Ogre Urban XCO 2022
2022. gada 14. augustā Ogres pilsētā norisinās kalnu riteņbraukšanas sacensības Ogre Urban XCO 2022.
Šīs ir pirmās olimpiskā velokrosa (XCO) sacensības Latvijā, kas norisinās pilsētas centrā.
Trase ved abpus Ogres upes krastiem 4,2 km garā aplī (120 kāpuma metri) un brauējiem piedāvā aizraujošus kāpumus un tehniskus nobraucienus, akmensdārzus, pump-track, tramplīnus un trepju nobraucienus.
Dienas pirmajā pusē plkst. 10:00 norisināsies atsevišķas bērnu sacensības 300 metru garā aplīti, bez ievērojamiem šķēršļiem.
Dalībnieku ierašanās, reģistrācija, distances apskate un iesildīšanās no 9:00 -
Starts Bērnu distancēm 10:00 300-900 m
(1-3apļi)
Apbalvošana Bērnu, 1.startam Urban XCO distancei vecuma grupu apbalvošana 11:15
1.starts Urban XCO distancei vecuma grupu starts –V14, S14, S16, S Tauta 12:00 8,4 km
(2 apļi)
2.starts Urban XCO distancei - V16, V45, V Tauta, S23, S elite grupām, 13:15 16,8 km
(4 apļi)
3.starts Urban XCO distancei - V18, V23, V, V35 vecuma grupām 15:30 25,2 km
(6 apļi)
Apbalvošana Urban XCO distancei
17:30
Dalības maksa - 10 eur, ar ogrēnieša karti - 5 eur, bērnu distancēm - BEZ MAKSAS.
TOP 3 braucēji sieviešu un vīriešu lielajā startā sacentīsies par naudas balvām:
1. vieta - 70 eur;
2. vieta - 40 eur;
3. vieta - 30 eur.
Pieteikšanās: https://bulta.lv/urban/
Nolikums: https://bulta.lv/urban/nolikums_URBAN22.pdf
Facebook: https://www.facebook.com/events/5951108 … _tab=about
Sacensību galvenais atbalstītājs - Ogres novada pašvaldība
Last edited by JanisRo (21.07.2022 20:23:12)
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By AlekssM 21.07.2022 21:50:43
Member · 50 commentsIzklausās labi- kross pilsētvidē ir tieši tas ko bija vēlme pamēģināt. Būšu!
Norco Revolver 9.2 FS
Trek Domane AL2 Disc
god is a shithead and we're his rejects.
By suugoi 21.07.2022 22:27:11
Member+ · 1,469 commentsŪ, forši, gaidīšū kādu video no apļa!
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By JanisRo 31.07.2022 12:01:47
Member · 559 commentsOgre Urban XCO 2022 trase lielākoties iztīrīta/izpļauta. Atliek sākt būvēt/atjaunot tramplīnus un akmens dārzus. Tiekamies oficiālajā trases apskatē trešdien 10.08.2022. plkst. 18:00
Publicējam arī kursa GPX: https://connect.garmin.com/modern/course/120436967
Apļa garums 4,2 km, kopējie kāpuma metri 120-140 metri (atkarīgs no ierīces precizitātes).
Pārvietojoties pa trasi nepieciešams ievērot satiksmes noteikumus un rēķināties ar gājējiem/velobraucējiem/trases būvētājiem. Trasē uzmanīties no izmaiņām trases konfigurācijā un grūtības pakāpē (izbūvētas jaunas tehniskas sekcijas/tramplīni).
Last edited by JanisRo (07.08.2022 08:28:51)
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By JanisRo 03.08.2022 11:31:05
Member · 559 commentsVakar tika izbūvēts tāds elements kā tramplīns vannā.
Pavadošais teksts - "ir gatavs, bet pirmais to negribu braukt". Ar šo lozungu bruņojoties, šorīt tas tika iemēgināts. Tomēr būvētājs to nenobrauca vis
Uzlabojumi sekos.
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By JanisRo 06.08.2022 08:54:37
Member · 559 commentsNeliels ieskats no Ogre Urban XCO 2022 sacensību trases, pilns video sekos:
Aicinam pieteikties, parādīt savas spējas un cīnīties par sponsoru sagādātajām balvām, kā arī naudas balvām.
