Hawaii Express

Avatar

By DZ 26.04.2019 11:32:30

Member · 3,327 comments
KasparsS wrote
kaadss wrote

ja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu

Tāpēc saku - vai komunikācijas kļūda vai arī kaut kāds pārpratums.
Tur strādā ļoti godprātīgi un profesionāli darbinieki, tāpēc neticu, ka bez pārpratuma tāda situācija varētu izveidoties.

Profesionalitāte ir strādāt, nevis ņemt brīvdienas, īpaši sezonas laikā.
Ko klientam dod labs serviss, ja tas ir ciet brīdī, kad to vajag?


Lielākais serviss Jelgavā - www.activsport.lv

Avatar

By KasparsS 26.04.2019 11:56:46

Member+ · 2,242 comments
DZ wrote
KasparsS wrote
kaadss wrote

ja ir pieraksts un sarunāts, kāda daļa gar sebu

Tāpēc saku - vai komunikācijas kļūda vai arī kaut kāds pārpratums.
Tur strādā ļoti godprātīgi un profesionāli darbinieki, tāpēc neticu, ka bez pārpratuma tāda situācija varētu izveidoties.

Profesionalitāte ir strādāt, nevis ņemt brīvdienas, īpaši sezonas laikā.
Ko klientam dod labs serviss, ja tas ir ciet brīdī, kad to vajag?

Kurš paņēma brīvdienu? Par ko Tu runā?
To ka klients iegāja servisa telpā un pats nosprieda, ka servisa darbinieks paņēma brīvdienu? Varbut viņš aizgāja pačurāt?


Avatar

By raaicha 26.04.2019 13:48:26

Member · 25 comments
KasparsS wrote
DZ wrote
KasparsS wrote

Tāpēc saku - vai komunikācijas kļūda vai arī kaut kāds pārpratums.
Tur strādā ļoti godprātīgi un profesionāli darbinieki, tāpēc neticu, ka bez pārpratuma tāda situācija varētu izveidoties.

Profesionalitāte ir strādāt, nevis ņemt brīvdienas, īpaši sezonas laikā.
Ko klientam dod labs serviss, ja tas ir ciet brīdī, kad to vajag?

Kurš paņēma brīvdienu? Par ko Tu runā?
To ka klients iegāja servisa telpā un pats nosprieda, ka servisa darbinieks paņēma brīvdienu? Varbut viņš aizgāja pačurāt?

Autors tak rakstīja, ka hawaii esot zvanījuši un teikuši ka nestrādā tajā konkrētajā dienā, pārškir topika pirmo lapu.

Last edited by raaicha (26.04.2019 13:48:52)

Avatar

By KasparsS 26.04.2019 13:51:00

Member+ · 2,242 comments
raaicha wrote
KasparsS wrote
DZ wrote

Profesionalitāte ir strādāt, nevis ņemt brīvdienas, īpaši sezonas laikā.
Ko klientam dod labs serviss, ja tas ir ciet brīdī, kad to vajag?

Kurš paņēma brīvdienu? Par ko Tu runā?
To ka klients iegāja servisa telpā un pats nosprieda, ka servisa darbinieks paņēma brīvdienu? Varbut viņš aizgāja pačurāt?

Autors tak rakstīja, ka hawaii esot zvanījuši un teikuši ka nestrādā tajā konkrētajā dienā, pārškir topika pirmo lapu.

Es lasīju viņa tekstus, tur ir daudz pretrunu. Tāpēc es izvairītos izdarīt secinājumus no tiem tekstiem. Tur ir daudz pieņēmumu nevis faktu.


Avatar

By sds 26.04.2019 14:01:18

Member · 81 comments
KasparsS wrote
raaicha wrote
KasparsS wrote

Kurš paņēma brīvdienu? Par ko Tu runā?
To ka klients iegāja servisa telpā un pats nosprieda, ka servisa darbinieks paņēma brīvdienu? Varbut viņš aizgāja pačurāt?

Autors tak rakstīja, ka hawaii esot zvanījuši un teikuši ka nestrādā tajā konkrētajā dienā, pārškir topika pirmo lapu.

Es lasīju viņa tekstus, tur ir daudz pretrunu. Tāpēc es izvairītos izdarīt secinājumus no tiem tekstiem. Tur ir daudz pieņēmumu nevis faktu.

Centos izklāstīt, cik varēju.

Fakts ja viens - pieraksties laicīgi, gaidi divas nedēļas un tāpat ne noteiktajā diena, ne nākamajā nevar sataisīt riteni.

Last edited by sds (26.04.2019 14:02:39)


система ниппель.

Avatar

By Tomazz 26.04.2019 14:43:38

Member · 233 comments

Nav jābūt personīgi pazīstamiem ar veloservisa darbiniekiem, lai viedoklis būtu pamatots. Pieraksta sistēmai jāstrādā neatkarīgi no sezonas/nesezonas/noskaņojuma.

Noteikti nerullē argumenti "ved velo remontēt nedēļu pirms pirmā seba, jārēķinās, ka nebūs ātri". Lielākajai daļai cilvēku ar velosipēdiem SEB sacensību kalendārs ir tukša skaņa.

