Skrūvei norāvās galva - kā dabūt ārā pārējo?

Avatar

By NEspecialists 19.11.2007 20:18:55

Member · 157 comments

Disku bramžu rotoram man ir 6 skrūves, no kurām 5 man izdevās veiksmīgi atskrūvēt, taču sestajai man aprāvās tā galva tā, ka atslēga gāja uz riņķi. Tad es iezāģēju skrūves galvai rievu un mēģināju atskrūvēt ar parasto srūvgriezi. Bet ak tavu postu! Norāvās galva... Rotoru jau nost dabūju, bet iekšā vītnē palika skrūve bez galvas, kuru baigi gribētos dabūt ārā... Mēģināju izurbt to skrūvi, bet ar rokas urbjmašīnu laikam nebija tā prātīgākā pieeja, jo urbis nošļuka un sāka iet blakus skrūves metālam, jo tas ir mīkstāks. Tad kādi vēl ir veidi, kā to skrūvi dabūt ārā?

Avatar

By Ansis 19.11.2007 20:39:50

Member++ · 3,685 comments

Vai norautajai skrūvei var tikt klāt no otras puses? Ja var, vajadzētu tur ar dornīti precīzi iesist punktu un urbt - ar kārtīgu stacionāro mašīnu, protams.

Cik atceros, IrenaiB bija līdzīga problēma, un šai forumā viņai tika ieteikts skrūvēt rotoru ar atlikušajām 5 skrūvēm un par to sesto nelikties ne zinis. 1/6 stiprinājuma iztrūkuma dēļ jau nenorausi rotoru... vismaz tā gribas domāt.

Avatar

By TomsG 19.11.2007 20:46:01

Member · 181 comments

Piemeeram profi braucot DH biezi vien rotoru atstaaj uz 3 vai 4 titaana skruuveem. Taadaa veidaa ieekonomeejot paaris gramus uz katra rata. Ja rotors speej iztureet tik lielas slodzes, tad braucot xc uz 5 skruuveem arii vajadzeetu tureet.

Avatar

By NEspecialists 19.11.2007 21:35:49

Member · 157 comments

Diemžēl tur otrā pusē ir atstāts tikai kāds centimetrs rīcības brīvībai... Turēt jau turēs arī visas piecas un vēl mazāk skrūves, vienkārši to ratu es plānoju pārdot un negribu, ka pamanīs to defektu un sāks kaulēties par cenu...
Zinu! Es nozāģēšu galvu jaunai skrūvei un pielīmēšu trūkstošās vietā:D Izkatīsies skaisti un dabiski:)

Last edited by NEspecialists (19.11.2007 21:42:03)

Avatar

By airavs 19.11.2007 21:45:57

Member · 1,643 comments

ir tādi spēciāli instumenti šādu skrūvju izņemšanai. sākumā izurtj caurumu, tadz iedzen pretējo vītni, un izskrūvē. tikai šāds instuments būs dārgāks par tavu ratu smile

Avatar

By janis-v 19.11.2007 21:47:10

Member+ · 288 comments

Aizej pie jebkure NORMALA atsledznieka vai auto meistara lai izurbj un iztira urbumu,daudz tas nemaksas.Un nesarezgi dzivi.

Avatar

By Ansis 19.11.2007 23:06:55

Member++ · 3,685 comments

"Aizej pie jebkure NORMALA atsledznieka vai auto meistara"

... un atnāc atpakaļ ne vien ar neizvilktu skrūvi, bet sabojātu visu rumbas korpusu! Labi vēl, ka veseliem spieķiem un aploku!

Avatar

By LOOK 19.11.2007 23:43:31

Member# · 2,702 comments

Piekrītu Ansim, tur vajag iemaņas.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By Mr.FriX 20.11.2007 11:22:38

Guest

Bleķis ir jāurbj iesākumā ar mazu (1mm) urbīti un maziem apgriezieniem, tad jāpaņem 1,5mm, tad 2.5mm, 4mm un tā tālāk.

Protams ar punktsiti (kerni) ir jāiekernē centriņš.

To visu var izdarīt mājas apstākļos ar rokas urbmašīnu, tikai vajag ratu kārtīgi nostiprināt un urbšanas procesā ir jālieto piliens eļļas wink

Avatar

By fubar 22.11.2007 15:51:09

Member · 1,811 comments

ja to prasās atrisināt, tad pie manis tas maksās 3 ls. metode cita, efektīvāka un saudzīgāka.
26565222


taisnās rokas ir atpakaļ in da LV.
26565222