Last edited by JanisRo (06.08.2022 09:02:35)
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By Eduards 06.08.2022 12:48:33
Member# · 2,686 commentsForši, ka puisis māk patiešām labi braukt. Savukārt, priekš trases reklāmas video tipiskais dalībnieks redz "tur būs jālec gaps pumptrackā, īsti nemāku, laikam nepiedalīšos" Kaut arī reāli to pumptracku ātrāk varētu būt izbraukt, nevis lekt. Katrā ziņā trase super forša, pat vairāk xco nekā otra Ogres trase. Prieks, ka jums ir entuziasms un rīkojat šo pasākumu. Ogre- xco galvaspilsēta.
By JanisRo 07.08.2022 08:30:32
Member · 559 commentsOficiālā trases apskate trešdien 10.08.22. 18:00, sākam Ogres Krasta laukumā, iepretim luterāņu baznīcai.
Last edited by JanisRo (07.08.2022 08:35:34)
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By raiter 08.08.2022 09:33:52
Member+ · 3,347 commentsForši, ka puisis māk patiešām labi braukt. Savukārt, priekš trases reklāmas video tipiskais dalībnieks redz "tur būs jālec gaps pumptrackā, īsti nemāku, laikam nepiedalīšos" Kaut arī reāli to pumptracku ātrāk varētu būt izbraukt, nevis lekt. Katrā ziņā trase super forša, pat vairāk xco nekā otra Ogres trase. Prieks, ka jums ir entuziasms un rīkojat šo pasākumu. Ogre- xco galvaspilsēta.
Kad dzirdēju/redzēju reklāmu ka būs XCO pilsētas vidē, uzreiz iedomājos braukšanu lejā pa trepēm (nu gluži kā dienvidamerikas DH pasākumos). Un tiešām, tagad video redzams - trepes būs
By edgars m 08.08.2022 09:46:20
Member · 51 commentsBrīvdienās izminām trasīti, 100% atbilst xco, baigi labā
By JanisRo 10.08.2022 16:21:42
Member · 559 commentsDalībniekiem, kas netiek šodien uz trases apskati 18:00 iesaku noskatīties trases apskates video:
https://www.youtube.com/watch?v=CVSxJ4ZdyTg
Visas neizbraucamās vietas sacensību dienā būs izbraucamas - vismaz stiprākajiem. Pirms loka (1.) tilta un pēc tā, būs jābrauc pa asfaltu, lai plūstošāka trase.
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By Eduards 10.08.2022 21:55:16
Member# · 2,686 commentsSuper trase! Aicinu visus braukt un pamēģināt! Pat ja kāda vieta būs stumjama, nevajag no tā baidīties. Trasē treniņos pavadītais laiks cels meistarību, jo elementi ir daudz un dažādi, daudzveidīgi, kas "meža" trasēs parasti nav iespējams.
By Gwimpin 11.08.2022 00:32:31
Member · 13 commentsTrase ir kaut kas vispār nebijis; interesanta, tehniska un daudzveidīga. Nav pat ar ko salīdzināt īsti. Ir gan dropi, gan vietas, kur uzlekt, trepes (uz augšu arī starp citu un ļoti braucamas), dēlis, akmeņu dārzs, pumptrack utt. Man šķiet, ka ir visi iespējamie ķeksīši.
Manas spējas izbraukt normāli šo trasi ir uz jautājuma, bet tā nav trases vaina ?
Jāpiedalās ir visiem kaut vai tādēļ, lai tādi pasākumi tiktu rīkoti arī turpmāk (un šis tiešām nav “parastais vietējā velokluba svētdienas krosiņš”) Bieži vien dzirdēts, ka nekas interesants netiek rīkots. Te ir iespēja visiem pamēģināt kaut ko īpašu.
Tādēļ jābrauc visiem. Vīlies pilnīgi noteikti nebūs neviens. Šis ir tas pasākums, kur arī vērts ņemt līdzi skatītājus. Būs, ko redzēt.
