vairākums šeit reģistrēto šosejas 32km distancē vispār nav jārādās...
Vienīgais šķērslis laikam būtu bardaks ar tām licencēm...
Pats šogad braucu Tartu maratonu. Dalības maksa ap 30 eiro, kas ir daudz augstāka nekā RM, bet vismaz satiksme slēgta visā 135 km trase pilnībā - nebrauc pretī neviens auto, kas ir pilnīgi smieklīgi, kā tas notika RM. 6 dzeršanas punkti, normālā daudzumā viss... un Sporta distancē piedalās ap 2000 braucēju un tikpat daudz 1/2 distancē (tautas), kas ir 65 km laikam. Tur tādas 30 km vispār nav, vai arī bērniem, īsi nepasekoju līdzi. Tā kā organizatoriem visas iespējas sasniegt tādu pašu dalībnieku skaita un apmierinātības līmeni, vajag tikai sakarīgi strādāt.
By prx25 05.06.2013 12:12:13
Member · 200 commentsJa sistēma būtu sakārtota, nebūtu ne vainas, ja pilnīgi visos "ne-tautas" braucienos (droši vien tādos, kas virs 30-35 km) būtu licenču sistēma. Gada sākumā izņem licenci par 15 latiem, tas nozīmē, ka tev būs arī apdrošināšana, ja nu kas, ka zini noteikumus, jo tev ir auto vai velo vadītāja apliecība. Ja nav gada licences, izņem vienas dienas licenci uz vietas.
Šogad UCI pēdējā brīdī atcēla, taču nākamgad arī visiem rīkotājiem būs jābūt vienotā kalendārā. Tiem kas nebūs, būs grūtāka dzīve dalībnieku sastāva ziņā, jo licencētie nevarēs pie viņiem startēt neriskējot diskābeli nākamajos mačos. Nezinu tik vai orgiem tas ko maksās, jeb tikai tik cik epastu uzrakstīt un pieteikt datumus federācijai.
Ļoti labs risinājums! Tik tai licencēšanai ir jābūt saprotamai un pieejamai.
By Vaskis 05.06.2013 12:14:36
Member · 2,612 commentsVēlreiz, es rakstu, tikai un vienīgi par to distances garumu ar kuru piesaistīt cilvēkus, kas ar velo ir vairāk uz Jūs nevis TU.
Igo pats publiski ir teicis, ka vairumam tādu, kā es un domāju vairākums šeit reģistrēto šosejas 32km distancē vispār nav jārādās...
Tu trāpīji pa īsto "naglu". Tikai Igo nav atbildējis, kur lai mēs tas vairums rādamies? Piedod, bet tas bezpriģels, kas šogad bija ar sporta distanci un LRF licencēm ir totāls sviests! 8 Ls par dalību un vēl 5 Ls otkats LRF... par ko? Kādu servisu vai labumu es no tā iegūstu uz šo vienu dienu?
Piekrītu, Lincenzes iegādāšanās man rada priekšstatu, ka es ar to pelnu naudu:) + pilnīgi nekāda skaidrība, kādēļ man tāda jāpērk un ko no tās iegūšu.
Licenze bija puse no lēmuma, kādēļ nestartēt sportā, drīzāk principa- nevis naudas dēļ.
Jo 89km skaits izklausījās pēc normālas amatieru šosejas.
Ar vien vairāk sliecos uz to, ka km "daudzumu" ierobežo, Latvijas "braucamo"ceļu karte. Iespējams tīri tehniski normālas kvalitātes ceļi tikai centrālie un tos slēgt uz visu dienu vienkārši nav iespējams...
By toms79 05.06.2013 12:21:34
Member · 465 commentsKas grib visur atrast problēmas un "nav iespējams" variantus, tas tos vienmēr atradīs. Tartu maratonā arī šogad trasīte bija ne pa to labāko asfalta segumu, īpaši jau sākumā pamatīgi kratīja remontētās šuves un nodrupušās apmales, vietām, tā, ka stūri sita laukā, kad normāla šuse. Otepē vispār ceļa platums bija vietām tikai ap 3m. Kāds sūdzās par to? Cilvēkiem vajag iespējas un labi organizētu pasākumu....
