2. Tīri subjektīvi, man liekas, ka autovadītāji tevi apbrauc rūpīgāk ja tu uz viņiem paskaties pirms viņi tevi apdzen. Instinktīvi liekas, ka velosipēdists redzēja tavu seju, it kā tevi "piefiksēja".....
tad jau tur braucot jāblenž vislaik atpakaļ. Tik labi es vēl nebraucu, lai varētu normāli braukt visu laiku skatoties atpakaļ
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By NilsS 25.08.2016 13:52:26
Member · 775 commentsBraukt ar velo arī jāprot, nevajag vainot autobraucējus.
Mīt pēdāļus, stūrēt stūri ir tikai puse no braukšanas - jādomā arī ar galviņu, kā šahā !
Tie, kas nereizi nav braukuši ar velo, autovadītajs to nesapratīs velosipēdistu. To pašu var pateikt otrādi, lasiet CSN !
Beidz, lūdzams, izplatīt šīs kaitīgās muļķības!
Es braucu gan ar riteni, gan ar auto un nekad nav bijis grūti mazliet piebremzēt un pagaidīt izdevīgu momentu drošam manevram.
Parasti tas neprasa pat minūti, toties ir gandrīz 100% garantija, ka nenotiks nekas slikts ne man, ne tam cilvēkam uz riteņa.
Taču ikdienā, uz ričuka, es saskaros ar ļoti daudziem maniakāla stresa pārņemtiem stūres piedēkļiem, kuri drudžaini traucas pretī dzīves galam, pa ceļam cenšoties paraut līdz arī citus!
Protams, ka arī autiņā es dalu ceļu ar tiem pašiem plānprātiņiem, taču tad viņi respektē krietni vairāk.
Es nespēju saprast - kā pārdesmit sekundes, ko zaudēsi ceļā var likt pretī cita cilvēka dzīvībai, veselībai, mantai un potenciālām milzu nepatikšanām pašam!!!
Tieši tāpēc mēs mirušo un sakropļoto daudzumā uz ceļiem vienmēr dalam pirmo/otro vietu Eiropas savienībā, par kuru sacenšamies ar tik attīstītu valsti, kā Rumānija, ja atmiņa neviļ.
Man tiešām nepielec šis veselā saprāta trūkums.
Apbrīnojama ir CSDD reakcija izplatot debīlus rullīšus, kuros es uz ričuka tieku aicināts cienīt fūristus un gaļas busa maniakus, tad viņi cienīšot mani.
Domāju, ka viņi rēc kā kutināti katru reizi ieraugot šo kreatīvo šedevru, ko pat zem spaisa nevarētu izgudrot vēl stulbāku!
Nenoliegšu - ar riteni esmu darījis kaudzēm stulbību, taču atšķirībā no ļaudīm dzelzs kastē - to darot citus neapdraudu.
Jā, pareizi, Androns un Auģiks man iesaka būt gudram, bet man ir viens jautājums - jūs saviem radiem, draugiem un ģimenei ieteikti vizināties pa lielceļu malām ?
Īsi savelkot secinājumus - ir jāmainās autovadītāju braukšanas paradumiem, metrs ir minimums, kādā apdzīt pat blīvā satiksmē, taču realitātē es esmu pieradis, ka pīķa stundā vairums iet garām ar + - 50 cm rezervi un sāku stresot zem 30 cm, kas notiek katru dienu. Nu par īpaši attīstīto manevriem te jau daudz runāts iepriekš, neko jaunu nepateikšu.
Tikai katru reizi, kad kāds izpildās pēc maksimuma es domāju - nez cik vadītājus policija ir sodījusi par agresīvu braukšanu apdraudot velo..... skaitlis noteikti sākas ar 0, manuprāt. Situācijas, kad Mihailis un daži viņam līdzīgie raksta iesniegumus policijai, ar video utaml neskaitās, jo ne jau policijas nopelns tas ir.
PS par kuru apvedceļu Andron runā ?
