Kurpju protektors "maisās" pedāļiem
Kāds būtu tautas viedoklis attiecībā uz attēlos redzamo situāciju? Principā ieklipsēt un izklipsēt jau var. Vai tiešām jāgriež traucējošā gumija kurpēm nost?
Kurpes: Bontrager Race Mountain http://www.trekveikals.lv/produkti/23-v … e-mountain , tāpēc īpaši gaidu komentārus no Baltā
Last edited by averza (15.03.2011 20:36:01)
By egils13 15.03.2011 19:26:08
Member+ · 1,204 commentsman līdzīgi izskatās ar cita ražotāja kurpēm - praksē nekādu problēmu nav. nu varbūt pašā sākumā bija nedaudz grūtāk ieklipsēties, bet pēc pāris izbraucieniem kāja jau piešāvās un šobrīd viss ir ok. iesaku ar griešanu pagaidīt - izbrauc 4-5 treniņus, paklipsē iekšā-ārā un tad vērtē.
By metalpower 15.03.2011 20:02:03
Member · 1,203 commentskāpēc nevari pārskrūvet?
By cello 15.03.2011 20:24:51
Local.Auth · 4,686 commentsŅemot vērā to ka Tev kurpe ir 44+ izmērs tad pirmais ko Tev jāizdara,jāpadzet cleat atpakaļ lai Tu nepedalētu ar pikstgalu,pēctam jau varēsi ar mierīgu sirdi kurpei to gumijas gabalu nogriezt,km/h tas nietekmēs ne par mata tiesu.
By averza 15.03.2011 20:34:45
Member++ · 5,039 commentsJā, misters cleat redzamajā stāvoklī ir pieskrūvēts tikai pagaidām. Vai tad pārskrūvēšana līdzēs? Man liekas, ka tas neko nemainīs.
OK, pamēģināšu reāli pabraukt, bija jau tāda cerība, ka tas viss netraucēs.
By metalpower 15.03.2011 20:44:14
Member · 1,203 commentstam arī visa tā ļurīgā sistēma ir domāta, lai var saskrūvēt tā kā tev ērtāk. man ir tādas pašas tupeles un ar m520 nekas nekur neķeras un nerīvējas.
By ktn 15.03.2011 23:42:35
Member+ · 1,644 commentsā, šito es zinu - vēlme kurpi stiprināt pēc iespējas tuvāk ārmalai, lai kurpes iekšmala nedeldē krāsu no klaņa ... )) Vai otrādi - tuvāk iekšmalai, lai kājas ciešāk kopā.
Pa vidu nobīdot, viss taču ir ok un nekas neķeras, vai ne?
Last edited by ktn (15.03.2011 23:56:55)
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Brakkis 16.03.2011 08:11:07
Member+ · 958 commentsGluži mans komplekts!
Ar vēl jauns un neiemēģināts!
Bontrager + 520 + plastmasi rullē!
Es istabā dīvāna sēžot ar roku paklipsēju iekšā-ārā, man nelikās, ka k-kas traucētu. Bet man pagaidām viss stāv apmēram pa vidu. Tev nobīdīts uz ārmalu, par ko es ar biju iedomājies, lai potītes nedauzītu.
Paldies Cello par domu - man pagaidām nebij nojausmas, uz kuru galu vairāk bīdīt, būtu pats meklējis labāko. Nu jau ir ieteikums! (46 botas)
Last edited by Brakkis (16.03.2011 08:15:51)
"Sēlijas pērle 2017" 19.08.2017
Livelo-team.lv
MCBG.lv
By raiter 16.03.2011 09:32:29
Member+ · 3,346 commentsManuprāt protektora gumija abās klipša pusēs tieši ir domāta, lai kāja vieglāk atrastu pedāli (t.i. ar kustību no aizmugures uz priekšu kurpe uzslīdētu uz pedāļa malām). Tas ir vienīgais mans skaidrojums kādēļ vispār šis (gludais) gumijas gabals tur vidū ir vajadzīgs.
Piekrītu vairuma viedoklim, ka pirmās grūtības iespējams rada pieradums pie citām kurpēm...
(Ja pēc 4-5 treniņiem ieklipsēšanās neuzlabojas, tad jāmaina viss velosipēds uz karbona )
By emils 16.03.2011 17:58:12
Member · 4,816 commentsir tāda lieta, ka tie klīti atšķiras, vieni klīti ir augstāki, citi zemāki, man ar tā ir bijis, kad oriģinālie nodila, uzskrūvēju jaunus, un tie bija zemāki, un spiedās pret zoli.
By Taurenis 16.03.2011 20:21:48
Member · 4,678 commentsIr speciāli plastmasas palikņi, nav gan SHIMANO domāti, bet palīdz regulēt augstumu, ja kas, varu atdot FREE, būs 1mm - 2mm augstāk...
The voices are telling me to GO CYCLING AGAIN!!! If I don`t go, they won`t stop.
By GG 19.03.2011 21:45:40
Member · 106 commentsSavām tupelēm nogriezu kantes un braucu trešo gadu. Viss rullē.
Gravity, it’s a bitch - learn to live with it
By averza 15.03.2011 19:17:15
Member++ · 5,039 comments