Amortizatoru dakšas remonts

Avatar

By Biker 15.10.2004 18:18:20

Member+ · 954 comments

Vai kāds var ieteikt labu meistaru, vai vietu kur griezties lai apkopj un saremontē RST "gaisinieci" !?  Būšu pateicīgs dzirdēt arī comments par sekojošu faktu - dakša ir it kā "stīva" - respektīvi - reaģē tikai uz lielām grambām, varbūt ka laiks mainīt un neko neremontēt,vai kā smile...?


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By LOOK 15.10.2004 18:32:07

Member# · 2,702 comments

Šī dakša jau no dzimšanas ir diezgan stīva, taču apkopt un nomainīt eļļu var  Biķeros pie Vlada.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By fubar 16.10.2004 01:52:50

Member · 1,811 comments

apkopt var arii pie manis darbniicaa, laachpleesha 26,

citi varianti- tiira mineraalellja vai amortizaatoru ellja uz sthtokiem, pirms tam tiiri noslaukot. paspaidam dakshu, vaidzeetu straadaat labaak.

nonjemam apakshas, izslaukam ar lupatu visu iekshu un shtokus, jauna smeere iekshaa (litols vai dakshaam speciaalaa vai polimeers)
ellja visdriizaak nav jaamaina.
shitaa operaacija ir ljoti vienkaarsha.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By IrenaB 09.06.2005 13:56:17

Member+ · 320 comments

Tā kā bija jau šī tēma, tad jaunu netaisīju.
Man jautājums tāds - pēc cik ilga laika (vai km) dakšai ir jāveic kāda nopietnāka apkope? Tās dakšas, ar ko man iznāk darīšana (Skareb Super '04 un Sid Team '03) ir kārtīgi apkoptas pagājušās vasaras vidū un kopš tā laika nav nekas darīts (neskaitot dažreiz drusku teflona eļļa uz štokiem un dažreiz koriģēts spiediens). Braucot viss pagaidām normāli - kad atkal vajadzētu kādu apskati vai apkopi? (Lieki piebilst, ka, tā kā viņas ir divas, tad pārlieku intensīvi neviena no viņām notriekta netiek).

Ā jā, vēl viena lieta. SIDam ir tā "-" gaisa kamera (kur apakšā pumpē), taču, tā kā man patīk ļoti straujš atleciens (rebound), tad es ne tikai esmu pagriezusi to kloķīti un ātrāko, bet arī izlaidusi visu gaisu no tās kameras (ignorējot rekomendēto "-" gaisa spiedienu). Vai tas nenodara nekādu kaitējumu tai dakšai?

Last edited by IrenaB (09.06.2005 14:05:09)

Avatar

By fubar 09.06.2005 14:16:36

Member · 1,811 comments

apkopes biezhums atkariigs no braukshanas intensitaates.
kas notiek- izstraadaajaas/ izskalojas smeere starp shtokiem un bukseem (ir elljas vannas, bet ne sidam un skarebam)
jaaiztiira un jaaieliek jauna smeere.
otrs-izstraadaajas ellja dampinga sisteemaa. ellja jaamaina

!! negativajam spiedienam ir jaabuut vismaz kautkaadam!!
citaadi sanaak taa, ka virzulis katraa atsitienaa ietriecas shtoku apaksheejaa daljaa. es briinos kaa tev taa daksha veel nav noklaajusies.
aatraaku rebound var panaakt ar shkjidru ellju.
shkjidraaakaa it kaa skaitaas 5, bet es esmu atradis u8n man ir arii 2.5, kas ir vispaar uudens.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By IrenaB 09.06.2005 14:25:43

Member+ · 320 comments

>fubar
es tikko izmērīju, tomēr apmēram 2bārus (30 psi) esmu atstājusi tai negatīvajā. Vai tas arī ir par maz? (pēc mana svara rekomendētais būtu vismaz 60psi)

Avatar

By fubar 09.06.2005 14:41:12

Member · 1,811 comments

tas ir par maz, ja pozitiivajaa ir liels spiediens, nu nez, vairaak kaa 100 psi, bet ja mazs, tad veel daudzmaz ok.
svariiga ir attieciiba- poz/neg


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By IrenaB 09.06.2005 14:49:57

Member+ · 320 comments

Nu jācer, ka nekas briesmīgs nebūs noticis (pozitīvajā man kādi 75-80). Sapumpēju to negatīvo vairāk. Būs man tā dakša līdz Tevīm jāaizgādā, lai pārliecinātos, ka viss OK.

