...Vispār kā patika 2.posms???
Man prasījās bišķīt vairāk slīpu segumu, kur būtu arī stūre grozīt jāmāk!
Nez kā ir Elionā tur arī ~5gadus trases faktiski nemainās?
p.s.
Mēģinu virzīt diskusiju topika virsraksta virzienā...
Vēl Maratona distancē nav sasniegta kritiskā masa, lai tauta masveidīgi viņā brauktu...
Ja pēkšņi 1/2 no paziņām brauks Maratonu tad arī otra 2/2 spēcīgi sāks domāt par pāreju...
Un vispār kādam baigi vajag lielāku dalībnieku skaitu maratona distancē, vai tad maratons kļūs labāks?
Last edited by KarlisB (14.05.2008 18:14:45)
FS 29er
By Skotu amerikānis 14.05.2008 18:43:32
Member+ · 662 commentsMan patika - galvenokārt tāpēc, ka bija tik jauks laiks. Saulīte, pienenes pļavās...
Maratona distances astes galā šogad tomēr bija nedaudz vairāk dalībnieku, tāpēc braukt bija jautrāk nekā pirms 2 gadiem.
By Velomens 14.05.2008 18:55:09
Member+ · 1,681 commentsPiekrītu KārlisB par trasi. Vienīgi patika vismaz smiltiņas,kur bija jāpadomā kā braukt un stūre ar jāpatur ar abām rokām.
P.S. Par maratona un tautas brauciena izvēli kā arī par MTB maratona trases konfigurāciju (tehniskumu un vidējo ātrumu) - Par to zem cita virsraksta!
Veloceļojumi www.velomens.lv
By av 14.05.2008 19:55:09
Member+ · 405 commentsdzīvojam "demokrātijā", visas tiesības izvēlēties.....
By kasio 15.05.2008 01:16:54
Member++ · 561 commentsman kaa vienmeer patika
gludie posmi ir daudz forshaaki. Normaala dinamika vismaz var kaartiigi pamiit un veejsh gar ausiim svilpo, nevis pasham savaa sviedru auraa jaacepaas.
Last edited by kasio (15.05.2008 01:17:07)
By Helmars 15.05.2008 10:00:41
Member+ · 196 commentsPagājušajā gadā nosolījos vairs nebraukt tautas klasē. Tagad pēc pirmajiem 2 posmiem ir parādījusies dīvaina sakritība - braucu SEB maratonu ~ par 3 km/h ātrāk nekā iepriekšējos gados tautas klasi, bez tam spēki pietiek līdz beigām tikpat labi kā senāk. Neesmu arī guvis kādas īpašas pārdabiskas spējas vai citas priekšrocības. Izskatās, ka viss labums nāk tikai no brīvākas braukšanas bez stumdīšanās koridoros, bez bailēm iekļūt masu kritienos, bez stāvēšanas rindā pie katra kalniņa un bez apdzīšanām blakus ceļam.
By eddgars 15.05.2008 10:11:01
Member · 17 commentsVēl viens aspekts runājot par braukšanu tautas vai sporta klasē. Ne jau vienmēr to izvēlas pēc spējām. Ja paskatās ailītē, tad ir daudzi citu sporta veidu pārstāvji, kas šo pasākmu izmanto treniņnolūkos. Un iespējams, ka (gandrīz) uz pusi garāka distance sagatavošanās periodā (savam sp. veidam) viņiem vienkārši nav īsti "veselīga", jo braukt jau nebūtu problēma (vismaz man). Ir taču atšķirība starp 75min un 120min (pa lielam). Par cik riteņbraucēji (topa) ir pārāki, kā tam arī ir jābūt, tad sporta klasē augstāk par 20-30v. tikt nav reāli, toties tautas- ir izveidojusies sava konkurentu grupiņa un čaļi cīnās savā starpā. Principā, tie ierobežojumi te neko nemainīs, drīzāk nāks par sliktu, jo attieksme un pieeja šim pasākumam ir jāskatās no cita skatu punkta!
Tu nevari uzvarēt, ja baidies zaudēt!
By Oksis 15.05.2008 10:18:39
Member+ · 93 commentsNez kā ir Elionā tur arī ~5gadus trases faktiski nemainās?
Varu spriest par Elion Vīlandes etapu, kuru esmu braucis pēdējos piecus gadus. Trases maršruts pamatā nemainās, bet ar laiku tomēr tā paliek sarežģītāka, tehniskāka un vairāk spēkus prasoša. Piemēram, vienu gadu trase iet pa granteni, nākamajā pa pļavu paralēli tai pašai grantenei, vienu gadu tiek izmantoti trīs biatlona trases kāpumi, nākamajā - 6shi, vienu gadu distance iet gar mototrasi, nākamjā tiek paņemts klāt kāds fragments no tās utt.
