E-BIKE Bosch performance line cx
Sveiki!
Man ir e-bike ar Bosch performance line cx motoru. Varbūt kāds zina, kas prot noņemt speed limit? Bet tikai tādu, kam rokas no pareizās vietas!
By peteris 10.08.2022 13:28:15
Member · 520 commentsĀndersōns
https://mtb.xc.lv/profile.php?id=331
By Andersons 10.08.2022 18:54:38
Member+ · 2,638 commentsJāpaskatās vai šobrīd man darbnīcas noliktavā ir kāds čips rezervē bet tā šādu lietu darām.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By Kangars1 10.08.2022 19:21:22
Member · 46 commentsBūtu jauki!
By Andersons 10.08.2022 20:07:09
Member+ · 2,638 commentsBūtu jauki!
Kuras paaudzes Bosch CX tev ir?
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By anthropophagus 10.08.2022 20:56:21
Member · 291 commentsEs nemaz neteikšu, ko domāju par cilvēkiem, kuri ar dažāda veida elektriskajiem braucamajiem bez 25km/h ierobežotāja brauc pa veloceliņiem un ietvēm.
By Kangars1 10.08.2022 22:27:41
Member · 46 commentsŠāds: https://www.fans.lv/veikals/velo/velosi … rrynblack/
je neesmu piemātnīts, tad: Bosch Drive Unit Performance CX Generation 4 (85Nm) Cruise (250Watt)
... un kas attiecas uz veloceliņiem un ietvēm, tad līdzjutēji var nepārdzīvot, jo 90% no brauktā es pārvietojos pa grants ceļiem, meža celiņiem un takām.
By 321 11.08.2022 09:14:14
Member · 6,350 commentsDoma ka vins atblokejot spes brauks atrak???!
By Andersons 12.08.2022 08:13:10
Member+ · 2,638 commentsDoma ka vins atblokejot spes brauks atrak???!
Un kā vēl. Tie sarkanie Bosch motori faktiski ir spējīgi dot ārā ap 600w un 40+km/h turbo režīmā=chillride.
No pieredzes tieši Shimano ir švakāki un krietnu kārtu īsmūžīgāki pārsvarā.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By peteris 12.08.2022 08:41:24
Member · 520 commentsEs nemaz neteikšu, ko domāju par cilvēkiem, kuri ar dažāda veida elektriskajiem braucamajiem bez 25km/h ierobežotāja brauc pa veloceliņiem un ietvēm.
Man automašīnai arī nav ātruma ierobežotāja, bet tas man netraucē dzīvojamā zonā ievērot noteikumus
By anthropophagus 12.08.2022 09:11:54
Member · 291 commentsEs nemaz neteikšu, ko domāju par cilvēkiem, kuri ar dažāda veida elektriskajiem braucamajiem bez 25km/h ierobežotāja brauc pa veloceliņiem un ietvēm.
Man automašīnai arī nav ātruma ierobežotāja, bet tas man netraucē dzīvojamā zonā ievērot noteikumus
Diezgan muļķīgs salīdzinājums, ņemot vērā, elektrovelosipēdu un elektroskrejriteņu definīciju likumā.
By 321 12.08.2022 09:27:35
Member · 6,350 commentsSkaidrs es vienk uz jaudas ciparu un cenu paskatijos. Krasa smuka <3
By peteris 12.08.2022 13:24:43
Member · 520 commentsDiezgan muļķīgs salīdzinājums, ņemot vērā, elektrovelosipēdu un elektroskrejriteņu definīciju likumā.
Salīdzinājums ir vietā, es ceru, ka mēs varēsim vairāk paļauties uz veselo saprātu un mazāk uz ierobežojumiem.
Kāpēc nevaidi, ka atļauto jaudu pacēla no 250W uz 1 kW?
tas taču arī ir bīstami
Braukt pa ietvi uz 35 kmh nevajag, bet uz brauktuves 35-45 km/h braucošs velo labāk iekļaujas auto satiksmē.
By anthropophagus 12.08.2022 13:32:51
Member · 291 commentsDiezgan muļķīgs salīdzinājums, ņemot vērā, elektrovelosipēdu un elektroskrejriteņu definīciju likumā.
Salīdzinājums ir vietā, es ceru, ka mēs varēsim vairāk paļauties uz veselo saprātu un mazāk uz ierobežojumiem.
Kāpēc nevaidi, ka atļauto jaudu pacēla no 250W uz 1 kW?
tas taču arī ir bīstamiBraukt pa ietvi uz 35 kmh nevajag, bet uz brauktuves 35-45 km/h braucošs velo labāk iekļaujas auto satiksmē.
Tu teici, ka Tev ar auto neviens neliedz ievērot noteikumus, lai gan nekas neierobežo ātrumu dzīvojamā zonā. Elektrovelosipēds ar noņemtu limitu pēc likuma nav elektrovelosipēds un ar to NEDRĪKST braukt pa ietvēm un veloceliņiem. Tātad salīdzinājums ir nevietā.
By peteris 12.08.2022 14:05:40
Member · 520 commentsDiezgan muļķīgs salīdzinājums, ņemot vērā, elektrovelosipēdu un elektroskrejriteņu definīciju likumā.
