Tour de France 2011

Avatar

By triscilveks 26.07.2011 14:32:57

Member · 382 comments
slinkevich wrote

perfekti ! http://inapcache.boston.com/universal/s … 2/bp27.jpg

pirms vairākiem gadiem par līdzīgu gājienu vienu no top braucējiem izmeta no, manuprāt, Giro. Varbūt arī tā bija tūre.


Trek 6500

Avatar

By QQ 26.07.2011 14:36:26

Member · 844 comments

Šis noteikti bija krāsainākais moments tūrē. Nopelnījušies bija daudzi, bet ķirurgs gribēja īpaši atzīmēties. Sanāca.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By sc 26.07.2011 15:07:53

Member · 98 comments

http://www.boston.com/bigpicture/2011/0 … ml#photo10

Tie būtu asinsvadi (10. attēls), cik droši tas būtu no medicīniskā viedokļa, resp., kaut kas tur nevar uzsprāgt ?

Last edited by sc (26.07.2011 15:10:08)

Avatar

By raiter 26.07.2011 15:16:47

Member+ · 3,346 comments
ktn wrote

Kur viņi izrauj dzelteno ekipējumu, katram top braucējam tiek dots līdzi, katram gadījumam? Diez, cik tas izmaksā... yikes

Cello lekcijā stāstīja, ka foavorītu komandām un braucējiem šis tas jau ir gatavs (piem. ekipējuma konteinera dziļumos noglabāts dzeltens rāmis). bet ja kāds pēkšņi kāds cits parāda brīnumus, tad zvans ražotājam, un rūpnīca pa nakti nokrāsos, un uz ātro atvedīs visu dzeltenu smile


Avatar

By raiter 26.07.2011 15:19:41

Member+ · 3,346 comments
triscilveks wrote
slinkevich wrote

perfekti ! http://inapcache.boston.com/universal/s … 2/bp27.jpg

pirms vairākiem gadiem par līdzīgu gājienu vienu no top braucējiem izmeta no, manuprāt, Giro. Varbūt arī tā bija tūre.

Ja kontadors vairs nevar būt labākais uz velo, viņš acīmredzot noskatījis sev jaunu sporta veidu smile


Avatar

By profesors 26.07.2011 15:21:58

Member+ · 539 comments
hilss wrote

Es nesaprotu, vai tiešām ar vienātrumniekiem varēja izbraukāt visus kalnus?

Pirms kāpumiem mainīja kaļosus, lika ar lielākām zvaigznēm


es gribu uzbraukt kalnā visaugstākā, ne spēka man pietrūks, ne bail man no kā

Avatar

By Paija 26.07.2011 15:23:30

Member++ · 540 comments
sc wrote

Tie būtu asinsvadi (10. attēls), cik droši tas būtu no medicīniskā viedokļa, resp., kaut kas tur nevar uzsprāgt ?

Tās ir George Hincapie varikozā vēna, kas ir varikozas vēnas un ko tās sliktu dara palasies kauč tai pašā googlē.


XC.LV member since 2005

Avatar

By cello 26.07.2011 23:04:08

Local.Auth · 4,686 comments
slinkevich wrote

perfekti ! http://inapcache.boston.com/universal/s … 2/bp27.jpg

LABS!!!

Avatar

By cello 26.07.2011 23:10:24

Local.Auth · 4,686 comments
Paija wrote
sc wrote

Tie būtu asinsvadi (10. attēls), cik droši tas būtu no medicīniskā viedokļa, resp., kaut kas tur nevar uzsprāgt ?

Tās ir George Hincapie varikozā vēna, kas ir varikozas vēnas un ko tās sliktu dara palasies kauč tai pašā googlē.

George skjiet tas venas neko sliktu nedara jo kops vins ir trase nekas uz vina kajas nav mainijies.Interesanti ka labajai kajai nav nekadu varikozo vēnu.

Avatar

By slinkevich 27.07.2011 13:08:35

Member · 917 comments

interesanti http://teamsky.cyclingnews.com/tech-fea … -mechanic/
(varbūt bijis,soorī)


@velodarbnica

Avatar

By cello 27.07.2011 13:15:50

Local.Auth · 4,686 comments
slinkevich wrote

interesanti http://teamsky.cyclingnews.com/tech-fea … -mechanic/
(varbūt bijis,soorī)

Bilde kur mehs otru dzeku(Carsten) limenjo sedekli tas ar brillem maz ko saprot no ritenjiem wink vinjam cita funkcija komanda.
Otra bilde ar ITT richuku kura tumshais mehs tas gan jau gadus 20ir pro peletona.

