!
tipa viss!
visa šī laika gaita ir bijis tikai viens serviss,jo lokauts bija aizgājis pa pieskari.
varbūt mana pieredze nāks Tev par labu!
By slinkevich 28.09.2009 17:08:30
Member · 917 commentspiekritu ptz kungam, izklausas ka klients tiesam nezin ko un ka grib, un ka daksa bija laba noperkot ( nez vai vispar bija sapumpetua utt. ) bet izklausas ka pec katra servisa apmeklejuma bus kadas negaacijas,un ka ieksh zzk nav detalju ko apskatiit, nu detaljas tur ir jo ulmanjgatves zzk ir vairumbaaze un viss tur salikts pa plauktiem, tik miinuss tas ka klienti tiesaam neredz visu,bet ja ir kaada ideja ko cilveks veelas tad uzjautajot pardeveejiem varees aptausti to kas ir, jo biezi jau puse padarita darba ir atkariga ari no klienta.un atbildes jau servisos tiek dotas uz uzdotajiem jautajumiem, dazreiz jautajumi tiek formuleti taa ka atbilde ir taa ko klients velas dzirdeet.
bet sitas teksts viss bija par to ka to daksu sareguleet, uzpumpeet utt. jau nav gruuti peec parametriem, daksu tabulinjaam utt. bet vai taa tabulinja sader ar klienta kaprizeem, ja viss pareizais peksnji klientam nepatiik ko tad ? tad diesam kaa te rakstiija dabon pumpiiti un paeksperimente, varbuut atradiisi kaadu sev tiikamu spiedienu, un ja jau ritens ir tik ilgi tad tiesaam aizved pie dakshas oficialajiem dileriem uz apkopi,iztiiriit utt.
@velodarbnica
By kuuminsh 30.09.2009 10:26:16
Member · 231 commentsAtkārtoju.. nav runa par manām kaprīzēm.
Ja servisā uzpumpē dakšu it kā pēc mana svara, bet jāmai max gājiens ir ~1/4 nu tas ir diezgan objektīvs rādītājs.
Labi.. es esmu kaprīzs lohs.. bet ko tad lai saka par Imantas ZZK čaļiem kuri vienbalsīgi apgalvoja ka tādai tai dakšai nav jābūt ?
Arī kaprīzi idioti?
Šodien pats zvanīju uz Ulmaņa gatves ZZK.. šie gan paši solīja zvanīt kad velo būs gatavs, bet laikam bija aizmirsies. Redzēs kā šie būs sataisījuši.
Kā jau iepriekš minēju.. pašam ir bail ķerties pie regulācijas, ja jau servisa čaļi pieļauļ lažas.. ko tad es tur bāzīsies.
By IMAGin 30.09.2009 11:13:08
Member · 655 commentsPag, pag, pag... 1/4 gaajiena kuraa briidii? Tas tachu ir normaali ja nobraucot no trotuaara apmaliites vai "uzkachaajot" ar rokaam nevari dabuut pilnu gaajienu dakshai. Iedod kaartiigi "cukaas" un tad skaties tev paliek "liekais" gaajiens vai nee... jo man piemeeram gan 24h gonkaa, gan te dazhos aatrakos nobraucienos ESP, savu FOX F80RL kura ir sapumpeta cietaka neka pec tabulas reizem ir izdevies netisham "izsist cauri" Tas protams pie asa shuupojiena @ paliels aatrums, bet nu tomeer...
Btw sportiskai dakshai nav jaaabuut miikstai kaa vecam atsperu matracim "uz tausti" bet gan jaanodroshina max sakjere...
Taa ka beidz te kuuminsh kapriizeeties un nopeerc pumpi... a to naaksies arii kompjus/servakus nest uz servisu lai saliek "pareizos draiverus" devaisiem
By r_s 30.09.2009 11:23:35
Member+ · 1,534 commentsnu tad palaid gaisu ārā!
es nopirku sev pumpi un tagad nekretinēšu servisos "iepriekš bij labĀK REGULĒ VĒL!"
