Vai tiešām sporta distancē vajadzēja Kritēriju braucienu ar 30 apļiem 1.7km garumā?
Protams, kritēriju brauciens ir intersants utt, bet, manuprāt, tiek "noņemta" viena velo gonka brīvdienu braucējiem, kas var nomīt 80km "pačkā", bet noteikti nevar nemitīgi sprintot.
Personīgi man žēl
By nextglory 13.03.2017 20:28:23
Member · 153 commentsŽēl....
-Look Alike, Ride Alike-
By Andersons 13.03.2017 22:53:36
Member+ · 2,638 commentsEs gan teiktu ka labs challenge maksimāli ilgi nosēdēt grupā.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By arvils 14.03.2017 08:23:17
Member · 285 commentsEs gan teiktu ka labs challenge maksimāli ilgi nosēdēt grupā.
Piekrītu.
Pēc nolikuma var saprast, ka tur tiks diezgan ierobežots skaits amatieru. Varbūt kāds zin par to 1,7km apli, kur tas aptuveni būs?
VELO+
Ⓥ - Powered by plants
By chipo 14.03.2017 08:47:45
Member · 261 commentsTeorētiski jā, bet manā gadījumā tikai teorētiski. Reāli negribas pieteikties gonkā, kurā faktiski 100% ir skaidrs, kad tikšu noņemts no trases dēļ atpalicības
By mrlobber 14.03.2017 10:35:59
Member · 826 commentsWtf. Reālais dalībnieku skaits tātad ap 60-70? (10 no masters, 20 CFA, 10 Juniori plus UCI elite). Njā.
By aspms* 14.03.2017 10:46:16
Member · 2,079 commentsWtf. Reālais dalībnieku skaits tātad ap 60-70? (10 no masters, 20 CFA, 10 Juniori plus UCI elite). Njā.
Te jau būs jātaisa pieteikšanās loterija kā dažam labam Gran Fondo vai Cape Epic
www.bikebay.lv
karbona remonts un krāsojuma atjaunošana;
dakšu & amortizatoru remonts un apkopes.
By DZ 14.03.2017 10:53:05
Member · 3,501 commentsPielaiž labākos un miers. Lai netraucē džekiem braukt.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By averza 14.03.2017 11:25:21
Member++ · 5,039 commentsTādā gadījumā pārāk lepni skan - "Rīgas velomaratons".
By radiohead 14.03.2017 14:28:49
Member · 322 commentsProgramma arii diivaina - reaali tautais starts tikai 15:30
10:00 - Bērnu brauciens
12:00 - Sporta brauciens
14:00 - Ģimenes brauciens
15:30 - Tautas brauciens
no cycling, no party
By horizon 14.03.2017 16:47:16
Member · 105 commentsSkumji Viss iet uz slikto pusi. Garas distances meigina maksimali ierobezot ,lai butu mazak brauceju Skatos piemeram Jurmalas velo maratona sporta distances vispar nav Butu pamacijushies no Igauniem viniem vairak cilveku brauc garas distances neka isas
By profesors 14.03.2017 20:09:48
Member+ · 539 commentsJā, ir ko padomāt. Visā pasaulē tautas sacensības tiek veidotas, lai piesaistītu pēc iespējas vairāk parasto (amatieru) braucēju, tai skaitā tādus, kas sacensībās piedalās pirmo reizi, dara visu lai ieinteresētu tautu pivērsties riteņbraukšnai, kaut reiz gadā piedaloties sacensībās, Japiņa k-gs dara visu pretēji. Tad labāk būtu taisījis profu gonku un viss, nevis piekabinājis kaut kādu pidēkli kā tauta un ģimeņu brauciens, bet te arī viss skaidrs - kādam taču ir jāsedz visa šī balāgana izmaksas. Par SEBa neadekvātajām izmaksām nemaz nerunāšu. Gaidām cik "ierubīs" par Vienības braucienu.
es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā
By aivars25 14.03.2017 21:42:02
Member · 51 commentsjo garāka distance, jo lielākas organizēšanas izmaksas. Izskatās, ka orgi cenšas sabalansēt izmaksas ar tautas spējām maksāt. Tas arī saprotams, piemēram, minētajās igauņu gonkās dalības maksa ir pussimt naudiņas un attiecīga līmeņa organizācija. Vienīgais, ko ļoti stingri orgiem var pārmest, ir tas, ka mums neviens tā kārtīgi nepajautā, kāda tipa gonkas tad mums gribētos un par kādām mēs būtu gatavi maksāt vairāk nekā ierastos 7-20 eur. Domāju, viena profesionāla aptauja, piemēram, apzvanot visus licences pag. gada īpašniekus, pavērtu krietni skaidrāku ainu.
