Par ķīniešu velo

Avatar

By zaljais 19.05.2011 02:42:11

Member · 1 comments

Skaidrs, ka Ķīnā neražo pasaulē labākos velosipēdus, bet tas, ka piektajā dienā sēdus minoties izlūst zobrats - to gan es nebiju gaidījis.
Uzrakstiju blogu par savu pieredzi ar lētajiem velosipēdiem un "ķīniešiem".
http://www.kristapszalkalns.blogspot.co … ediem.html

Avatar

By sonexs 19.05.2011 08:19:00

Member · 239 comments

Labs pabraukajies 30 km salauzu visu un adod big_smile

Bet ja nopietni tad nesaprotu tos kuri peer shitaadus. Panem leetaa gala velo Merida, Ferrini utt. Kuriem ir alivio/acera/tourney apriikojums un kalpos ilgaak big_smile Cena gan buus cita bet nu kalpos big_smile

Last edited by sonexs (19.05.2011 08:19:20)

Avatar

By Māris B 19.05.2011 09:01:00

Member · 60 comments

Mans pirmais velo bija Olympic. Aizbraucu uz leišiem - stāv tāds smuks zaļš - amīts priekšā, amīts pakaļā. Domāju - nu šitas jau nu toč ir tas, ko man vajag pa laukiem braukāt! Saku leišam - ņemu! Priecīgs bez gala. Aizbraucot mājās sēdos virsū - nu tā kā pasakā - viss šūpojās, bedres nejūt (vismaz toreiz tā likās). Kādus max. 10 km pavizinājos. Vakarā brālis saka - "Iedo izbraukt". Izbrauca. Un gatavs - pirmajā vakarā sunīši pagalam. Atskrūvējām - tur viss no biezpiena laikam taisīts... Nomainīja to detaļu. Pēc tam sāka rumbas birt kopā - tas metāls tik mīksts, ka pievelkot rumbu tas sadrūp. Pēc tam centrs aizgāja aizsaulē. Tad pakļējais amīts izmaucās ārā no korpusa. Tad rāmis sāka plaisāt..
Tiesa - tas gan nebija ķīniešu velosipēds, bet gan taivāņu. Bet tas lietas būtību laikam nemaina... big_smile


Darbiņš ir jānodara līdz galam!

Avatar

By metalpower 19.05.2011 09:08:54

Member · 1,203 comments

līdzīga pieredze draugam bija - atdeva brālēns jaunu maximas velo pa 70 Ls, lai braukā. pirmajā braucienā pārrāva ķēdi. otrajā braucienā nolūza klanis. ar to arī pietika, lai no velo tiktu vaļā.

btw atceros vienu no saviem pirmajiem velo gadus 13 atpakaļ - rockmachine pa ~80Ls, Shimano SIS pārslēdzēji, tērauda rāmis, bet joprojām laukos stāv un nekas īsti nav mainīts - viss kā vajag, pāris tūkstošus ir noripinājis (tolaik nezināju vēl, ka jāmaina ķēde un kasete, man liekas, ka oriģinālā stāv joprojām)

zaljais - btw tas ko tu sauc par diskiem patiesībā ir aploki smile

Avatar

By Grafomāns 19.05.2011 09:27:50

Member · 186 comments

Nabaga ķīnieši! Labi gan, ka mums- latviešiem ar velo industriju viss kārtībā!


Qu'ils mangent de la brioche

Avatar

By averza 19.05.2011 09:42:42

Member++ · 5,039 comments

Ha, es nobraucu ar Maximā par 30 Ls pirktu velo visu šo ziemu un tikai pašās ziemas beigās monobloks bija pušu. smile

Avatar

By black 19.05.2011 09:56:38

Member+ · 457 comments

Varbūt tas ir izņēmums, kas pierāda likumu, bet māsīca brauc ar ķīniešu velo jau kādu 5. gadu. Lieto ikdienā, brauc arī tālākus gabalus - pagājušo vasaru bija aizminusies no Rīgas uz Āraišiem uz kaut kādu festivālu. Pagaidām viņai ir izdevies riteni uzturēt braucamā kārtībā. Lielākā problēma ir lētie diski, no kuriem nevar dabūt ārā astotnieku.