Ja gribi piedzīvojumus, pabrauc no rīta un pēc darba posmā Rumbula - Salaspils, dari to vairākas reizes nedēļā un pēc mēneša tiekamies šai diskusiju lapā atkal. Domāju, mums būs ko apspriest Gan ar nosacījumu, ka nečītosi pa mazajiem apvedceļiem, es laika gaitā esmu izstrādājis maršrutu dienām, kad uz tā ceļa paliek neizturami. Noteikti kaut kad padalīšos ar drošākām alternatīvām, kas iet paralēli Maskavas ielai.
PPS ptsans Tev taisnība, tas tiešām strādā
Last edited by NilsS (25.08.2016 14:31:34)
By androns1983 25.08.2016 15:52:04
Member · 418 commentsOk, es Tevi saprotu, bet kā panākt, lai policists soda fūristu, kurš norāva Tev 30 cm gar stūres ragu?
1) Ja to policijas ekipāža būs redzējusi. - reālā iespējamība, ka policija varētu atrasties tieši tur, kur notiek šāds viens atgadījums ir tuva nullei.
2) Tava liecība ar konkrētu notikuma timestamp, vietu un auto reģ numuru. - reālā iespējamība, ka iegaumēsi fūres (īstenībā jau tikai piekabes) numuru arī nav pārāk augsta. + vēl būs viņa vārds (ka viss bija zajebis) pret Tavējo (ka nebija gan zajebis).
Videokamerā - nevar objektīvi izmērīt intervālu pēc video ... nez - uzliec fisheye lēcu un izskatīsies ka visi brauc virsū.
Nesoda, rullīši un ļer ļer ļer .... bet ko konkrēti tā pati policija varētu darīt ?
par csdd rullīti - vajadzēja gan uzsaukumu velosipēdistiem, lai ciena citus sat. dalībniekus, un vajadzēja arī rullīti, kur aģitē ievērot drošu intervālu apbraucot/apdzenot velosipēdistus.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By averza 25.08.2016 15:57:14
Member++ · 5,039 commentsbet ko konkrēti tā pati policija varētu darīt ?
Esmu dzirdējis, ka ārzemēs poliči braukā uz velo un mēra attālumu. Mazāk par 1.5m un sodiņš.
By Bzh 25.08.2016 16:48:09
Member · 67 commentsBraukt ar velo arī jāprot, nevajag vainot autobraucējus.
Mīt pēdāļus, stūrēt stūri ir tikai puse no braukšanas - jādomā arī ar galviņu, kā šahā !
Tie, kas nereizi nav braukuši ar velo, autovadītajs to nesapratīs velosipēdistu. To pašu var pateikt otrādi, lasiet CSN !
Pastāsti, lūdzu, kā un kas man būtu jārēķina, lai, braucot, piemēram, pa Venstpils šoseju posmā Jūrmala-Tukums ap pulkst. 11:00am, pretimbraucošie autovadītāji tomēr spētu ievērot spilgti oranžu jaku un, apdzenot citus autovadītājus, nebrauktu man garām 30cm attālumā
P.S. Galviņa ir drusku cits orgāns. Tas, ar kuru domā tie apdzinēji
By Huligāns 25.08.2016 19:12:22
Member · 966 commentspaskait man lūdzu, kā jūs mērat tās atstarpes/attālumus no sevis un auto ? kur ir standarti starp velo un auto ?
arturs.lee@inbox.lv
bez liekiem vārdiem
https://www.facebook.com/groups/mtbvelo/
By sursurs 25.08.2016 21:42:28
Member · 940 commentspaskait man lūdzu, kā jūs mērat tās atstarpes/attālumus no sevis un auto ? kur ir standarti starp velo un auto ?
Hmm - nu tīri vizuāli - kad es pirms spoguļa parauju stūri pa labi un tāpēc netrāpa pa stūri, vai nu kad neparauju - un trāpa...
