Tādu bija daudz ar tūkstošajiem numuriem arī ceturtajā koridorī, viņi gāja iekšā un savas lapiņas atdeva tām meitenēm, tā, ka pēc būtībasbija jābūt pareizi, bet viens ielīda man blakus - prasīju, kas par lietu, šis teica, ka organizatori ir tik negodīgi, ka viņam pārejot no sporta klases uz tautas ir iedots pēdējais koridoris, bet ap 20-tajiem kilometriem es viņu satiku - liels profesionālis neizrādījās
By voldemars 27.04.2009 09:33:09
Member · 63 commentspar tiem Nr. varētu būt tā, ka orgi paskaidros. jo man pašam ar aploksnē bija divi dažadi Nr!!!! mugurai 2085, a lisapēdam 2084!!!!! un tādu kam bija dažadi nr bija daudz!!! par 2100nr..... tieši pirms es mainīju savu nr stāvēja džeks ar nepareiziem nr. , vinja nr anulēja un iedeva citu saglabājot koridoru....:):):) bet ceturtajā gan redzēju trīs meitenītes ar 1700 numuriem!!!! pats startēju no 10 kor un vinjas nācās saķert jau pēc 5km!!!!! par kādiem nopelniem vinjas tur atradās gan būtu interesanti uzzināt!!!?????
bet visā visumā superīga gonka...:):):) laiks ideāls, pārsvarā trasē ar ļoti poztīvi noskaņoti braucēji:):):):) nu jāa, tas iepējams tāpēc ka startēju no beigām.....!!!!:):):) a varbūt nē....:)
p.s. trenēties, trenēties un vēlreiz trenētie......:):):):)
By Atis 27.04.2009 09:53:03
Member+ · 1,591 commentsMan vislabāk patika vingrošna pirms starta. Tas lai noņemtu negatīvās emocijas. Bet acīm redzot daži tā arī nebija pavingrojuši:)). Dažus kilometrus pēc starta arī sporta klasē redzēju 2 masu kritienus. Bet izskatījās, ka ātrums pret vēju nebija īpaši liels un piezemēšanās mīkstāka kā uz asfalta. Izdevās veiksmīgi izvairīties.:)
By Dachuks 27.04.2009 09:55:38
Member · 59 commentsjā, tā pavingrošana bija feina, vismaz izklausījās, es tikai neko neredzēju
By Rolis 27.04.2009 10:22:21
Member+ · 298 commentsPirmo reizi pirmo posmu braucu garo gabalu. Līdz Kārļiem gāja smagi pret vēju - pēc tam interesants gabals ar ātriem nobraucieniem līdz Rakšupītei, kuras šķērsošana pilnā tempā bija ļoti atsvaidzinoša! Pēc Rakšupītes posma grūtākais kāpums. Cēsis atgriezos vienlaicīgi ar Tautas startu un ar to arī prieki beidzās - putekļu mākonis, kritieni, lamāšanās, lieks stress, stumšanās kalnos.
Secinājums: Jātrenējas vairāk, lai varu no Tautas sekotājiem laicīgāk atrauties! )
By atis8 27.04.2009 10:26:14
Member+ · 433 commentsvarēja vairāk būt mitrums. Tā forši un ātri. Nesaprotu tikai kas tur ar tiem, kas tiek ar tūkstošajiem numuriem 2. koridorā, tāpat pirmajā koridorā.
Jālsa nolikums.
es ar skatījos, 7koridori viens džeks ar 2100~ numuru iestājies, viens ar kkadu 1700~ arī 7koridori.
tā vispar ir iespējams tikt iekšā?Vispār ir. Pats pērn sāku 3 koridorī ar nr virs 2000. Manu nummuru bija izņēmis kāds cits. Paskat te jau veseli 2 3 koridorī parādījās ar aizdomīgiem numuriem
...lasīju kārtīgi to nolikumu vai reizes trīs no priekšas un no aizmugures, bet nesapratu funktieri. Ja jau tur IR RAKSTĪTS, ka 1.posmā koridoros salikti pēc pag. gada kopvērtējuma rezultātiem, tad nu nav saprotams kā tas tā nākas...arī pirms mana koridora, kur bija jābūt nr. virs 800 pa pillo bija 1 200 un 2 000?