By chipo 05.06.2013 15:20:59
Member · 261 commentsPats šogad braucu Tartu maratonu. Dalības maksa ap 30 eiro, kas ir daudz augstāka nekā RM, bet vismaz satiksme slēgta visā 135 km trase pilnībā - nebrauc pretī neviens auto, kas ir pilnīgi smieklīgi, kā tas notika RM. 6 dzeršanas punkti, normālā daudzumā viss... un Sporta distancē piedalās ap 2000 braucēju un tikpat daudz 1/2 distancē (tautas), kas ir 65 km laikam. Tur tādas 30 km vispār nav, vai arī bērniem, īsi nepasekoju līdzi. Tā kā organizatoriem visas iespējas sasniegt tādu pašu dalībnieku skaita un apmierinātības līmeni, vajag tikai sakarīgi strādāt.
Latviešu mentalitāti nevajag līdzināt ar igauņu. tas ir arī spilgti redzams MTb noslēguma gonkā Rattamarton 89km. Liekas, ka igauņiem ir normāli piedalīties Sporta distancē un tikai dāmas ar groziņiem un mazi bērni brauc tautu, kas pēc būtības arī tam atbilst!
Nezinu vai igauņi tā pat "cepās" pēc katras gonkas kā šeit, bet stipri par to šaubos!
Cik var tukši diskutēt par to cik kāds pelna vai nepelna (pamēģiniet uzorganizēt pasākumu 100 cilvēkiem un redzēsiet cik ilgi iepriekš jau tam gatavosities), distances garums, organizēšana u.t.t.
Mainām mentalitāti un paskatāmies no otras puses kāpēc ir tā, nevis savādāk. dodam informāciju organizatoriem, ticiet man, no pieredzes saku, ka ja ir konstruktīvi iebildumi vai ierosinājumi, IJSA tos uzklausa un pateiks paldies.
Galu galā, ja visiem ir slikt, tak taisat kādu nodibinājumu un nākat ar priekšlikumumiem kādas ir velobraucēju minimālās prasības, lai pasākums būtu izdevies!!
Jauku dienu vēlot,
Turpinām griezt pedāļus,
Esam pozitīvi un cienam tos, kas mums sniedz iespēju startēt gonkās
By vitamiins_xc 05.06.2013 15:35:08
Member+ · 2,832 commentsAr vien vairāk sliecos uz to, ka km "daudzumu" ierobežo, Latvijas "braucamo"ceļu karte. Iespējams tīri tehniski normālas kvalitātes ceļi tikai centrālie un tos slēgt uz visu dienu vienkārši nav iespējams...
X apli pa YYkm nu dien nav baigā extra pat LV.
Anti-SEB™ // Anti-Ļenganais™ // Anti-ALU™ // Anti-Gravel™ // Neguli.Dzer.Brauc.™
By hilss 05.06.2013 15:59:46
Member+ · 865 commentsEs domāju, ka pa 30eur arī Rīgā būtu "viss" un nekā netrūktu, t.s. slēgtu n-kilometru ceļu un attiecīga skaita iesaistīto darbinieku visa organizēšanā. Cita lieta, ka pie mums kaut kā varētu arī nesavākties tautas masas pa tādu dalības maksu. Pat ja būtu solīts "viss". Atmetot domu par katra indivīda maksātspēju, paliek atšķirīgā mentalitāte. Apmeklējot to pašu Rattamaraton, rodas iespaids, ka igauņi ir vairāk organizēti dažādos sporta klubos, ka vairāk nodarbojās ar fiziskām aktivitātēm.