Mazāk bīstami, bet, ja es ar roku varu spoguli aizsniegt (čista vizuāli - mēģinājusi neesmu) - arī ir krietni par tuvu..
velo 4ever
By NilsS 26.08.2016 13:19:24
Member · 775 commentsOk, es Tevi saprotu, bet kā panākt, lai policists soda fūristu, kurš norāva Tev 30 cm gar stūres ragu?
1) Ja to policijas ekipāža būs redzējusi. - reālā iespējamība, ka policija varētu atrasties tieši tur, kur notiek šāds viens atgadījums ir tuva nullei.
2) Tava liecība ar konkrētu notikuma timestamp, vietu un auto reģ numuru. - reālā iespējamība, ka iegaumēsi fūres (īstenībā jau tikai piekabes) numuru arī nav pārāk augsta. + vēl būs viņa vārds (ka viss bija zajebis) pret Tavējo (ka nebija gan zajebis).
Videokamerā - nevar objektīvi izmērīt intervālu pēc video ... nez - uzliec fisheye lēcu un izskatīsies ka visi brauc virsū.Nesoda, rullīši un ļer ļer ļer .... bet ko konkrēti tā pati policija varētu darīt ?
par csdd rullīti - vajadzēja gan uzsaukumu velosipēdistiem, lai ciena citus sat. dalībniekus, un vajadzēja arī rullīti, kur aģitē ievērot drošu intervālu apbraucot/apdzenot velosipēdistus.
Ņirgu rauj par to rullīti. Cik cilvēku tiek sabraukti ar riteņiem un cik ar auto ???!
Izejot no šīs statistikas arī jādomā ko un kam rādīt.
Ko CSDD ar savu milijonu budžetu šai lietā ir iesākusi, lai valsts iedzīvotāji desmitiem katru gadu nemirtu uz ceļa un simtiem netiktu sakropļot ?
Un CP ar kvernēšanu krūmos...
Jautājums jāuzstāda savādāk - kāpēc man šo institūciju vietā jādomā, kā viņiem strādāt ?
Un kāpēc šīs iestādes ne sūda nestrādā, jo piemēram, CSDD man asociējas ar bezjēdzīgiem rullīšiem, atstarotājiem skolās un dažiem plakātiem, kā arī ļoooti glaunu autoparku.
Last edited by NilsS (26.08.2016 13:20:20)
By artursp 26.08.2016 14:56:24
Member · 392 commentsKo CSDD ar savu milijonu budžetu šai lietā ir iesākusi, lai valsts iedzīvotāji desmitiem katru gadu nemirtu uz ceļa un simtiem netiktu sakropļot ?
Ak, šī komunisma domāšana Un ko iedzīvotāji ir iesākuši, lai nemirtu un netraumētos uz ceļa? Lieto atstarotājus, nestaigā un nebraukā vairāku promiļu reibumā, gājēji (it sevišķi nepilngadīgi un veci) ceļu vienmēr šķērso maksimāli droši, ja? Domāju, ka diezgan lielu daļu nelaime piemeklē daļējas vai pilnīgas savas vainas dēļ, bet nu tas jau statistikā neparādās.
By androns1983 26.08.2016 15:03:46
Member · 418 commentstūlīt dabūsi atpakaļ par sliktu infrastruktūru, kas "liek" gājējiem perdelēt pāri tur, kur nedrīkst n'shit ...
Tas mani visvairāk fascinē - visi citi ir vainīgi, bet noteikti tikai ne pats.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Audiks 26.08.2016 16:40:39
Member · 81 commentsPastāsti, lūdzu, kā un kas man būtu jārēķina, lai, braucot, piemēram, pa Venstpils šoseju posmā Jūrmala-Tukums ap pulkst. 11:00am, pretimbraucošie autovadītāji tomēr spētu ievērot spilgti oranžu jaku un, apdzenot citus autovadītājus, nebrauktu man garām 30cm attālumā
P.S. Galviņa ir drusku cits orgāns. Tas, ar kuru domā tie apdzinēji
Ja jau Tu pats brauc pēc noteikumiem, tad ko uztraukties Tev, bet man nav iebildumu pret to.
griez pedāļus kamēr neiedeva
By sursurs 26.08.2016 22:36:20
Member · 940 commentsKo CSDD ar savu milijonu budžetu šai lietā ir iesākusi, lai valsts iedzīvotāji desmitiem katru gadu nemirtu uz ceļa un simtiem netiktu sakropļot ?