Avatar

By Inars 19.05.2011 09:57:02

Member+ · 1,303 comments
metalpower wrote

līdzīga pieredze draugam bija - atdeva brālēns jaunu maximas velo pa 70 Ls, lai braukā. pirmajā braucienā pārrāva ķēdi. otrajā braucienā nolūza klanis. ar to arī pietika, lai no velo tiktu vaļā.

btw atceros vienu no saviem pirmajiem velo gadus 13 atpakaļ - rockmachine pa ~80Ls, Shimano SIS pārslēdzēji, tērauda rāmis, bet joprojām laukos stāv un nekas īsti nav mainīts - viss kā vajag, pāris tūkstošus ir noripinājis (tolaik nezināju vēl, ka jāmaina ķēde un kasete, man liekas, ka oriģinālā stāv joprojām)

zaljais - btw tas ko tu sauc par diskiem patiesībā ir aploki smile

Rokmašīna iet stipri vairāk un nekas tur nav jāmaina.
Visiem krievu laiku riteņiem un močiem oriģinālās detaļas kalpoja normāli. Slikti bij ar nopirktajām rezerves daļām - ķēdes stiepās, zobrati dila ne pa dienām, bet stundām ...

Kā tur īsti ir, Maksimu riteņu lietotāji cenšas atgūt savu naudiņu vai nospļaujas un šie turpina ievest mēslus?

Avatar

By despecs 19.05.2011 11:49:01

Member · 1,745 comments

ja jāpēr ielas velo, tad labāk paņemt kādu no viduseiropas atvestu gazeli vai tml. maksā itkā tikpat cik mxima, bet izturība kudiš lielāka.

šie mxima veļuki ir tādi kādi ir, arī lētā gala meridu, ja paņems kāds top braucējs, domāju mierīgi iznīcinās pusgonkā.


Sajūti zemes vibrācijas. /cietā dakša/

Avatar

By pumpido 19.05.2011 13:15:39

Member+ · 322 comments

Pārdevējs uzreiz brīdina: "Neiesaku, vecīt," konkrētus argumentus nedodot, aicina paņemt ko dārgāku.... Nav prāta darbs neklausīties cilvēkos. Ne jau velti angļi saka: Neesmu tik bagāts, lai pirktu lēti smile


Neaizmirstiet, ja kas nepatiks, Jūs no šejienes ātri izdzēsīs.

Avatar

By notlost 19.05.2011 13:23:09

Member · 169 comments

Un tas kantoris neiedeva vispār nekādu papīru, kas garantētu, ka velo vismaz nedēļu noripotu? smile

Avatar

By Ansis 19.05.2011 13:54:07

Member++ · 3,687 comments
notlost wrote

Un tas kantoris neiedeva vispār nekādu papīru, kas garantētu, ka velo vismaz nedēļu noripotu? smile

Kāds, kurš pārzin Patērētāju tiesību likumu, atbildētu uzreiz... laikam lieta tāda, ka pēc šī likuma minimālā preces garantija ir 12 mēneši (?!).

Avatar

By cx 19.05.2011 13:57:23

Member+ · 329 comments
Ansis wrote
notlost wrote

Un tas kantoris neiedeva vispār nekādu papīru, kas garantētu, ka velo vismaz nedēļu noripotu? smile

Kāds, kurš pārzin Patērētāju tiesību likumu, atbildētu uzreiz... laikam lieta tāda, ka pēc šī likuma minimālā preces garantija ir 12 mēneši (?!).

Vai tikai tur nestrādā tas pats ES variants ar 2 gadiem?

Last edited by cx (19.05.2011 13:57:34)

Avatar

By LOOK 19.05.2011 14:39:06

Member# · 2,703 comments

Pēc patērētāju tiesību likuma garantija ir 2 gadi visā ES teritorijā (lai ko arī pārdevējs neteiktu). Jebkuru preci mēneša laikā var atdot atpakaļ bez komentāriem un pārdevējam ir jāatdod nauda. Izņēmumi ir tikai ja prece ir bojāta.


