TREK isospeed

Avatar

By vasis8 03.07.2017 21:18:20

Member · 5,770 comments

lēnām sāku lūkoties nākamās sezonas rumaka virzienā un redzeslokā nonācis arī Trek ar savu Isospeed sistēmu. Moš lietotāji var padalīties izjūtās salīdzinot ar parastu hardtraili!?
Reklāmas saukļi protams vēsta, ka tā pati stingrība, bet ar lielāku komfortu, kas man loģiski kopā nelīmejas - jo ja ciets ta ciets, ja kustīgs, ta ļengans smile.
Īsumā - viedokļus studijā!?


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By kandrejevs 03.07.2017 21:31:43

Member+ · 765 comments

nu cietību vajag tikai noteiktās vietās, pārējo var taisīt ļenganu. piemēram BB rajonā vajag lai nešūpojas uz sāniem, tai pat laikā stute var šūpoties turp un atpakaļ vai aizmugures trijstūris uz augšu un leju uzlabojot komfortu bet neietekmējot jaudas pārnesi.


Giant anthem advanced pro 1 2022
Giant propel advanced 1 2019

Avatar

By TrakaisBobis 03.07.2017 21:36:23

Member · 173 comments

Līdz ļenganam tur ļoti tālu, bet pakaļas komforts nelīdzenās sekcijās nenovērtējams - līdz ar to nezūd ātrums un tā nenogurst. Tie tādi pirmie iespaidi pēc 2 gonkām.

Avatar

By Tantrix 04.07.2017 07:34:00

Member · 527 comments

cik saprotu, tad tagad daudzi ražotāji endurances jeb sportive šosejas velo grupai , kas domāti  garākiem gabaliem ar lielāku komfortu u n relaksētāku uzsēdi, tagad piedāvā līdzīgu principu : BB un klaņu rajons ciets, bet aizmugurājis rāmja trijstūris un priekšējā dakša mīkstāka un elastīgāka. Tikai tehniskie risinājumi dažādi, bet princips tas pats.


rakstiet lūdzu uz šo e mail : mareks.kirilovs13@gmail.com

Avatar

By Rainman 04.07.2017 08:01:09

Member · 184 comments

Mani arī interesē lietotāju pieredze par šo rāmi, īpaši XC sakarā. Papildus gribētos uzzināt kā ir ar tās amortizējošas bukses ilgmūžību? Pēc katras sezonas jāpērk jauna, jeb arī ir mūža garantija, kā pārējiem TREK izstrādājumiem?

Avatar

By emils 04.07.2017 08:40:50

Member · 4,816 comments

Pirmkārt: tur nav nekādas bukses, bet gan gultņi
Otrkārt: nav nedz tik ciets vai tik mīksts kā var sasapņoties, Kuldīgā ISOspeed varēja labi just brīžos, kad bija jālec atpakaļ uz ričuka.
Treškŗt: braucas ļoti patīkami (90% mana rezultāta nāk no riteņa, pārējie no prasmēm un 0% no spēka/izturības) big_smile

P.s. Tev drusku jāpaaugas, tad varētu sarunāt kādu braucienu big_smile

Avatar

By vasis8 05.07.2017 01:17:36

Member · 5,770 comments

vai mūsu "kalnos" ir nepieciešams šāds komforta palielinājums?? (ja pieņemam ka daudzi gramu un ātruma deļ liec cietās dakšas).
Kā tīri no fizikas viedokļa - vai šāda papildus brīvkustība "patīk" pārejam monolītajam karbona materiāla rāmim (te vairāk runa par ilgmūžību)?