Ak, šī komunisma domāšana Un ko iedzīvotāji ir iesākuši, lai nemirtu un netraumētos uz ceļa? Lieto atstarotājus, nestaigā un nebraukā vairāku promiļu reibumā, gājēji (it sevišķi nepilngadīgi un veci) ceļu vienmēr šķērso maksimāli droši, ja? Domāju, ka diezgan lielu daļu nelaime piemeklē daļējas vai pilnīgas savas vainas dēļ, bet nu tas jau statistikā neparādās.
Atvaino, bet vecs gājējs arī nevar izstaigāt nsimts metru vai n km līkumu līdz tuvākajai "legālajai" pārietuvei. Vnk nevar. Daudzi veci nevar. Un ne vienmēr tā ir viņu vaina, ka nevar. Dies dod Tev un mums visiem vecumdienās spēt noiet kaut liekus 10km, lai legāli tiktu pāri ielai..
velo 4ever
By DZ 26.08.2016 22:44:21
Member · 3,501 commentsJā, tiešām nevar. Vismaz manā mazpilsētā tas, ko viņi nevar ir pagaidīt zaļo signālu. Es nebraucu virsū, bet tas nenozīmē, ka jau mirgojot zaļajam tagad kautkāds vecs krabis sāk savu ilgo ceļu pāri gājēju pārejai. Auto iedegoties zaļajam viņš līdz pusei vēl nav ticis. Tā ir slimība, nevis vecums.
Šodien šāds pats gadījums bija, taču es gan biju uz elektro krūzera, nevis auto, tāpēc apbraukt bija vieglāk.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Mihails 27.08.2016 10:45:15
Member · 341 commentsKo CSDD ar savu milijonu budžetu šai lietā ir iesākusi, lai valsts iedzīvotāji desmitiem katru gadu nemirtu uz ceļa un simtiem netiktu sakropļot ?
Ak, šī komunisma domāšana Un ko iedzīvotāji ir iesākuši, lai nemirtu un netraumētos uz ceļa? Lieto atstarotājus, nestaigā un nebraukā vairāku promiļu reibumā, gājēji (it sevišķi nepilngadīgi un veci) ceļu vienmēr šķērso maksimāli droši, ja? Domāju, ka diezgan lielu daļu nelaime piemeklē daļējas vai pilnīgas savas vainas dēļ, bet nu tas jau statistikā neparādās.
Arī Valsts policijas dati liecina, ka cilvēki ir neuzmanīgi un riskē, neievērojot ceļu satiksmes noteikumus. Piemēram, pagājušajā gadā no kopumā notikušajiem 37 326 ceļu satiksmes negadījumiem 784 ceļu negadījumos bija iesaistīti 815 velosipēdisti un 1088 ceļu satiksmes negadījumos - 1125 gājēji. Par vainīgiem tika atzīti un zaudējumus nācās atlīdzināt 270 velobraucējiem un 200 gājējiem.
http://www.tvnet.lv/auto/satiksme/56975 … zaudejumus
Tātad tikai 270 no 815 riteņbraucējiem (33%) un 200 no 1125 gājējiem (18%) bijuši paši vainīgi CSNg.
By Mihails 27.08.2016 10:49:40
Member · 341 commentsJā, tiešām nevar. Vismaz manā mazpilsētā tas, ko viņi nevar ir pagaidīt zaļo signālu. Es nebraucu virsū, bet tas nenozīmē, ka jau mirgojot zaļajam tagad kautkāds vecs krabis sāk savu ilgo ceļu pāri gājēju pārejai. Auto iedegoties zaļajam viņš līdz pusei vēl nav ticis. Tā ir slimība, nevis vecums.