Komentārs organizatoriem: nepētīju nolikumu un nezinu kā bija domāts, bet manuprāt būtu vērts ņeņemt nost no trases par apli apdzītos kā tas pieņemts xco. Trase ir īsa un ar tādām vietām, kur ne-elite zaudēs daudz laika un pieņemu, ka lielu daļu apdzīs jau trīs apļos.
By Eduards 11.08.2022 09:17:57
Member# · 2,686 commentsKrosa nākotnei kā tādai būtu ļoti labi, ja tiktu atmesta ņemšana nost par apli visur, izņemot Latvijas čempionātu. Gadu gaitā sanācis runāt ar daudziem braucējiem, kas piedalītos krosos, ja viņiem ļautu braukt "par visu naudu", tas ir visu distanci, kurai viņi pieteikušies. Vienīgā motivācija ņemt nost ir ka nevar palaist nākamo startu, kamēr visi nav finišējuši, jo ir tikai viena elektroniskā starta-finiša līnija, bet to var atrisināt ļaujot finišēt pār laika paklāju pa maliņu. Televīzijas nav, un nākamais brauciens vai līderi tiks galā paši.
By gatisa 11.08.2022 12:26:24
Member · 116 commentsBaigi saintriģējāt, ka sagribējas uzbraukt, tik šonedēļ nekādi nesanāks.
Tāpēc galvenais jautājums - vai tā trasīte tiks saglabāta arī pēc sacensību beigām?
By JanisRo 11.08.2022 14:40:38
Member · 559 commentsTrase tiks saglabāta izņemot 1 daļu tūlīt pēc pontonu laipas pa kreisi nogriezties braucot nevarēs, būs vai nu jāstiepj pār margu vai jānes pa trepēm
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By egils13 11.08.2022 15:01:16
Member+ · 1,204 commentsKrosa nākotnei kā tādai būtu ļoti labi, ja tiktu atmesta ņemšana nost par apli visur, izņemot Latvijas čempionātu. Gadu gaitā sanācis runāt ar daudziem braucējiem, kas piedalītos krosos, ja viņiem ļautu braukt "par visu naudu", tas ir visu distanci, kurai viņi pieteikušies. Vienīgā motivācija ņemt nost ir ka nevar palaist nākamo startu, kamēr visi nav finišējuši, jo ir tikai viena elektroniskā starta-finiša līnija, bet to var atrisināt ļaujot finišēt pār laika paklāju pa maliņu. Televīzijas nav, un nākamais brauciens vai līderi tiks galā paši.
Offtopic, bet īsti neredzu uztraukuma pamatojumu - krosos (arī XCO) apļu skaits tiek noteikts, lai sasniegtu noteiktu trasē pavadīto laiku, balstoties uz līderu ātrumu. Līdz ar to visi dalībnieki vairāk vai mazāk (+/- 15 minūtes) trasē pavada vienādu laiku. Latvijā neesmu redzējis praksi ņemt nost no trases par apli apdzītos, bet pamatā tiek "slēgts" finišs pēc līdera finiša, t.i., tiklīdz finišē līderis, pārējie arī finišē, neatkarīgi no nobraukto apļu skaita. Kāda jēga turpināt "cīnīties" trasē vēl stundu pēc līderu finiša? trase taču ir apļos un neko jaunu vairs neredzēsi Bet šādā izpildījumā arī par apli apdzītajiem jāprot savlaicīgi atpazīt tos, kas dzen par apli un pieklājīgi palaist tos garām. Ja tevi dzen par apli, tu vairs ne par ko necīnies, bet tas, kurš dzen - tas gan vēl cīnās. Un te nevar strādāt loģika "es arī samaksāju par sacensībām un man tādas pašas tiesības atrasties trasē". Jo vairāk krosā būs tādu "pozīciju ieturētāju", jo vairāk atbalstīšu par apli apdzīto noņemšanu no trases, lai gan arī pats šogad esmu tas, kurš cīnās, lai netiktu apdzīts par apli.
