TREK isospeed
lēnām sāku lūkoties nākamās sezonas rumaka virzienā un redzeslokā nonācis arī Trek ar savu Isospeed sistēmu. Moš lietotāji var padalīties izjūtās salīdzinot ar parastu hardtraili!?
Reklāmas saukļi protams vēsta, ka tā pati stingrība, bet ar lielāku komfortu, kas man loģiski kopā nelīmejas - jo ja ciets ta ciets, ja kustīgs, ta ļengans .
Īsumā - viedokļus studijā!?
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By kandrejevs 03.07.2017 21:31:43
Member+ · 765 commentsnu cietību vajag tikai noteiktās vietās, pārējo var taisīt ļenganu. piemēram BB rajonā vajag lai nešūpojas uz sāniem, tai pat laikā stute var šūpoties turp un atpakaļ vai aizmugures trijstūris uz augšu un leju uzlabojot komfortu bet neietekmējot jaudas pārnesi.
Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019
By TrakaisBobis 03.07.2017 21:36:23
Member · 172 commentsLīdz ļenganam tur ļoti tālu, bet pakaļas komforts nelīdzenās sekcijās nenovērtējams - līdz ar to nezūd ātrums un tā nenogurst. Tie tādi pirmie iespaidi pēc 2 gonkām.
By Tantrix 04.07.2017 07:34:00
Member · 527 commentscik saprotu, tad tagad daudzi ražotāji endurances jeb sportive šosejas velo grupai , kas domāti garākiem gabaliem ar lielāku komfortu u n relaksētāku uzsēdi, tagad piedāvā līdzīgu principu : BB un klaņu rajons ciets, bet aizmugurājis rāmja trijstūris un priekšējā dakša mīkstāka un elastīgāka. Tikai tehniskie risinājumi dažādi, bet princips tas pats.
rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com
By Rainman 04.07.2017 08:01:09
Member · 184 commentsMani arī interesē lietotāju pieredze par šo rāmi, īpaši XC sakarā. Papildus gribētos uzzināt kā ir ar tās amortizējošas bukses ilgmūžību? Pēc katras sezonas jāpērk jauna, jeb arī ir mūža garantija, kā pārējiem TREK izstrādājumiem?
By emils 04.07.2017 08:40:50
Member · 4,816 commentsPirmkārt: tur nav nekādas bukses, bet gan gultņi
Otrkārt: nav nedz tik ciets vai tik mīksts kā var sasapņoties, Kuldīgā ISOspeed varēja labi just brīžos, kad bija jālec atpakaļ uz ričuka.
Treškŗt: braucas ļoti patīkami (90% mana rezultāta nāk no riteņa, pārējie no prasmēm un 0% no spēka/izturības)
P.s. Tev drusku jāpaaugas, tad varētu sarunāt kādu braucienu
By vasis8 05.07.2017 01:17:36
Member · 5,770 commentsvai mūsu "kalnos" ir nepieciešams šāds komforta palielinājums?? (ja pieņemam ka daudzi gramu un ātruma deļ liec cietās dakšas).
Kā tīri no fizikas viedokļa - vai šāda papildus brīvkustība "patīk" pārejam monolītajam karbona materiāla rāmim (te vairāk runa par ilgmūžību)?
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By vasis8 05.07.2017 01:19:01
Member · 5,770 commentsPirmkārt: tur nav nekādas bukses, bet gan gultņi
Otrkārt: nav nedz tik ciets vai tik mīksts kā var sasapņoties, Kuldīgā ISOspeed varēja labi just brīžos, kad bija jālec atpakaļ uz ričuka.
Treškŗt: braucas ļoti patīkami (90% mana rezultāta nāk no riteņa, pārējie no prasmēm un 0% no spēka/izturības)P.s. Tev drusku jāpaaugas, tad varētu sarunāt kādu braucienu
RE: Otrkārt - vai tad sporta klases čaļi arī dabuja kāpt nost no velo jo bij pa maz skila un/vai neīstās riepas?
vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS: https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem
By Spameris Tominjsh 05.07.2017 01:40:39
Member · 390 commentsRE: Otrkārt - vai tad sporta klases čaļi arī dabuja kāpt nost no velo jo bij pa maz skila un/vai neīstās riepas?
tādām gailenēm garām braukt vienkārši nedrīkstēja...
Ļoti viegls rāmis, ... dakša ar mīkstinātu atsperes regulējumu, dubultās aploces
By FOX 05.07.2017 09:42:44
Member+ · 5,298 commentsvai mūsu "kalnos" ir nepieciešams šāds komforta palielinājums?? (ja pieņemam ka daudzi gramu un ātruma deļ liec cietās dakšas).
Kā tīri no fizikas viedokļa - vai šāda papildus brīvkustība "patīk" pārejam monolītajam karbona materiāla rāmim (te vairāk runa par ilgmūžību)?
Te nav nekāda sakara ar kalniem. Rāmja konstrukcija slāpē seguma nelīdzenumus (saknes, grantenes) sēžot uz sēdekļa. TREKam ir mūža garantija, ja nesalauz pats savas vainas dēļ.
TREK Supercaliber
By pirksts 05.07.2017 11:20:15
Member · 158 commentsIespējams, ka ir iespaids, ka tur viss ļurinās, kā fūlītim, bet tā nemaz nav. Ikdienā braucot tur neko nejūt, viss ir stingrs, savukārt braucot pa grantenese trepi pēkšņi iedomājies, ka "pag, te taču mani parasti vairāk kratīja un tagad kaut kā mīkstāt braucas".