Šodien šāds pats gadījums bija, taču es gan biju uz elektro krūzera, nevis auto, tāpēc apbraukt bija vieglāk.
45.1. zaļš signāls atļauj kustību. Lai ceļu satiksmes dalībniekus informētu par to, ka zaļā signāla darbības laiks beidzas un drīz iedegsies aizlieguma signāls, var lietot zaļu mirgojošu signālu.
148. Uz regulējamas gājēju pārejas un krustojumos, kad ir iedegts atļaujošais luksofora signāls vai tiek parādīts satiksmes regulētāja atļaujošais signāls, transportlīdzekļa vadītājam jādod iespēja gājējiem un velosipēdu vadītājiem pabeigt brauktuves šķērsošanu.
By DZ 27.08.2016 15:56:32
Member · 3,501 commentsJā, to es lieliski saprotu. Bet runa ir pavisam ko citu. Runa ir par savstarpēju sapratni ceļu satiksmes dalībnieku starpā. Tas būtu līdzīgi kā automašīnām stāvēt sastrēgumā uz dzelzceļa pārbrauktuves. Tikai tur tā lieta, par šo likumā ir atrunāts un tas ir aizliegts.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Mihails 27.08.2016 15:59:03
Member · 341 commentsJā, to es lieliski saprotu. Bet runa ir pavisam ko citu. Runa ir par savstarpēju sapratni ceļu satiksmes dalībnieku starpā. Tas būtu līdzīgi kā automašīnām stāvēt sastrēgumā uz dzelzceļa pārbrauktuves. Tikai tur tā lieta, par šo likumā ir atrunāts un tas ir aizliegts.
Un tagad padomājiet, vai vecam cilvēkam ir spēks stāvēt pusotru minūti līdz nākamajam zaļajam?
By Kefīrers 28.08.2016 23:35:06
Member · 211 commentsŠorīt manīju, kā viens braucējs gandrīz izlīmējas pa bagāžnieku. Slāvu tautības šoferim uz brīvībenes bija pilnīgi vienalga, kas viņam brauc aizmugurē, viņš "vienkārši" gribēja iebraukt tankštellē. Lieki minēt, ka tādiem cilvēkiem pagrieziena rādītāji gandrīz neeksistē. Rezultātā čalis (oranža forma, nepaspēju saskatīt kārtīgāk, bet droši vien tepat dzīvojas) smuki sabremzēja un veltīja pāris vārdus vaininiekam. Šaubos, ka viņš kaut daļu no tā saprata...
Aizvēja pavēlnieks
By averza 29.08.2016 10:37:14
Member++ · 5,039 commentsEs īsti nesaprotu, kā var tā sanākt? Vai viņam nedarbojās arī bremžu gaismas? Vai mamils brauca ar 0m distanci aizmugurē? Vai tomēr urla grieza no 2. joslas pa diagonāli iekšā un tāpēc bija šaize? Un vai tajā vietā nav veloceļš, kurš pēc CSN diemžēl ir jāizmanto?
By Mihails 29.08.2016 10:49:44
Member · 341 commentsEs īsti nesaprotu, kā var tā sanākt? Vai viņam nedarbojās arī bremžu gaismas? Vai mamils brauca ar 0m distanci aizmugurē? Vai tomēr urla grieza no 2. joslas pa diagonāli iekšā un tāpēc bija šaize? Un vai tajā vietā nav veloceļš, kurš pēc CSN diemžēl ir jāizmanto?
Man reiz bija tā, ka braucu dzīvojamajā zonā, ātrums ap 20 km/h, mani apdzina vecs Audi, pēc manevra viņš pārkārtojās pāris metros pirms manis. Es nebremzēju, lai palielinātu distanci, jo domāju, ka viņš tūlīt aizbrauks uz priekšu. Bet viņš izdomāja uzreiz nogriezties pagalmā, taču viņš pēdējā brīdī pamanīja, ka kāds no šī pagalma jau brauc ārā, un nospieda bremzi grīdā. Rezultātā es ar ātrumu ap 15 km/h ielidoju viņam bamperī, saskrāpējot to ar radžotām riepām.