By rsktandems 15.03.2017 09:30:26
Member · 94 commentsLabs rīts visiem sportot gribētājiem! Esam šo nosūtījuši arī LRF.
1. Ja uzaicināto CFA un MASTER licenču dalībnieku dalības maksas termiņš ir 22.05., tad rangu ņemt vērā uz 8.05. pēc Neatkarības velo maratona, kas ir ranga vērtējumā.
2. Ja tiek liegta dalība daļai CFA un MASTER licenču īpašniekiem sporta distancē, kas ir pretrunā ar LRF apstiprināto amatieru ranga nolikumu par punktu izcīņu un kategoriju piešķiršanu sacensībām, liedzot ņemt jebkuram dalību ranga punktu izcīņā, lūdzu atrisināt jautājumu licenču īpašniekiem tautas grupā startēt no pirmajiem koridoriem. (lai izvairītos no bīstamām situācijām, kad no grupas beigām vairāki desmiti dalībnieku apdzen lielās tautas masas.)
3. Ja tiek atstāta sporta grupai 1. kategorijas sacensību statuss, tad ņemot vērā amatieru sporta attīstības augšupeju ierosinu tautas grupai piešķirt 3 kategorijas sacensību statusu, kas nenoniecinās CFA un MASTER licenču īpašniekus punktu iegūšanu ranga tabulā.
Riteņbraukšanas treniņi un velo sacensības
By nextglory 15.03.2017 10:03:42
Member · 153 comments3. Ja tiek atstāta sporta grupai 1. kategorijas sacensību statuss, tad ņemot vērā amatieru sporta attīstības augšupeju ierosinu tautas grupai piešķirt 3 kategorijas sacensību statusu, kas nenoniecinās CFA un MASTER licenču īpašniekus punktu iegūšanu ranga tabulā.
it kā Tautai jau ir 3 kategorija (pēc LRF kalendāra spriežot).
-Look Alike, Ride Alike-
By Aimon 15.03.2017 10:19:34
Member · 72 comments3. Ja tiek atstāta sporta grupai 1. kategorijas sacensību statuss, tad ņemot vērā amatieru sporta attīstības augšupeju ierosinu tautas grupai piešķirt 3 kategorijas sacensību statusu, kas nenoniecinās CFA un MASTER licenču īpašniekus punktu iegūšanu ranga tabulā.
it kā Tautai jau ir 3 kategorija (pēc LRF kalendāra spriežot).
Īsti neskaitās gan, jo pēc sacensību organizēšanas nolikuma 2.2. punkta, III kategorijas sacensībām distances garumam jābūt 45+ km ( links uz nolikumu: http://www.lrf.lv/images/LRF_Sacensibu_ … i_2016.pdf ).
Savukārt Toyota Rīgas velomaratona nolikuma punktā 3.3. Distances: Tautas distancē distances garums norādīts 36 km. ( https://www.velo.lv/lv/sacensibas/76/nolikums/ )
By nextglory 15.03.2017 11:01:01
Member · 153 comments3. Ja tiek atstāta sporta grupai 1. kategorijas sacensību statuss, tad ņemot vērā amatieru sporta attīstības augšupeju ierosinu tautas grupai piešķirt 3 kategorijas sacensību statusu, kas nenoniecinās CFA un MASTER licenču īpašniekus punktu iegūšanu ranga tabulā.
it kā Tautai jau ir 3 kategorija (pēc LRF kalendāra spriežot).
Īsti neskaitās gan, jo pēc sacensību organizēšanas nolikuma 2.2. punkta, III kategorijas sacensībām distances garumam jābūt 45+ km ( links uz nolikumu: http://www.lrf.lv/images/LRF_Sacensibu_ … i_2016.pdf ).
Savukārt Toyota Rīgas velomaratona nolikuma punktā 3.3. Distances: Tautas distancē distances garums norādīts 36 km. ( https://www.velo.lv/lv/sacensibas/76/nolikums/ )
Tik dziļi neiedziļinajos, tik pēc kalendāra spriedu....
Pamatīgs sajukums ar šo ,,jauninājumu,, beigās var sanākt... ,,Kritērija brauciens,, kā tāds šķiet interesants, bet varbūk daudz smukāk būtu to ieviest, kā atsevišķu ,,disciplīnu,, , saglabajot tradicionalo Sporta klases braucienu. ņemot vēra, arī, ka Rīgas VM Sporta distancē salīdzinoši liels pulks braucēju nolasās.
Ja nu vienībniekā arī Sporta klasē tiek ielikts kritērijs, tad es ierosinu trasi pa Turaidnieku augša un lejā (Joks protams)
Bet par vēstuli LRF, kā Facebukā - ,,Like,, no manis
-Look Alike, Ride Alike-
By Aimon 15.03.2017 11:09:52
Member · 72 commentsit kā Tautai jau ir 3 kategorija (pēc LRF kalendāra spriežot).
