Dīvaini, bet pie mums diemžēl visu vajag pēdējā brīdī sačakarēt ...
Vecāķu veloceliņa posms no dz. pārbrauktuves līdz Atlantijas ielas krustolumam ir ļoti nelabi pārvērties. Kāds i...s izdomājis nesaprotamu iemeslu dēļ uzstādīt dzelzs barjeru, kas atdala brauktuvi no veloceļa. It kā jau viss ok, bet
1. tā barkera ir kādus x*10 cm no baltās strīpas uz veloceļa pusi
2. tā ir riktīgi augsta, un netīšām to aizķerot var bez pirkstiem palikt..
Rezultātā tas veloceļš ir kļuvis būtiski šaurāks, un problemātiski samainīties ar gājējiem, ratu stūmējiem un citiem, beztam barjeras augstums un veids apdraud braucēju pirkstu esamību...
Lūk, tādi jaunumi
nu kaut kādu barjeru tur vajadzēja. Citādi tak tur vispār bīstami braukt - vismaz Vecāķu virzienā. Par augstumu, platumu, utt. - tur laikam cits stāsts...
velo 4ever
By averza 13.10.2015 22:54:03
Member++ · 5,039 commentsZīme "Dzīvojamā zona" un pārdesmit guļošie būtu visu atrisinājuši daudz lētāk un visādi citādi labāk... Tik cik autobusu pasažieru nedaudz būtu žēl.
By buzic 65 13.10.2015 23:19:56
Member · 1,159 commentsZīme "Dzīvojamā zona" un pārdesmit guļošie būtu visu atrisinājuši daudz lētāk un visādi citādi labāk... Tik cik autobusu pasažieru nedaudz būtu žēl.
Jā gulošos vajag biezā slānī, ik pēc 30m. Arī uz Siguldas un Tīnūži-Koknese šosejām! Un pilnīgi noteikti uz visām velogājējietvēm (3x biežāk un 3x augstākus)
By waldis 14.10.2015 08:04:04
Member · 208 commentsZīme "Dzīvojamā zona" un pārdesmit guļošie būtu visu atrisinājuši daudz lētāk un visādi citādi labāk... Tik cik autobusu pasažieru nedaudz būtu žēl.
Vispār jau nekādas īpašas problēmas tur nebija... A bet autobusi tur nebrauc, tie pa Atlantijas ielu ...
Last edited by waldis (14.10.2015 08:17:09)
By averza 06.02.2016 18:52:09
Member++ · 5,039 commentsMihail, vai nevēlies aizrakstīt instancēm, lai notīra centra velojoslas? Vakar tieši velojoslas bija drausmīgi netīras, savukārt, otrpus resnajai līnijai - viss glīti. Ā, un ko viņi atbildēja saistībā ar sabjoslām? Redzēju velo zīmītes uz Čakenes Purčika virzienā, bet uz 13. janvāra ielas laikam nav.
Last edited by averza (06.02.2016 18:53:09)
By Mihails 06.02.2016 19:03:30
Member · 341 commentsMihail, vai nevēlies aizrakstīt instancēm, lai notīra centra velojoslas? Vakar tieši velojoslas bija drausmīgi netīras, savukārt, otrpus resnajai līnijai - viss glīti.
Man slinkums, es tur reti braucu, uzraksti pats. Principā visā Rīgā ielu malas ir netīras...
Ā, un ko viņi atbildēja saistībā ar sabjoslām? Redzēju velo zīmītes uz Čakenes Purčika virzienā, bet uz 13. janvāra ielas laikam nav.
Pagaidām neko, kaut arī vairāk kā mēnesis pagāja. Cik es sapratu, uz Čakenes - tas ir pēc viņu pašu iniciatīvas.
By averza 06.02.2016 21:05:21
Member++ · 5,039 commentsUz kurieni jāraksta?
By Mihails 06.02.2016 21:20:24
Member · 341 commentsRīgas domes Satiksmes departamentam. Var izmantot https://www.latvija.lv/epakalpojumi/ep155/apraksts (ieteicams) vai nosūtīt e-pastu uz sd@riga.lv, norādot savu vārdu, uzvārdu un dzīvesvietas adresi.