Vai arī šīs nedēļas nogales Elion Rouge: pāris gadus atpakaļ tas vēl saucās Elion Haanja - principā organizētājs un apvidus ir viens, bet trase mainās (iekļaujot fragmentus arī no iepriekšējās trases versijas).
@Oksystem
By egils13 15.05.2008 10:25:36
Member+ · 1,204 commentsPagājušajā gadā nosolījos vairs nebraukt tautas klasē. Tagad pēc pirmajiem 2 posmiem ir parādījusies dīvaina sakritība - braucu SEB maratonu ~ par 3 km/h ātrāk nekā iepriekšējos gados tautas klasi, bez tam spēki pietiek līdz beigām tikpat labi kā senāk. Neesmu arī guvis kādas īpašas pārdabiskas spējas vai citas priekšrocības. Izskatās, ka viss labums nāk tikai no brīvākas braukšanas bez stumdīšanās koridoros, bez bailēm iekļūt masu kritienos, bez stāvēšanas rindā pie katra kalniņa un bez apdzīšanām blakus ceļam.
tieši tāpēc es šogad vairs necenšos braucējus pārliecināt braukt garo gabalu, jo pašam ir baigais kaifs un ja pēkšņi garo gabalu brauks nevis 250-350 dalībnieki (kā tagad), bet 1000, lielākā daļa no minētajām priekšrocībām zudīs (atkal masas, atkal sastrēgumi un stumšanās). esmu egoists un esošā situācija mani ļoti apmierina (tikai, lasot tautas minēju neapmierinātos komentārus par sastrēgumiem, putrām un ūdeņiem, bieži rodas jautājums - ja jau cilvēkiem tautas klasē nepatīk, kāpēc tad tik daudzi to izvēlas braukt?)
By tama 15.05.2008 10:35:09
Member+ · 23 comments) Helmars pilnīgi nolasīja un uzrakstīja arī manas domas. Bez tam - nu un kas, ka garā gabala beigu galā braucu un finišēju? Toties gūstu baudu no piedalīšanās, no iespējas pārbaudīt sevi un no iespējas braukt nevis murcīties.
By Mr.Derailleur 15.05.2008 12:14:35
Member+ · 363 commentsTautas braucienā ir kaudze darba u.c. kolektīvu, kas cīnās par komandu ieskaiti, būtu atcēluši šo un atvieglojuši komandas nosacījumus maratona klasē, vai ieviesuši amatieru komandu klasi maratonā, tad arī būtu nopietnāka migrācija uz garo distanci. Iespējams, kad/ja maratonu brauks ievērojami lielāks pūlis, tautas brauciena ātrie maucēji būs neapmierināti ar lielo satiksmi distances beigu daļā.
01001101 01100001 01110010 01110100 01101001 01101110 01110011
By aleksanm 15.05.2008 12:48:56
Member · 116 commentsHe, mirklis atslodzei. ja kāds ir pacietīgs un var atrast adresē http://www.hdready.lv/turaida/ bildi ar nosaukumu 0487.jpg, tad tajē ir redzami šādi nr: 572, 817,598, 755 un 638. Tiem visiem pa priekšu braucu ar 737 vismaz kādus 5-7 km. Tieši foto momentā teicu, ka nav godīgi sēdēt astē, lai mainās un pavelk. Man atbildēja-taktika, taktika. Njā skatos finiša rezultātus, tie visi nr ir tieši pirms manis, pāris nr robežās... Nekā personīga... Tikai taktika...
By Kaspi4 15.05.2008 12:50:15
Member++ · 2,282 commentshttp://www.hdready.lv/turaida/medium/0487.jpg
Vajadzeeja tev braukt uzkriitoshi leeni un viss sareguleetos
Es biški vēlāk braucu, ja satikšu nākamreiz uz maiņam varam pabraukt.
Last edited by Kaspi4 (15.05.2008 12:55:55)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By egils13 15.05.2008 13:01:08
Member+ · 1,204 commentsvajadzēja piecelties kājās un aizbraukt no viņiem. man līdzīgi gadījās, tikai es ilgāku laiku vilku. uz aicinājumu pavilkt manā vietā, braucēji pieliecās vēl zemāk pie stūres un klusiņām ripināja aiz manis tālāk. kad ar pārinieku pamanījām priekšā citus braucējus, sakodām zobus un sprintojām prom. bija grūti, bet neliels gandarījums arī bija (par to, ka izdevās un arī par to, ka varēja nedaudz atvilkt astē elpu). par to lēnāku braukšanu - var jau, bet manā gadījumā tas nenostrādāja, mēs ar pārinieku pat pasmējāmies, ka temps kā treniņā un neviens neuzņemas vadītbu.
nu bet ko padarīsi - taktika ir un paliek taktika (čempioni, bļin).
