By Nau_MTB1 17.08.2024 10:34:15
Member · 130 comments"...es tak nevaru ceļa vidū apstāties un palaist braucēju, viņam bija jāpalaiž mani..." Šeit rodas jautājums, vai šim senioram vispār būtu jābūt vadītāja apliecībai? Potenciāls drauds ceļu satiksmei! Vieta labi zināma, tur vispār nekādu stresu nejūt, viss plats, labi pāredzams, vietas pietiekoši kurā brīdī nobraukt uz bremzēšanas ceļu. Tomēr, kā redzams, gadās arī tādi, kuri domā: "viņam bija jāpalaiž mani." Ja viņam pēc šī gadījuma un domāšanas stila neatņems tiesības, tad mūsu likumdošanā ir nepilnības.
Arī "Degpunkta" žurnālistes jautājumi un komentāru stils rada šaubas par viņas profesionalitāti, bet tas jau ir cits jautājums.
Novēlu jaunietim ātru atveseļošanos un drīzu atgriešanos ierindā!
Last edited by Nau_MTB1 (17.08.2024 10:40:11)
By jt 17.08.2024 16:58:37
Member+ · 1,200 commentsJā, vecais pilnīgs āpsis, pats vainīgs un vēl kaut ko pļūtī.
By MakeMeGoAway 18.08.2024 22:51:35
Member · 404 commentsŠādi šoferīši ir iemesls, kādēļ es tā arī uz šoseju nepavilkos un sēžu uz baika. Mežā mežacūkas ir racionālākas par tādām cūkām uz ceļa.
By sursurs 19.08.2024 09:36:01
Member · 940 commentsRakstā jau arī "atļauts braukt, bet riskanti". Bļin - a kur ir tie citi varianti tiem neriskantajiem un drošajiem ceļiem, pa kurieni tam cilvēkam vajadzēja braukt? Nēnuprotams, ja kaut kā izdodas tikt pāri apvedceļam no Berģu puses, tad pa kaut kādiem meža maceliņiem vispār tur izbraukt var.
Bet varbūt uz meža mazceliņiem un divām sliedēm pļavā vajadzētu pārvākties tiem, kuri CSN nezina, un kurus "sabiedrībā" ar auto nevar laist.
velo 4ever
By Ivars27 19.08.2024 11:33:19
Member · 373 commentsAutovadītājs izskatās tipisks velonīšanas ideoloģijas produkts. Ne grama līdzjūtības pret jaunu puisi, kuru viņš ir savainojis. Jāpaseko tālākajam - gan jau sods būs daži simti euro, pat tiesības neatņems. Vienīgā cerība, ka ar labu advokātu varētu panākt lielu materiālo zaudējumu pietiesāšanu - skāde velo, veselībai un morālās ciešanas.
Par Siguldas šoseju posmā starp apvedceļu un Garkalnes pārvadu - konflikts starp auto un velo tur ir iebūvēts pašos pamatos. Jā, nomale ir plata, taču visas autobusu pieturas ir apzīmētas kā sabtransa joslas, kas nozīmē, ka saskaņā ar CSN velo tur nedrīkst braukt un tam garām pieturām ir jābrauc pa pirmo joslu, kur atļautais ātrums vietām ir 110km/h. Ko satiksmes organizētāji ar to ir centušies panākt - tā man joprojām ir mīkla.
Tāpat arī bremzēšanas un paātrināšanās joslas ir paredzētas nobraukšanai un uzbraukšanai, bet ne taisnvirziena kustībai. Protams, uzspļauju CSN un braucu iespējami tuvāk labajai malai, taču visa satiksmes organizācija tur ir izteikti autocentriska.
Atceros vietas Igaunijā, kur parastas ceļa nomales ir sazīmētas kā velojoslas. Vismaz pievērš šoferu uzmanību, ka velobraucējam arī ir vieta satiksmē.
Last edited by Ivars27 (19.08.2024 12:04:59)
By mataev 21.08.2024 15:54:41
Member · 100 commentsKādus gadus astoņus atpakaļ, kad tīko saka attīstīties Zwift, priekš sevis esmu sapratis - gribi taisīt intervālu treniņu - dari to uz direct drive velotrenažiera iekštelpās (pat vasarā), brīvdienas apjoms - ārā agri no rita (pec iespējas tālāk no A kategorijas ceļiem)
Last edited by mataev (21.08.2024 15:55:48)
By jt 16.08.2024 23:07:26
Member+ · 1,200 comments