Last edited by IrenaB (09.06.2005 14:50:45)

Avatar

By Biker 10.06.2005 13:00:11

Member+ · 954 comments

es piesakos vest to dakšu (vēlams Sidu) ... smile)


Galvenais ir motivācija.

Avatar

By IrenaB 10.06.2005 13:47:59

Member+ · 320 comments

Hee...viltnieks.

Avatar

By LOOK 10.06.2005 18:44:17

Member# · 2,702 comments
IrenaB wrote

Nu jācer, ka nekas briesmīgs nebūs noticis (pozitīvajā man kādi 75-80). Sapumpēju to negatīvo vairāk. Būs man tā dakša līdz Tevīm jāaizgādā, lai pārliecinātos, ka viss OK.

Tātad paskaidrošu SIDa divu gaisa kameru būtību. Pozitīvais spiediens (+) darbojas kā jebkuras dakšas atsperes, taču negatīvā (-) spiediena funkcija ir padarīt dakšas darbību max lineāru saspiešanās procesā.  Citiem vārdiem sakot, dakša vislabāk reaģēs uz nelīdzenumiem (izmantojot pēc iespējas lielāku gājienu) ja šie spiedieni būs vienādi. Šī SIDa īpašība arī ir tā atslēga kāpēc šī dakša ir mega jūtīga un reizē spēj norīt tādus nelīdzenumus ka acis izlien uz kātiņiem. Nākamā fīča - SIDu normāli noregulējot praktiski nevar izsist cauri. Atsitienu NEKĀDĀ gad. neregulē ar spiedieniem (protams spiediens to ietekmē, taču tās ir sekas ko jākompensē ar eļļu). Kā jau Fubar teica tikai ar eļļas vizkozitāti un atsitiena vārsta skrūvi var ļoooti plaši noregulēt sev vēlamu atsitienu. SIDam ir visplašākās regulēšanas iespējas, taču pārāk lielas atkāpes no ražotāja rekomendētā noved pie tā ka viņa nestrādā labāk par parastu elastomēra dakšu (kā IrenasB gadījumā). Man ir divas SID dakšas vienai ir 5W oriģ.eļļa otrai ir 10W Bel-Ray, abas izdevās saregulēt lai strādātu pilnīgi vienādi - apmierinoši pa grants trepi un ļoti labi mežā uz saknēm.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By IrenaB 10.06.2005 19:49:50

Member+ · 320 comments

Paldies par skaidrojumu, līdz šim nebiju to pilnīgi sapratusi.
Vakar kārtīgi izmēģināju ar dažādiem "-" spiedieniem pie konstanta (80 psi) "+" spiediena. Un nonācu pie secinājuma, ka man vislabāk likās rekomendētais minimālais "-", resp. 60psi, pie 80psi pozitīvā. Pie tā tad arī pagaidām palikšu.
Es ceru, ka SID man būs piedevis manas līdzšinējās muļķīgās izdarības (kā arī to, ka šad tad esmu atļāvusies viņa klātbūtnē slavēt Skarebu...:)))

Last edited by IrenaB (10.06.2005 19:54:52)

Avatar

By fubar 10.06.2005 20:04:52

Member · 1,811 comments

slaveet skarebu tieshi vajag, SID aiz griezsirdiibas saak straadaat labaak smile


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222

Avatar

By LOOK 10.06.2005 20:36:01

Member# · 2,702 comments

Skareb's arī ir laba dakša, ļoti patīkami strādā pa grants trepi, taču pareizi šī dakša strādā tikai braucējiem ~60 kg.  Smagākiem braucējiem nākas viņu pumpēt cietāku, lai nesistu cauri, un tad zūd šī jūtība uz maziem nelīdzenumiem (dakša paliek tāda kokaina).  Pagaidām vislabākā hidrauliskā daļa ir Marzzochi Bomber paveidiem, taču svars un viss pārējais nesastāda konkurenci.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By fubar 10.06.2005 20:46:27

Member · 1,811 comments

VECAJEM bomberiem, jaunie ir pilniigi meesli, vieniigi ALL MOUNTAIN  seerijaa kautkaadas normaalaas iekshas.
par MARZOCCHI var aizmirst.


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222