Nolikums.
8. Starta vietu ieņemšana
Sacensību 1.posmā starta vietas tiek ieņemtas pēc 2008.gada kopvērtējuma rezultātiem. Dalībnieki, kuri nav startējuši iepriekšējā gadā, uz starta tiek nostādīti izsniegto numuru secībā.
...vienīgā matemātika ir tāda, ka acīmredzot kautkā ir dabūnami koridoru žetoni ar sev vēlamo vai orgi izsniedz 2000 numuru un iedod 2.koridori.
Ja es kautko ne tā esmu sapratis palabojiet! ...un netaisos es te par to cepties, tikai kā saka - vienreiz to taisnību gribās zināt!
...pats šoreiz nobraucu pašvaki - laikam pēdējo divu nedēļu vājums atsaucās arī rezultātā.
mtbgarkalne.lv
By atis8 27.04.2009 10:27:51
Member+ · 433 commentsPirmo reizi pirmo posmu braucu garo gabalu. Līdz Kārļiem gāja smagi pret vēju - pēc tam interesants gabals ar ātriem nobraucieniem līdz Rakšupītei, kuras šķērsošana pilnā tempā bija ļoti atsvaidzinoša! Pēc Rakšupītes posma grūtākais kāpums. Cēsis atgriezos vienlaicīgi ar Tautas startu un ar to arī prieki beidzās - putekļu mākonis, kritieni, lamāšanās, lieks stress, stumšanās kalnos.
Secinājums: Jātrenējas vairāk, lai varu no Tautas sekotājiem laicīgāk atrauties! )
...oooiiii, varu iedomāties - tu pakļuvi zem greidera! ...cīnies!
mtbgarkalne.lv
By betmens 27.04.2009 10:38:35
Member · 36 comments, tad nu nav saprotams kā tas tā nākas...arī pirms mana koridora, kur bija jābūt nr. virs 800 pa pillo bija 1 200 un 2 000?
Tos 2000 vēl varētu saprast. Cilvēks pēdējā brīdī izdomājas piedalīties, ierodas uz gonku, uz vietas samaksā, bet iepriekšējā sezona viņam laba. Toties tie tūkstošsimtie gan nav īpaši skaidri
By doublefacy 27.04.2009 10:45:23
Member · 54 commentsDazhas bildes var aplūkot šeit: http://velo.bf.rtu.lv
By betmens 27.04.2009 11:20:33
Member · 36 commentsDazhas bildes var aplūkot šeit: http://velo.bf.rtu.lv
Oriģinālam klāt tiek?
By voldemars 27.04.2009 11:22:18
Member · 63 commentsto betmens
palasies nolikumu par numuru piešķiršanu:) ja iepriekš neesi pieteicies, tad piesakoties uz vietas pienākas pēdējais koridors.....:):):)
p.s. nekad neviens nav ticis skaidrībā par to kas kur un kāpēc......!!!???? nolikums priekš tautas, neviss pietuvinātiem cilvēkiem.....!!!!!!!!!!!!
By edddy 27.04.2009 11:28:11
Member · 78 commentsPirmo reizi pirmo posmu braucu garo gabalu. Līdz Kārļiem gāja smagi pret vēju - pēc tam interesants gabals ar ātriem nobraucieniem līdz Rakšupītei, kuras šķērsošana pilnā tempā bija ļoti atsvaidzinoša! Pēc Rakšupītes posma grūtākais kāpums. Cēsis atgriezos vienlaicīgi ar Tautas startu un ar to arī prieki beidzās - putekļu mākonis, kritieni, lamāšanās, lieks stress, stumšanās kalnos.
Secinājums: Jātrenējas vairāk, lai varu no Tautas sekotājiem laicīgāk atrauties! )
...oooiiii, varu iedomāties - tu pakļuvi zem greidera! ...cīnies!