Avatar

By tumšais 27.07.2011 21:33:16

Member+ · 485 comments
profesors wrote
hilss wrote

Es nesaprotu, vai tiešām ar vienātrumniekiem varēja izbraukāt visus kalnus?

Pirms kāpumiem mainīja kaļosus, lika ar lielākām zvaigznēm

Tūres sākumā pārslēdzēji ilgu laiku profesionāļiem  bija aizliegti (lai gan tos izgudroja 1910 gadā). Ratam bija zobrati abās pusēs. Bija jāapstājas un jāpārmontē rats. Distances kopgarums sasniedza vairāk kā  4500 km, posma garums bija 350-450 km, ko nobrauca padsmit stundās.

The Story of the Tour de France Volume 1: 1903 - 1964 by Bill McGann and Carol McGann (Kindle Edition - 25 Jul 2006) - Kindle eBo

Avatar

By hilss 27.07.2011 21:44:44

Member+ · 865 comments
tumšais wrote
profesors wrote
hilss wrote

Es nesaprotu, vai tiešām ar vienātrumniekiem varēja izbraukāt visus kalnus?

Pirms kāpumiem mainīja kaļosus, lika ar lielākām zvaigznēm

Tūres sākumā pārslēdzēji ilgu laiku profesionāļiem  bija aizliegti (lai gan tos izgudroja 1910 gadā). Ratam bija zobrati abās pusēs. Bija jāapstājas un jāpārmontē rats. Distances kopgarums sasniedza vairāk kā  4500 km, posma garums bija 350-450 km, ko nobrauca padsmit stundās.

The Story of the Tour de France Volume 1: 1903 - 1964 by Bill McGann and Carol McGann (Kindle Edition - 25 Jul 2006) - Kindle eBo

Ā, re kā! Interesanti. Bildēs varēja redzēt, ka rata otrajā pusē ir kaut kas līdzīgs zobratam, taču nevarēju iedomāties, ka to visu darīja šādi.  Par tiem posmu garumiem arī biju lasījis. Tā ir otra lieta pēc kalniem, kuru pagrūti saprast -KĀ?!. Vēl kaut kur redzēju bildes, kur veči pa ceļam bija uzpildījuši "enerģijas dzērienu" kādā vīna veikalā. Arī līdzi stikla pudeles bija ņemtas. Varbūt kādam ir vēl linki par šo tēmu, par TdF pirmsākumiem?

Avatar

By Kaspars 27.07.2011 22:37:15

Banned · 2,164 comments

Man tomēr bija pagrūti saprast kā viņi brauca tos 500kilometrīgos etapus ar tehniku kas ir pielīdzināma ķieģelim, bez jebkādām tehņičkām, BEZ normāla asfalta seguma - kalnos bija grants segums, tāpat arī ļoti daudz bruģa segums. Gribēja ieturēties, stājās pie kāda veikala. Murgs...
Fimlas par TdF pirmssākumiem ir čupām, bet diez ko interesanti nav. Interesantāk ir 50, 60, 70ie gadi.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By Eduards 28.07.2011 11:36:28

Member# · 2,686 comments
Kaspars wrote

Man tomēr bija pagrūti saprast kā viņi brauca tos 500kilometrīgos etapus ar tehniku kas ir pielīdzināma ķieģelim, bez jebkādām tehņičkām, BEZ normāla asfalta seguma - kalnos bija grants segums, tāpat arī ļoti daudz bruģa segums. Gribēja ieturēties, stājās pie kāda veikala. Murgs...
Fimlas par TdF pirmssākumiem ir čupām, bet diez ko interesanti nav. Interesantāk ir 50, 60, 70ie gadi.

Kādreiz veči bija no dzelzs, un riteņi no dzelzs, tagad riteņi no plastmasas (karbona), un arī veči kļuvuši mīkstāki. Un nevis murgs, bet kādreiz tā bija realitāte. Negribi starpsezonā pastrādāt tēraudlietuvē, lai varētu paēst arī ziemā? Un tad diez vai paliks laiks forumam.