Avatar

By Velomens 26.04.2019 15:24:06

Member+ · 1,631 comments

Ja pierakstoties uz konkrētu dienu/laiku, tika pateikts, ka velo tiks saremontēts tajā dienā, stundā, tad skaidrs, ka notikusi laža.


Veloceļojumi www.velomens.lv

Avatar

By KasparsS 26.04.2019 15:40:38

Member+ · 2,242 comments
Velomens wrote

Ja pierakstoties uz konkrētu dienu/laiku, tika pateikts, ka velo tiks saremontēts tajā dienā, stundā, tad skaidrs, ka notikusi laža.

Pie konkrētiem apstākļiem, kā apraksta cietušais, tad jā. Ir laža. Bet jautājums ir vai tā patiešām bija?


Avatar

By KasparsS 26.04.2019 15:42:31

Member+ · 2,242 comments
Tomazz wrote

Nav jābūt personīgi pazīstamiem ar veloservisa darbiniekiem, lai viedoklis būtu pamatots. Pieraksta sistēmai jāstrādā neatkarīgi no sezonas/nesezonas/noskaņojuma.

Noteikti nerullē argumenti "ved velo remontēt nedēļu pirms pirmā seba, jārēķinās, ka nebūs ātri". Lielākajai daļai cilvēku ar velosipēdiem SEB sacensību kalendārs ir tukša skaņa.

Ja aprakstītie apstākļi ir patiesi, tad klientam ir pilnīga taisnība - velo bija jābūt gatavam.
Atkārtošu trešo reizi - vai aprakstītā situācija tiešām atbilst realitātei..?


Avatar

By KasparsS 27.04.2019 14:48:58

Member+ · 2,242 comments

Ņemot vērā, ka nu nekā neticējās, ka HawaiiExpress rīkotos kaut kā līdzīgi, kā aprakstīts. Šodien aizbraucu un noskaidroju, kā bija īstenībā. Uzzināju faktus, kas pilnībā apgriež kājām gaisā rakstīto.
Šī ir klasiska situācija, kad klients raksta sūdzību, noklusējot vairākus faktus. Varbūt arī kaut ko samelojot. Strādājot arī savā nozarē ar to saskaros ļoti bieži, tāpēc šī tēma nedaudz aizskāra smile
Sds, Tu pats pastāstīsi kā bija patiesībā?
Varbūt vienkārši aizmirsīsim šo starpgadījumu un ar Tevi sazināsies Hawaii un mēģinās rast risinājumu, kas būs labvēlīgs. Visi klienti ir svarīgi! Arī tie, kas raksta sūdzības.

Paldies par uzmanību!


Avatar

By Tomazz 27.04.2019 23:04:50

Member · 233 comments

Tēma aizskāra, jo čomi un sponsori. Forums principā nav vieta, kur atrisināt šādas domstarpības, jo teikto pārbaudīt neviena puse nevar, ieskaitot "advokātus".

Avatar

By KasparsS 27.04.2019 23:11:44

Member+ · 2,242 comments
Tomazz wrote

Tēma aizskāra, jo čomi un sponsori. Forums principā nav vieta, kur atrisināt šādas domstarpības, jo teikto pārbaudīt neviena puse nevar, ieskaitot "advokātus".

Es to pašu arī varu uzrkstīt Veloprofa topikā un arī Elkora topikā. Ar manu komandu tur nav nekāds sakars. Un viņi nav mani sponsori.


Avatar

By Bzh 28.04.2019 12:32:45

Member · 60 comments
Tomazz wrote

Tēma aizskāra, jo čomi un sponsori. Forums principā nav vieta, kur atrisināt šādas domstarpības, jo teikto pārbaudīt neviena puse nevar, ieskaitot "advokātus".

Mūsdienās stipri ātrāk problēmas ir atrisināt sociālajos tīklos un forumos. Muļķīgi, protams, ka līdz tam vispār nonāca.
P.S. Hawaii express līdz šim visu ir izdarījuši lieliski. Tiesa, ~30% dārgāk, nekā citos servisos smile

Avatar

By unlim 28.04.2019 21:48:58

Member · 96 comments

Un man likas, ka man vienigajam ir slikta pieredze ar hawaii big_smile Lai ari es saprotu, ka uzsede kas tur tiek veikta ir atbilstosa cenai ko tu maksa, bet ta attieksme, kad pajauta vai nevar dabut attalumu datus, kas tika njemti uzsedes laika....reakcija mazvai hu*i tu vel kaut ko prasi maksajot nieka 40 peso...un beigas kad izludzos, apsolija atsutit epasta...protams, neatsutija. Tapec, paldies, bet sim kantorim ar likumu un nezinot autora situaciju, augsta ticamibas pakape, ka tomer kaut kas nav tiirs no veikala  puses

Avatar

By Vilhelms 28.04.2019 22:11:25

Member · 350 comments

Negribās nevienu citēt bet, ar visiem visu var runāt un sarunāt, protams ja tu ieiesi un teiksi, O man vajag!, tad arī iznākums būs attiecīgs.


SCOTT Scale 900 Elite (2019)