By Gwimpin 11.08.2022 16:02:44
Member · 13 commentsKrosa nākotnei kā tādai būtu ļoti labi, ja tiktu atmesta ņemšana nost par apli visur, izņemot Latvijas čempionātu. Gadu gaitā sanācis runāt ar daudziem braucējiem, kas piedalītos krosos, ja viņiem ļautu braukt "par visu naudu", tas ir visu distanci, kurai viņi pieteikušies. Vienīgā motivācija ņemt nost ir ka nevar palaist nākamo startu, kamēr visi nav finišējuši, jo ir tikai viena elektroniskā starta-finiša līnija, bet to var atrisināt ļaujot finišēt pār laika paklāju pa maliņu. Televīzijas nav, un nākamais brauciens vai līderi tiks galā paši.
Offtopic, bet īsti neredzu uztraukuma pamatojumu - krosos (arī XCO) apļu skaits tiek noteikts, lai sasniegtu noteiktu trasē pavadīto laiku, balstoties uz līderu ātrumu. Līdz ar to visi dalībnieki vairāk vai mazāk (+/- 15 minūtes) trasē pavada vienādu laiku. Latvijā neesmu redzējis praksi ņemt nost no trases par apli apdzītos, bet pamatā tiek "slēgts" finišs pēc līdera finiša, t.i., tiklīdz finišē līderis, pārējie arī finišē, neatkarīgi no nobraukto apļu skaita. Kāda jēga turpināt "cīnīties" trasē vēl stundu pēc līderu finiša? trase taču ir apļos un neko jaunu vairs neredzēsi Bet šādā izpildījumā arī par apli apdzītajiem jāprot savlaicīgi atpazīt tos, kas dzen par apli un pieklājīgi palaist tos garām. Ja tevi dzen par apli, tu vairs ne par ko necīnies, bet tas, kurš dzen - tas gan vēl cīnās. Un te nevar strādāt loģika "es arī samaksāju par sacensībām un man tādas pašas tiesības atrasties trasē". Jo vairāk krosā būs tādu "pozīciju ieturētāju", jo vairāk atbalstīšu par apli apdzīto noņemšanu no trases, lai gan arī pats šogad esmu tas, kurš cīnās, lai netiktu apdzīts par apli.
Man jautājums "braukt par visu naudu" vispār nebija šajā gadījumā aktuāls. Es uz to skatos nedaudz citādāk. V Open , V45 un V Tauta brauc vienā startā ar V16 4 apļus. Esmu pilnīgi drošs, būs vismaz viens vai divi v16 džeki, kuri vienkārši lidos nesalīdzināmi ar 90% šajā startā, un kuriem atbilstošāks būtu starts ar V18, v23 un V. Trase ir ļoti tehniska un dinamiska, pat vidēji labi braucēji maratonos tiks apdzīti, jo lielākai daļai ir minimālas prasmes un pieredze elementos, kas ir šajā trasē. Mans komentārs bija tikai tādā kontekstā.
By jt 11.08.2022 16:54:10
Member+ · 1,202 commentstā saslavēts, ka jābrauc iemēģināt
By Gwimpin 11.08.2022 17:07:46
Member · 13 commentsKrosa nākotnei kā tādai būtu ļoti labi, ja tiktu atmesta ņemšana nost par apli visur, izņemot Latvijas čempionātu. Gadu gaitā sanācis runāt ar daudziem braucējiem, kas piedalītos krosos, ja viņiem ļautu braukt "par visu naudu", tas ir visu distanci, kurai viņi pieteikušies. Vienīgā motivācija ņemt nost ir ka nevar palaist nākamo startu, kamēr visi nav finišējuši, jo ir tikai viena elektroniskā starta-finiša līnija, bet to var atrisināt ļaujot finišēt pār laika paklāju pa maliņu. Televīzijas nav, un nākamais brauciens vai līderi tiks galā paši.