By sursurs 07.02.2016 22:28:27
Member · 922 commentsTīrīts nav nekur - vnk auto joslas tīras, jo autiņi brauc vairāk / biežāk, ir smagāki un to sniegu izšķaida - pa perimetru, pa malām (tai skaitā pa velojoslām).
Kad sniegu te kkad izveda no Rīgas un visām ielām tīrīja malas, arī velojoslas bija tīras.
velo 4ever
By averza 07.02.2016 22:51:54
Member++ · 5,039 commentsNezinu. Auto joslas pēc manas gaumes bija perfekti tīras. Ja tikpat tīras būtu velo joslas, es no laimes to asfaltu nobučotu.
By androns1983 08.02.2016 07:38:23
Member · 418 commentsŠis jau arī pa pusei iet pie veloceļu tēmas ... http://linkis.com/m.apollo.tvnet.lv/fo/iRWkT
Nu kā !!!!!??? Nu kā tieši var tādu sūdu uztaisīt ???
Vēl nezinu statusu vai darbi jau ir pabeigti un pieņemti, bet šobrīd izskatās pēc sūda (un arī ir sūds)
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 08.02.2016 09:44:09
Member · 341 commentsŠis jau arī pa pusei iet pie veloceļu tēmas ... http://linkis.com/m.apollo.tvnet.lv/fo/iRWkT
Nu kā !!!!!??? Nu kā tieši var tādu sūdu uztaisīt ???
Vēl nezinu statusu vai darbi jau ir pabeigti un pieņemti, bet šobrīd izskatās pēc sūda (un arī ir sūds)
http://www.lsm.lv/lv/raksts/latvija/zin … i.a167211/
Būvdarbus plāno pabeigt līdz 1. septembrim. Kaut arī šaubos, ka pēc nodošanas nebūs sūds...
Last edited by Mihails (08.02.2016 09:45:00)
By parazutis 08.02.2016 13:27:58
Member+ · 757 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
By buzic 65 08.02.2016 13:39:56
Member · 1,159 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
Iespējams, ka kļūdos, bet, vai šis infrastruktūras meistardarbs tika definēts kā veloceliņš/velojosla? Manuprāt - nē.
Variet spļaudīties, cik gribiet, bet ir daudz labāk nekā bija! Gan ar auto, gan ar velo braucot.
Last edited by buzic 65 (08.02.2016 13:40:25)
By Bibo 08.02.2016 13:41:11
Member · 582 comments^ to brīnumu RD apsauca par "rekomendējošo velojoslu"
By androns1983 08.02.2016 13:48:54
Member · 418 commentsSauc kā grib. Ideja nav slikta, bet izpildījums gan ...
Piemēram, Madridē - rekomendējošās velojoslas ir teju uz katras LIELĀS ielas.
Skaitot no labās puses - Autobusu josla, tad velojosla (pilnas joslas platumā) un tad vēl vairākas auto joslas. Pa velojoslu brīvi drīkst braukt arī mašīnas, bet uz joslas ir ātruma ierobežojums 30 km/h. Ideāls risinājums!
Uz mazajām ieliņām nav - brauc ar velo normāli satiksmē kopā ar mašīnām.
A mums izvēlas barona ielu, nobruģē un tad štukos kā sadalīt plūsmas. Krāsos uz bruģa baltas līnijas utt utt ... kā jau vienmēr - caur *irsu viss.
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By nekas 08.02.2016 14:01:47
Member · 175 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
likvidēs stojanku un miers, pa daudz tāpat to stāvvietu Rīgā
By parazutis 08.02.2016 19:41:52
Member+ · 757 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
likvidēs stojanku un miers, pa daudz tāpat to stāvvietu Rīgā
Varbūt arī skolu likvidēt?
By wrongway 08.02.2016 20:17:45
Member+ · 1,697 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
likvidēs stojanku un miers, pa daudz tāpat to stāvvietu Rīgā
Varbūt arī skolu likvidēt?