Avatar

By jt 28.07.2011 11:51:54

Member+ · 1,194 comments

+1

Avatar

By ktn 28.07.2011 14:30:07

Member+ · 1,642 comments

Kas slikts tajā, ka šodien nav jāstrādā tēraudlietuvē un ir laiks forumam?


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By tumšais 28.07.2011 16:04:32

Member+ · 485 comments

Tad kad daži "tūristi" sāka apstāties ceļmalas krogos, organizatori izdomāja laika limitu. Velo svēra apmēram 11.5 kg, aploces bija no koka  arī tad, kad Mavic jau bija izgudrojis alumīnija.  Sākuma noteikumi aizliedza jebkādu palīdzību no malas, turklāt braucējam bija jāfinišē ar visu ekipējumu, kas tam bija startā (arī ar caurajām riepām un liekajām jakām). Visi remontdarbi bija jāveic pašam, piemēram salauztas dakšas remonts. Tāpēc arī tās bildes, kur velo tiek nests līdz finišam. Vēlāk tika noteikumi mainīti, jo galvenais bija izturības, nevis ātruma sacīkste, lai gan vidējie ātrumi arī nebija nekādi mazie.

Avatar

By Ansis 28.07.2011 16:11:24

Member++ · 3,687 comments
Kaspars wrote

Man tomēr bija pagrūti saprast kā viņi brauca tos 500kilometrīgos etapus ar tehniku kas ir pielīdzināma ķieģelim...

Jebkurā jomā, kas kaut kādu iemeslu dēļ ir ļoti aktuāla, kolīdz tehniskais līmenis to principā atļauj veikt, tā tas tiek darīts uz visiem 100%, un pat vairāk - cilvēki riskē un iet bojā.

1. Viduslaiku otrajā pusē burinieku ekspedīcijas vagoja visus pasaules okeānus, lai kartografētu kontinentu krasta līnijas. Ļoti stipras vētras gadījumā cirta nost mastus, citādi nevarēja pasargāt to tupeli no apgāšanās.
2. Everestā mēģināja uzkāpt no XX gs. sākuma ar dzelzs-tērauda ekipējumu, kas pēc mūsu standartiem ir nenormāli smags. Un bez radiosakariem.
3. F-1 Monaco GP līdz pat astoņdesmito beigām gandrīz visu trasi stūrēja tikai ar kreiso roku, jo ar labo kokpita sānā slēdza ātrumus. 600-900 ZS (atkarībā no gada, un vai bija atļauts turbo) uz asfalta ar mežonīgu saķeri un bez stūres pastiprinātāja!

Avatar

By Morena 28.07.2011 21:48:30

Member · 111 comments

TdF 2011 - nenopietni par nopietno! smile)

http://www.youtube.com/watch?v=00rH6TTx … r_embedded


Dzīvoju kā patīk un patīk kā dzīvoju!

Avatar

By raiter 29.07.2011 15:49:12

Member+ · 3,346 comments
Ansis wrote

3. F-1 Monaco GP līdz pat astoņdesmito beigām gandrīz visu trasi stūrēja tikai ar kreiso roku, jo ar labo kokpita sānā slēdza ātrumus. 600-900 ZS (atkarībā no gada, un vai bija atļauts turbo) uz asfalta ar mežonīgu saķeri un bez stūres pastiprinātāja!

Šitas līdzinās kā nobraukt haanja 100km tikai ar kreiso roku, V breikiem un čuguna rāmi smile


Avatar

By tumšais 25.09.2011 07:52:12

Member+ · 485 comments

Kur varētu atrast 2011 gada posmu video  ? Varbūt kāds ir ierakstījis 14.07 ?

Avatar

By wheelie 25.09.2011 23:15:07

Member+ · 2,606 comments
tumšais wrote

Kur varētu atrast 2011 gada posmu video  ? Varbūt kāds ir ierakstījis 14.07 ?

pameklē šeit
http://www.cyclingtorrents.nl/browse.php

reku piemeram free leech DVD visa 2011 gonka
http://www.cyclingtorrents.nl/browse.ph … language=0

Last edited by wheelie (25.09.2011 23:20:54)


keep rollin'

Avatar

By tumšais 26.09.2011 07:11:59

Member+ · 485 comments

Paldies !