Riepu platums

Avatar

By Rihis 16.04.2011 23:40:27

Member · 234 comments

Ar cik platām riepām labāk ripināt Sportlat vai SEB pasākumos? 2.0 vai 2.1 vai varbūt 2.2 ? Vai priekšā un aizmugurē var likt dažāda platuma riepas?

Avatar

By Papuass 17.04.2011 19:39:50

Member+ · 2,978 comments

Par kādām vietām ir cīņa? Trase ir mainīga un vietām priekšrocības ir platākām, vietām šaurākām riepām. Pārsvarā gadījumu nav vērts iespringt.

Avatar

By Atis 17.04.2011 19:40:52

Member+ · 1,591 comments

Domāju, ka 2.2.

Avatar

By Kaspars 17.04.2011 20:35:11

Banned · 2,164 comments

Ripināt tiešām var arī ar 2.2, braukt gan labāk ar šaurākām.


Life is too short not to ride quality tubulars.
Record/Red/Dura-ace/XTR

#108

Avatar

By IMAGin 18.04.2011 00:05:03

Member · 655 comments

Viss atkarīgs no riepas modeļa, dažam labam visnotaļ populāram riepas modelim 2.2 versija ir ar zemāku rites pretestību, kā 1.9 versijā smile

Avatar

By Rihis 18.04.2011 09:25:20

Member · 234 comments

Kā ir ar kombināciju priekšā šaurāka, aizmugurē platāka? Vai vienmēr cenšas abas likt vienāda platuma?

Avatar

By Delfins 18.04.2011 09:37:09

Member+ · 3,575 comments

Ja Tu zini, kam paredzēta riepa un kā tā strādā dažādos segumos, tad visi jautājumi atkritīs paši par sevi.

Avatar

By Brakkis 18.04.2011 10:35:55

Member+ · 958 comments

Tikai mana versija - lūdzu bez komentāriem.
Es ņemtu 2.2, bet braucu ar 1.95 pagaidām.
2.2 ņemtu tāpēc, ka - itkā labāk ejot pa smilti un dubli (man svars 106kg), lai var braukt ar mazāku spiedienu = lielāka amotrizācija - mazāki triecieni manai beigtajai mugurai, dubļos smukāk izskatās big_smile.
Bet braucu ar 1.95, jo vēl neesmu nodeldējis un arī aploces, laikam būtu jāmaina.
Jāpiebilst gan, ka cenšos nebraukt/nepatīk braukt pa asfaltu.

Last edited by Brakkis (18.04.2011 10:43:17)


"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv

Avatar

By Rihis 18.04.2011 11:12:25

Member · 234 comments

Man vienkārši ir iepirkušās divas dažāda platuma riepas - CONTINENTAL RACE KING 26x2.0 un 26x2.2 , tāpēc arī radās jautājumi. Domāju ko darīt, likt dažādas vai tomēr viena platuma.

Avatar

By KKTK 18.04.2011 11:28:11

Member+ · 2,298 comments

Ja cietaste, tad aizmugurē lielais balons labi amoritzēsies.
Un ceri ka nebūs jābrauc pa dubļiem kur riepas apķeps tā ka neies cauri dakšām big_smile

Avatar

By A Vanags 18.04.2011 22:22:02

Local.Auth · 2,110 comments

IMHO zinot, ka svara sadale uz ratiem ir apmeeram 1:2 (1/3 uz prieksheejaa rata, un 2/3 uz aizmugureejaa), tad es piemeeram ja prieksjaa ir 1.5 riepa. aizmuguree lieku 1.75 riepu.
Ja priekshaa ir 2.0, tad aizmuguree 2.1.
Bet tieshaam, riepas ir ar daudz dazjaadiem protektoriem, un variaaciju iespeejas ir milziigas.
Braucot uz gonku lieti noder pakjert liidzi paari rezerves riepu komplektu, ko var nomainiit atkariibaa no trases un laikapstaakljiem.


Šmerlis

Avatar

By triscilveks 19.04.2011 08:26:39

Member · 382 comments

ko zinātāji teiks par variantu priekšā likt platāku riepu? ražotāji stock riepas tā mēdz likt un vienā citā forumā esmu lasījis par šādu variantu, jo tas uzlabo priekšējās riepas saķeri.


Trek 6500

Avatar

By Delfins 19.04.2011 09:12:44

Member+ · 3,575 comments

Tas viss atkarīgs no trases, cik procentuāli tev vajadzēs priekšā to milzīgo saķeri. Ja ir skrienamais gabals, piem. kā Imantā, tad tas 2.0..2.2 reāli tikai 10..15% distancē atstrādās kā pienākas. Atlikušajos 85% deldēsi gumiju un liela daļa enerģijas aizies uz rites pretestības pārvarēšanu.
Protams, jāskatās arī kas pa riepu, ja vidus ir `sliks` un spiediens liels tad var braukt tik pat ātri/viegli kā ar šaurāku, bet stabilāk.

Avatar

By Inars 19.04.2011 10:52:45

Member+ · 1,303 comments
triscilveks wrote

ko zinātāji teiks par variantu priekšā likt platāku riepu? ražotāji stock riepas tā mēdz likt un vienā citā forumā esmu lasījis par šādu variantu, jo tas uzlabo priekšējās riepas saķeri.

Smiltīs noteikti efekts (kā priekšu izvedīsi cauri smiltīm, tāds arī būs rezultāts). šaura iegriezīsies vairāk un lielākas iespējas izmest tevi no špūres.

Bet ražotājs nedzīvo ne jūrmalā, ne sahārā, tātad varbūt ideja meklējama kalnos. Tieši nobraucienos labāk aizsargā pret akmeņiem, atceros, protektors arī bija rupjāks priekšējai riepai.