Jauna bezķēdes transmisija
Skaists risinājums:
https://www.youtube.com/watch?v=h5golPd-MRg
Vai Laimīgais tādus jau nepiedāvā, iznestus pa Canyon ķēķa durvīm?
Jaudas pārneses laukums gan drastiski atšķiras no parastā. Ķēde apņem ap 2/3 - 1/2 no zobrata, bet šai sistēmai tikai daži skritulīši ir sazobē, teiksim 1/10-1/20 no aizmugurējā zobrata apkārtmēra. Kasetei un skrituļiem jābūt no ļoti cieta materiāla (par kaseti to arī stāsta).
By Aģents Ilze 21.11.2019 18:48:49
restricted · 765 commentsMalējās zobu rindas spiedīs ārā (lauzienā uz iekšu) un tieksies pārlekt pa zobiem. Ja tas atrastos slēgtā, stingrā korpusa kārbā, kā diferenciāļi, varbūt arī strādātu. Bet vēl arī jāņem vērā, ka leņķiskajās kardānu sazobēs pazūd palieli lietderības procenti. Domāju, ka neieiesies šādā izpildījumā un paliks eksotikas plauktos kopā ar visiem trosīšu pārnesumiem.
By jaja 21.11.2019 19:53:08
New Member · 1,271 commentsLēni pārslēdz ātrumus. Sacensību tehnikā to nelietos. Tātad paliks tik eksotiskajiem dīvaiņiem. Pie tam tas ir vēl tālu līdz produkcijas stāvoklim.
Te kaut kas būs, kaut kad.
By Vaskis 21.11.2019 20:46:29
Member · 2,612 commentsJa sistēma ir ar izteiktām aerodinamiskām priekšrocībām un spēj būt ar maziem jaudas zudumiem, tad varbūt TT, Ironman virzienā var izrullēt.
Citādi, protams, patīkami redzēt, ka ir kādas nosacītas "inovācijas".
By KasparsS 21.11.2019 21:30:50
Member+ · 2,273 commentsGalvenais neaizmirst fizikas likumus, ka pie ātruma 45kmh, vai 55 kmh gaisa pretestība ar ko jācīnās braucējam ir tik milzīga, ka tas aerodinamikas uzlabojums ir tik nenozīmīgs, prakstiski nekāds. Tas pats attiecas uz berzes uzlabojumiem.
Neviens braucējs no tā nepaliks ātrāks.
Protams, saliekot kopā velo, apģērbu, ķiveri, noskūtas kājas, utt., kaut ko dos, bet arī ļoti mazu procentu.
Āģenta komentārs par lauzienu uz iekšu ir ticams, bet atrisināms. Pirmkārt atkarīgs no materiāla, kas tika minēts pašā video. Plus, ko pats iedomājos, ka ārējie zobi var būt ar offsetu. Vai viss zobu bloks var būt konusveidīgs nevis plakans, kas neļaus spiesties uz iekšu.
Labs sākums lai daudz ko uzlabotu un nākotnē braukt ar ko tādu.
Scott Scale RC custom edition - 7,7kg.
Scott Addict RC custom edition - 7,8kg
https://www.strava.com/athletes/kskincs
https://www.instagram.com/kasparsskincs
By jurisf 22.11.2019 09:05:11
Member · 958 commentsŠis risinājums, šķiet jau vismaz gadu ir "jauns".
Relatīvi pasmags jau arī sanāk, šķiet, ja salīdzina ar ķēdi.
Tad jau uz šo vairāk jāskatās
https://www.youtube.com/watch?v=ZV09bl1Gg_g
Ja šāds "kantori" pieķēries, tad visi jau ar ko tādu brauksim
By Helmars 22.11.2019 09:35:15
Member+ · 196 commentsŠeit šis ir CeramicSpeed produkts ir sīkāk apskatīts:
By Ansis 22.11.2019 09:36:21
Member++ · 3,691 commentsRelatīvi pasmags jau arī sanāk, šķiet, ja salīdzina ar ķēdi.
Neliekas, ka esi sekojis līdzi stāstījumam.
3:28 : būs par 15-20% vieglāka kā klasiskā transmisija ar ķēdi un RD.
Helmara saitē tas runātājs ir varens demagogs. Pirmajā daļā viņš apgalvo, ka konstrukcija nekam neder, jo vēl nav izmēģināta un atstrādāta slēgšanās reālas slodzes apstākļos (ja spriedums jau gatavs, varbūt nemaz nav vērts to uzsākt?). Otrajā daļā seko aplams "pierādījums": ja konstruktori apgalvo, ka 300 W braucēja jaudai uz velo ieguvums ir 9 W (3%), no kuriem braucēja ķermenis pārvar gaisa pretestību 150 W apmērā, bet pats velo tikai 70 W apmērā, tad iznāk, ka velo ieguldījums ir 3% no 70 W, t.i. apmēram 2 W. Pēc šādas loģikas iznāk, ka braucējs, pārsēžoties no parasta velo uz šo, iegūst spēju samazināt sava ķermeņa gaisa pretestību par 3%, un pie tam tas brīnums tiek atņemts jaunā velo nopelniem:)
Es ilgu laiku strādāju inovatīvo ideju vērtēšanas komisijā, tur regulāri nāk priekšā šāda veida kļūdaini novērtējumi.
By subgrade 22.11.2019 10:36:10
Member · 164 commentsTad jau uz šo vairāk jāskatās
https://www.youtube.com/watch?v=ZV09bl1Gg_gJa šāds "kantori" pieķēries, tad visi jau ar ko tādu brauksim
Neko nevar zināt.
