Thule uz āķa veloturētājs

Avatar

By locinsh 25.12.2016 12:51:57

Member · 189 comments

Sveiki.

Varat padalīties pieredzē Thule Xpress lietotāji ( tas kas kabinās uz piekabes āķa)? Plusi, mīnusi?

Avatar

By tumšais 25.12.2016 14:05:09

Member+ · 485 comments

Mīnusi. 1.Aizsedz numura zīmi un lampas. 2.Braucot pa putekļainiem ceļiem velo ļoti saput. 3.Liekot vairākus velo pastāv iespēja tos saskrāpēt. 4. Nevar pieklūt auto bagāžniekam. Plusi-lētāk nekā jumta stiprinājumi. Ātrāk uzliekams un noņemams.
Kādu laiku lietoju, kad nebija iespēja uzlikt uz jumta.

Avatar

By Krisjanis 25.12.2016 16:50:39

Member · 118 comments

Uz jumta vedod jūtami ietekmē degvielas patēriņu, aizmugurē vedot degvielas patēriņu teorētiski nevajadzētu palielināt...

Avatar

By profesors 25.12.2016 17:15:37

Member+ · 539 comments
Krisjanis wrote

Uz jumta vedod jūtami ietekmē degvielas patēriņu, aizmugurē vedot degvielas patēriņu teorētiski nevajadzētu palielināt...

Labi, pieņemsim, ka ietekmē (būtiski), bet parēķini cik tev lielākais attālums līdz sačiem? 100-150 km? Tātad turp-atpakaļ max. 300 km un pat , ja patēriņš pieaug par 1l (vairāk jau nu nekādi, īstenībā mazāk). Kopējais pateriņš pieaug par 3l. Mēnesī 4 nedēļas nogales reiz 3 l = 12l. Naudas izteiksmē arī tie paši 12+/- eur. Es domāju, ka tas ar uzviju atsver neērtības, ko rada lētie uz āķa stiprināmie turētāji (riteņi paliek netīri, skrāpejas viens gar otru un es nemaz nerunāju par satiksmes drošību). Bez tam reti kad brauc vinatnē, tātad izmaksas tiek dalītas uz galviņām un pieaug pavisam niecīgi. Protams ir savi mīnusi velo likšanai uz jumta, tāpēc es sev igādājos prakstisku auto kurā riteni var ielikt salonā neizjaucot, pie tam vairākus:)


es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā

Avatar

By MrSmith 25.12.2016 20:36:17

Member · 71 comments

Nav pieredze ar Xpress, bet ir ar Velocompact, kas gan ir pilnībā citā cenu kategorijā. Cik es sapratu, tad uz āķa stiprinājamiem platformu vajag, savādāk ļoti viegli noskrāpēt un man tas bija svarīgākais iemesls nepirkt karājošā tipa turētājus. Velocompact vienīgais mīnuss no augstāk minētajiem ir noputēšana.

Avatar

By locinsh 25.12.2016 22:01:33

Member · 189 comments

Šeku tests par patēriņu. http://www.neste.lv/sites/neste.lv/file … tobild.pdf

Pašam pagaidām plānā vienu velo pārvadāt, jo bagāžnieku aizņems bērnu rati.
Manā gadījumā Velocompact ir mīnus ka aizņem daudz vietas, visi diemžēl nevar atļauties garāžu pie mājas vai 18 istabu dzīvokli :8

Avatar

By millis 25.12.2016 23:17:58

Member · 175 comments

Ir jumta bagazniekam velviens minus uzcelsana ,piemeram neliela auguma sieviete uz parketnieka parastu riteni (15kg) uzcelt nevar vai javada trepes vai jumts bus kadreiz jalabo.Mans dels kad vinam bija 9 gadi uzvietoja savus ritenus uz Thule EuroRide 941  biezi pats.

