Raiter, 100km iekarošanai nav jāgaida vesels gads. To var izdarīt Haanja 100.
TREK Supercaliber
By raiter 31.08.2010 14:41:31
Member+ · 3,346 commentsRaiter, 100km iekarošanai nav jāgaida vesels gads. To var izdarīt Haanja 100.
Tu gribi lai es Hānjā dabūnu Poliju 2 (aukstumu lietu un dubļus) tikai ar mazākiem kāpumiem? Paldies, dubļu balle jau vienriz bija
Es biju domājis, ka tieši Krakovas 100-nieks jāpieveic
By raiter 31.08.2010 14:46:53
Member+ · 3,346 comments(...) jābūt gatavam bez asarām nomainīt pusi no riteņa. Respektīvi, jāpieskaita kādus 100 Ls. (...)
Nu kā to ņem. Man Corra traktoram varbūt arī 100 LS nesavāksies. Šlekam, ar saplīsušu karbona beņķi, kājas sašūšanu un citiem defektiem, var sanākt ne tikai 100 lati.
Starp citu, vienbrīd trasē braucu un nodomāju (nopriecājos ) ka vairs nav nekādas atškirības starp manu riteni un Šleka ūber-vieglo SUP. Abi riteņi ir aplipuši ar 5-6kg māliem un sver vienādi
By rages 31.08.2010 14:51:29
Member · 33 commentsGaidam vēl no Šleka gonkas aprakstu!
By Bomzis 31.08.2010 14:54:25
Local.Auth · 1,215 commentsRaiter, 100km iekarošanai nav jāgaida vesels gads. To var izdarīt Haanja 100.
Beidz cilvēkam galvu griezt
... citādi sanāks ka nākamgad raiteram nāksies atkārtoti iekarot ne tikai Krakovas gonku , bet arī Haanju 100
Bet citādāk ... tik tiešām šis bija interesants foruma topiks ar interesi sekoju tam līdzi ...
un laikam jau būs kkā nākamgad jāsaņemas ar tos poļu kalnus iekarot ))
Nav vieglu trašu ... bet ir par lēnu mīts
/Daniels/
By day2 31.08.2010 15:04:58
Member+ · 612 commentsPaldies par lielisko lasāmvielu, interesanti sekot līdzi.
custom čuguna radiators - ONE. AND ONLY.
https://www.facebook.com/Cainiki/
By raiter 31.08.2010 15:10:56
Member+ · 3,346 commentsAtbildot uz Hilssa jautājumua par ismaksām: Degviela 20, Viesnīcas ap 25, ēšana vismaz 30(polija nebija lēta). , dalības maksa 15, Pirms tam velo sagatavošana (apkope, daļas u.c). Sporta dzērieni u.c. lietas. kopā 100nieks noteikti savācas. Plus vēl citi neplānoti izdevumi (mega-dāgais parkings, suvenīri, šhopings,).
By raiter 31.08.2010 15:18:18
Member+ · 3,346 commentsPar pieredzi:
Pēc sarunas sapratu, ka visi pazaudējām bremzes pēc plus mīnus pēc 50-60km. Lielākai daļai bremžu kluči bija samērā svaigi.
Man bij oriģināli Hayes (nezinu gan kuri tieši). Fox saka ka viņam bija Džager ražojums. Pārējime arī škiet oriģināli.
Te arī jautājums speciem - kāds tad ir ieteikums, kādus klučus likt lai šitādos apstākļos nobrauktu 100km. neticu ka garās dubļu gonkas visi brauc bez bremzēm, vai maina 3x klučus.
P.S. (Šleka ieteiktais risinājums par bremžu klučiem - nebraukt šitādas dubļu gonkas vispār
Last edited by raiter (31.08.2010 15:19:32)
By Delfins 31.08.2010 16:09:25
Member+ · 3,575 commentsJa būs tādi dubļi - piesakos par līdzjutēju uz nākamo gadu
bet par bremžu klučiem - jātaisa uzparikte, lai uz suportiem netiek dubļi, jeb jāliek papildus birstes - citiem vārdiem jāsauc Mr.MacGayvers
Ja kāds ir `uz tu` ar karbonu - var uzmodelēt 3D modeli aptuveni ko es domāju
Teorētiski pieļauju, ka mazāki kluču nodilums būs uz ļoti caurumotiem rotoriem. Man piem. ir hope mono mini oriģinālie - nekāda vaina - klačus pa 2 gad. neesmu mainījis (es mainījis tik 1x, vecie mētājas, jo slapjā laikā čikst )
Šitādi te.