Īsti neskaitās gan, jo pēc sacensību organizēšanas nolikuma 2.2. punkta, III kategorijas sacensībām distances garumam jābūt 45+ km ( links uz nolikumu: http://www.lrf.lv/images/LRF_Sacensibu_ … i_2016.pdf ).
Savukārt Toyota Rīgas velomaratona nolikuma punktā 3.3. Distances: Tautas distancē distances garums norādīts 36 km. ( https://www.velo.lv/lv/sacensibas/76/nolikums/ )
Tik dziļi neiedziļinajos, tik pēc kalendāra spriedu....
Pamatīgs sajukums ar šo ,,jauninājumu,, beigās var sanākt... ,,Kritērija brauciens,, kā tāds šķiet interesants, bet varbūk daudz smukāk būtu to ieviest, kā atsevišķu ,,disciplīnu,, , saglabajot tradicionalo Sporta klases braucienu. ņemot vēra, arī, ka Rīgas VM Sporta distancē salīdzinoši liels pulks braucēju nolasās.Ja nu vienībniekā arī Sporta klasē tiek ielikts kritērijs, tad es ierosinu trasi pa Turaidnieku augša un lejā (Joks protams)
Bet par vēstuli LRF, kā Facebukā - ,,Like,, no manis
Viss saprotams. LRF jau minēja, ka kalendārā var rasties izmaiņas, t.sk. amatieru ranga sacensību sarakstā, kas arī visticamāk būs šis gadījums.
Sen sen atpakaļ (gadus 5us vai 6šus) līdzīgs pasākums tevis minētajam tika organizēts. Dienu pirms velomaratona krastmala no vanšu tilta līdz akmens tiltam bija noslēgta un profesionāļi (Rietumu un Alpha baltic komandas galvenokārt, ar dažiem amatieriem starp tiem) sacentās kritērija braucienā.
Un mēs kā klubs, kas vēlas būt konkurētspējīgs amatieru rangā, piekristu tevis minētajam ierosinājumam.
Bet pie esošā nolikuma varu teikt, ka tas bojā visu amatieru ranga sistēmu un rodas negodīgas cīņas princips, kur labākajiem tiek dotas privilēģijas, iegūt vienās sacensībās līdz pat 155.punktu pārsvaru pār sekotājiem, kas ir ārpus šī izredzētā 20ieka.
By novērotājs 15.03.2017 15:49:34
Member+ · 1,908 commentsNolikuma 4. punktā teikts:
Bērni no 7 līdz 11 gadiem trasē var atrasties tikai kopā ar pieaugušo, kurš ir sasniedzis 18 gadu vecumu (pēc spēkā esošiem CSDD noteikumiem).
Interesanti, kas tie tādi par CSDD noteikumiem? Ja ar to ir domāti Ceļu satiksmes noteikumi (pazīstami arī kā Ministru kabineta noteikumi Nr.279), tad tie atļauj patstāvīgi (bez pieaugušajiem) piedalīties ceļu satiksmē jau no 10 gadu vecuma.
By Kefīrers 15.03.2017 20:02:04
Member · 211 commentsManuprāt, iesper, ja domāju nepareizi, mūsmāju gonku orgiem vajadzētu izbeigt šito ķēpāšanos ar tautas klašu "+/- 35 km". Tad arī pazustu visas problēmas. Delfīni (grūti atradināties no kļičkas), AlphaBaltic un pārējie pusprofesionāļi lai kapā distancē, kas nu viņiem tajā gadā iedalīta. Tautai, jebšu "amatieriem" 80 apmēram. Un blakus, papildus izklaidei kādu īso braucienu visiem pārējiem. Tas veicinātu tieši velo SPORTA (jā, izceļu) attīstību, nevis, "Hurrr, es reizi gadā izcēlu savu klaugu no garāžas, samaksāju dvacāru un braukšu kopā ar pārējiem 36km, galvenais jau ir piedalīties, vai ne?" Neuzskatu sevi par pārāko pro-tour keksu, bet kaitina, ka "tautas" gonkās pa vidu pinās tipāži, kas knapi stūri var noturēt taisni. Tomēr jūtos drošāk braucot pačkā, kur cilvēki zina, ko dara. Beeet, kā jau Latvijā, cerība muļķa mierinājums un muļķis šoreiz es...
Aizvēja pavēlnieks
By jaja 15.03.2017 20:25:40
New Member · 1,271 commentsPriekš kam taisīt garu trasi visiem, ja var īsu. Gan trasi marķēt vieglāk/lētāk. Gan piedalās visādi klaugisti. Kuri nekad nebrauks 80KM jo tas tak ir grūti. Tā ka LV attīstība nevienu neinteresē, tad būs kā ir.