By prx25 05.06.2013 16:33:22
Member · 200 commentsEs domāju, ka pa 30eur arī Rīgā būtu "viss" un nekā netrūktu, t.s. slēgtu n-kilometru ceļu un attiecīga skaita iesaistīto darbinieku visa organizēšanā. Cita lieta, ka pie mums kaut kā varētu arī nesavākties tautas masas pa tādu dalības maksu. Pat ja būtu solīts "viss". Atmetot domu par katra indivīda maksātspēju, paliek atšķirīgā mentalitāte. Apmeklējot to pašu Rattamaraton, rodas iespaids, ka igauņi ir vairāk organizēti dažādos sporta klubos, ka vairāk nodarbojās ar fiziskām aktivitātēm.
Pats šogad braucu Tartu maratonu. Dalības maksa ap 30 eiro, kas ir daudz augstāka nekā RM, bet vismaz satiksme slēgta visā 135 km trase pilnībā - nebrauc pretī neviens auto, kas ir pilnīgi smieklīgi, kā tas notika RM. 6 dzeršanas punkti, normālā daudzumā viss... un Sporta distancē piedalās ap 2000 braucēju un tikpat daudz 1/2 distancē (tautas), kas ir 65 km laikam. Tur tādas 30 km vispār nav, vai arī bērniem, īsi nepasekoju līdzi. Tā kā organizatoriem visas iespējas sasniegt tādu pašu dalībnieku skaita un apmierinātības līmeni, vajag tikai sakarīgi strādāt.
Latviešu mentalitāti nevajag līdzināt ar igauņu. tas ir arī spilgti redzams MTb noslēguma gonkā Rattamarton 89km. Liekas, ka igauņiem ir normāli piedalīties Sporta distancē un tikai dāmas ar groziņiem un mazi bērni brauc tautu, kas pēc būtības arī tam atbilst!
Nezinu vai igauņi tā pat "cepās" pēc katras gonkas kā šeit, bet stipri par to šaubos!Cik var tukši diskutēt par to cik kāds pelna vai nepelna (pamēģiniet uzorganizēt pasākumu 100 cilvēkiem un redzēsiet cik ilgi iepriekš jau tam gatavosities), distances garums, organizēšana u.t.t.
Mainām mentalitāti un paskatāmies no otras puses kāpēc ir tā, nevis savādāk. dodam informāciju organizatoriem, ticiet man, no pieredzes saku, ka ja ir konstruktīvi iebildumi vai ierosinājumi, IJSA tos uzklausa un pateiks paldies.
Galu galā, ja visiem ir slikt, tak taisat kādu nodibinājumu un nākat ar priekšlikumumiem kādas ir velobraucēju minimālās prasības, lai pasākums būtu izdevies!!
Nepiekrītu par to mūsu maksātnespēju! Piem. maratoni.lv lētākā dalība 18 EUR un sacensību dienā 30 EUR.... Tas pats. Pirmajos koridors tusē tauta ar karboniem, XTR`iem etc. diez vai tos loterijā vinnējuši vai mamma uzdāvinājusi. Ja ir laba servisa un kvalitātes piedāvājums būs braucēji par 30 eur.
By Vaskis 05.06.2013 16:39:40
Member · 2,612 commentsNo savas pieredzes varu teikt, brīdī, kad apzinies, ka velo kļuvis par tavu Hobiju nr.1. naudas straume plūst pilnīgi savādāk kā iepriekš:D
Līdz ar to: Tie, kas gatavi maksāt 30EUR, būs gatavi arī mīt vairāk par 40km, jo tas jau ir hobijs, kuram netikai nauda, bet arī treniņu laiks ir investēts.
P.s.
Bio un eko pārtikas stendu daudzums norāda uz to, ka cilvekiem nauda atrodās un ir gatavi maksāt.
By prx25 05.06.2013 16:45:53
Member · 200 commentsNo savas pieredzes varu teikt, brīdī, kad apzinies, ka velo kļuvis par tavu Hobiju nr.1. naudas straume plūst pilnīgi savādāk kā iepriekš:D
Līdz ar to: Tie, kas gatavi maksāt 30EUR, būs gatavi arī mīt vairāk par 40km, jo tas jau ir hobijs, kuram netikai nauda, bet arī treniņu laiks ir investēts.
P.s.
