probleema ar Shimano Deore LX
Man radusies taada probleema ka aizmugreejais paarsleedzeejs netiek liidz 1. atrumam, paliek starp pirmo un otro. Trosiites itkaa nav pie vainas jo pat ja trose galiigi briiva nekas nemainaas
Slinkuma pieveikts
By Kasparz 19.08.2007 19:41:40
GuestIr tādas divas skrūvītes uz pārslēdzēja. Vienu skrūvīti vajag paskrūvēt vaļīgāk. Cik sapratu tev 1. ātrums skaitās mazākais zobrats, vai kā?
By eduardinio 19.08.2007 19:46:05
Member · 43 commentsPirmais man skaitas VIEGLAAKAIS aatrums
njaa ir tur 2 vas skruuves pie vienas rakstiits H a pie otras L-kuru skruuveet?
Slinkuma pieveikts
By Kasparz 19.08.2007 19:47:25
GuestViena nozīmē HIGH, otra LOW. Tad jau laikam HIGH, ja domā lielāko zvaigzni. Kautgan kad regulēju pārslēdzējus, nekad šo prikolu neatceros, ja nav īstā, tad skrūvē otru.
By eduardinio 19.08.2007 19:57:45
Member · 43 commentsviss ir OK visi aatrumi iet kaa pa sviestu PALDIES
Vajadzeeja valjiigaak atskruuveet L skruuviiti un bik cieshaak H skruuvi
PALDIES
Slinkuma pieveikts
By burkanbeins 19.08.2007 21:27:46
Member · 1,082 commentsstarp citu, to L (low) skrūvīti varēji arī neaiztik, tā atbild tikai par spriegotāja zemāko robežu - ja tu viņu pievilki un joprojām viss strādā (arī 8. vai 9. zvaigznīte), tad, visticamāk, pirms tam robeža bija nepareiza - pārāk zemu iestādīta un riskēji ar ķēdes iekrišanu starp dropautu un mazāko zvaigzni
By eduardinio 19.08.2007 21:51:22
Member · 43 commentsvareetu buut jo bij taa ka vienreiz paarkrita paari 9atrumam, laikam vieniigaa reize kad lietoju 9.
bet tagad iet no 1-9 bez aizkjekshanaas
Slinkuma pieveikts
By eduardinio 19.08.2007 21:53:51
Member · 43 commentsvispaar es L skruuviiti atlaidu valjiigaak H nedaudz pievilku
Slinkuma pieveikts
By burkanbeins 20.08.2007 00:30:03
Member · 1,082 commentsnu ja, taa sakot - nospraudi spriegotaaja darbibas radiusu citas robezaas.. mnja, H vai tikai ari nebija high - tb AUGSTAM parnesumam, tb - mazajam zvaigznitem.. pats muzigi aizmirstu, bet tad ielukojos spriegotaja, kad tas nobidits lidz vienam galam, un tur diezgan skaidri redzams, kura skruve ierobezo kuru poziciju
By IrenaB 20.08.2007 20:06:10
Member+ · 320 commentsViena nozīmē HIGH, otra LOW. Tad jau laikam HIGH, ja domā lielāko zvaigzni.
Taisni otrādi. Pārslēdzēja gājiena robežu pretī lielajam zobratam regulē ar LOW skrūvi. Ja robeža atrodas starp pirmo un otro (lielajiem) zobratiem, tad L skrūve jāpaskrūvē drusku vaļā, vizuāli sekojot, lai pārslēdzēja rullīši nostātos tieši zem lielākā zobrata (protams, regulēšanas brīdī pārslēdzējam arī būtu jābūt uzslēgtam šajā malējā pozīcijā).
Robežu pie mazākā zobrata, savukārt, regulē ar HIGH skrūvi (attiecīgi šai brīdī, protams, pārslēdzējam atrodoties H pozīcijā, t.i., ķēde uz mazākā zobrata).
Priekšējam pārslēdzējam otrādi - L robeža atbilst mazākajm zobratam, H - lielākajam.
Last edited by IrenaB (20.08.2007 20:15:44)
By eduardinio 20.08.2007 20:17:06
Member · 43 commentsnu logiski ja skatas ka zemaakais(LOW) aatrums ir lielas zobrats
Slinkuma pieveikts
By bobcom 20.08.2007 21:21:36
Member++ · 1,217 commentsL-labā puse (skatoties no aizmugures), ļoti vienkārši atcerēties, ja nu kāds pēkšņi uz ielas aptur un prasa...
(H varētu atcerēties kā "hhhhkreisā puse")
Caur atsperēm uz asterēm
By burkanbeins 20.08.2007 23:14:05
Member · 1,082 commentsnu ja, man viņas mūždien jūk atvainojos Irene, bet tāpēc piemēroju "ielūkojies spriegotājā" tehnoloģiju, un tā nepieviļ nekad
By SM 20.08.2007 23:48:15
GuestMan jautājums par priekšējo pārslēdzēju Deore - dažas dienas atpakaļ neveiksmīgi to izkustināju no vietas(nezināmu iemeslu dēļ tas bija atskrūvējies, varbūt diversija ...) un sāka strīķēties gar ķēdi, īsāk sakot pielikts tas ne maniem spēkiem atpakaļ pie rāmja ir, bet vairs neslēdzas tik ideāli kā agrāk, t.i. noklikšķinot pārslēdzi, ķēde tarkšķ uz esošā zobrata bet nepārlec, ja parslēdža kloķīti ne tikai noklikšķina, bet ar pirkstu vēl itkā pabīda uz priekšu un tad viss ok. Kura skrūve man jāpiegriež, kura jāatlaiž lai būtu kā agrāk, vai vienkārši pārslēdzis ne tā uzlikts?