Last edited by millis (25.12.2016 23:28:58)

Avatar

By gasha 27.12.2016 15:25:56

Member · 313 comments

Pirms 2 gadiem tika parēķināts, un nopirkām tomēr jumta stieņus un turētāju uz jumta.
Cena nebija noteicošais, jo jumta stieņus bija plāns pirkt tāpat. Savukārt Zafirai bagažnieks tiek vērts vaļā praktiski vienmēr. Nevērt bagažnieku? Tāda neērtība nebija apsverama. Pirms pusotra gada izbraucām Holandi ar velo uz jumta. Sanāca kautkur 1 litrs uz 100km vairāk degviela. Parēķinājām, ka cenas ziņā sanāk tas pats, kas uz 2 dienām uz vietas noīrēt ričukus uz vietas. Var noņemt nost sēdekli, dubļu sargus, un vēl šo to aerodinamikai.
Uzlikt uz jumta ir pagrūti, jo auto ir augstāks.

Avatar

By Velomens 27.12.2016 16:16:35

Member+ · 1,681 comments
millis wrote

Ir jumta bagazniekam velviens minus uzcelsana ,piemeram neliela auguma sieviete uz parketnieka parastu riteni (15kg) uzcelt nevar vai javada trepes vai jumts bus kadreiz jalabo.Mans dels kad vinam bija 9 gadi uzvietoja savus ritenus uz Thule EuroRide 941  biezi pats.

Kādēļ lai uz parketnieka jumta sieviete liktu 15kg velo?


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By Brakkis 28.12.2016 08:48:42

Member+ · 958 comments

Nevajag parketnieku... Grand Voyager + neaktobāte sieviete- neiespējamā misija (bet tam tak vīri!). smile Man ir gan/gan. Tālos gabalus (pa LV) vedu uz jumta, īsos (vietējie - līdz 50 km),ja pa sausu asfaltu - uz āķa (2vietrīgais, karināmais Thule k-kāds), ja braucu viens - metu salonā.
Tā kā man mājai ir nojume priekš auto - uz jumt avedot, nogurušam atgriežoties, var sanākt dārga bēda ... Tas pats - stāvlaukumi.
+Uz jumta - nenoput, netraucē bagāžnieka atvēršanai, minimāli, bet pieslēdzami
- grūtāk uzcelt, var aizdomāties un aizmirst par augstumu..., palielinās patēriņš

+ Uz āķa - ātri, viegli uzlikt, noņemt
- ātri nozagt, ierobežo bagāžnieka atvēršanu, bet šo esmu iemācījies apiet., ja ved vairākus - skrāpējas, ja nepako.

+Salonā - drošāk, ātrāk, ja salons tukšs
- piecūkojas, manā varinatā - samazinās sēdvietu skaits..

Ja braucam 6 gb, tad - 3 uz jumta, 2 uz āķa, 1 bagāžniekā.

Jāpiebilst gan, ka sievas kruīzeru ar groziņu rāmja formas pēc var tikai uz jumta - tāpēc piekrītu postam par parketnieku. Ne visi velo ir sporta...

Last edited by Brakkis (28.12.2016 08:54:55)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By 4444 28.12.2016 13:17:47

Member+ · 379 comments

Jā, pārsvarā viss itkā ir pateikts, tikai diemžēl ne pats svarīgākais. Ievērojot CSD noteikumus uz āķa fiksējamo turekli ir jālieto komplektā ar statīvu, jeb rāmi uz kura ir paildus  lukturi un reģistrācijas zīmē ! 99,9% uzkarinātais velo aizsedz šis svarīgās lietas auto aizmugurē. Tad nu rēķiniet paši kas sanāk lētāk, jo rāmis ar papildus lukturiem un nummuru ir 2x dārgāks kā pats express veloturētājs. Latvijā jau droši vien teiks ka pof... man, bet citur pasaulē ceļu policija ļoti rūpīgi seko tam, lai tas tiktu ievērots (protams arī soda).