Bio un eko pārtikas stendu daudzums norāda uz to, ka cilvekiem nauda atrodās un ir gatavi maksāt.
Vēlme ir, tikai piedāvājuma nav
By Barts 05.06.2013 16:50:22
Member · 809 commentsJa par dalības maksu,
par piemēru, foršā Norvēģu gonka http://www.styrkeproven.no/en
no 30Ls par mazo distanci(60km), līdz 170Ls par garo(500km) piesakoties pēdējā brīdī.
Demokrātiski var izvēlēties vienu no 5 distancēm, atiecīgi saviem spēkiem
By Tamburins 05.06.2013 21:59:24
Member · 273 commentsBiju arii viens no Tartu maratona daliibniekiem + aizvilku liidzi vienu no koleegjiem; Jaa, protams, Latvijas gonka notika mums bezmaz vai pagalmaa; Un tagad mazliet apdomaajiet, it iipashi Latvijas gonkas organizeetaaji, kamdeelj mees un daudzi citi letinju velobrauceeji LABPRAAT ir gatavi braukt kkur ellee rataa prom, dienu ieprieks pat ar naksnjoshanu, maksaat lielaaku daliibsmaksu + celja un naktsmiitnes izdevumi... Nevis pa leeto braukt tepat; Un ejiet bekot ar saukljiem par patriotismu, "perciet Latvijas preci" , "atbalstiet saveejos" uutt, jo ir viena Baigaa PROBLEEMA- lai cik un ko daudz IJSA ir darijies veloprocesu labaa, +aber neparko netiek gadu no gada veiktas nekaadas izmainjas , lai sakaartotos un veiksmiigi organizeetos shie pashi Latvijas velopasaakumi; Nu nevajag man licenzi es , piem, gribu veel aarzemees "hobotos" uzbraukt kaadreiz, savam priekam, nevis finishaa tikt izmests no gonkas "You are professional rider " Un 30km man braukt ir gan obidno, gan "pa iisu" ; Jaa, IJSA ir lielaakaa Latvijas MTB seriaala orgs+ Vieniibas brauciens, tomeer , nesaprotu, kapeec gadu no gada jaamocaas vinjiem pashiem, jachakaree daliibnieki, nevis kaut pa vnk copy/paste no Igaunjiem paarnjemt gonku organizeeshanas pieredzi...
nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D
By Tamburins 05.06.2013 22:08:45
Member · 273 commentsUn veel- nedomaaju, nu nav man bijusi sajuuta, ka ja pieceltu daaliibsmaksu kaa Igaunijaa vai pat lielaaku kaa kaut kur citur, sheit pasaakums peeksnji buutu uber liimenii; Un esam sheit gadu gadiem par to chalojushi, un "neverju", ka IJSA cilveeki to nav lasiijushi , par vajadziigajaam, veelamajaam izmainjaam...
Jauku vakaru visiem un veiksmi pedaleeshanaa
Last edited by Tamburins (05.06.2013 22:09:13)
nogi, krilja... samoje glavnoje-LRF! :D
By toms79 05.06.2013 22:19:43
Member · 465 commentsKur augt ir - cerams, ka šogad sporta distancē visi aizbrauca pa iepriekš izziņoto trasi, nevis kā pagāšgad, kad pa priekšu braucošā ekipāža laikam nezināja trasi nemaz un pie Pagrieziena uz Ropažiem aizkapāja taisni, nevis pa kreisi. Sagadījās, ka pagāšgad biju skatītājos un tieši tajā posmā, kuru izgrieza ārā gaidīju, kad brauks visi. Pat tas policists, kas tur regulēja satiksmi nobrīnījās un pa rāciju saprata, ka te tomēr neviens nebrauks. Tas arī bija moments, kad nolēmu - ja būs izvēle, tad noteikti braukšu uz Tartu. Kaut arī nav lēti visas izmaksas kopā - vairāki simti eiro. Bet ir to vērts Kopā no LV garajā distancē tikai ap 40 braucēju.
