Dakša

Avatar

By marcha62 23.11.2017 22:41:27

Member · 161 comments

Vēlos samainīt jaunam 29er velo amortizācijas dakšu pret cieto karbona dakšu, vai nopirkt.
Dakša Rock Shox Recon Gold RL Solo Air 29 w/ remote lockout, tapered alloy steerer, 15mm Thru axle, 100mm travel, trubas garums 160mm.
http://www.chainreactioncycles.com/lv/e … prod162068

Last edited by marcha62 (23.11.2017 22:43:59)

Avatar

By Vaskis 23.11.2017 23:05:46

Member · 2,612 comments

lietota carbona tapered cietā, štoks 18,5cm, šķiet 15mm ass un postmount. maiņa pret atspernieci neinteresēs. pārdot gan varētu.

Avatar

By marcha62 23.11.2017 23:10:18

Member · 161 comments

Gribu redzēt.

Avatar

By norcha 24.11.2017 09:20:49

Member · 143 comments

Ir cietā melna karbona dakša JAVA taperētā, štoka garums 18 cm, 15 mm ass

Avatar

By Barbars 24.11.2017 09:51:56

Member · 178 comments

Paldies, nedaudz uzlaboji garastāvokli.
Pilna cena 2700eur par šādas komplektācijas velo, ar Recon, kurš turklāt jāmaina??? big_smile


I never shoot to miss

Avatar

By marcha62 24.11.2017 11:10:23

Member · 161 comments

Kurš pērk par to ciparu , kurš nosvītrots?
Parādi lielo izvēli jaunam MTB ar cieto dakšu>>>

Avatar

By Barbars 28.11.2017 14:19:53

Member · 178 comments

Patiesībā, man šķiet, ka cietās dakšas ir tikušas pārvērtētas sāk pamazām izmirt.


I never shoot to miss

Avatar

By ksp 28.11.2017 14:37:00

Member · 499 comments

Normālās pasaules XC gonkās visa spice jau ar fulīšiem mauc, mūsdienu arvien tehniskākajās trasēs tā vienkārši ir ātrāk. SEBos, kas pēc gluduma daudz neatšķiras no dažas labas šosejas, ātrākajiem čaļiem ar cieto joprojām varbūt ir priekšrocība svara ietaupījuma dēļ. Smieklīgi tas ir tālajā tautas galā, kur censoņi drebina tauciņus ar cietajām.

Avatar

By Maris 28.11.2017 15:12:32

Member · 1,322 comments

Cietajai dakšāi lielākais pluss - nav nepieciešamas apkopes un remonti, kas dārgā gala mīkstajām dakšām nav lēts prieks...Par komfortu cits stāsts.

Avatar

By Barbars 28.11.2017 16:16:07

Member · 178 comments

Man reiz kāds teica: amortizējošā dakša ir priekš tam, lai tā strādātu un braucējs sveiks un vesels pārvietotos ar maksimālo ātrumu.


I never shoot to miss

Avatar

By Vaskis 28.11.2017 20:30:55

Member · 2,612 comments

Gribētos piekrist, ka tas ir netikai svara, bet arī izmaksu jautājums. Tajā pat laikā, man ar cieto stūrēšana, bremzēšana, paātrinājums arī labāk patīk.

Vienīgās vieta kur reāli nav komfortabli ir akmeņaini, ātri, gari nobraucieni, pieļauju, ka tas ir arī prasmju jautājums.

Avatar

By ginca23 28.11.2017 21:06:22

Member+ · 3,154 comments

Cietās dakšas plusi un mīnusi. + svars, nav jāveic apkopes. - komforts, mugurkaula, kakla skriemeļi (par šo iesaku aizdomāties, it īpaši tiem, kas bērnam jauniešu vecumā krāmē tās cietās dakšas.)

Last edited by ginca23 (28.11.2017 21:06:50)


Mob. 26488083
Email: G.Rozenbergs@gmail.com
Work place: Giant/Liv velo darbnīca (Brīvības 197)