By Salvis21 30.09.2009 11:40:46
Member · 275 commentsAtsitiena ātrums (kas arī nav mazsvarīgs pareizai amortizatora funkcijai) ir jāieregulē tāds, lai amortizators "izlaiza" nelīdzenumus, savādāk no tās dakšas tikai pus jēga vien ir. Piemērs: par lēnu, viens aiz otra sekojoši nelīdzenumi, uz pirmā dakša nostrādā otrajā ar bliezienu ietriecas no augšas, jo vēl nav atspiesta atpakaļ. Par ātru, nelīdzenuma augšgalā dakšas atspere vēl metīs tevi papildus uz augšu. Atrodi kādu vietu, kur ir viļņaina virsma, bedres vai citi viens otram sekojoši nelīdzenumi, paeksperimentē, un redzēsi būtiskas atšķirības.
Last edited by Salvis21 (30.09.2009 11:41:33)
Superior XP935 custom, I'm lovin it!
By Reinis 30.09.2009 13:06:45
Member+ · 586 commentsNav taču tai Rebai nekā daudz ko regulēt- spiediens un rebounds, un neviens cits par Tevi pašu labāk nesaregulēs.
Vienīgi esmu ievērojis ka iesācējiem bieži ir 1) spediens par mazu 2) rebaunds uz max, respektīvi, regulējums- vecs atsperu dīvāns:)
Burusports Ridley Team
By onkulis 30.09.2009 14:16:04
Member · 432 commentsnu ja jau pieiet tai lietai pavisam smalki, tad pat dažādām trasēm var būt atšķirīgs regulējums. Nemaz nerunajot par dažādu braucēju atšķirīgu brauksanas stilu un tehniku. Darbnīca tev ieregulēs kaut kādu mistisku "videjo aritmētisko "standarta" braucējam", kas var arī neatbilst tavam braukšanas stilam.
..un līdz ar to tev pašam ir jamāk (jāiemācās) dakšu pieregulēt katrai konkrētai situācijai
By kuuminsh 30.09.2009 16:58:57
Member · 231 commentsIMAGin
So.. skaidrs ka pašam jāpērk pumpis, jo lieta ir pārāk subjektīva un vizināties uz servisu saregulēt dakšu ir lieka sava un servisa prāta čakarēšana
Paldies par viedokli un pieredzi
Šon no ZZK savākšu velo un aplūrēšu vai uz vietas ir kāds pumpis pumpis
By bonuss 01.10.2009 18:56:53
Member+ · 148 commentsšitādi ābeles tos mehāniķus līdz tvaika ielai novedīs...
By PTZ 01.10.2009 23:00:24
Member · 454 commentsGod. kuuminsh, pastaasti, ko un kaa sataisiija un kaadu pumpi nopirki
Pain is inevitable. Suffering is optional.
By blieztunmaukt 05.10.2009 20:12:46
Member+ · 1,548 commentsslinkevič, davai lūdzu nemazgā zzk baltāku par baltu. nu neiestāstīsi, ka tur visi darbinieki ir totāli kompetenti. fig zin, uz kādu cilvēku viņš tur uztrāpīja - varbūt nevis uz to ūbermehu, bet uz kādu pārdevēju parasto, kurš tad īpaši neiespringstot būs veicis pakalpojumu un iepumpējis pēc savas nepilnīgās saprašanas. es pats iekš imantas zzk sezonas karstumā reiz sastapu aiz letes beibi, kas gan bija laipna un smaidīga, bet uz manu jautājumu par turpat vitrīnā izliktu štruntu atbildēja "kas tas tāds" un, kad iebakstīju vitrīnā ar pirkstu "šitais te", gāja mekklēt zinošāku kolēģi.
By metalpower 05.10.2009 20:48:40
Member · 1,203 commentsooo kāda tauta! yo Gints!
a ko visi par kaprīzēm piesējās? ja kāds mudjila ar līkām rokām nočakarējas, tad uzreiz klienta kaprīze? man arī nav ne jausmas cik tajā dakšā ir jāgāž iekšā gaisa, bet meistars (mtb.lv) pēc kaut kādiem standartiem iepūta, pēctam palūrēja kā es braucu, iepūta vēl un vsjo - braukšana ideāla, neliekas ne par cietu ne par mīkstu. tā kā tomēr tā ir meistara pieredze un kompetence.
par ZZK piekrītu - pirms gada aizstiepām draugam velo arī dakšai spiedienu piepumpēt, sīkais ņēmās to darīt, praksē laikam strādāja, gadi 16. izskatījās, ka viņš to pumpi pirmo reizi rokās tur.. bēdīgi, ko lai saka.
par tavu dakšu - reizi gadā vajadzētu apkopi dakšai uztaisīt, lai viss būtu ok.
By kuuminsh 26.09.2009 11:25:46
Member · 231 comments