Skolas bez stāvvietām nespēj funkcionēt?
Tiešām, tieši tādēļ taču 1.ģimnāzijas sporta laukumu pārvērta par stāvvietu stulbeņiem, kuri nesaprot, ka smadzeņu spējas, nav vienīgās, kuras cilvēkiem dzīvē noder.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By wrongway 08.02.2016 20:20:29
Member+ · 1,697 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
Iespējams, ka kļūdos, bet, vai šis infrastruktūras meistardarbs tika definēts kā veloceliņš/velojosla? Manuprāt - nē.
Variet spļaudīties, cik gribiet, bet ir daudz labāk nekā bija! Gan ar auto, gan ar velo braucot.
Ar auto ir ideāli, mans zviedru ledusskapis uz tās joslas ietilpst pilnībā.
Ja kāds sapņo par 30 km/h ievērošanu...
Tur arī atbilde uz jautājumu, kāpēc velo nav ne labāk, nē sliktāk.
Segums labāks, auto ātrums lielāks.
Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!
By androns1983 09.02.2016 07:49:26
Member · 418 comments1kārt - veselības centrs gan bez autostāvvietas nevar īsti funkcionēt.
2kārt par ātrumu - lohiem ar auto ātrums varbūt ir lielāks, jo ir gludāks ceļš, bet esmu tur 1x braucis ar velo un kādas 4as, 5cas ar auto. NE REIZI tur neredzēju kādu citu velobraucēju. Brauks velosipēdi, tad arī mašīnas brauks lēnāk.
3kārt - es ar auto tur braucu tikai pa sliedēm - gan agrāk, gan tagad (nu tur, kur CSN to neaizliedz) un ļoti raiti var tikt uz priekšu. Labajā joslā vairums muļļājas, nejēdz nogriezties pa labi utt utt ...
Auto / Velo / GC / Outdoor / Camping / Active :)
By Mihails 09.02.2016 09:40:57
Member · 341 comments1kārt - veselības centrs gan bez autostāvvietas nevar īsti funkcionēt.
Ja kas, viņiem ir stāvvieta pagalmā.
By peteris 09.02.2016 10:00:55
Member · 520 commentsGribu redzēt , kas notiks uz Barona ielas. Piemēram Veselības centrs 4 vai Rīgaas Centra humanitārā vidusskola. Tur drīkst stāvēt vai apstāties. To darot, puse no veloceliņa tiek aizņemta. Un ja vēl šoferis attaisa durvis
Iespējams, ka kļūdos, bet, vai šis infrastruktūras meistardarbs tika definēts kā veloceliņš/velojosla? Manuprāt - nē.
Variet spļaudīties, cik gribiet, bet ir daudz labāk nekā bija! Gan ar auto, gan ar velo braucot.Ar auto ir ideāli, mans zviedru ledusskapis uz tās joslas ietilpst pilnībā.
Ja kāds sapņo par 30 km/h ievērošanu...Tur arī atbilde uz jautājumu, kāpēc velo nav ne labāk, nē sliktāk.
Segums labāks, auto ātrums lielāks.
ar tādu pieeju Latvijā vispār nevajag ceļus remontēt - būs zemāks braukšanas ātrums
By novērotājs 09.02.2016 10:28:41
Member+ · 1,916 comments1kārt - veselības centrs gan bez autostāvvietas nevar īsti funkcionēt.
Ja kas, viņiem ir stāvvieta pagalmā.
Tieši tā - turklāt velostāvvieta arī.
Kas attiecas uz skolu - mazākiem būtu tā kā jādzīvo mikrorajonā turpat apkārt (ja vecāki akurāt laužas no tālākām vietām, tā nu ir viņu pašu problēma), lielākie (un gala beigās arī sākumskola nav nekādi zīdaiņi) var mierīgi izmantot sabiedrisko transportu (pieturas bezmaz pie durvīm). Tad nebūs jāvaimanā, ka no pāris bulciņu apēšanas skolā kāds milzu ļaunums noticis.