Pirmkārt, Shimano nekādi nav šo komentējuši; visa šī jezga cēlusies no tā, ka tas Bike Radar čalis ir uzgājis minēto patentu - kā pats ir minējis, ir prasījis Shimano komentāru, bet klusums.
Otrkārt, patentēt var daudz ko, lai konkurenti izstrādes stadijā neapsteidz, bet tas nenozīmē, ka tas viss tiek galu galā atzīts par labu esam un nonāk ražošanā. Piemēram, tas pats Shimano jau kaut kad ap 1997. gadu ir patentējis 14 ātrumu kaseti/brīvrumbu - kaut kā neredzu to nekur.
Treškārt, konkrētais patents vairāk koncentrējas uz slīdošo elementu un pretberzes materiāliem, kas būtu kritiski šādas pārnesumkārbas izstrādei, ne tik daudz uz konceptu kā tādu (kas principā nav sevišķi jauns).
By ptsns 22.11.2019 10:57:38
Member · 1,182 commentsViedokļi dalās...
https://www.youtube.com/watch?v=mGuoFxBV32I&t=150s
By raiter 22.11.2019 14:26:09
Member+ · 3,346 commentsŠis izgudrojums tiešām ir vismaz gadu vecs. Pie tam toreiz arī norādīja, ka pašlaik nav izdomāts veids, kā bīdīt kargānu lai pārslēgtu ātrumus. Man šķiet forumā jau bija diskusija par šo (bet varbūt arī soc tīklos) un tur kāds fiziķis arī izvirzīja šaubas par kardāna (ja tas būs no karbona) izturību pret vērpi.
Mani vairāk baida dubļi un smiltis, kas saies tajos mazajos skritulīšos...
By Aģents Ilze 22.11.2019 17:39:43
restricted · 765 commentsLatvijas laikā jau bija lettinņu ražoti felleri ar kardāniem, jaunums ir tikai gaņģene un ceramicspeed lodītes gultņos pa piecīti gabalā!
By piparujanka 23.11.2019 11:43:59
New Member · 104 commentsVisiem sen ir skaidrs ka ķēdes sistēma ir novecojusi . Šis protams nav ideāls risinājums bet uz to iet un ar laiku es ceru būs jaunas versijas
By Aģents Ilze 23.11.2019 12:37:47
restricted · 765 commentsJa visi būtu pieraduši tikai pie kardāniem un ķēdes nebūtu redzējuši, tad ķēdes transmisiju kāds varētu pasniegt kā augstas uzticamības advancētu kosmisku bezzudumu paralelo virknes spēka pārneses mehānismu! ?
By wowser 23.11.2019 15:34:09
Member · 57 commentsun tur kāds fiziķis arī izvirzīja šaubas par kardāna (ja tas būs no karbona) izturību pret vērpi.
F1 formulām ir karbona piedziņas vārpsta. Karbonam ar vērpi viss kārtībā.
By raiter 25.11.2019 09:12:52
Member+ · 3,346 commentsun tur kāds fiziķis arī izvirzīja šaubas par kardāna (ja tas būs no karbona) izturību pret vērpi.
F1 formulām ir karbona piedziņas vārpsta. Karbonam ar vērpi viss kārtībā.
Ā, ok, nezināju tās fizikas detaļas...
Tad jāgaida, kad šitās tehnikas izgudrotāji beidzot izdomās mehānismu, kā pārslēgt ātrumus... Jo šobrīd demo modelis ir tikai single speed..
By vasis8 25.11.2019 10:00:41
Member · 5,779 commentsIr vīri gājuši arī uz prieksu un ir jau arī uz MTB noprezentēts, kā arī uz TT ar visādiem aero sargiem utt. Tāpat ja atmiņa neviļ, tad izsādē vīri visas uzpariktes grozīja, slēgajāja pa ātrumiem un tieca ka dubļi neesot problēma:
Last edited by vasis8 (25.11.2019 10:05:28)
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By jurisf 25.11.2019 10:06:01
Member · 958 commentsVar jau palasīt vēl šo https://www.ceramicspeed.com/en/driven/faq/ , it ka jau ir kaut kas slēdzams arī. bet tad vēl izdomāt, lai var pāslēgties zem slodzes, tas varētu būt vēl smagāk, vai gandrīz neiespējami bez sarežģītiem risinājumiem. Un tad jau svars vairs nebūs tik labs.
Skatos, ka priekš fullīša ir teleskopiska ass, tur arī risks kaut kādus putekļus saraut ar laiku. Un visus tos mazos gultnīšus apkopt? Pašlaik neizskatās, ka tie ir slēgtie. Gan jau, ka būs.
By Papuass 25.11.2019 10:29:26
Member+ · 2,997 commentsNez cik no komentētājiem ir inženiera, bet cik humanitārā izglītība?
By raiter 25.11.2019 16:18:18
Member+ · 3,346 commentsNez cik no komentētājiem ir inženiera, bet cik humanitārā izglītība?
Nu man humanitāra, lai Tev pŗats mierīgs. Bet ar visu humanitāro izglītību, un tehnisko dzīves pieredzi, ir novērtos ka inženieri un tehniķi un IT-speci uz papīra rāda vienu, bet dzīvē viss izrādas citādi.
Tā arī šeit - teorijā viss kaisti, bet kad 4h h brauc MTB maratonu pa Beskidu dubļiem, tad dzīve ievieš savas korekcijas..
By Ansis 21.11.2019 16:22:25
Member++ · 3,691 comments