Offtopic, bet īsti neredzu uztraukuma pamatojumu - krosos (arī XCO) apļu skaits tiek noteikts, lai sasniegtu noteiktu trasē pavadīto laiku, balstoties uz līderu ātrumu. Līdz ar to visi dalībnieki vairāk vai mazāk (+/- 15 minūtes) trasē pavada vienādu laiku. Latvijā neesmu redzējis praksi ņemt nost no trases par apli apdzītos, bet pamatā tiek "slēgts" finišs pēc līdera finiša, t.i., tiklīdz finišē līderis, pārējie arī finišē, neatkarīgi no nobraukto apļu skaita. Kāda jēga turpināt "cīnīties" trasē vēl stundu pēc līderu finiša? trase taču ir apļos un neko jaunu vairs neredzēsi Bet šādā izpildījumā arī par apli apdzītajiem jāprot savlaicīgi atpazīt tos, kas dzen par apli un pieklājīgi palaist tos garām. Ja tevi dzen par apli, tu vairs ne par ko necīnies, bet tas, kurš dzen - tas gan vēl cīnās. Un te nevar strādāt loģika "es arī samaksāju par sacensībām un man tādas pašas tiesības atrasties trasē". Jo vairāk krosā būs tādu "pozīciju ieturētāju", jo vairāk atbalstīšu par apli apdzīto noņemšanu no trases, lai gan arī pats šogad esmu tas, kurš cīnās, lai netiktu apdzīts par apli.
Man jautājums "braukt par visu naudu" vispār nebija šajā gadījumā aktuāls. Es uz to skatos nedaudz citādāk. V Open , V45 un V Tauta brauc vienā startā ar V16 4 apļus. Esmu pilnīgi drošs, būs vismaz viens vai divi v16 džeki, kuri vienkārši lidos nesalīdzināmi ar 90% šajā startā, un kuriem atbilstošāks būtu starts ar V18, v23 un V. Trase ir ļoti tehniska un dinamiska, pat vidēji labi braucēji maratonos tiks apdzīti, jo lielākai daļai ir minimālas prasmes un pieredze elementos, kas ir šajā trasē. Mans komentārs bija tikai tādā kontekstā.
Vēl piepildīšu par šo. XCO ņem nost no trases par apli apdzītos nevis grupas ietvaros, bet pēc starta kārtas numura un apļu skaita.
Konkrēts piemērs: LK XCO 1.posms Ogre.
3.starts
Startē elite 6 apļi
Pēc 1 min. U18 - 5 apļi
Pēc 1 min CFA - 5 apļi
Pēc 1 min M1 - 5 apļi
Dēļ Elites nevienu nost neņem, jo vienīgajiem 6apļi.
Situācija sekojoša: divi U18 džeki vnk nolido (Smilktens un Sergijevičs).
Es braucu m1. Apdzina mani elite + šie divi džeki. Iebraucu 5 aplī, mani nenoņēma nost, citus cfa un m1 džekus par 30 sekundēm lēnākus 4 aplī noņem nost.
Nobraucu 5 apļus. Manu 5. apli anulē un citus cfa un M1 nemaz nepalaida, jo U18 apdzina par apli arī pēc laika (starts 2min agrāk). Neviens no m1 un pat CFA mani neapdzina par apli, bet dēļ diviem U18, kas nākamgad ir elite, noņēma veselu kaudzi citās grupās braucošos. Un tādēļ arguments “par neko vairs necīnās” nav īsti vietā.
Un te ir tas pats. Iedomājies V16 džekus, īpaši vietējos no Ogres un Ikšķiles, kas trasi izbraukuši vismaz 5-10 reizes un open grupu, kur liela daļa tikai no rīta ieraudzīs trasi vai maksimums bijuši 1 reiz izbraukt.
Par to ir stāsts.
By Mikka 11.08.2022 18:27:26
Member · 142 commentsKonkrēts piemērs: LK XCO 1.posms Ogre.
.....
Situācija sekojoša: divi U18 džeki vnk nolido (Smilktens un Sergijevičs).
Es braucu m1. Apdzina mani elite + šie divi džeki. Iebraucu 5 aplī, mani nenoņēma nost, citus cfa un m1 džekus par 30 sekundēm lēnākus 4 aplī noņem nost.
Nobraucu 5 apļus. Manu 5. apli anulē un citus cfa un M1 nemaz nepalaida, jo U18 apdzina par apli arī pēc laika (starts 2min agrāk). Neviens no m1 un pat CFA mani neapdzina par apli, bet dēļ diviem U18, kas nākamgad ir elite, noņēma veselu kaudzi citās grupās braucošos.
