CORRATEC Super Bow
Uzdevu Jums, tautieši, savu jautājumu jau vakar kādā, manuprāt, tematiski saistītā sadaļā, bet Grey mani nokritizēja- lai veidojot jaunu topiku.:)) Un tātad- mani interesējošais jautājums: nesen sāku skatīties uz CORRATEC Super Bow, tautā dēvētiem arī par "Orļonokiem". Gribētu lūgt kādas atsauksmes, viedokļus, pieredzi?
Jau iepriekš pateicos.
Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.
By Edwins 12.04.2007 14:29:47
Member · 96 commentsIr dzirdeetas tikai pozitiivas atsauksmes.
By KarlisB 12.04.2007 14:48:38
Member+ · 911 commentsVizuāli interesants un skaists rāmi (subjektīvi), runā, ka esot diezgan stigrs un ciets vērpē, bet ir dzirdēts arī par sēdekļa trubas problēmām smagiem braucējiem.
FS 29er
By ants 12.04.2007 14:50:42
GuestPats braucu ar sis klases (vairakas pauadzes) MTB gadus cetrus. Esmu apmiernats, tiesa nevaresu izteikt loti profesionali argumentetus faktus. Subjektivi no sevis - labs. Ari nekadi defekti un trukumi ramim nav noveroti, lai gan ari gazties nacies gana stipri. Salidzinot ar originaliem orlonokiem, sis ir daudz labaks
By egils13 12.04.2007 17:24:13
Member+ · 1,204 commentsarī braucu ar superbow fun. rāmis ļoti patīk - ļoti ērts. kopš sāku braukt ar šo riteni, sāku drošāk justies gan nobraucienos, gan līkumos. ritenis ļoti labi klausa. (pirms tam man bija rockmachine, pie tam vel vienu izmēru par lielu) vienīgais trūkums - tīri subjektīvi liekas, ka fun rāmis ir diezgan pasmags. domāju, ka augstākas klases rāmjiem tādai problēmai nevajadzētu būt. bet var būt šī smaguma sajūta ir traktora riepu un axel dakšas dēļ.
By Biker 12.04.2007 17:28:20
Member+ · 954 commentsJa nemaldos, tagad ir pieejama karbona versija, kurai svara problema ir noversta.
Galvenais ir motivācija.
By egils13 12.04.2007 17:32:12
Member+ · 1,204 commentsun kā ir ar cenas problēmu???
bet par to svaru - tikai izteicu savu viedokli. man tas problēmas nesagādā, bet zinu, ka ir daudz cilvēku, kas īpašu uzmanību pievērš svaram un viņiem laikam šo lētāko no superbow (fun) neieteiktu pirkt.
By trulli 12.04.2007 18:50:38
Member# · 134 commentsbet var būt šī smaguma sajūta ir traktora riepu un axel dakšas dēļ.
a) rāmis tiešām ir stabils un pārliecinošs asos līkumos un ātros nobraucienos
b) sēdekļa trubas lūšana ir vairāk mīts kā patiesība. protams viss ir relatīvs...
c) 2.3" riepas būtu vēlams nomainīt pret ko "mierīgaku"
d) smaguma noslēpums tiešām slēpjas axel dakšā
By Biker 12.04.2007 18:53:43
Member+ · 954 commentsManuprāt, ir 2 cilvēku kategorijas, kas pastiprināti pievēršas svara problēmai, jeb jautājumam:
1. ļoti viegli braucēji, kam patiešām velo svars IR SVARĪGS, nu tur nevar nepiekrist...
2. weight weenies (bezcerīgs gadījums)
Galvenais ir motivācija.
By bobcom 12.04.2007 20:59:00
Member++ · 1,217 comments[offtopiks] Vai dzelžu masas samazināšanu nevar noreducēt uz ritošās daļas (ratu) masas samazināšanu? Ja nosacīti pieņem, ka sistēmas 'divritenis+divriteņa operators' aktīvā daļa ir rati, bet pasīvo veido pārējo dzelžu masa plus braucējs, tad rodas ķecerīga doma - kas būs efektīvāk - samazināt dzelžu masu par 5 kg vai, ja braucējs nometīs 5 kg dzīvsvara... ?[/offtopiks]
Caur atsperēm uz asterēm
By Skotu amerikānis 12.04.2007 21:52:47
Member+ · 662 commentsJa es nomestu 5kg no sava svara, tad esmu 100% pārliecināts, ka tas būtiski PALĒNINĀTU ātrumu, ar kādu es varētu pabraukt!
Bet, atgriežoties pie sākotnējā jautājuma - vizuāli patīk tās liektās formas. Un internetā nav sanācis uzdurties nevienai bildei ar salauztu superbow rāmi.
Last edited by Skotu amerikānis (12.04.2007 22:03:09)
By Ansis 12.04.2007 23:45:41
Member++ · 3,689 commentsbobcom, Tavs jautājums ir par fizikālo tēmu, kurai es kādreiz biju pievērsies. Biju pat nopublicējis rakstiņu, kurā biju izrēķinājis cauri konkrētu piemēru. Cik procentus ievinn uz rotācijas enerģijas samazināšanu, cik uz translācijas, un galu galā - cik sek un metru pārsvaru iegūst. Kvalificētam fiziķim to sarēķināt ir pavisam viegli:)
Es nezinu, ja šajās diskusijās ir interesenti, varbūt ir iespējams to šai lapā nopublicēt?...