By GR 05.06.2013 22:24:32
Member · 42 commentsJebkura pasākuma kvalitāti nosaka 2 lietas: 1) organizatora attieksme pret pašu pasākumu; 2) cik organizators grib nopelnīt no pasākuma. Tās lietas ir jāmāk sabalansēt jau iepriekš, labi pārdomājot un izanalizējot iespējamā pasākuma norisi, ko var izdarīt, lai pasākums būtu izdevies un organizators nebūtu mīnusos. Ja organizators ir gudrs, saprot, ka svarīgākais ir dalībnieka apmierinātība, un skatās ar tālāk perspektīvā, tad arī pasākums būs labs, arvien labāks, un arī viņa peļņa augs. Pie šī nosacījuma dalībniekam vairs nav svarīgi cik nopelna organizators, vai cik bij dalības maksa, jo dalībnieks guva pilnībā to, ko viņš vēlējās. Un gudrs, pieredzējis organizators šajā gadījumā mācēs gan noteikt pareizo dalības maksu, gan pareizo pasākuma norisi, gan arī organizatoriskie jautājumi tam neaizņems ilgu laiku. Ar piebildi, ka viņš nepārtraukti sekos līdzi esošajai situācijai un skatīsies uz priekšu.
Cits stāsts pavērsies tad, ja primāro pasākumam uzreiz liek savu peļņu (no sērijas - ir aitas, būs cirpēji) - tad arī sākas visādi brīnumi: ekonomija visās vietās, šabloniskums - iestaigātā taciņa tā pati labākā, papildus naudas iekasēšana utt., un tā jo projām.
Kurš gadījums ir attiecināms uz Rīgas Velomaratonu vai kādu citu velo pasākumu, tas nu katram ir jāsaprot pašam.
Trenējies ka atlēts.
Ēd kā uztura speciālists.
Guli kā zīdainis.
Sasniedz uzvaras kā čempions.
By tomsdlv 15.01.2014 20:07:37
Member · 273 commentsŠeit viens ļoti aizkavējies video tautas klasē: http://www.youtube.com/watch?v=zT3mWy1mJdA
By wheelie 15.01.2014 23:11:43
Member+ · 2,606 commentstandēms sačakarēja pirmo vietu)
keep rollin'
By suugoi 15.01.2014 23:50:09
Member+ · 1,469 commentsPlaukstas nosvīda redzot nobraucienu no tilta tieši pirms finiša, kur gandrīz tika nospiesta tautas aste.
1x11 | 2x8 | SS | ¯\_(ツ)_/¯
By Barts 16.01.2014 09:17:54
Member · 809 commentsOo! Paldies par izdevību paskatīties uz sevi no malas
Njā, bija tāda saraustīta gonka ar stresainu grupas finišu, bet viss beidzās labi.
By McDrevich 16.01.2014 11:25:03
Member · 351 commentsBaiss video, kad bērni neklausa tādu var parādīt, nostrādās labāk par bubuli skapī
By zhiksis 28.01.2014 17:45:13
Member · 5 commentsPēc vdeo izskatās, ka tandēmam ir bijis labs palīgs grupā:)
By Jurģis404 28.01.2014 20:38:04
Member · 602 commentsNekāda darba grupā,nekādu maiņu....uzmin,nosprāgst.Kaut kādi izlēcēji sarausta visu gonku,tik tiešām TAUTA...Tas kam kamera uz ričuka brauc stabili,savā hodā,savā ātruma.
Ap Saldus rajonu! LMT-22427537
By DZ 29.01.2014 23:02:14
Member · 3,501 commentsPēc vdeo izskatās, ka tandēmam ir bijis labs palīgs grupā:)
Hahaa, labi nobremzēji grupu
Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv
By pičss 30.01.2014 19:50:06
Member · 200 commentsGonka kā gonka,vai tad citur tauta brauc labāk,diezvai,katrs cīnās ar sevi,.Tas ka profiņi prauc tautā,tas jau pavisam cits stāsts.
Last edited by pičss (30.01.2014 19:50:30)
By toms79 05.06.2013 12:06:09
Member · 465 comments