By x-f 15.05.2008 13:03:26
Member+ · 402 commentshttp://www.hdready.lv/turaida/medium/0487.jpg
Vajadzeeja tev braukt uzkriitoshi leeni un viss sareguleetos.
Toreiz forumā bija ieteikums uzšaut viņiem pa pakausi, gh.
Problēmu un ieteikumu saprotu, bet grūti jau tā apzināti sākt braukt lēnāk, cerībā, ka kāds beidzot sapratīs un sāks vilkt, ja reāli ir sajūta, ka "es taču varu braukt ātrāk, nu!"
Es arī ļāvu, lai man sēž astē, beigās lielākā daļa finišēja pirms manis. Jā, taktika, taktika, pareizi.
Bet, ja brauc prieka pēc, to pie sirds īpaši neņem.
People.lv Racing Team
By Eduards 15.05.2008 14:06:54
Member# · 2,686 commentsnu bet ko padarīsi - taktika ir un paliek taktika (čempioni, bļin).
Var jau būt taktika, vai taktika. Manuprāt, vienkārši muļķība un nesaprašana par to, kā lietas notiek. KOPĪGI STRĀDĀJOT JŪS VISI BŪTU AR LABĀKU REZULTĀTU. Džeki slinkuma un grūtuma dēļ izvēlējās finišā apdzīt tevi vienu un ievinnēt 30 sekundes finišā, tā vietā lai distancē iegūtu 5 minūtes. Pareizi ir, ka vajag braukt no tādiem prom. Ja reiz tu brauc pa priekšu un velc, tad tik pat labi vari vilkt sevi vienu pašu.
By bobcom 15.05.2008 14:14:01
Member++ · 1,217 commentsJā, šādos braucienos taktika ir vismaz 50% no panākuma
Varēji mierīgi padot uz sānu, palaist 'komandu' garām un pats iesēsties 'uz kaļosa', kādu minūti atvilkt elpu un tad maukt prom..
Caur atsperēm uz asterēm
By eddgars 15.05.2008 14:18:48
Member · 17 commentsHe, mirklis atslodzei. ja kāds ir pacietīgs un var atrast adresē http://www.hdready.lv/turaida/ bildi ar nosaukumu 0487.jpg, tad tajē ir redzami šādi nr: 572, 817,598, 755 un 638. Tiem visiem pa priekšu braucu ar 737 vismaz kādus 5-7 km. Tieši foto momentā teicu, ka nav godīgi sēdēt astē, lai mainās un pavelk. Man atbildēja-taktika, taktika. Njā skatos finiša rezultātus, tie visi nr ir tieši pirms manis, pāris nr robežās... Nekā personīga... Tikai taktika...
Es nezinu, kas tur bija par taktiku, jo tajā posmā (+/- 3km) VIENS PATS noķēru un apdzinu trīs grupas t.sk. jūsējo. Un tikai no tās, kas bija jums priekšā viens čalis iesēdās astē man! Tā, ka veči- bija iespējama labāka taktika, ja par to vispār iet runa...
Tu nevari uzvarēt, ja baidies zaudēt!
By aleksanm 15.05.2008 14:20:29
Member · 116 commentsJā, laikam sacensību laikā taktiski nedomāju, tas arī pie rzultāta manāms. Iepriekšējās gonkās parasti maucu jau no paša sākuma. Šoreiz ar, rezultātā pirmie 15 km - elsoju kā lokomatīve. Būs jāpiedomā...