By Aģents 12.04.2007 23:55:54
Member+ · 845 commentsAnsi, uz priekšu. Lūdzu, nopublicē.
By Ansis 12.04.2007 23:59:58
Member++ · 3,689 commentsUz kādu e-mail jānosūta?
By karlux 13.04.2007 00:04:00
Member+ · 887 commentste nu beidzot es esmu atpakalj - lai pastaastiitu par to cik loti viegls velo ietekmee jebkura brauceeja rezultaatus - fizika ir fizika - prakse - oo.... taa arii ir fizika!
Bet ceru, ka cilveeki jau beidzot saak saprast lielaas vieglo velosipeedu priekshrociibas!
Patiesais miits ar ko aizbildinaas tie, kam tie richuki nav tik viegli vai razhotaaji, kuri nespeej izgatavot vieglas un izturiiigas detalas - miits par to, ka vieglaaks nav labaaks!
Gribat kaadreiz pameeginaat izbraukt ar manu velo - sajust starpiibu visos aspektos - par velo lietaam - ar mani ir veerts parunaat!
Ansi - rakstinsh buutu tiiri vai vietaa - un es arii veeleejos vienu rakstinju izgatavot!
Laimiigu visiem!
By baltais_tevs 13.04.2007 09:01:58
Member · 133 commentsNu tad gaidam Anša rakstu publikāciju!
By Aģents 13.04.2007 09:25:08
Member+ · 845 commentsAnsi, liec iekšā xc.lv galvenajā lapā pie ziņām.
By KarlisB 13.04.2007 09:31:53
Member+ · 911 commentsŠis Anša raksts laikam tika kādreiz publicēts VX mājas lapā, uz kā pamata izveidoju Excel formātā aprēķina formu ...
Vispār ļoti interesani paspēlēties ar skaitļiem...
Ja kādam dikti interesē variu nošārēt...
FS 29er
By baltais_tevs 13.04.2007 09:34:34
Member · 133 commentsTas nebūtu slikti!
By Kalpax 13.04.2007 10:30:53
Member+ · 373 commentsOOO- patīkami pārsteigts par atsaucību.
Forši, ka mans jautājums izraisījis arī plašāku diskusiju par svara/ātruma savstarpējām attieciibām vispār.
Paldies.
Mēs visi izliekamies. Tāpēc ļoti uzmanīgi jāizvēlas, par ko izlikties.
By talants 13.04.2007 22:01:16
Member · 620 commentsJa nemaldos, tagad ir pieejama karbona versija, kurai svara problema ir noversta.
Nu nu carbona superbow nebus pieejams gan!
evelostore.com - for active living!
By Ansis 13.04.2007 22:59:46
Member++ · 3,689 commentsJā, šī raksta pirmā versija bija publicēta www.vx.lv. Tagad man ir doma konkrēto piemēru pārrēķināt no 28" šosejas riteņiem uz 26" baiku riteņiem, un sarēķināt arī gadījumus par ripošanu no kalna un kalnā. Sarēķināt un galvenais - uzrakstīt to labi saprotamā valodā ir apm. nedēļas darbs. Pacietību:)
P.S. Ko man vajadzētu: vai kāds nevar šeit ielikt tievā stieptā 1,8-1,5-1,8 un parastā resnā 2,0 mm spieķa svaru 26" ratam?
Last edited by Ansis (13.04.2007 23:04:26)
By karlux 13.04.2007 23:28:02
Member+ · 887 commentsvieglie, kaa piemeeram Sapim CX-Ray - 3.9g spiekjis
parastie - 6.5g
galvenais ir zinaat, kaa katra konkreetaa detalja dziivee uzvedas - kuros sachos braukt ar kuriem spiekjiem, diskiem utt... bet ar nepacietiibu gaidu Tavu peetiijumu!
By baltais_tevs 14.04.2007 08:50:19
Member · 133 commentsStarp citu, ja kādu interesē šeitan (http://www.raid.lv/velo/noderigi/velo_teor4ansis.htm) atrodams Anša iepriekš minētais pētījums
By Biker 14.04.2007 09:02:27
Member+ · 954 commentssorry nedaudz sajaucu, tas ir revolution carbon:
Monocoque Carbon-Hauptrahmen, Wьnschelruten-Sattelstrebe, vollintegrierter Steuersatz, Rahmengewicht 1250g
bet gan jau drīz b;us arī super bow
ps. te ir dažādu spieķu svars: http://weightweenies.starbike.com/listi … ype=spokes
Last edited by Biker (14.04.2007 09:05:41)
Galvenais ir motivācija.
By Ansis 14.04.2007 10:20:32
Member++ · 3,689 commentsJā, tas tiešām ir tas mans raksts.
Man ir nodoms to pārrēķināt 26" un uzzīmēt arī lielus skaistus grafikus!:)
By Kalpax 12.04.2007 09:08:45
Member+ · 373 comments