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By vasis8 05.07.2017 01:19:01

Member · 5,770 comments
emils wrote

Pirmkārt: tur nav nekādas bukses, bet gan gultņi
Otrkārt: nav nedz tik ciets vai tik mīksts kā var sasapņoties, Kuldīgā ISOspeed varēja labi just brīžos, kad bija jālec atpakaļ uz ričuka.
Treškŗt: braucas ļoti patīkami (90% mana rezultāta nāk no riteņa, pārējie no prasmēm un 0% no spēka/izturības) big_smile

P.s. Tev drusku jāpaaugas, tad varētu sarunāt kādu braucienu big_smile

RE: Otrkārt - vai tad sporta klases čaļi arī dabuja kāpt nost no velo jo bij pa maz skila un/vai neīstās riepas? big_smile


vasis8@inbox.lv
VISS PIEDĀVĀJUMS:  https://mtb.xc.lv/search.php?action=sho … er_id=2705
P.S. Protu apieties ar Omnivas aparātiem

Avatar

By Spameris Tominjsh 05.07.2017 01:40:39

Member · 390 comments
vasis8 wrote

RE: Otrkārt - vai tad sporta klases čaļi arī dabuja kāpt nost no velo jo bij pa maz skila un/vai neīstās riepas? big_smile

tādām gailenēm garām braukt vienkārši nedrīkstēja...


Ļoti viegls rāmis, ... dakša ar mīkstinātu atsperes regulējumu, dubultās aploces

Avatar

By FOX 05.07.2017 09:42:44

Member+ · 5,298 comments
vasis8 wrote

vai mūsu "kalnos" ir nepieciešams šāds komforta palielinājums?? (ja pieņemam ka daudzi gramu un ātruma deļ liec cietās dakšas).
Kā tīri no fizikas viedokļa - vai šāda papildus brīvkustība "patīk" pārejam monolītajam karbona materiāla rāmim (te vairāk runa par ilgmūžību)?

Te nav nekāda sakara ar kalniem. Rāmja konstrukcija slāpē seguma nelīdzenumus (saknes, grantenes) sēžot uz sēdekļa. TREKam ir mūža garantija, ja nesalauz pats savas vainas dēļ.


TREK Supercaliber

Avatar

By pirksts 05.07.2017 11:20:15

Member · 158 comments

Iespējams, ka ir iespaids, ka tur viss ļurinās, kā fūlītim, bet tā nemaz nav. Ikdienā braucot tur neko nejūt, viss ir stingrs, savukārt braucot pa grantenese trepi pēkšņi iedomājies, ka "pag, te taču mani parasti vairāk kratīja un tagad kaut kā mīkstāt braucas".
Otra lieta, mans stock Procaliber uz svariem ir smagāks, kā iepriekšējais velo, kuru biju paspējis vairāk apgreidot, bet braucot ar Procaliber, tas pēc sajūtām liekas stipri vieglāks. Nezinu vai tas dēļ labas ģeometrijas, vai kā savādāk panākts, bet tas noteikti ir ļoti patīkami tehniskās vietās.

Avatar

By Ippolit 10.07.2017 17:49:56

Member · 48 comments

Atradu info, kur minēts, ka isospeed savienojums kustās līdz 11mm:

"It’s no suspension bike though, it still kicks you in the back side if you stay seated as you hit impacts, but with about 11mm of movement in the IsoSpeed thing, there’s certainly benefit in terms of fatigue during longer rides and the ability to remain seated on the technical climbs for maximum power output and traction."

Avots:
http://flowmountainbike.com/tests/teste … er-9-8-sl/

Avatar

By Veloprofs.lv 10.07.2017 23:26:03

Member · 15 comments

Jau drīzumā Veloprofā būs pieejami jaunie, 2018. gada Procaliber modeļi ar alumīnija rāmi

TREK Procaliber 6. Cena 1699€. Ar klienta karti tikai 1450€

2058600_2018_A_2_PROCALIBER_6?wid=1440&hei=1440&fmt=jpg&qlt=80,1&op_usm=0,0,0,0&iccEmbed=0&cache=on,on

2058600_2018_B_2_PROCALIBER_6?wid=1440&hei=1440&fmt=jpg&qlt=80,1&op_usm=0,0,0,0&iccEmbed=0&cache=on,on