Karbons vienkārši brauc ātrāk!

Avatar

By rws 19.05.2011 14:44:28

Member · 79 comments
LOOK wrote

Pēc patērētāju tiesību likuma garantija ir 2 gadi visā ES teritorijā (lai ko arī pārdevējs neteiktu). Jebkuru preci mēneša laikā var atdot atpakaļ bez komentāriem un pārdevējam ir jāatdod nauda. Izņēmumi ir tikai ja prece ir bojāta.

Jebkuru preci var atdot atpakaļ bez komentāriem tikai tad, ja tā ir iegādāta attālināti (katalogs vai i-veikals) un nevis mēneša, bet 2 nedēļu laikā.

Nauda pārdevējam, pērkot veikalā, ir jāatdod ja precei ir nozīmīgs defekts, kurš ir atklājies 6 mēnešu laikā. Pēc 6 mēnešiem pārdevējs izlemj kā risināt preces neatbilstību (atdot naudu, labot, piešķirt atlaidi vai samainīt pret līdzvērtīgu preci).

Tas tāds īss izvilkums no "Patērētāju tiesību aizsardzības likuma".

Avatar

By Brakkis 19.05.2011 14:54:52

Member+ · 958 comments
Māris B wrote

... Vakarā brālis saka - "Iedo izbraukt". Izbrauca. Un gatavs - pirmajā vakarā sunīši pagalam...

Tev gan laba atmiņa! big_smile Neizmirsti piebilst, ka Maximu toreiz vēl nebija, vismaz LV toč nē. smile


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By kašķis 19.05.2011 15:57:16

Member · 1,210 comments
Grafomāns wrote

Nabaga ķīnieši! Labi gan, ka mums- latviešiem ar velo industriju viss kārtībā!

Protams, Ķīnā ražo veselu lērumu lētu sūdu, bet arī lielai daļai top līmeņa velo noteikti būs kaut kas no Ķīnas.:))  ja ķīnieši vienu dienu izdomātu pārtraukt visas savas piegādes, tad puse pasaules rūpnīcu apstātos.
No tiem 30 latiem (10ls nodokļi,  5ls transports, 10ls veikala peļņa), tikai 5 tiek tam ķīnietim. Ko jūs no viņa gribat.:))))

Avatar

By metalpower 19.05.2011 16:05:30

Member · 1,203 comments

interesants raksts par to kas kur un kāpēc tiek ražots: http://www.mountaincycle.com/2011/made-in

Avatar

By Kaspars 19.05.2011 21:56:49

Banned · 2,164 comments

Pēc tam kā ar 20' padomku BMX'am līdzīgu brīnumu nošķēlu vienu motorolleri un nokāvu ratu ar dakšu, vecāki nopirka 8/9? gadu vecumā Victory ķīnieti  no Gerkena. 45ls, komplektā i dubleķi, bagažnieks, pudele, zvaniņš, viss kā pienākas. Jau pirmajā nedēļā pārrāvu ķēdi, neilgi pēc tam pārlūza iznesums kuram trose nāca cauri - bremzes centileveri, dabūju astotnieku kas knapi rāmim cauri gāja, pārlauzu rumbu, izbeidzās monobloks, pārlūza plastmasas šifteris vietā kur trose nāca iekšā - katrā ziņā tam velosipēdam gandrīz viss tika nomainīts vienā vasarā.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By Inars 19.05.2011 22:05:30

Member+ · 1,303 comments

Ja veļuks tiek ražots Ķīnā kā to iecerējuši inženieri Vācijā, piedevām vēl zem kontroles, tad jau nav problēmu. Lielākā vaina slēpjas izejmateriālos. Viņi iepērk vissliktāko tēraudu, alumīniju, jeb vispār neiepērk un paši kausē ar 300 gadus vecām tehnoloģijām (kaut gan labs tērauds ir pazīstams ļoti sen).