By artursp 29.08.2016 10:52:38
Member · 392 commentsTātad tikai 270 no 815 riteņbraucējiem (33%) un 200 no 1125 gājējiem (18%) bijuši paši vainīgi CSNg.
Zaudējumus gan droši vien var piedzīt tikai no dzīvajiem, ne? Vārds "tikai", manuprāt, galīgi nevietā (c'mon, katrs trešais velobraucējs (no izdzīvojušajiem)!). Netaisos nostāties vienā vai otrā pusē (jo katrā ir diezgan liels debiliķu procents), bet nu par paša drošību ir jādomā ne tikai citiem.
Un par tiem vecajiem cilvēkiem - nedomāju, ka kāds speciāli viņiem brauc virsū, ja arī viņi kādu noteikumu pārkāpj (arī pats ne vienmēr gaidu zaļo gaismu vai eju līdz "legālai" vietai, bet nu zem riteņiem tomēr cenšos nelēkt), bet nu, piemēram, tumšajā laikā atstarotāji jau nudien nav tik smagi un dārgi, lai tos nelietotu.
By sursurs 01.09.2016 10:58:28
Member · 940 commentsJā, to es lieliski saprotu. Bet runa ir pavisam ko citu. Runa ir par savstarpēju sapratni ceļu satiksmes dalībnieku starpā. Tas būtu līdzīgi kā automašīnām stāvēt sastrēgumā uz dzelzceļa pārbrauktuves. Tikai tur tā lieta, par šo likumā ir atrunāts un tas ir aizliegts.
Un tagad padomājiet, vai vecam cilvēkam ir spēks stāvēt pusotru minūti līdz nākamajam zaļajam?
Tieši tā. Mums Ķengaraā ir uz kkādiem betona balstiem uztaisīti tie luksofori. Esmu redzējusi, kā veci cilvēki uz tiem arī sēž gaidot zaļo, jo nekādu soliņu u.tml. jau tuvumā nav. Arī nevajag vecumu. Ir pašai bijusās tādas veselības problēmas, ka nevar ne nostāvēt, ne paiet normāli. Toč krīti kaut zemē. Labi varu iedomātis, kā jūtas tie, kas nevar. A tad uzrodas dažādi jauni un zaļi frukti, kas paziņo "kas-nevar noiet tos 300 metrus, pastāvēt 2 minūtes?" Vot autiņā sēžot gan - as tur ko nepagaidīt liekas sekundes??
velo 4ever
By duuzis 01.09.2016 11:59:38
Member · 461 commentsTad sanāk tā - tas, ka tu neari nostāvēt un pagaidīt pāris minūtes, vai paiet pārsimts metrus, leģitimizē noteikimu pārkāpumu?! Man baigi grūti mašīnā nosēdēt, tāpēc nesīšos pie sarkanajiem un ātri, a jūs pārējie pagaidiet, jo man tak ir grūti!
Last edited by duuzis (01.09.2016 12:00:20)
By novērotājs 01.09.2016 13:06:04
Member+ · 1,932 commentsVečiņa, kas sākusi šķērsot ielu pie zaļās gaismas, bet nespēj tai pārtipināt tik ātri, lai paspētu līdz zaļās gaismas beigām, noteikumus nav pārkāpusi. Saskaņā ar CSN, ir jāpagaida, kamēr viņa to beidz šķērsot.
Protams, ja večiņa izdomās ielas vidū palasīt avīzi, tauta pamatoti satrauksies par viņas garīgo veselību un visticamāk, izsauks neatliekamo palīdzību, bet tas jau ir cits stāsts.