Tur, man šķiet, bija vienkārši juceklis. Dažus no CFA tiesneši pēdējā aplī nepalaida, lai gan pēc tam vēl lēnākiem braucējiem ļāva braukt līdz galam. Par anulēšanu gan nepasekoju, iespējams, kaut kad vēlāk arī rezultātus koriģēja.
By JanisRo 11.08.2022 18:29:38
Member · 559 commentsUzmanību!!! Izmaiņas Urban XCO 2022 sacensību dienas plānā!!!
Dienas plāns:
Dalībnieku ierašanās, reģistrācija, distances apskate un iesildīšanās no 10:00
Starts Bērnu distancēm 11:00
Apbalvošana Bērnu, 1.startam Urban XCO distancei vecuma grupu apbalvošana 12:15
Urban XCO 2022 starts 13:00
1.starts Veloprofs aptbalstītajai Urban XCO distancei - V18, V23, V, V35 vecuma grupām 13:00
2.starts Urban XCO distancei - V16, V45, V Tauta, S elite grupām, 13:01
3.starts Cita telpa atbalstītajai Urban XCO distancei vecuma grupu starts –V14, S14, S16, S Tauta 13:02
Apbalvošana Urban XCO 2022 distancei
15:30
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By JanisRo 11.08.2022 18:30:57
Member · 559 commentsFinišs visām grupām tiek slēgts pēc 6 apļu distances līdera finiša! - organizators.
Last edited by JanisRo (11.08.2022 18:31:26)
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By zaps 11.08.2022 21:31:04
Member · 62 commentsLabs vakars!
“ Piesakoties internetā līdz 11.08.2022… 10eur”
šis ir ieskaitot 11/08 vai līdz “vakar”? )
By JanisRo 11.08.2022 22:07:54
Member · 559 commentsVar vēl pieteikties
Kāpēc tad jūs braucat ar to riteni, ja jūs visu laiku krītat? (© dakteris)
By Gwimpin 11.08.2022 22:54:22
Member · 13 commentsKādam ir nojausma cik līderiem varētu būt apļa laiks? Jautāju nolūkā saprast vai braukt tautu 4 apļus vai tomēr 6 (nobraucot vismaz 5)…
By Ansis 11.08.2022 23:05:12
Member++ · 3,697 comments... kas piedalītos krosos, ja viņiem ļautu braukt "par visu naudu", tas ir visu distanci, kurai viņi pieteikušies.
Pret to ir visai spēcīgi argumenti.
Izturības, arī tehniskajos sporta veidos brauciena ilgumu noteikt nevis pēc distances garuma, bet pēc pavadītā laika, nav nekas jauns un nepareizs.
Apskatīsim, piemēram, triatlonistu peldēšanas treniņu viļņainā ūdenī. Īsts meistars peld viļņiem cauri kā delfīns, savukārt iesācējam grūtības sagādā it viss: viņam nav iestrādātas izjūtas, kurā brīdī droši izdarīt ieelpu, viņš zaudē līdzsvaru, kad ieelpai galva jāsagriež ļoti daudz, kas jākompensē ar pretējo roku un pat kājām, un viņš ātri nogurst. Neviens saprātīgs treneris neliks grūtos apstākļos iesācējam nopeldēt to pašu gabalu, cik nopeld meistars; ļaut viņiem peldēt vienādu laiku arī ir daudz priekš iesācēja.
Var mēgināt teikt, ka MTB/XCO nav peldēšana, bet vispārīgi, iesācējiem ir mazāk attīstīta muskulatūra, kas lēcienos mazāk amortizē locītavas; no kratīšanās ātrāk sāk sāpēt mugura u.tml.
Tas viss, nerunājot par sirdsdarbību un pulsu. Iesācēja sportista ārsts diezin vai rekomendētu mocīties ar augstu pulsu krietni ilgāk nekā trases veidotāji ir sarēķinājuši laiku meistariem.
By JanisRo 21.07.2022 20:21:42
Member · 559 comments