velodators ar..

Avatar

By trulli 01.02.2006 12:58:36

Member# · 134 comments

..ar pedāļu apgriezienu (1/min) skaitītāju. vai tauta tādu padarīšanu izmanto?
meklēju velodatoru, piedāvājumi kā jau vienmēr vairāk kā vajag, bet nevienā nav savāktas tās lietas, kas liekas svarīgākās. tāpēc ir starp kaut ko jāizvēlās. manuprāt, apgriezienu skaitītājs ir tīri sakarīga funkcija, lai gan pagaidām pats neesmu mēģinājis.
so- atsauksmes, viedokļi, ieteikumi..

Avatar

By Baltais 01.02.2006 14:10:16

Local.Auth · 5,425 comments

look izmanto. jaagaida ziņa, kā patīk vai nepatīk. vai termometrs ir pareizs smile


Es nepārdodu, es palīdzu nopirkt!

Avatar

By Eduards 01.02.2006 16:37:10

Member# · 2,686 comments

Es arī izmantoju apgriezienu skaitītāju. Var braukt pilnībā pēc mēraparātiem- km, augstums, ātrums, pulss un pareizi apgriezieni smile))
Pedālēšanas rādītājs palīdz pārliecināties praksē par teoriju kāpēc jābrauc ar 80-90 apgriezieniem minūtē.

Avatar

By Biker 02.02.2006 14:16:49

Member+ · 954 comments
Eduards wrote

Pedālēšanas rādītājs palīdz pārliecināties praksē par teoriju kāpēc jābrauc ar 80-90 apgriezieniem minūtē.

Tas der šosejā. XC ir nedaudz citāda pedalēšanas tehnika...


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By cello 02.02.2006 15:06:37

Local.Auth · 4,686 comments

būtu interesanti dzirdēt pedalēšanas atšķirības riteņbraukšanas veidos?apgrizienu skaits varētu būt atšķirīgs,bet vai pedalēšanas tehnika??

Avatar

By Eduards 02.02.2006 16:28:09

Member# · 2,686 comments

Ātrāk minoties nepieciešams mazāks spēks katram atsevišķajam apgriezienam. Bonuss tāds, ka nogurst mazāk, un ir extra spēka rezerve negaidītiem pārsteigumiem. 120 km posmu turklāt vēl kalnainā apvidū nenobrauksi ar 60 rpm. Kājas vienkārši būs lupatās ja ne pēc pirmā, tad otrā apļa. Ja ar maziem apgriezieniem trāpīsi kāpumam arī zaudēsi daudz laika, varbūt pat dabūsi stumties.

Avatar

By Vains 02.02.2006 23:10:12

Local.Auth · 402 comments

Bet lai grieztu ilgstoši mazus pārnesumus pieklājīgā ātrumā ziemā nākas pie tā ne pa jokam piestrādāt. A vispār, ja grib griest ar 60 rpm, tad arī nākas pastrādāt, tikai savādāk.

Avatar

By Eduards 03.02.2006 00:47:44

Member# · 2,686 comments

Lai jebkā sakarīgi vasarā grieztu pedāļus ziemā nākas piestrādāt. smile)

Avatar

By cello 03.02.2006 01:51:47

Local.Auth · 4,686 comments

Ātrāk minoties nepieciešams mazāks spēks katram atsevišķajam apgriezienam. Bonuss tāds, ka nogurst mazāk, un ir extra spēka rezerve negaidītiem pārsteigumiem. 120 km posmu turklāt vēl kalnainā apvidū nenobrauksi ar 60 rpm. Kājas vienkārši būs lupatās ja ne pēc pirmā, tad otrā apļa. Ja ar maziem apgriezieniem trāpīsi kāpumam arī zaudēsi daudz laika, varbūt pat dabūsi stumties.
TĀ IR SKAISTĀ TEORIJA,PRAKSĒ NE VIENMĒR TĀ NOTIEK JO IR DAŽĀDI BLAKUS APSTĀKĻI....PLAŠS TEMATS.PRAKTISKI LAIKAM IR TĀ KĀ BĒRNĪBĀ,JAUNĪBĀ IR SĀKTS PEDALĒT TĀ ARĪ TURPINA UN TIE KAS SĀK JAU GADOS UN IR NO CITIEM SPORTA VEIDIEM(SLĒPOTĀJI IR VIENA GRUPA)NEMAZ NESPĒJ (BET SPĒKS GAN VIŅIEM DAUDZ!!!)PAPEDALĒT,BET IR VARBŪT ARĪ IZŅĒMUMI.TREKS BŪTU IDEĀLS TADAS LIETAS KĀ PEDALĀŽA APGUŠANAI.BET TŪRISTIEM PAR TO NEVAJADZĒTU SATRAUKTIES...:))

Avatar

By LOOK 03.02.2006 02:07:26

Member# · 2,702 comments

Manā ierīcē ir viss ko varetu lietderīgi izmantot treniņos, tai skaitā ped.apgriezieni (cadence) un gaisa temp. Kadensu izmantoju tikai treniņos, lai pēc sajūtām saprastu kad ir tie vēlamie 80-90. Sacensībās gan izmantoju tikai nobrauktā attāluma skaitītāju, pārējie parametri tiek kontrolēti pēc izjūtām. Par cik man vienmēr ir ļoti maz nobraukto km, kadenss tiecas uz 60, varbūt tas ir arī tīri fizioloģiski (man ir garas kājas). Un vēl es esmu atācējs no cita sporta veida. Pareizi jau cello atzīmēja prakse no teorijas var būtiski atšķirties, piemēram pa smiltīm ar mazu kadensu (laužot) iet labāk, un tādi piemēri ir ne mazums.