By artursp 01.09.2016 13:19:14
Member · 392 commentsJep, tā laikam daži te domā... "Labāk, lai mani sabrauc, nekā lieku minūti pastāvēšu." "Ak, vai, man nav kāju, tāpēc rāpošu pāri visām 6 jūrmalenes joslām tumšā darbdienas vakarā bez atstarotājiem! Esmu mazāk aizsargāts, vadītājiem mani jālaiž!" "Man roka ģipsī, tāpēc nebremzēšu ar velo pie sarkanā, bet maukšu pāri tai 4 joslu ielai tāpat!" "Es nabadzīgs, žēl degvielu, vēl hemoroīdi, grūti pasēdēt, tāpēc nestāšos pirms gājēju pārejas, lai palaistu to māmiņu ar ratiem" "Grūti nostāvēt, iešu tāpat, gan jau vilciens apbrauks apkārt!" utt.
By DZ 01.09.2016 14:53:21
Member · 3,501 commentsTieši tā. Mums Ķengaraā ir uz kkādiem betona balstiem uztaisīti tie luksofori. Esmu redzējusi, kā veci cilvēki uz tiem arī sēž gaidot zaļo, jo nekādu soliņu u.tml. jau tuvumā nav. Arī nevajag vecumu. Ir pašai bijusās tādas veselības problēmas, ka nevar ne nostāvēt, ne paiet normāli. Toč krīti kaut zemē. Labi varu iedomātis, kā jūtas tie, kas nevar. A tad uzrodas dažādi jauni un zaļi frukti, kas paziņo "kas-nevar noiet tos 300 metrus, pastāvēt 2 minūtes?" Vot autiņā sēžot gan - as tur ko nepagaidīt liekas sekundes??
Veci cilvēki liels vairums jau ir ar širmi tajā saulē. Pirms nedēļas braucu no Rīgas, iebraucot Ozolniekos pāri tiltam braucu uz ~60. No šķērsielas tieši priekšā izgriež pensis, es gandrīz pa mēmajiem metu ar zīdaini iekš auto. Ok, vismaz ceru, ka šis sāks braukt, nē, ātrāk par 35Km/h nebrauc. Uzmetu ar tālajiem, paspiedu malā un apdzinu. Iet un skaidrot tur ir lieki, aizies vēl ar sirdi no uztraukumiem.
Tas, ka cilvēks ir vecs, nenozīmē, ka viņam jāpiedalās satiksmē, ja viņš to vairs nespēj. Tas pats attiecināms uz gājējiem vai velosipēdistiem. Ja apkārt ir 101 soliņš, uz luksafora ir cipari, cik ilgi zaļais degs un tas mirgo, pāri ielai iet nedrīkst, ja cilvēks knapi spēj paiet. Nevajag pārvērtēt savas spējas satiksmē. Ja nespēj pastāvēt minūti, tad kā tas cilvēks vispār spēj līdz veikalam tikt? Tur gan ir vienkārša veca cilvēka filozofija - man viss pie vienas vietas, gan jau pagaidīs.
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By Mihails 01.09.2016 14:57:39
Member · 341 commentsTas, ka cilvēks ir vecs, nenozīmē, ka viņam jāpiedalās satiksmē, ja viņš to vairs nespēj. Tas pats attiecināms uz gājējiem vai velosipēdistiem. Ja apkārt ir 101 soliņš, uz luksafora ir cipari, cik ilgi zaļais degs un tas mirgo, pāri ielai iet nedrīkst, ja cilvēks knapi spēj paiet. Nevajag pārvērtēt savas spējas satiksmē. Ja nespēj pastāvēt minūti, tad kā tas cilvēks vispār spēj līdz veikalam tikt? Tur gan ir vienkārša veca cilvēka filozofija - man viss pie vienas vietas, gan jau pagaidīs.
Bet ko tad viņam darīt, braukt uz veikalu ar taksometru? Diez vai vidējais Latvijas pensionārs var to atļauties.
Un mirgojošais zaļais signāls atļauj kustību.
By androns1983 25.08.2016 12:38:49
Member · 418 comments