Avatar

By millis 28.12.2016 18:27:15

Member · 175 comments
Brakkis wrote

Nevajag parketnieku... Grand Voyager + neaktobāte sieviete- neiespējamā misija (bet tam tak vīri!). smile Man ir gan/gan. Tālos gabalus (pa LV) vedu uz jumta, īsos (vietējie - līdz 50 km),ja pa sausu asfaltu - uz āķa (2vietrīgais, karināmais Thule k-kāds), ja braucu viens - metu salonā.
Tā kā man mājai ir nojume priekš auto - uz jumt avedot, nogurušam atgriežoties, var sanākt dārga bēda ... Tas pats - stāvlaukumi.
+Uz jumta - nenoput, netraucē bagāžnieka atvēršanai, minimāli, bet pieslēdzami
- grūtāk uzcelt, var aizdomāties un aizmirst par augstumu..., palielinās patēriņš

+ Uz āķa - ātri, viegli uzlikt, noņemt
- ātri nozagt, ierobežo bagāžnieka atvēršanu, bet šo esmu iemācījies apiet., ja ved vairākus - skrāpējas, ja nepako.

+Salonā - drošāk, ātrāk, ja salons tukšs
- piecūkojas, manā varinatā - samazinās sēdvietu skaits..

Ja braucam 6 gb, tad - 3 uz jumta, 2 uz āķa, 1 bagāžniekā.

Jāpiebilst gan, ka sievas kruīzeru ar groziņu rāmja formas pēc var tikai uz jumta - tāpēc piekrītu postam par parketnieku. Ne visi velo ir sporta...

Nepiekritisu par pieslegsanu uz aka ja vajaga pieslegt tad neskaitot tas orginalas atslegas(kas ir identiskas tam uz jumta)es turetaju ar kedi piesledzu pie aka ramja a velosipedus pie turetaja ar otru ,kedes un atslegas ir masivas un labas ,taka kedes karajas gaisa skeres nederes atliek tikai fleksis tas nebus atri un klusi.Redzeju ka nozog no jumta iekaras un turetajs sadalijas, turetajs bija no dargajiem.

Avatar

By NP 28.12.2016 18:36:48

Member+ · 68 comments

Lietoju gadu Thule 4vietīgo turētāju, ko stiprina uz āķa. Ne platformas, kaut kas no Thule HangOn sērijas. To var viegli arī pārvadāt auto, samontēt, ja nepieciešams un turēt dzīvoklī, jo platformas turētājs aizņem daudz vietas un piemērots  tiem, kuriem ir māja.

Plusi-ātri/viegli uzstādīt. Ja 1-2 velo ir uzkabināti, tad arī salīdzinoši viegli neņemot nost velo var tikt pie bagāžnieka. 4 velo nav ērti uzlikt, bet var. Lietoju kopā ar numura zīmi, ja vedu vairāk par 2 velo. Izvērtējot to, ka mainot auto bija jāpērk arī jauni jumta stieņi, bet jaunajam auto bija piekabes āķis, izmaksu ziņā ērtāk likās uz āķa stiprināmais, jo velo regulāri tiek vadāts vairāk kā 200 km. Kopumā esmu apmierināts.

Tie kuri min, ka ērtāk/vienkāršāk salonā-protams. Tas tikai pie nosacījuma, ka viens vai 2 auto brauc:)

Par nozagšanu-ja ir vieta, kur ir siena un var noparkot auto ar aizmuguri-tad ir droši. Reizēm saslēdzu vairākus velo ar velo atslēgu, ja ir kaut kur neilgu laiku auto jāatstāj.

Last edited by NP (28.12.2016 18:38:28)

Avatar

By fikri 28.12.2016 23:40:49

Member · 200 comments
locinsh wrote

Sveiki.

Varat padalīties pieredzē Thule Xpress lietotāji ( tas kas kabinās uz piekabes āķa)? Plusi, mīnusi?

Būtu āķis, liktu uz āķa. Lai neputētu vajag izmantot pārvalku. Pastāv risks, ka kāds var panākt no aizmugures. Ja velo lēts, tad nav liela bēda, ja dārgs....

Vari iebraukt ciemos, iedošu pamēģināt uz āķi liekamo vai uz jumta.