By ValdisB 21.08.2007 00:54:42
Member · 140 commentsJa pirms atskrūvēšanās viss strādāja normāli tad tikai jāpieskrūvē paralēli zobratam un apm 2mm virs lielākā zobrata. Galu regulēšanas skrūves nevajadzētu aiztikt. Precīzāku pārslēgšanos pieregulēsi skrūvējot trosītes garumu pie pārlēdzēja roktura uz stūres.
Lai slēdzas!
Last edited by ValdisB (21.08.2007 00:55:15)
By SM 21.08.2007 10:49:38
GuestPamēģināšu, paldies
By Yeti 21.08.2007 10:59:48
Member · 686 commentsL-labā puse (skatoties no aizmugures), ļoti vienkārši atcerēties, ja nu kāds pēkšņi uz ielas aptur un prasa...
(H varētu atcerēties kā "hhhhkreisā puse")
noderīgas analoģijas
By IrenaB 21.08.2007 15:46:36
Member+ · 320 commentsL-labā puse (skatoties no aizmugures), ļoti vienkārši atcerēties, ja nu kāds pēkšņi uz ielas aptur un prasa...
(H varētu atcerēties kā "hhhhkreisā puse")noderīgas analoģijas
Nu bet NAV tak tas L labajā pusē, skatoties no aizmugures... (ja vien neskaita faktu, ka principā visa kasete atrodas labajā pusē )
By burkanbeins 29.09.2007 12:16:26
Member · 1,082 commentsForši! nu nē, no aizmugures skatoties, pārslēdzēja zemākā L (low) pozīcija ir labajā pusē attiecīgi zem mazākajām zvaigznītēm, kurā pusē ir H/L skrūves, tas vairs nav svarīgi! Tagad tikai atcerēties L - LABAIS un H HHHHHHHREISAIS un skatu leņķi no aizmugures
By IrenaB 29.09.2007 21:29:49
Member+ · 320 commentsBurkanbeins
Nav taču nekā vienkāršāka, kā pārbaudīt. Uzslēdz ķēdi uz mazākā zobrata un paskaties, kuru skrūvi aiztiekot, pārslēdzējs reaģē ar kādu kustību
By burkanbeins 01.10.2007 10:47:58
Member · 1,082 comments..un nav nekā pareizāka par Tevis nule rakstīto, nu tikai tad, ja tam pietiek laika un slēdzelēšanās, bet, ja maukšanas ;D laikā ķēde iegājusi vai nu starp mazāko un spriegotāju, vai starp lielāko un spieķiem, esi beidzot pārcilvēciski izķeksējis ķēdi laukā un ar drebošiem ceļgaliem gribi ātrāk maukt tālāk, tikai vēl pieregulēt fiksi, lai nākamreiz slēdzoties tā negadās, paņem vienu skrūvi un ieskrūvē. A KURU?
By Krigers 01.10.2007 13:04:08
Member+ · 465 commentsb-bein: ABAS!
Jā, maukšanas laikā ir par vēlu apgūt elementāras velo regulēšanas lietas. Vai arī širmis pārāk ciet, lai lasītu sīkos burtus uz pārslēdzēja.
Tādēļ ieskrūvējam abas skrūves, jo abām pamatprincips ir vienāds: pievelkot attiecīgo regulācijas skrūvi, samazinās pārslēdzēja gājiens.
Tādējādi vienlaicīgi tiksi vaļā no riska ieraut ķēdi gan spieķos, gan starp kaseti un rāmi. Ja kārtīgi pacentīsies ar pieskrūvēšanu, tad tiksi vaļā ne tikai no minētajiem riskiem, bet arī no pāris ātrumiem - būs Tev 7 ātrumi uz 9 zobratu kasetes.
Ja nopietni, tad vēl un vēlreiz. Lielisks manuālis tiem, kas prot ne tikai spamot forumā (no offence), bet arī lasīt, ir ParkTool mājaslapā. Konkrētajā gadījumā http://www.parktool.com/repair/readhowto.asp?id=64 .
By burkanbeins 01.10.2007 13:25:58
Member · 1,082 commentspāris desmitu (:DDD viena desmita) gadu laikā gan vairums no šīm lietiņām apgūtas, vien tas, maita, l un h
By Krigers 01.10.2007 14:48:08
Member+ · 465 commentsJa L un H pamatprincipu augstākminētā interpretācija ( hhhhkreisā... ) nestrādā, tad atcerēties ir vienkārši.
Low gear it tas, ar kuru brauc low=zemā/mazā ātrumā. Aizmugurē tas ir lielais zobrats, priekšā - mazais.
High ļauj pārvietoties ar high=augstu/lielu ātrumu. Zobrati atiecīgi pretējie.
Nu, mazie resgaļi, vai vēl kas palika neskaidrs?
By IrenaB 01.10.2007 20:24:42
Member+ · 320 commentsLow gear it tas, ar kuru brauc low=zemā/mazā ātrumā. Aizmugurē tas ir lielais zobrats, priekšā - mazais.
High ļauj pārvietoties ar high=augstu/lielu ātrumu. Zobrati atiecīgi pretējie.
Aber taisni tā. "High" nozīmē lielāku ("augstāku") zobu skaita attiecību (priekšējais/aizmugurējais), un to nodrošina mazāki aizmugurējie zobrati. "Low" nozīmē mazāku ("zemāku") attiecību un to nodrošina lielāki aizmugurējie zobrati.
By eduardinio 19.08.2007 19:00:28
Member · 43 comments