Vītnes atjaunošana rāmī priekš monobloka
Sveiki!
Problēma droši vien izplatīta - tērauda rāmim vītne priekš monbloka nojāta (sākumā, vienā pusē kādi pirmie trīs posmi). Bail skrūvēt monobloku un sačekarēt vēl vairāk. Jautājums - vai kāds (vēlams Jelgavā) var atjaunot vītni? Ir kāds serviss? Varbūt nav ko raustīties un jāmēģina ieskrūvēt? Uzklausīšu visus komentārus. Paldies!
By Ansis 09.05.2024 21:46:47
Member++ · 3,697 commentsJau kādus 30 gadus šo problēmu eleganti risina, BSA vai 35 mm padomju vītni pārgriežot par ITA 36 mm un nopērkot ITA monobloku. Vienīgā problēma ir atrast, kuram ir 36 mm x 24/tpi vītnes grieznis. Agrāk Šmerlī noteikti bija.
By persietis 10.05.2024 00:00:36
Member · 423 commentsVai vispār ir vērts tērauda rāmim pārgriezt vītni? Lētāk būs nomainīt rāmi jo ITA 36 mm monobloki ir reti sastopami kā arī nav tie lētākie. Sastapos ar tāda monobloka meklēšanu kas nebija tik vienkārša bet atrast atradu.
By Ansis 10.05.2024 00:44:41
Member++ · 3,697 commentsVai vispār ir vērts tērauda rāmim pārgriezt vītni?
Ja nav jāpērk par bargu naudu vītnes grieznis, un var atrast ITA BB, tad kāpēc ne? Protams, pērkot vītnes griezni no Eiropas e-veikala, pasākums draud kļūt nerentabls.
Tērauda rāmji mēdz būt gan dārgie - vibrāciju slāpējošie, gan vnk ērti un iemīļoti. ASV liels velotūristu īpatsvars brauc ar tēraudniekiem, un normāls tūrista piem. Salsa rāmis maksā ap 800 USD.
By dizpark 10.05.2024 08:02:09
Member · 920 commentsSveiki!
Problēma droši vien izplatīta - tērauda rāmim vītne priekš monbloka nojāta (sākumā, vienā pusē kādi pirmie trīs posmi). Bail skrūvēt monobloku un sačekarēt vēl vairāk. Jautājums - vai kāds (vēlams Jelgavā) var atjaunot vītni? Ir kāds serviss? Varbūt nav ko raustīties un jāmēģina ieskrūvēt? Uzklausīšu visus komentārus. Paldies!
Jelgavā tačuu var atrādīt rāmi Kasparam Activsport servisā. Domāju,ka pateiks, kā labāk rīkoties vai atrisinās problēmu.
Ja sačakarēti tikai trīs posmi, tad es teiktu, ka nav ko domāta par pārgriešanu uz ITA un tml. Vnk uzmanīgi jāatjauno pirmi posmi. Visvienkaŗšāk to izdarīt ar speciāļi šim paredzēto vītnesgriezi (gan jau servisā ir), bet es droši vien sākumā mēģinātu pats tikt galā - ar tērauda BSA kvadrāta mobobloka un eļļas palīdzību, - uzmanīgi paskrūvējot iekšā un ārā un laiku pa laikam notīrot vītni. Jā, nebūs īsti ērti, jo atšķirībā no speciālā instrumenta, grūti noturēt monobloka bļodiņu, lai skrūvējas taisni sabojātajā vītnē, bet gan jau ar "pīpēšānu" šo var izdarīt.
By rainis013 10.05.2024 08:25:41
Member · 3 commentsŠis nav nekāds krutais tērauda rāmis. Bet vēlējos salikt pēc piena braucamo, izmantojot pēc iespējas mazāk finanses. Negribētos meklēt jaunu rāmi. Domāju, ka vispirms mēģināšu ieskrūvēt BSA kvadrātu, ka @dizpark minēja. Pēc tam būs jādomā. Bet ja kādam ir kāds kontakts, kuram ir pareizās vītnes vītngriezis, tad, lūdzu, padalieties.
Bilde, kā izskatās vītne rāmī, zemāk:
By dizpark 10.05.2024 08:35:15
Member · 920 commentsGalvenais - sāc ar to, ka visu gružus kārtīgi iztīri no vītnes. Es domāju,ka tād vītņegriezis ir daudzos servisos. bet var taču uzzvanīt un pajautāt https://www.facebook.com/KasparaVeloServiss/
By Ansis 10.05.2024 11:19:27
Member++ · 3,697 commentsJa sačakarēti tikai trīs posmi, tad es teiktu, ka nav ko domāt par pārgriešanu uz ITA un tml.
Ja tikai 3-4 ārējie vijumi, tad tiešām drīzāk nav vērts.
Ir redzēti rāmji ar sabojātiem 6-10 vijumiem, un tādiem 36 mm vītnes pārgriešana bija labākais. Veco laiku klasika ir padomju rāmja 35 mm vītnē skrūvēts BSA monobloks ar tērauda vītni, sabojājot vītni visā tās dziļumā.
By rainis013 09.05.2024 21:27:40
Member · 3 comments