http://www.wiggle.co.uk/p/cycle/7/Hope_ … 360011688/
Last edited by Delfins (31.08.2010 16:17:31)
By kurjers 31.08.2010 16:25:34
Local.Auth · 1,399 commentsPret kalniem ir nopietnāk jāattiecas, jau pirms izbraukšanas no mājam. Es uz katram " aizjūras gonkam " esmu licis jaunus klučus. Beskidos pirmaja diena pat rez kompl bij līdzi(līdz somiņa notrūka).Šķidrums bremžu ar ieteicams nomainīt.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Armancs 31.08.2010 17:21:51
Member+ · 176 commentsKurjer, attieksme bija nopietnāka par nopietnu un viss bija jauns. Jaunu kluču ietūcīšana nobraukto vietā noteikti līdzinātos rotaļām pa slapju smilšu kasti, ne tur brilles notīrīt, ne rokas pret ko noslaucīt. Braucu ar dzeramsomu uz muguras un tīra ūdens pudeli pie rāmja. Tā, lai varētu acis izskalot un iespējamo bojājumu vietas saskatīt:)
Last edited by Armancs (31.08.2010 17:22:58)
By Kaspi4 31.08.2010 17:26:08
Member++ · 2,282 commentsman bija speciāli nedēļu piebraukti jauni kluči.
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By kurjers 31.08.2010 18:18:11
Local.Auth · 1,399 commentsTad visas tās jūsu nedienas bij neizbēgamas. Protiv loma-toļko lom
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By Skotu amerikānis 31.08.2010 18:18:31
Member+ · 662 commentsKā tur gāja v-bremžu lietotājiem?
By kurjers 31.08.2010 18:54:51
Local.Auth · 1,399 commentsUn ka tev liekas??
Tajās viņu gonkas nu kadus 5-10 v-br lietotajus tik manījis esmu.
[url=]www.avekurjers.lv[/url]
By raiter 31.08.2010 19:28:28
Member+ · 3,346 commentsKā tur gāja v-bremžu lietotājiem?
Vienam polim ievēroju ka v-bremzes atāķētas vaļā (nu tā kā ja grib noņemt ratu). Nospriedu ka viņam uz aploka lipa tādi mālu kalni, ka viņš laikam nespēja pabraukt...
By anlens 31.08.2010 20:27:04
Local.Auth · 1,172 commentsKā tur gāja v-bremžu lietotājiem?
es reiz Austrija braucu ar V- breikiem, ari pa lietu . Protams izbeidzās uz beigam un bremzēju pret kalnu taku nomalām.
Bet pieredzejušakie vietejie brauceji ņēma lidz klucus un trase bez problēmām dažu minūšu laika samanīja.
tā ka dubļu trases šī varētu būt preikšrocība.
By anlens 31.08.2010 20:35:48
Local.Auth · 1,172 commentsVēl par izmaksām - man kaut kā Sudety kalnos nobraucot sešas dienas vis izturēja, tā ka rezerves daļas izdevumi 0, protams varbūt tā sagadījas, bet te pie jūsu nosauktiem izdevumiem vienā gonkā, var daudzus braucejus atbaidīt doties polijas iekarojumos ....
Un topiks jau nu izcils, ja kāds varetu aprakstīt kurjera piedzīvokumus dien dienā Beskidos un mūsu notikumus Sudetos, tad ar šim lapām būtu stipri par maz.
Bet kopumā ir labi ka raksta, tad vismaz ļaužiem rodas kaut neliela nojauta ko mēs tur darām .
By KKTK 01.09.2010 00:01:02
Member+ · 2,298 commentsIzjaucu pilnībā visu. Apvalki tikai lejasdaļā izbeigušies, augšā pie slēdžiem ir ok. Trosītes arī aizmugurējo var saīsināt un izmantot priekšā un jaunu likt tikai aizmugurē.
Aizmugurē rumbai gultņi jau bija dažreiz dīvaini. Tagad oficiāli ķeras, bet liekas kaušu tālāk līdz pavasarim - kustēties nekustas. Ar centra gultņiem tas pats. Ziemai tieši laikā būs.