Man šķiet ka tautu vnk palaida stipri pa ārtu, viņiem šogad starts bija 13.00. Pirmie mani noķēra jau aiz gaujas. Pagājušajā gadā ja nemaldos 13.30 un mani panāca tikai nedaudz pirms valmieras. Šogad gan rezūltāts par kādām 5-10 min sliktāks.
Laikam Japiņam plāns lielo naudu sapelnīt ātrāk - ātrāk startēs, ātrāk finišēs un pasākums beigsies, bet to ka daudziemsporta klases braucējiem ir sabojāta gonka nepadomā.
Jāmin
By Dachuks 27.04.2009 11:36:21
Member · 59 commentsPagājušogad starts bija 13:00, iespējams palaida ndaudz vēlāk, tā pat kā šogad!
By Taurine 27.04.2009 11:39:01
Member · 16 commentsBija nežēlīgs dienvidu vējš, gan pretvējš, gan sānu... izklausās nožēlojami, bet bija jāsaņemas, lai "špūri" noturētu...
By betmens 27.04.2009 11:47:04
Member · 36 commentsBija nežēlīgs dienvidu vējš, gan pretvējš, gan sānu... izklausās nožēlojami, bet bija jāsaņemas, lai "špūri" noturētu...
Vai nu esi idiots, vai runā par tiem 10km sporta klasei, vai vnk dzen velnu
Last edited by betmens (27.04.2009 12:04:54)
By Taurine 27.04.2009 11:56:08
Member · 16 commentsPar sporta klasi, protams.
By NarchiX 27.04.2009 12:11:08
Member+ · 423 commentsTrase patika ļoti, tik daudz dalībnieku nebiju nekad nevienās sacensībās apdzinis...
Korķi bija 2ās vietās tādi nopietnāki pārējie tā tīri lai padzertos
Nepatika tas ka starts ir pa kalnu uz leju. Ātrumu un braukt prasmes pārāk atšķirīgas - BĪSTAMI, ko apliecināja kritieni...
ar sniegumu apmierināts, nākamajā gonkā būs labs starta celiņš
Scale 29er carbon edition - 7.9kg
Hawaii Express Team
facebook.com/Cainiki
By doublefacy 27.04.2009 12:12:41
Member · 54 commentsDazhas bildes var aplūkot šeit: http://velo.bf.rtu.lv
Oriģinālam klāt tiek?
Tagad tiek
By betmens 27.04.2009 12:40:24
Member · 36 commentssnx
By JSR 27.04.2009 12:44:11
Member+ · 145 commentsPirmie 30 km gaaja labi un raiti. Peedeejie 10- starp bezfilmu un gjiibienu. Tik tikko aizripinaaju liidz finisham. Sorry, kam patrauceeju leenaam velkoties gar trases malu. Bija ritiigi suudiigi.
Naakoshreiz patieshaam buus "cits" koridors. Bet Krimulda ar to ir skaista, ka starts ir pret kalnu. Cilveeki izretojas un nav tik ekstreemi biistami kaa Ceesiis. Saakoties pirmajaam smiltiim redzeeju paaris krietienus- redzamiiba nulle, naakoshie izvairiities nepaspeej...
Cube xms 100
By janisz 27.04.2009 12:59:32
Member+ · 391 commentsLaikam Japiņam plāns lielo naudu sapelnīt ātrāk - ātrāk startēs, ātrāk finišēs un pasākums beigsies, bet to ka daudziemsporta klases braucējiem ir sabojāta gonka nepadomā.
Nez, mani ar šoreiz salīdzinoši ātri noķēra, bet visi 500tie numuri un uz augšu, kas grupās gāja garām, bija ļoti korekti, un apdzīšanas notika bez grūstīšanās un lamām.