By Mihails 15.02.2016 16:56:35
Member · 341 commentsAtbilde no Rīgas domes Satiksmes departamenta par sabiedriskā transporta joslām:
Jūsu 2016. gada 1. janvāra elektroniskā vēstule par velosipēdu braukšanu pa sabiedriskā transporta joslām tika saņemta un izskatīta Rīgas domes Satiksmes departamentā (turpmāk tekstā – Departaments).
Pamatojoties uz Ministru kabineta noteikumu Nr. 279 “Ceļu satiksmes noteikumi” (turpmāk tekstā - CSN) 92. punktu, velosipēdisti var braukt pa sabiedriskā transporta joslām, ja kāda no ceļa zīmēm Nr. 505 “Josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem”, Nr. 507 “Ceļš ar joslu pasažieru sabiedriskajiem transporlīdzekļiem” vai Nr. 509 un Nr. 510 “Izbraukšana uz ceļa ar joslu pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem” ir uzstādīta kopā ar papildzīmi Nr. 824 “Transportlīdzekļa veids” – velosipēds. Savukārt Latvijas Valsts standarts LVS 190-9 “Ceļu projektēšanas noteikumi. 9. daļa: Velosatiksme” (turpmāk tekstā – LVS 190-9) nosaka, ka velosatiksmi pa sabiedriskā transporta joslu atļauts virzīt gadījumos, kad sabiedriskā transporta josla ir vismaz 4.5m plata. Šāds nosacījums pastāv, lai sabiedriskais transports varētu apsteigt velosipēdistu paliekot savā joslā un otrādi, neveidojot bīstamas konfliktsituācijas starp velosipēda vadītāju un sabiedrisko transportu.
Paskaidrojam, ka vienīgā vieta Rīgā, kur sabiedriskā transporta joslas platums atbilst LVS 190-9 noteiktajam ir Aleksandra Čaka iela posmā no Ērgļu ielas, līdz Braslas ielai, kur šī gada janvārī zem ceļa zīmēm Nr. 505 “Josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem” tika uzstādītas papildzīmes Nr. 824 “Transportlīdzekļa veids” – velosipēds, tādējādi atļaujot velosipēdistu kustību pa sabiedriskā transporta joslu. Pārējo sabiedriskā transporta joslu platums Rīgā neatbilst LVS 190-9 noteiktajam.
Ņemot vērā iepriekšminēto, Departaments neatbalsta Jūsu priekšlikumu uzstādīt papildzīmes Nr. 824 “Transportlīdzekļa veids” – velosipēds, zem ceļa zīmēm Nr. 505 “Josla pasažieru sabiedriskajiem transportlīdzekļiem” Jūsu norādītajās vietās.
Atgādinām, ka atbilstoši CSN 200.1 punktam, velosipēda vadītājam atļauts braukt pa brauktuvi vienā rindā, iespējami tuvāk brauktuves (braukšanas joslas) labajai malai. Savukārt, ja velosipēda vadītājs uzskata, ka braukšana pa brauktuves (braukšanas joslas) labo malu ir apgrūtināta vai bīstama, ņemot vērā satiksmes intensitāti vai citus apstākļus, tad saskaņā ar CSN 200.3 punktu velosipēda vadītājs var braukt pa ietvi.
Viņi atsaucas uz rekomendējošo velo standartu. Protams, nemaz nevērtēja, vai nevar attiecīgajās vietās mainīt braukšanas joslu platumu. Kaut vai uz tā paša Zemitāna tilta, diez vai uz tā viena brauktuve ir šaurāka par otru.
By Mihails 15.02.2016 17:04:13
Member · 341 commentsUn vispār, ja josla ir 4.5 m plata, tad labāk to sadalīt sabiedriskā transporta joslā (3 m) un velojoslā (1.5 m), kam tad tas jaunais veidojums vajadzīgs?
By averza 15.02.2016 17:25:12
Member++ · 5,039 commentsMums viss ir pēc augstākajiem standartiem!
By sursurs 12.10.2015 01:25:15
Member · 922 comments