Otra lieta, mans stock Procaliber uz svariem ir smagāks, kā iepriekšējais velo, kuru biju paspējis vairāk apgreidot, bet braucot ar Procaliber, tas pēc sajūtām liekas stipri vieglāks. Nezinu vai tas dēļ labas ģeometrijas, vai kā savādāk panākts, bet tas noteikti ir ļoti patīkami tehniskās vietās.
By Ippolit 10.07.2017 17:49:56
Member · 48 commentsAtradu info, kur minēts, ka isospeed savienojums kustās līdz 11mm:
"It’s no suspension bike though, it still kicks you in the back side if you stay seated as you hit impacts, but with about 11mm of movement in the IsoSpeed thing, there’s certainly benefit in terms of fatigue during longer rides and the ability to remain seated on the technical climbs for maximum power output and traction."
By Veloprofs.lv 10.07.2017 23:26:03
Member · 15 commentsJau drīzumā Veloprofā būs pieejami jaunie, 2018. gada Procaliber modeļi ar alumīnija rāmi
TREK Procaliber 6. Cena 1699€. Ar klienta karti tikai 1450€
Frameset
Frame Alpha Platinum Aluminium, IsoSpeed, E2 tapered head tube, internal derailleur routing, balanced post mount brake, PF92, Boost148, G2 Geometry on 29ers
Front suspension RockShox Recon Gold RL, Solo Air, remote lockout, fast black uppers, E2 tapered steerer, G2 Geometry w/51 mm offset on 29ers, Boost110, 100 mm travel (13.5: 80 mm travel)
Wheels
Front Hub Bontrager sealed bearing, alloy axle, CenterLock, Boost110
Rear Hub Bontrager sealed bearing, CenterLock, Boost148
Rims Bontrager Duster Elite Tubeless Ready 28-hole, tubeless strips and valves sold separately
Tires Bontrager XR2 Team Issue, Tubeless Ready, 120 tpi, aramid bead, 29x2.20˝ (13.5 & 15.5: 27.5x2.20˝)
Drivetrain
Shifters Shimano SLX M7000, 11-speed
Front derailleur Shimano SLX M7020
Rear derailleur Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus
Crank Race Face Aeffect, 36/26
Bottom bracket PF92
Cassette Shimano SLX M7000, 11-42, 11-speed
Chain KMC X11-1
Components
Saddle Bontrager Evoke 2, chromoly rails
Seatpost Bontrager alloy, 2-bolt head, 31.6 mm, 8 mm offset
Handlebar Bontrager alloy, 31.8 mm, 5 mm rise, 720 mm width
Stem Bontrager Elite, 31.8 mm, 7-degree
Grips Bontrager Race Lite, lock-on
Headset FSA IS-2, 1-1/8˝ top, 1.5˝ bottom
Brakeset Shimano M425 hydraulic disc
Procaliber 8. Cena 1999€. Ar klienta karti tikai 1699€
Features
Smooth IsoSpeed decoupler: ride faster, stronger, longer
Boost148/110: stronger wheels, more tyre clearance, shorter stays
Superlight hydroformed aluminium frame is built for speed
Ride the fastest wheel that fits with Smart Wheel Size
Frameset
Frame Alpha Platinum Aluminium, IsoSpeed, E2 tapered head tube, internal derailleur routing, balanced post mount brake, PF92, Boost148, G2 Geometry on 29ers
Front suspension RockShox Reba RL, Solo Air spring, Motion Control remote lockout, E2 tapered steerer, G2 Geometry w/51 mm offset on 29ers, Boost110, 100 mm travel (13.5: 80 mm travel)
Wheels
Wheels Bontrager Duster Elite 23, Tubeless Ready, 54T Rapid Drive, Boost110 front, Boost148 rear, tubeless strips included, valves sold separately
Tires Bontrager XR2 Team Issue, Tubeless Ready, 120 tpi, aramid bead, 29x2.20˝ (13.5 & 15.5: 27.5x2.20˝)
Drivetrain
Shifters Shimano SLX M7000, 11-speed
Front derailleur Shimano SLX M7020
Rear derailleur Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus
Crank Race Face Next R, 36/26
Bottom bracket PF92
Cassette Shimano SLX M7000, 11-42, 11-speed
Chain KMC X11-1
Components
Saddle Bontrager Montrose Comp, chromoly rails
Seatpost Bontrager Pro, OCLV Carbon, 31.6 mm, 5 mm offset
Handlebar Bontrager Race Lite, 31.8 mm, 5 mm rise, 720 mm width
Stem Bontrager Elite, 31.8 mm, 7-degree
Grips Bontrager Race Lite, lock-on
Headset FSA IS-2, 1-1/8˝ top, 1.5˝ bottom
Brakeset Shimano MT500 hydraulic disc
Upgrades from Procaliber 6
RockShox Reba RL fork
Bontrager Duster Elite hubs w/54T Rapid Drive
Race Face Next R crank
Shimano M500 brakes
Bontrager Pro OCLV Carbon seatpost
Last edited by Veloprofs.lv (10.07.2017 23:28:08)
By oskars 11.07.2017 08:36:53
Member · 695 commentsKā var tikt pie klienta kartes?
By vasis8 03.07.2017 21:18:20
Member · 5,770 comments