Frameset
Frame    Alpha Platinum Aluminium, IsoSpeed, E2 tapered head tube, internal derailleur routing, balanced post mount brake, PF92, Boost148, G2 Geometry on 29ers 
Front suspension    RockShox Recon Gold RL, Solo Air, remote lockout, fast black uppers, E2 tapered steerer, G2 Geometry w/51 mm offset on 29ers, Boost110, 100 mm travel (13.5: 80 mm travel) 
Wheels
Front Hub    Bontrager sealed bearing, alloy axle, CenterLock, Boost110 
Rear Hub    Bontrager sealed bearing, CenterLock, Boost148 
Rims    Bontrager Duster Elite Tubeless Ready 28-hole, tubeless strips and valves sold separately 
Tires    Bontrager XR2 Team Issue, Tubeless Ready, 120 tpi, aramid bead, 29x2.20˝ (13.5 & 15.5: 27.5x2.20˝) 
Drivetrain
Shifters    Shimano SLX M7000, 11-speed 
Front derailleur    Shimano SLX M7020 
Rear derailleur    Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus 
Crank    Race Face Aeffect, 36/26 
Bottom bracket    PF92 
Cassette    Shimano SLX M7000, 11-42, 11-speed 
Chain    KMC X11-1 
Components
Saddle    Bontrager Evoke 2, chromoly rails 
Seatpost    Bontrager alloy, 2-bolt head, 31.6 mm, 8 mm offset 
Handlebar    Bontrager alloy, 31.8 mm, 5 mm rise, 720 mm width 
Stem    Bontrager Elite, 31.8 mm, 7-degree 
Grips    Bontrager Race Lite, lock-on 
Headset    FSA IS-2, 1-1/8˝ top, 1.5˝ bottom 
Brakeset    Shimano M425 hydraulic disc 

Procaliber 8. Cena 1999€. Ar klienta karti tikai 1699€

2073600_2018_A_2_PROCALIBER_8?wid=1440&hei=1440&fmt=jpg&qlt=80,1&op_usm=0,0,0,0&iccEmbed=0&cache=on,on

2073600_2018_B_2_PROCALIBER_8?wid=1440&hei=1440&fmt=jpg&qlt=80,1&op_usm=0,0,0,0&iccEmbed=0&cache=on,on

Features
Smooth IsoSpeed decoupler: ride faster, stronger, longer 
Boost148/110: stronger wheels, more tyre clearance, shorter stays 
Superlight hydroformed aluminium frame is built for speed 
Ride the fastest wheel that fits with Smart Wheel Size 
Frameset
Frame    Alpha Platinum Aluminium, IsoSpeed, E2 tapered head tube, internal derailleur routing, balanced post mount brake, PF92, Boost148, G2 Geometry on 29ers 
Front suspension    RockShox Reba RL, Solo Air spring, Motion Control remote lockout, E2 tapered steerer, G2 Geometry w/51 mm offset on 29ers, Boost110, 100 mm travel (13.5: 80 mm travel) 
Wheels
Wheels    Bontrager Duster Elite 23, Tubeless Ready, 54T Rapid Drive, Boost110 front, Boost148 rear, tubeless strips included, valves sold separately 
Tires    Bontrager XR2 Team Issue, Tubeless Ready, 120 tpi, aramid bead, 29x2.20˝ (13.5 & 15.5: 27.5x2.20˝) 
Drivetrain
Shifters    Shimano SLX M7000, 11-speed 
Front derailleur    Shimano SLX M7020 
Rear derailleur    Shimano Deore XT M8000, Shadow Plus 
Crank    Race Face Next R, 36/26 
Bottom bracket    PF92 
Cassette    Shimano SLX M7000, 11-42, 11-speed 
Chain    KMC X11-1 
Components
Saddle    Bontrager Montrose Comp, chromoly rails 
Seatpost    Bontrager Pro, OCLV Carbon, 31.6 mm, 5 mm offset 
Handlebar    Bontrager Race Lite, 31.8 mm, 5 mm rise, 720 mm width 
Stem    Bontrager Elite, 31.8 mm, 7-degree 
Grips    Bontrager Race Lite, lock-on 
Headset    FSA IS-2, 1-1/8˝ top, 1.5˝ bottom 
Brakeset    Shimano MT500 hydraulic disc 

Upgrades from Procaliber 6

RockShox Reba RL fork 
Bontrager Duster Elite hubs w/54T Rapid Drive 
Race Face Next R crank 
Shimano M500 brakes 
Bontrager Pro OCLV Carbon seatpost

Last edited by Veloprofs.lv (10.07.2017 23:28:08)

Avatar

By oskars 11.07.2017 08:36:53

Member · 695 comments

Kā var tikt pie klienta kartes?