Pozitīvais no tā visa ir peļņa transportētājiem un zemākas cenas brendu lētā gala piedāvājumiem.  Kur jēga ražot, ja 1Ls var nopelnīt uz vienību, kur jēga tirgot, ja katru 2. nes atpakaļ.

Avatar

By QQ 20.05.2011 00:06:00

Member · 844 comments

Bezjēdzīga diskusija. 80% velosipēdu ražo tajā reģionā. Tāpēc nosaukt visu, ko tur uzbūvē par mēsliem nav korekti. Ir n-tie brendi, kuru pārstāvji sēž Ķīnas rūpnīcā un čeko visu no A-Z. Ir jāsaprot par kādu cenu kategoriju spriedelē un nav ko cerēt atrast brīnumu. Visi velo, kuri maksā zem 140 Ls ir ar kādām komponentēm, kuras par kvalitatīvām nosaukt nevarēs, zem 100 Ls būs tikai brīnums, ja velo kalpos kaut cik normāli, zem 70 Ls jau būs bēdīgi ar garantiju, bet zem 50 Ls - tā jau ir diagnoze.


In Bike We Trust.  4EVER

Jānis

Avatar

By kalvanis 20.05.2011 08:33:03

Member · 208 comments

nepiekriitu nekam , iznemot tiem kam pozitiiva pieredze. man ar taada.bija pirms gadiem emm, kaadiem 8, tikko bij paraadijusas visp maksimas, bij kkada akcija, velo pa 49 ls. nogriezti tika kaadi apm15tkm, veelaizvien viss ir normaals, ja saeljo.

Avatar

By drazzzas 06.06.2011 11:55:39

Member · 276 comments

Te jau butu jarunaa par komkretiem veluku modeljiem... Maximaa reizeem pa leto atdod arii labas mantas. Lai gan, cik paskatos intereses pec tos velo tur, es tadus nepirktu. smile

Un ja esi nopircis velo pa 50ls, tad arii brauc uz 50ls, nevis 500ls. wink

kalvanis wrote

nepiekriitu nekam , iznemot tiem kam pozitiiva pieredze. man ar taada.bija pirms gadiem emm, kaadiem 8, tikko bij paraadijusas visp maksimas, bij kkada akcija, velo pa 49 ls. nogriezti tika kaadi apm15tkm, veelaizvien viss ir normaals, ja saeljo.

Avatar

By ktn 06.06.2011 12:30:18

Member+ · 1,642 comments

No Ķīnas preces nāk tādas, kādas tās pasūta. Vērtējiet pasūtītāju/tirgotāju, nevis ražotāju. Un jā, ja vajadzēs, gan jau ka ķīnietis uztaisīs velo arī no biezpiena.

Piemēram, ir gadījies dzirdēt dažus auto tirgotājus priecīgi stāstam, ka, klientam uzliekot pa 5 Ls lētāku Ķīnas detaļu, peļņa ir lielāka, jo iepirkums vācu detaļai ir 40 Ls, ķīnas - 18 Ls, bet klients viņu acīs ir muļķis. Kurš vainīgs, ka pēc 3 mēn piekare atkal jātaisa - ķīnietis vai vācietis?

Last edited by ktn (06.06.2011 12:41:37)


Coffee & Racing. Adventures, too.

Avatar

By wrongway 06.06.2011 22:07:19

Member+ · 1,697 comments

+100 ktn.

Man ir kolēģis viens no Rumānijas, kurš kādreiz nodarbojās ar dažādu zīmolu ieviešanu Rumānijas tirgū. Viņš, gan vairāk ar apģērbu ņēmās, bet stāsts nemainās - ķīnā sanāk izdevīgi taisīt lielas partijas, bet ja gribi kvalitāti, tad sēdi klāt un skaties uz nagiem. Vidējām un mazām partijām bez stresa par kvalitāti der Pakistāna, Bangladeša, Turcija (Reizēm arī Latvija, Elan'am bija reiz augšas gala jaka, šūta Latvijā).


Jā! Tava pakaļa, sēžot automašīnā, patiešām izskatās resna!