Salīdzinājums ir vietā, es ceru, ka mēs varēsim vairāk paļauties uz veselo saprātu un mazāk uz ierobežojumiem.
Kāpēc nevaidi, ka atļauto jaudu pacēla no 250W uz 1 kW?
tas taču arī ir bīstamiBraukt pa ietvi uz 35 kmh nevajag, bet uz brauktuves 35-45 km/h braucošs velo labāk iekļaujas auto satiksmē.
Tu teici, ka Tev ar auto neviens neliedz ievērot noteikumus, lai gan nekas neierobežo ātrumu dzīvojamā zonā. Elektrovelosipēds ar noņemtu limitu pēc likuma nav elektrovelosipēds un ar to NEDRĪKST braukt pa ietvēm un veloceliņiem. Tātad salīdzinājums ir nevietā.
cilvēks taču negrasās atslēgt ierobežotāju uz koplietošanas ceļiem, tas paredzēts tikai braukšanai pa slēgtu trasi!
By KasparsAA 12.08.2022 14:14:18
Member · 375 commentselektrība ir mīkstajiem. aiziet!
turēt uz ceļā 35 var arī īzī bez elektrības
By peteris 12.08.2022 15:20:06
Member · 520 commentselektrība ir mīkstajiem. aiziet!
turēt uz ceļā 35 var arī īzī bez elektrības
viss ir atkarīgs no attāluma. ja man līdz birojam vienā virzienā jāmin 16 km, viss ok un par elektrību nedomāju, ar kravenieku varu pēc 5 km bērnu atstāt dārziņā un čīgāt 11 uz biroju, pēc darba atpakaļ. Ja tie būtu 30 km, noteikti apdomātu kravenieka elektrizēšanu.
By Andersons 12.08.2022 21:19:42
Member+ · 2,638 commentsNu gan veči kipišu sacēlāt. 5 gadus nobraukāju ar čipotu Bosch Gen2 motoriem un problēmu neredzēju un par laimi nevienu nonesis neesu. Ja jau tik ļoti iespringstat par to 25km/h ievērošanu, tad jau ar šosejnieku ripo krietni ātrāk. Labāk būtu tos 2+kW stāvdrāžus atsaldeņus, kuri lido 70+km/h uz mazmazītiņiem ritenīšiem, kas IMHO ir daudz bīstamāk kā lielizmēra velosipēda riteņi būtu tos atsaldeņus ķerstījuši drīzāk.
Last edited by Andersons (12.08.2022 21:20:10)
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By unlim 13.08.2022 12:08:02
Member · 122 commentsSalīdzinājums ir vietā, es ceru, ka mēs varēsim vairāk paļauties uz veselo saprātu un mazāk uz ierobežojumiem.
Kāpēc nevaidi, ka atļauto jaudu pacēla no 250W uz 1 kW?
tas taču arī ir bīstamiBraukt pa ietvi uz 35 kmh nevajag, bet uz brauktuves 35-45 km/h braucošs velo labāk iekļaujas auto satiksmē.
Tu teici, ka Tev ar auto neviens neliedz ievērot noteikumus, lai gan nekas neierobežo ātrumu dzīvojamā zonā. Elektrovelosipēds ar noņemtu limitu pēc likuma nav elektrovelosipēds un ar to NEDRĪKST braukt pa ietvēm un veloceliņiem. Tātad salīdzinājums ir nevietā.
cilvēks taču negrasās atslēgt ierobežotāju uz koplietošanas ceļiem, tas paredzēts tikai braukšanai pa slēgtu trasi!
Autors saka ka brauks pa takām. Tātad pārkāps likumu. Gribi mopēdu, pērc mopēdu un beidz ākstīties.
By Maris 13.08.2022 15:36:30
Member · 1,321 commentsCilvēks vēlējās uzzināt, vai var noņemt ātruma ierobežotāju un diez vai vēlējās, dzirdēt visu to bezjēdzīgo diskusiju, par to cik tas ir labi vai slikti...Vismaz neko tādu, autora rakstā nesaskatīju.
By Duff 13.08.2022 18:18:05
Member · 449 commentsCilvēks vēlējās uzzināt, vai var noņemt ātruma ierobežotāju un diez vai vēlējās, dzirdēt visu to bezjēdzīgo diskusiju, par to cik tas ir labi vai slikti...Vismaz neko tādu, autora rakstā nesaskatīju.
Ja bābas var gandrīz sakauties, marinējot kabačus - tad nu šis ir vispār starta šāviens
By Kangars1 28.08.2022 15:08:53
Member · 46 commentsĪss rezumē! 31,2 km, 1:03:37 ar vidējo km/h – 31,2. Līdz šim pa šo ceļu tas bija: 1:20:45 ar vidējo km/h 23,1. Attiecīgi ieguvums uz 32 km ir 17-18 minūtes jeb 7-8 km. Komfortabli ir griezt līdz 33-35 km/h. Ātrāk pieaug kadence līdz līmenim, kad ilgstoši griezt nevar. Tātad, ja grib ātrāk, priekšā jāmaina zobratu. Akumulators: ja ar ierobežojumu bija aptuveni 100 km, tad tagad tie varētu būt kādi 60 km. Līdz ar to jāizvēlas – ātrums vai attālums.
By Kangars1 10.08.2022 13:07:02
Member · 46 comments