By KKTK 15.05.2008 14:24:17
Member+ · 2,298 commentsPar vilkšānām: man atkal jancīgi sanāca ar mani noķerušājiem junioriem. Pirmos netraucēju, lai sprinto, bet nākamajiem, gan uz asfalta iesēdos astē. Šie pabrauc, pamainās, pamainās vēl un nāk kārta man būt pirmajam. A kas man grūti? Ieķeros radziņos un velku. Liels bija mans pārsteigums, ka pēc brīža nedzirdu gaidīto riepu švīķoņu aiz sevis. Izrādās bariņš brauc aiz manis 20m atālumā. Jopčik, vai tad aizvēju nevajag? Nu netaisīju es kādu izrāvienu, turpināju tādā tempā kāds grupai bija. Vainu čaļi bik ieberzās smiltiņās, vai izdomāja pastiprināti atpūsties, vai nebija gatavi noticēt tādam brīnumam. Man jau liekas pēdējais
Pēctam parunājot jau sanāca vēl kādu brīdi kopā pavizināties
A citādi par trasi, tākā sanāca braukt vienam, tad atklājās ka trasē bija tikai divas/trīs vietas kur jālieto bremzes. Nu tas tā lai turpinātu noniecināt MTB nosaukumu
Last edited by KKTK (15.05.2008 14:27:10)
By Delfins 15.05.2008 14:46:17
Member+ · 3,575 commentsUz tā ceļa jau nu toč varēji pabīdīties malā. Nomest ātrumu uz 10kmh un viss nokārtotos. Es šaubos, ka viņi arī turpinātu 10kmh ripināties
Galu galā nosimulēt prokolu un beigās panākt un sēdēt astē, ja ir tāda taktika bez pūlēm finišā nokļūt.
Piekrītu eddgars, ja baigi grib, var arī atkratīties. Paskaties jebkuru gonku finiša spurtu. Bet ja spēka nav, tad 1. variants
By Rolis 15.05.2008 15:29:15
Member+ · 298 commentsKā vispār veidojas grupas SEBos? Tipiskais variants - ir kāds relatīvi spēcīgāks braucējs, kas kaut kādu iemeslu dēļ startē no zemāka koridora, salīdzinot ar dažiem citiem vājākiem. Tad nu šis spēcīgais daudzus apdzenot distancē salasa aiz sevis bariņu ar vājākajiem. Bieži vien šie vājākie knapi spēj aizvējā noturēt to ātrumu, ar kādu brauc vilcējs un nereti paši atkrīt distancē. Tādēļ pat ja vilcējam izdodas pielauzt kādu citu vilkt grupu, tad viņš ātri vien saprot, ka ar šitiem džekiem nav aršana un jāpaļaujas vien pašam uz sevi. Labākais variants ir pirms starta vienoties spēkos līdzīgiem braucējiem un taisīt vienotu grupu.
Vēl labāk, protams, ja ir tehniski sarežgītākā trase (Kandava, Smiltene) - tur bez grupas var arī ļoti labi iztikt!
By MZGD 15.05.2008 17:38:18
Member · 322 commentsHe, mirklis atslodzei. ja kāds ir pacietīgs un var atrast adresē http://www.hdready.lv/turaida/ bildi ar nosaukumu 0487.jpg, tad tajē ir redzami šādi nr: 572, 817,598, 755 un 638. Tiem visiem pa priekšu braucu ar 737 vismaz kādus 5-7 km. Tieši foto momentā teicu, ka nav godīgi sēdēt astē, lai mainās un pavelk. Man atbildēja-taktika, taktika. Njā skatos finiša rezultātus, tie visi nr ir tieši pirms manis, pāris nr robežās... Nekā personīga... Tikai taktika...
Hmmm Man ir tas nr 817!
Parasti man ja paska lai braucu pa priekšu-samainos ar to pirmo rindā, tad tā arī daru, bet nūm vnk tajā brīdī nedzirdēju, ka man to saka(vai arī vnk biju par kko aizdomājies), bet num: Tev vajadzēja sākt braukt ļoti lēnu tad gribot vai negribot kāds cits brauktu pa priekšu!
Nākamreiz man pasaki, TIKAI skaļi!
By Ints 15.05.2008 19:20:49
Member+ · 868 commentsNebiju ievērojis ka Kuldīgas posms no sākotnējā 12.jūlija pārcēlies uz 13.jūliju. Te nu bija Japiņa vārdi par to ka neliks SEBu kopā ar ELIONU. Vēl viens posms pārklājas .
By TEETIS 15.05.2008 19:48:47
Member · 99 commentsNav ko pārdzīvot,braucam ELIONU !!!!!!
By Andersons 15.05.2008 21:18:34
Member+ · 2,639 commentsman kaa vienmeer patika
gludie posmi ir daudz forshaaki. Normaala dinamika vismaz var kaartiigi pamiit un veejsh gar ausiim svilpo, nevis pasham savaa sviedru auraa jaacepaas.
Ja gribi lai vējš gar ausīm svilpo tad jābrauc šosejas gonkas.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By gjirts 15.05.2008 21:20:28
GuestKas ir Eliona?
By KarlisB 14.05.2008 18:01:17
Member+ · 911 comments