Te kaut kas būs, kaut kad.
By Kefīrers 15.03.2017 20:35:28
Member · 211 commentsNevajag jau visiem 80+ raut. Jāmāk orgiem skaisti sadalīt distances attiecīgi dalībnieku varēšanai. Tagadējā, sporta klase lai paliek - džeki ir trenēti, lai noplēstu kaut 200 vienā gonkā (es ceru). Tauta (ar tautu es domāju tos, kam velo nav tikai pārvietošanās līdzeklis, bet arī brīvā laika sports) zem sotaka. Pārējie, lai bumbuļo ~20km distanci, kas, acīmredzami, daudziem, kas šobrīd brauc tautas klasi, būtu piemērotāks variants, jo pagājušogad ievēroju, ka es esmu paspējis finišēt, atpūsties, paēst un vēl finišā pavērot kā vēl vesels bars aizelsdamies pabeidz distanci. Nu nav kaut kas riktīgi .
Piekrītu gan faktā, ka orgiem lētāk tho.
Last edited by Kefīrers (15.03.2017 20:36:00)
Aizvēja pavēlnieks
By novērotājs 15.03.2017 20:45:24
Member+ · 1,908 commentsPieļauju, ka iemesls ir drusku citur.
Pirmkārt, īsāku distanci ir vieglāk nodrošināt, jo nav tik ilgi jāslēdz pilsētas ielas.
Otrkārt, IJSA traki grib tieši pilsētas centru, kur ar iepriekšminēto ir visgrūtāk, it īpaši, ja sporta klasei jāslēdz aplis, kur barucēji aizminas reizi pusstundā, bet pārējo laiku jāskaidro niknajiem iedzīvotājiem, kāpēc šamie nevar tur izklaidēties ar saviem auto.
Treškārt, Japiņš ļoti vēlas dalībnieku skaita rekordus. Īsajās (ģimeņu utt.) distancēs nekādas laika kontroles nav, kas attiecīgi mazina par to tautas interesi, jo pavizināties bez nekā jau var arī par velti. Turklāt tur lavierēt starp neprognozējamiem mazuļiem, nevelkoties uz 15 km/h, ir reāli bīstami. Tāpēc vairums izvēlas tautas klasi. Bet ja tai palielinātu distanci uz te ieteikto 80 km, skaits saruktu visai jūtami.
Kur izeja?
Varbūt tomēr veidot trasi uz ārpilsētu. Bija tāds gads ar Krustpils ielu - Sauriešiem - Salaspili, vēl senāk rulējām ap Ķīšezeru - Juglas ezeru. Varbūt tad Sportu nevajadzētu ierobežot tajā mikro-kritērijā, garāku gabalu cienītāji varētu izplosīties tur, atstājot Tautai (netrenētajai, īstajai tautai!) to, kas ir patlaban.
Last edited by novērotājs (15.03.2017 20:47:07)
By Kefīrers 15.03.2017 20:56:22
Member · 211 comments
Aizvēja pavēlnieks
By Andersons 15.03.2017 23:06:38
Member+ · 2,638 commentsNu kritērijs ir pavisam kas cits, to tā kā nevajadzētu jaukt ar grupas braucienu. Esu vienu reizi līdzīgu kritēriju pa Anniņmuižas bulvāri braucis tālajā 2007 vai 2008 gadā. Tur spēki jau tiek patērēti ne tikai finišā beg jau starpfinišu "razborkās" katru otro apli. Šī disciplīna ir ļoti skatāma līdzjutējiem bet no sportistiem prasa jaudīgas iekšas.
Cik noprotu ka 10 Master ranga tā brīža labākie drīkstēs startēt.
Team Velo+ Bottari Baltic
From 10km ITT to 1,500km ultra.
By DZ 16.03.2017 00:15:20
Member · 3,501 commentspagājušogad ievēroju, ka es esmu paspējis finišēt, atpūsties, paēst un vēl finišā pavērot kā vēl vesels bars aizelsdamies pabeidz distanci. Nu nav kaut kas riktīgi .
Dažās gonkās esmu paspējis finišēt, uzvilkt jaku, paņemt ēdienu, sākt ēst un pavērot, kā finišē otrā vieta. Lūk tur kaut kas nav riktīgi!
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By LRF 16.03.2017 12:58:21
Member+ · 218 commentsLatvijas Riteņbraukšanas federācija sazināsies ar organizatoriem, lai precizētu "garākās" distances formātu. Ja sacensībās netiks ļauts startēt visiem "cycling for all" vai "master" licenču īpašniekiem, "garākā" distance tiks nekavējoties izņemta no ranga sacensībām. Vienlaikus "īsā" (tautas) distance saglabās 3. kategoriju.
By chipo 13.03.2017 19:29:47
Member · 261 comments