Ja nekrīt, tad izmaksas jau nav pārāk lielas. Dilstošās detaļas vienk. vairāk padilušas. To ko LV 3-4 gonkās nodeldē to te vienā. Viss.
Kaut gan arī te LV, VX Velorallijā esmu pieredzējis, kad dēļ slapjuma un dubļiem, visiem beidzās bremzes un daudz kas cic...
P.S. Ieliku pārējās manas bildes par tēmu kā dzīvojām.
By ktn 01.09.2010 09:52:37
Member+ · 1,644 commentsStarp citu, vai kādam nebija Magura bremzes? Interesē, kā tās uzvedās.
Coffee & Racing. Adventures, too.
By Atis 01.09.2010 11:27:32
Member+ · 1,591 commentsAizmugurē rumbai gultņi jau bija dažreiz dīvaini. Tagad oficiāli ķeras, bet liekas kaušu tālāk līdz pavasarim - kustēties nekustas. Ar centra gultņiem tas pats. Ziemai tieši laikā būs.
Ja nekrīt, tad izmaksas jau nav pārāk lielas. Dilstošās detaļas vienk. vairāk padilušas. To ko LV 3-4 gonkās nodeldē to te vienā. Viss
Nu neticu, ka rumbas var nokaut 1 šādā gonkā. Acīm redzot tās rumbas bija jau sagrabējušas pirmstam. Tad šitādās sacenēs tās bieži vien noklājas pavisam. Jaunām (apkoptām saeļļotām, bez brīvkustības) rumbām nekam nevajadzētu notikt.
Man tas pats ar monobloku bija. Likās tāds dīvains, tā "sausi" griezās. Brīvkustības nebija. Kad izbraucu 1.posmu poļos, tad arī sāka staigāt, bija izbeidzies Vajadzēja meklēt jaunu tur.
By Kaspi4 01.09.2010 11:31:47
Member++ · 2,282 commentsNu, es jaunus gultnjus nesen biju ielicis un tas pats. Iespejams nebija labaakaas kvalitātes(Spāņu kauch kadi pa 1.5 Ls/gb)
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By raiter 01.09.2010 11:39:53
Member+ · 3,346 commentsPolijā uzsnidzis sniegs. Izrādās, mums vēl paveicies - par mata tiesu paglābāmies no "Dubļainās sniegpārslas PL "
http://www.tvnet.lv/zala_zeme/daba/3444 … ais_sniegs
By Krigers 01.09.2010 11:41:55
Member+ · 465 commentsJā, kungi, jūs esat braukuši nedēļu par ātru!
Šonedēļ dubļi izpaliktu, tā vietā būtu balts un pūkains sniegs - i braukšana būtu tīkamāka, i detaļas sadeltētu mazāk.
Last edited by Krigers (01.09.2010 11:42:52)
By Kaspi4 01.09.2010 11:58:38
Member++ · 2,282 commentsPoļša , strana kontrastof
Don't argue with an idiot - he'll drag you to his level and beat you with experience
By Armancs 01.09.2010 12:01:42
Member+ · 176 commentsPar dubļiem. Dažādi un atšķirīgi sausie segumi (grants, smilts, māls, melnzeme, skaidas) pēc lietus pārvēršas dubļos, kas ir tikpat dažādi.
Novērojums: pie Krakovas dubļi bija gaiši, vietumis pat putaini, pēc nožūšanas tīri labi tīrījās / putēja nost. Secinu, ka augsne ir uz dolomīta pamatnes, dubļu daļiņas līdz ar to īpaši smalkas un visur ielienošas. Slapjas smiltis tā nekad neuzvedīsies, arī māls apķepēs un tālāk netiks.
By raiter 01.09.2010 13:25:40
Member+ · 3,346 commentsJā, tur segums mainījās, bet dubļi mežā lipīgāki nekā mums LV mežos (faktiski slapjas smiltis). Paši pretīgākie šķiet bija kad sākās pļavas-kukurūzu lauki, tur bija tādi gaiši, gandrīz balti. Saķērās starp dakšu un riepu, pēc tam no rokturiem, cimdiem, formas nevarēja izslaucīt nekādi.
Poļu zeme vēl šodien no ausīm pa laikam izbirst:)
Poļša , strana kontrastof
Jā. Kontrasts tāds, ka pēc 6h gonkas savu velosipēdu vispār vairs nepazīsti:)
By FOX 31.08.2010 13:49:50
Member+ · 5,302 comments