By joz 27.04.2009 13:20:43
Member · 10 commentsTad tev ir palaimējies
Es gan redzēju grūstīšanos un lamas, kas beidzās ar numura noraušanu no muguras. Tādus brīnumus pat iedomāties nevarēju. Tāda ir realitāte (
By AMIGA 27.04.2009 13:34:37
Member · 12 commentsTautas klasē varētu laist startā pa koridoriem ar 3 minūšu intervālu, tad būtu normāli, bet ar katru gadu, pieaugot braucēju skaitam, daudzās vietās veidojas sastrēgumi. Pirmajā meža kalnā bija TĀDS stūmēju bars, ka tur pat gribot un varot nekur nevar pabraukt, jo priekšā visi vēsā mierā stumju, un paiet malā netaisās.
By burkanbeins 27.04.2009 13:42:13
Member · 1,082 commentsja kāds svešs neuzbrauc tev virsū, par savu redzamību un krišanas spēju jau tomēr pēc zināmiem ar velo nobrauktiem (nomauktiem) gadiem vajadzētu sākt nest atbildību... jā, smiltis, jā, pampaki, jā, ātrums, jā, rokas dreb pie 50kmh, jā vesels bars un stress. Tomēr ja mēs vismaz netieksimies uz to, lai vismaz mūsu vainas nevienā kritienā nebūtu, un nedarīsim visu, lai nobrauktu bez savainojumiem sev un citiem... ja nemēģināsim cīnīties ar stresu, kontrolēt situāciju... tad nezinu, vai šādos tik ātros masu velo pasākumos mums vispār ir, ko darīt... Nav šeit nekāds F1, putekļi ir un paliek putekļi, un ar kritieniem priekšā ir jārēķinās, tie ir jāvēro un jācenšās paredzēt. Tfu, tfu, tfu....
Paldies organizatoriem par superīgāko atpūtu!
By Mellais 27.04.2009 13:42:21
Member · 56 commentsNav ko ņemties par tiem bariem. Tā ir daļa no sacensības. Kad pirmo reizi braucu Tartu maratonā un sāku ar ~2500 numuru, tad nevarēja nevienu apdzīt pirmos 30 km jo tā kā pilnā tramvajā visi viens pie otra saspiesti brauca. Ja negribas barus, vienīgais ko varu ieteikt ir pāriet uz sporta klasi. Šogad pirmo reizi no Tautas uz Sporta pārcēlos un esmu ļoti apmierināts ar visu (izņemot savu paša sagatavotību jo pie 50 km baterijas bij' tukšas) - šogad tik 500 km noripināti, kas priekšs bāzes tā pašvaki, bet nu nekas, ar katru nākamo gonku būs jau lielāka kilometrāža uzkrāta un tad jau plīsiens nenāks.
By betmens 27.04.2009 13:50:04
Member · 36 commentsTautas klasē varētu laist startā pa koridoriem ar 3 minūšu intervālu, tad būtu normāli, bet ar katru gadu, pieaugot braucēju skaitam, daudzās vietās veidojas sastrēgumi. Pirmajā meža kalnā bija TĀDS stūmēju bars, ka tur pat gribot un varot nekur nevar pabraukt, jo priekšā visi vēsā mierā stumju, un paiet malā netaisās.
Tur jau arī īsti malā paiet nevar. Viens umņiks sabrūk un tālāk jau ķēdes reakcija. Ja sabrūku es(gadās visādi), mēģinu norauties malā, bet, ja korķa spiests, tad rinda.
Tas par tiem starplaikiem ir risinājums. Jau tautā dzirdēt. Varbūt organizatori pie ieteikumiem nemaz netiek. Nafig viņiem laiku tērēt forumos Pietiktu jau arī ar 1min sākot aiz 3,4 koridora. Arī fotogrāfiem būtu vieglāk. Visi koridori startā sanāk )
By artsv 27.04.2009 14:15:35
Member · 53 commentsTad tev ir palaimējies
Es gan redzēju grūstīšanos un lamas, kas beidzās ar numura noraušanu no muguras. Tādus brīnumus pat iedomāties nevarēju. Tāda ir realitāte (
...diemžēl arī nācās to nummuru raušnu redzēt-skats nu vienkārši nožēlojams.
Taču kopumā trase un mači pa pirmo.Paldies organizatoriem
By Dachuks 27.04.2009 09:25:53
Member · 59 comments