Last edited by LOOK (03.02.2006 02:19:24)


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By cello 03.02.2006 15:35:03

Local.Auth · 4,686 comments

viena lieta ko 100% zinu ,tiem kam nav spēka nav variantu ir jāgriež kājas kā šujmašīnai(par armstrongu nekomentēt),bet kam tas spēks ir tas dara kā grib!tā kā secinājumi pašu ziņā:)
man personīgi pa smiltīm labāk iet ar lielu kadensu,bet piemēram Zviedris vai Dzalbs kapā ar 11,tā kā es tik ātri nebraucu man galvenais uzdevums tajās smiltīs neapstāties,piemēram kuldīgā tas mazais gabaliņš bija pretīgs!NAV VIENAS RECEPTES VISIEM!

Avatar

By trulli 03.02.2006 16:04:58

Member# · 134 comments
cello wrote

NAV VIENAS RECEPTES VISIEM!

"kas der visam, tas neder nekam- DOSJA!" - to takš katra mājsaimniece zin! smile
cik noprotu, briesmīgi populāra šī te padarīšana nav, arī meklējot teoriju par 'cadence' iekš www, biežāk sanāca atdurties pret šosejas velomīļiem!
lai nu kā- uzmontēšu, gan jau pielietojumu atradīšu!

Avatar

By Vains 04.02.2006 01:07:55

Local.Auth · 402 comments

Starp citu varat pamēģināt - savam šosejas dampim esmu uzmontējis sekojošu ierīc: nopirku elkorā vislētāko parasto velkokompjūterīti (laikam 6ls) un pieliku sensoru nevis pie rata bet pie kreisā klaņa. Attiecīgi pretī noliku to uztvērējierīci, nedaudz pagarināju vadu un laidu pa rāmja slīpās trubas apakšu uz stūri. Tur man stāvēja velokompjūterīts, kuram rata apkārtmērs bija uzregulēts kaut kāds baigi lielais tā, lai sanāk, ka man rāda cadence. Tikai vissmagākais mīnuss ir tas, ka tik milzīgu rata izmēru nevar uzlikt kā vajag, tāpēc kompjūterīts rāda piem. 44 km/h, bet tur automātiski domā 44x2=88rpm. Precīzi nav, bet man baigi palīdz, it īpaši ziemā uz ruļļa.
Es it kā arī esmu pārnācējs no 12 gadiem pavadīta BMX. Lai arī varētu likties, ka kājas tur kustās ātrāk kā gaisma, tomēr man ļoti grūti turēt kaut vai 90rpm braucot ar baiku. Uz šosejas gan tas daudz vieglāk. Toties, jo lielāks tūrists (kā es) esi riteņbraukšanā, jo ātrāk var sajust rezultātu, ja pastrādā uz mīšanās tehniku un regulāri taisi treniņus, kur strādā bez īpašas pretestības, toties kustini kājiņas vismaz ar 100rpm un visu laiku domā, lai dupsis nelēkā pa beņķi un kājas veic smukas, pilnīgas apļveida kustības, izstrādājot arī mirušos punktus (uz 12 un 6iem). Jo vairāk šitā pastrādā, jo lieliskāka sajūta braucot ar pierastajiem zemākajiem apgriezieniem. Tu vienkārši lēnām sāc just minienu un tās sajūtas ir fantastiskas!!!

Avatar

By cello 04.02.2006 04:41:40

Local.Auth · 4,686 comments

nu x jau nav slēpošana,skriešana,peldēšana,neko nedarīšana...bet tas miniens ir ātrs un īss pa tiem pampakiem un mani novērojumi par x ir tādi ka x-isti tikai vasarā pa trasi min izņemot 5-6cilv lv kas arī ar cita veida ričukiem pārvietojas un arī ziemā,neesmu informēts ko dara citās valstīs...,bet gan jau kādu dienu;) tur jau tā lieta ka šosejā vieglāk tāpēc jābrauc šosejā un nav ko aknas,nieres dauzīt pa saknēm un trepēm...un filosofēt par mīkstām un cietām dakšām un vēl nez ko...:))

Avatar

By Vains 04.02.2006 15:45:28

Local.Auth · 402 comments

piekrītu cello. šoseja tiešām priekš manis ir daudz baudāmāka, bet dzīve rāda, ka tūristu līmenī visas lietas latvijā vairāk vai mazāk grozās ar MTB, tāpēc nākas lielu daļu laika braukāt pa saknēm un grantenēm. Lai vai kā, bet velo forever!!!

Avatar

By Andersons 04.02.2006 19:22:28

Member+ · 2,638 comments

Es personīgī dodu priekšroku šosejas razģelkām.


Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.