Jautājums par uz auto piekabes āķa liekamo velosipēdu turētāju

Avatar

By rezhisors 16.06.2012 19:20:55

Member · 4 comments

Sveiciens!

Vai kāds var padalīties par Thule Xpress 970 lietošanu?

Gribētos zināt, kā ir iz dzīves. Vai tas aizsedz numuru un lukturus? Vai ir vajadzīgs nodublēt numuru un auto apgaismojumu?
Kā notiek papildus numura izņemšanas process CSDD?

Avatar

By Edvarda tētis 16.06.2012 21:35:55

Member · 22 comments

Visnotaļ stulbs pasākums, liec uz jumta un jauku dienu. Čomu kam ir, katrā pasākumā vienīgi varu pakaitināt par šo izvēli. Minētais liekas līdzīgs, bet kaut kā piepacelts. Par iepriekšējiem modeļiem - vajadzīgs 3. nr., ko var sākt iegūt nr. salīdzināšanā, ierodoties autiņam kopā ar to "štruntu", pēc tam tur kur mašīnu pārraksta

Avatar

By averza 16.06.2012 21:38:19

Member++ · 5,039 comments

Ielās baumo, ka degvielas patēriņš pieaug apmēram tikpat, cik ar velo uz jumta.

Avatar

By Velomens 16.06.2012 21:43:38

Member+ · 1,681 comments

Padomā, kura vieta automašīnai pirmā paliek netīra!


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By Edvarda tētis 16.06.2012 21:44:46

Member · 22 comments

Nu mjā taisnība, bet jutīsi, vienīgi ja brauksi līdz Londonai;))

Avatar

By Edvarda tētis 16.06.2012 21:46:25

Member · 22 comments

p.s. par patēriņu

Avatar

By rezhisors 19.06.2012 12:30:42

Member · 4 comments

Paldies par informāciju!

Avatar

By Ivars_ 20.06.2012 10:12:02

Member · 175 comments

Esmu lietojis vairākkārt, manuprāt lielisks pasākums. Viegli uzkarināt velo, labi gumijas stiprinājumi rāmim un savelkot ar stropēm (kas ir klāt turētājam) nekas nekratās, lai saskrāpētu auto vai velo ir jāpacenšās, jo turētājs ir labā attālumā no auto tā ka ar stūri vai pedāļiem grūti atsist kautko (parasti vadāju velo ar 70cm platu stūri), viegli uzstādīt, nav vajadzīgi reliņu starpstieņi kas sadārdzina izmaksas. Vienīgi kā mīnusus varu minēt to ja velo ir uzlikti bagāžnieku vaļā neattaisīt,  velo ar sieviešu rāmi stāv nedaudz šķībi un velo viena puse parasti nedaudz līda ārpus gabarītiem kādus 5-10cm. Tie turētāji kas stiprinās ar kautkādām stropēm pie aizm. vāka cik esmu saskāries nav tie labākie, viens draugs pēc tāda lietošanas ieberzās uz vāka pārkrāsošanu... Par nummuru ir tā ka vismaz manam auto tas ir bampera apakšā un nedaudz jau aizsedz, bet diedzgan nebūtiski. Kuriem nummurs ir augstāk iespējams var rasties saruna ar piecīšu rijēju, bet gadijumā ja radijums būs izsalcis. Cik mani ir stādinājuši nevienam nav interesējs kas un kā tur aizmugurē karājas. Degvielas patēriņu pat nezinu kā ietekmē, liekas ka auto ēd tāpat.

Last edited by Ivars_ (20.06.2012 10:20:05)

Avatar

By kasits 20.06.2012 14:12:57

Member · 4 comments

Tad jau labāk šādu:
http://www.duo.lv/duo/en/products.html? … ory_id=326
Izturīgāks un drošāks + var ērti bagāžnieku atvērt. wink


Fuji Tahoe 2.0 29er 2012

Avatar

By Ivars_ 20.06.2012 19:09:25

Member · 175 comments
kasits wrote

Tad jau labāk šādu:
http://www.duo.lv/duo/en/products.html? … ory_id=326
Izturīgāks un drošāks + var ērti bagāžnieku atvērt. wink

Viss jau forši, bet cena 190 pret 40...

Avatar

By millis 27.06.2012 03:50:03

Member · 175 comments

Ir ta versija ar numuru .Plusi nau augstu jacel(man velosipedus liek virsu 10 gadu puika jo parsvara vadaju vina ritenus),var reali ar velo kedi pislegt pie ta bagaznieka (ja vien aizstiep ar visu bagaznieku tam ta atslega tada vienkarsa liekas ,bet piveikala jau to domaju ka nedaris ka to dara no aizslegta jumta bagaznieka no kura vienkarsi izrauj velo ) Viegli nonemt .Nau jadoma par augstumu iebraucot kaut vai zem koka . Skana pie atruma .Par netirumiem varbut ka ir ja brauc uz 90 pa zeminieku (var uzlikt tentu ja tas ustrauc),bet man te ir viena doma a udens neiespiezas gultnos kad brauc uz 100 lietu ,vismaz uz jumta ja nobrauc 100 km pa lietu ritenis no netira parvesas pa diezgan tiru ka ar kerheru butu nomazgajusi.

Last edited by millis (27.06.2012 04:00:13)

Avatar

By Girc 27.06.2012 10:34:44

Member · 394 comments

Vasaras sākumā biju aizņēmies no čoma tieši šādu (Thule Xpress 970) verķi. Vairākas reizes tika lietots, bet vests tikai viens velosipēds, jo pašam ir arī jumta veloturētāji.
Plusi:
+ Uz āķa stiprinās labi un ērti, ļoti vienkārši montējas, demontējas, ir slēdzams.
+ Viens velosipēds uz turētāja stiprinās droši, nekur nekas pret mašīnu nesitās. Viss kustīgais savelkās ar siksnām.
+ Bagāžnieka atvēršanai netraucē (vismaz manai mašīnai).
+ Turētājam ir ļoti laba cena (čoms bija pircis par 50 Ls). Salīdzinājumam 1 normāls jumta veloturētājs maksā vismaz tikpat. Un tam vajag arī jumta sliedes.
+ Šis veloturētājs ir stipri labāks par jumta tad, ja jābrauc ceļojumā ar prāmi (ar mašīnu un velosipēdiem). Ja velosipēdi būs uz jumta, tad auto augstums tiks rēķināts kopā ar tiem un attiecīgi biļetes cena būs kā smagajam.
Mīnusi (iespējamie):
- Pieļauju, ka uzliekot divus velosipēdus, tie sitas kopā un visdrīzāk skrāpējas viens gar otru. Risinājumam var likt saskares vietās kaut kādas gumijas, porolonus utt.
- Aizmugurējais velo paliek bišķi netīrāks nekā uz jumta, bet nedaudz.
- Degvielas patēriņš ir lielāks arī ar velosipēdiem aizmugurē.
- Sākumā rodas grūtības uzmontēt maza izmēra vai nestandarta rāmju velosipēdus. Bet pačakarējoties to var izdarīt.
Pagaidām vairāk neko nevaru atcerēties.
Numuru nedaudz aizsedz, bet problēmas man ar to neradās.