Jauns Mazlietots Thule / Mont Blanc aprīkojums.
Pārdošana. Noma. Karbona remonts.
www.tregers.lv

Avatar

By MrSmith 29.12.2016 08:10:40

Member · 71 comments
4444 wrote

Jā, pārsvarā viss itkā ir pateikts, tikai diemžēl ne pats svarīgākais. Ievērojot CSD noteikumus uz āķa fiksējamo turekli ir jālieto komplektā ar statīvu, jeb rāmi uz kura ir paildus  lukturi un reģistrācijas zīmē ! 99,9% uzkarinātais velo aizsedz šis svarīgās lietas auto aizmugurē. Tad nu rēķiniet paši kas sanāk lētāk, jo rāmis ar papildus lukturiem un nummuru ir 2x dārgāks kā pats express veloturētājs. Latvijā jau droši vien teiks ka pof... man, bet citur pasaulē ceļu policija ļoti rūpīgi seko tam, lai tas tiktu ievērots (protams arī soda).

Tā gluži nav visos gadījumos un daļai uz āķa liekamo turētāju par šo ir padomāts. Manā Thule Velocompact gadījumā lukturi un vieta apgaismotai numurzīmei ir komplektā. Jā, neērtība aizbrauc uz csdd numuru salīdzināšanu ar veloturētāju aizmugurē un izņemt 3. numura zīmi par aptuveni 20 EUR ir gan. https://www.csdd.lv/iespeja-sanemt-tres … nformacija

Last edited by MrSmith (29.12.2016 08:16:55)

Avatar

By peteris 29.12.2016 12:19:00

Member · 520 comments

Braucot pa asfaltu nekas tur īpaši netīrs nekļūst.
ok, jā, pēc 6000 km velo bija jānomazgā.
1476864970_1983.jpg

Avatar

By 4444 29.12.2016 14:25:27

Member+ · 379 comments
MrSmith wrote
4444 wrote

Jā, pārsvarā viss itkā ir pateikts, tikai diemžēl ne pats svarīgākais. Ievērojot CSD noteikumus uz āķa fiksējamo turekli ir jālieto komplektā ar statīvu, jeb rāmi uz kura ir paildus  lukturi un reģistrācijas zīmē ! 99,9% uzkarinātais velo aizsedz šis svarīgās lietas auto aizmugurē. Tad nu rēķiniet paši kas sanāk lētāk, jo rāmis ar papildus lukturiem un nummuru ir 2x dārgāks kā pats express veloturētājs. Latvijā jau droši vien teiks ka pof... man, bet citur pasaulē ceļu policija ļoti rūpīgi seko tam, lai tas tiktu ievērots (protams arī soda).

Tā gluži nav visos gadījumos un daļai uz āķa liekamo turētāju par šo ir padomāts. Manā Thule Velocompact gadījumā lukturi un vieta apgaismotai numurzīmei ir komplektā. Jā, neērtība aizbrauc uz csdd numuru salīdzināšanu ar veloturētāju aizmugurē un izņemt 3. numura zīmi par aptuveni 20 EUR ir gan. https://www.csdd.lv/iespeja-sanemt-tres … nformacija

Cilvēks skaidri un gaiši jautā par THULE XPRESS un šim modelim nekas vairāk komplektā nenāk, bet gan jāpērk atsevišķi. Jādomā, ka Thule produktu klāstu ar komplektācijas specifiku un cenām viņš ir izpētijis.

Last edited by 4444 (29.12.2016 14:29:24)

Avatar

By locinsh 29.12.2016 19:55:45

Member · 189 comments
4444 wrote

Cilvēks skaidri un gaiši jautā par THULE XPRESS un šim modelim nekas vairāk komplektā nenāk, bet gan jāpērk atsevišķi. Jādomā, ka Thule produktu klāstu ar komplektācijas specifiku un cenām viņš ir izpētijis.

Taisnība ka Thule cenu lapu papētiju, bet uzzinot citu viedokli un papētot arī vairāk "problēmu" esmu sapratis ka tomēr jāņem platformas tipa uz āķa liekamais. Tiesa ne jauns, bet  fāterlandē var dabūt lietotus ne krutā brenda atgāžamos līdz 100 EUR.