1937.g. derailleur

Avatar

By Ansis 10.03.2007 05:51:26

Member++ · 3,689 comments

http://www.theracingbicycle.com/images/ … etrain.jpg

tas ir 1937.g. Campagnolo pārslēdzējs. Pats interesantākais, ka pārslēdzējs ir atsevišķi no ķēdes spriegotāja. Pēdējam redzama atspere līdzīga kā mūsdienu (noslēpta korpusā), bet kāpēc tam vēl vajadzīga trosīte? - lai precīzi piekoriģētu nobīdi uz iekšu-āru?

Avatar

By Kalvis 10.03.2007 14:20:44

Member+ · 156 comments

Izskatās jau jancīgi smile


There is no growth in the comfort zone;
And there is no comfort in the growth zone

Avatar

By Kaspi4 10.03.2007 14:25:37

Member++ · 2,282 comments

Man domaat :
'Kjeedi atbriivo un sleedz, kaa sajuugs

Last edited by Kaspi4 (10.03.2007 14:27:22)


Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience

Avatar

By Vains 10.03.2007 16:11:00

Local.Auth · 402 comments

Bet pārējais tak gan nevarētu būt no 37. gada? Pārāk mūsdienīgi izskatās.

Avatar

By Ansis 10.03.2007 18:23:00

Member++ · 3,689 comments

Liekas gan, ka viss velo ir 1937.g. Lūk links uz "19.g.s. - 1939.g." apskata lapu:

http://www.theracingbicycle.com/Early_History.html

Skatoties nāk. laika periodu "1939 - 1953", mēs redzam mūsdienās grūti iedomājamu pak. pārslēdzēju:

http://www.theracingbicycle.com/images/ … etrain.jpg

Kā liekas, ja pārslēdzēja rāmītis atrodas augšā, slēgšanās brīdī vajadzēja uzmīt atpakaļ?! Bez tam garākais stienis ir "quick release", ar kuru braucot (!) ass ieregulējas dziļāk/seklāk rāmī. Man nav skaidrs, vai tajos laikos konstruktorus neuztrauca, ka šķībi ieskrūvēts pak. ritenis (malējos pārnesumos) sliktāk ripo, vai arī tur patiesībā ir superatjautīga sistēma, kas riteni pārbīda paralēli? Bet cik tad stiprus pirkstus vajag?...

- "It was soon followed by a rear derailleur utilizing a sliding hub and dual rod changers, later to be named the Cambio Corsa."

Avatar

By Eduards 11.03.2007 01:55:21

Member# · 2,686 comments

Pagājušo pavasari Zviedrijā pats 2 ned. braukāju ar vācu II pas. kara riteni. Sajūsmināja priekšējās disku bremzes, kas atradās iekšā rumbā, pārvads līdz svirai bija ar stienīti cauri dakšai, nekādu trosīšu. Neiznīcināms risinājums.